[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
扭波王(已切) 1日

頂拋物線
總加速師 1日
日本比多球 快

入咗啦
強力吸濕機 1日
日本勁到呢#yup#
釋永信 信仔 1日
日本比多球 快


靚到
李澤欣 1日
4蛋#hohojpn#wc [offtopic3]wc
19090 1日
#hohojpn#wc #hohojpn#wc #hohojpn#wc
假如 1日
係咪上榜首
強力吸濕機 1日
唔差在數多幾粒追小組第一[sosad]
諾貝爾和平侵 1日
#yup# #yup# 太勁了吧
再打會死 1日
強姦犯助攻
人生迷路者 1日
0:4 頭頂笠死#hohojpn#wc #hohojpn#wc #hohojpn#wc #hohojpn#wc
飲雞水 1日
#hohojpn#wc #hohojpn#wc

#hohojpn#wc #hohojpn#wc
腦霧二世 1日
笑咗,讓比人頂[sosad]
壽司龍 1日
當今亞洲首席中鋒#yup#
食伏店專員 1日
4:0#hohojpn#wc
全昭旻 1日
係咪上榜首

得失一樣
但荷蘭入多1粒 日本失少1粒
諾貝爾和平侵 1日
頂得聰明
機利臣 1日
日本比多球 快

好過西班牙同巴西[bomb] [bomb]
青澀大根 1日
唯一亞洲之光 #yup4#wc #yup4#wc
小休一時 1日
個龍+2個後衛睇住個波入[sosad]
防守型前鋒 1日
呢組肯定三隊入淘汰賽
有突尼西亞送入球[sosad]
腦霧二世 1日
個龍+2個後衛睇住個波入[sosad]

好癲[sosad] 個中堅係走咗去任日本仔頂
釋永信 信仔 1日
係咪上榜首

得失一樣
但荷蘭入多1粒 日本失少1粒


但下場荷蘭似炒突
昔年種柳 1日
個龍+2個後衛睇住個波入[sosad]

盡咗力啦,係冇跟實日本仔俾佢任頂,個個都前柱
banjerman 1日
喂整多粒#yup#
跳到頁尾