up緊,就快得
發表失敗
發表失敗
壽司龍
1日
所以突西換教練有乜用
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
希志妹妹
1日
呢組肯定三隊入淘汰賽
有突尼西亞送入球![[sosad]](/faces/sosad.gif)
荷蘭又456
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
昔年種柳
1日
所以突西換教練有乜用![[sosad]](/faces/sosad.gif)
遮醜布,再炒呢個,下場重新出發
241242
1日
俾人炒果個教練:咪一勁樣

全昭旻
1日
個龍+2個後衛睇住個波入![[sosad]](/faces/sosad.gif)
斬高左 上田都要退後先頂到
班友以為會頂到個勁既彈地波去封 笑向左走向右走死
希志妹妹
1日
日本入多粒比d壓力荷蘭豆狂炒突尼西
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
防守型前鋒
1日
呢組肯定三隊入淘汰賽
有突尼西亞送入球![[sosad]](/faces/sosad.gif)
荷蘭又456 ![[sosad]](/faces/sosad.gif)
如果認真踢起碼6粒
shape
1日
所以突西換教練有乜用![[sosad]](/faces/sosad.gif)
一換就唔同神仙咩
小休一時
1日
所以突西換教練有乜用![[sosad]](/faces/sosad.gif)
一換就唔同神仙咩
再炒

強力吸濕機
1日
突尼西亞會唔會踢完第3場又炒教練
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
青澀大根
1日
所以突西換教練有乜用![[sosad]](/faces/sosad.gif)
一換就唔同神仙咩
再炒
換咗都係輸4球
根本係隊波廢
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
全昭旻
1日
日本仔唔入多粒好蝕
呢個時間
有受傷先最蝕
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
窮人含忍
1日
要出定篇文鳥
起初,日本足球隊自行清潔的時候,
我沉默了,因為我不是清潔工工人。
當他們清潔完有人放上社交媒體的時候,
我沉默了,因為我不是偽善主義者。
當日本隊的粉絲抓住清潔觀眾席的時候,
我沉默了,因為我不是日本人。
當其他國家紛紛跟著日本人自行清潔的時候,
我沉默了,因為我不是來取代清潔工職位的人。
最後當有一天他們要來抓我沒有自行清潔時,
再也沒有清潔工站起來為我說話了。
扭波王(已切)
1日
陳Seven講到日本輸緊波咁
好向左走向右走嘢
小野人
1日
最尾一場會唔會俾長友踩草

shape
1日
佢四比零我有一條中波膽
但我小組首名果條唔穩陣
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
人生迷路者
1日
Hi Hi 贏緊4球 一防守就8個回防咁點打。
跳到頁尾