[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
壽司龍 1日
所以突西換教練有乜用[sosad]
希志妹妹 1日
呢組肯定三隊入淘汰賽
有突尼西亞送入球[sosad]

荷蘭又456 [sosad]
昔年種柳 1日
所以突西換教練有乜用[sosad]

遮醜布,再炒呢個,下場重新出發
僕係懶人 1日
入多粒首名先啦
241242 1日
俾人炒果個教練:咪一勁樣Z_Z
全昭旻 1日
個龍+2個後衛睇住個波入[sosad]

斬高左 上田都要退後先頂到
班友以為會頂到個勁既彈地波去封 笑向左走向右走死
壽司龍 1日
Goto後藤啓介191cm
希志妹妹 1日
日本入多粒比d壓力荷蘭豆狂炒突尼西[sosad]
防守型前鋒 1日
呢組肯定三隊入淘汰賽
有突尼西亞送入球[sosad]

荷蘭又456 [sosad]


如果認真踢起碼6粒
青澀大根 1日
日本 :) :) #hohojpn#wc
澳洲 :) :-[
南韓 :) :-[
烏茲別克 :-[
伊朗 :)
伊拉克 :-[
約旦 :-[
卡塔爾 :-[ :-[
沙特阿拉伯 :)
shape 1日
所以突西換教練有乜用[sosad]


一換就唔同神仙咩
扭波王(已切) 1日
日本仔唔入多粒好蝕
小休一時 1日
所以突西換教練有乜用[sosad]

一換就唔同神仙咩

再炒#yup#
強力吸濕機 1日
突尼西亞會唔會踢完第3場又炒教練[sosad]
青澀大根 1日
所以突西換教練有乜用[sosad]

一換就唔同神仙咩

再炒#yup#

換咗都係輸4球
根本係隊波廢[sosad]
全昭旻 1日
日本仔唔入多粒好蝕

呢個時間
有受傷先最蝕[sosad]
人生迷路者 1日
所以突西換教練有乜用[sosad]

一換就唔同神仙咩

再炒#yup#


帶完一場人名都未記得晒就再炒。[sosad]lm
全昭旻 1日
所以突西換教練有乜用[sosad]

一換就唔同神仙咩

再炒#yup#


帶完一場人名都未記得晒就再炒。[sosad]lm

賠錢都賠死[sosad]
窮人含忍 1日
要出定篇文鳥#yup#

起初,日本足球隊自行清潔的時候,
我沉默了,因為我不是清潔工工人。

當他們清潔完有人放上社交媒體的時候,
我沉默了,因為我不是偽善主義者。

當日本隊的粉絲抓住清潔觀眾席的時候,
我沉默了,因為我不是日本人。

當其他國家紛紛跟著日本人自行清潔的時候,
我沉默了,因為我不是來取代清潔工職位的人。

最後當有一天他們要來抓我沒有自行清潔時,
再也沒有清潔工站起來為我說話了。
扭波王(已切) 1日
陳Seven講到日本輸緊波咁
好向左走向右走嘢
希志妹妹 1日
所以突西換教練有乜用[sosad]

一換就唔同神仙咩

再炒#yup#

換咗都係輸4球
根本係隊波廢[sosad]

申請換小組
去陪朗哥 比佢刷入球:~(
小野人 1日
最尾一場會唔會俾長友踩草#yup#
全昭旻 1日
有 西 班 牙既波都係閪波
shape 1日
佢四比零我有一條中波膽
但我小組首名果條唔穩陣[sosad]
人生迷路者 1日
Hi Hi 贏緊4球 一防守就8個回防咁點打。
跳到頁尾