[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
壽司龍 1日
https://www.youtube.com/watch?v=8H3nRCFVR6Y
渋谷開始多人
昔年種柳 1日
Hi Hi 贏緊4球 一防守就8個回防咁點打。

進攻個班得三件笑左
壽司龍 1日
https://www.youtube.com/watch?v=8H3nRCFVR6Y
扭波王(已切) 1日
突尼西亞舊主帥無語問蒼天
小兔子 1日
日本輕鬆到咁[sosad]
全昭旻 1日
突尼西亞舊主帥無語問蒼天

起碼破到蛋
北姑十二樂芳 1日
[sosad] [sosad]
原來係咁嫁 1日
Hi Hi, 我8.5角大 都開唔到:o)sq
腦霧二世 1日
日本冇主力仲勁#yup# 其他上位
昔年種柳 1日
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔向左走向右走想睇呢隊西波
昨杯昨粕耿抽 1日
[sosad]
金田一 一 1日
呢場都唔換 長友真係黎齋坐[sosad]
腦霧二世 1日
突尼系牙係真魚腩[bomb] 下場對荷蘭[bomb]
241242 1日
呢場都唔換 長友真係黎齋坐[sosad]

總要有人搞吓氣氛嘅[sosad]
膠幾錢 1日
成9日話水break唔好乜乜物物
其實水break真係好嘢嚟
起碼入球多咗, 到依家為止只有做波王西班牙vs忽得國果場窿對窿[sosad]

變NBA啦
20分鐘一節

補時補返足
有水break
5個換人名額
呢d改革係合情合理
但額外搞歐國聯個d就係傻的嗎 [sosad]


莊家話事
盃賽只會越黎越多[sosad]
壽司龍 1日
成9日話水break唔好乜乜物物
其實水break真係好嘢嚟
起碼入球多咗, 到依家為止只有做波王西班牙vs忽得國果場窿對窿[sosad]

變NBA啦
20分鐘一節

補時補返足
有水break
5個換人名額
呢d改革係合情合理
但額外搞歐國聯個d就係傻的嗎 [sosad]


莊家話事
盃賽只會越黎越多[sosad]

應該開隻盃比d無世界盃既隊踢
最想睇基化史基尼亞
球王級實力但成世都冇世界盃踢O:-)
網樂三代目 1日
有冇人夠膽去馬會落500日本冠軍:-[ :-[ :D
青澀大根 1日
呢場都唔換 長友真係黎齋坐[sosad]

總要有人搞吓氣氛嘅[sosad]

吉祥物:)
金田一 一 1日
呢場都唔換 長友真係黎齋坐[sosad]

總要有人搞吓氣氛嘅[sosad]

戰術大師森保一會唔會下場突然打返4後出佢[sosad]
希志妹妹 1日
成9日話水break唔好乜乜物物
其實水break真係好嘢嚟
起碼入球多咗, 到依家為止只有做波王西班牙vs忽得國果場窿對窿[sosad]

變NBA啦
20分鐘一節

補時補返足
有水break
5個換人名額
呢d改革係合情合理
但額外搞歐國聯個d就係傻的嗎 [sosad]


莊家話事
盃賽只會越黎越多[sosad]

應該開隻盃比d無世界盃既隊踢
最想睇基化史基尼亞
球王級實力但成世都冇世界盃踢O:-)

K球王最多得歐國盃小組賽可以踢:-(
壽司龍 1日
https://www.youtube.com/live/vdj-66qAb0g
咁多人 好彩冇落去睇
再打會死 1日
https://www.youtube.com/live/vdj-66qAb0g
咁多人 好彩冇落去睇

漢奸:-[
希志妹妹 1日
呢場都唔換 長友真係黎齋坐[sosad]

總要有人搞吓氣氛嘅[sosad]

戰術大師森保一會唔會下場突然打返4後出佢[sosad]

叫佢守gyokeres? [sosad]
再打會死 1日
https://n.sinaimg.cn/sports/214/w653h361/20221202/5074-c315380675c4eaa964e27b39ad3647a2.jpg
信一哥唔驚

有能名將#yup#
青澀大根 1日
呢場都唔換 長友真係黎齋坐[sosad]

總要有人搞吓氣氛嘅[sosad]

戰術大師森保一會唔會下場突然打返4後出佢[sosad]

叫佢守gyokeres? [sosad]

要出佢都係 80後出嚟踩踩草
跳到頁尾