[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
扭波王(已切) 1日
開埋曬無向左走向右走用既短角
青澀大根 1日
個日本龍門真是日本血統?@_@

咪咁啦
鈴木係日本人
你諗到佢個樣黃少少
真係日本人樣

你個人公正D好喎[sosad]


https://upload.hkgolden.media/comment/smf0oypy.uxocpnvv0xb.xj3raoppomc.gdd.jpg

你班刺客教條暗影者打手:-[

Ubisoft 高層已經DEI咗

黑色肌膚給他的意義 ? #adore#
金田一 一 1日
日本後備望落就好麻麻
就係差三千 久保 遠藤 南野:~(
再打會死 1日
有能力就一定整多2球追荷蘭

點追,又炒瑞典4球[sosad]

講到荷蘭唔會炒突西咁[sosad]
小野人 1日
我信日本入多球
昔年種柳 1日
我信日本入多球

信你,買無入球#good#
全昭旻 1日
日本冇防反好輸蝕
壽司龍 1日
突尼龜亞慢慢猜
日本有機打反擊再入#kill#
膠幾錢 1日
又2比0到完場?[banghead]
蘇雅琳 1日
其實日本搏第二定第三好
人生迷路者 1日
突尼閪亞唔急,日本更加唔急。大家齊齊等。O:-)
昔年種柳 1日
突西知唔知呢場要和先係有少少希望[sosad] 當和波咁踢既喂
假如 1日
好悶
扭波王(已切) 1日
日本HEA了
高燈仔 1日
爆炸頭好向左走向右走矛[sosad]
扭波王(已切) 1日
壽司龍 1日
上田小志強
全昭旻 1日
森保一鍾意半場1戰術run到尾
依家有得飲水改指示 睇下飲完水有冇波入
昔年種柳 1日
突西撳掣換人出嚟搶啦傻的嗎9咁
241242 1日
突西知唔知呢場要和先係有少少希望[sosad] 當和波咁踢既喂

無能為力吖嘛[sosad]
宅度宅 1日
突決都打密閘
宅度宅 1日
突西知唔知呢場要和先係有少少希望[sosad] 當和波咁踢既喂

無能為力吖嘛[sosad]

縮晒係後場
以為佢地領先緊
昔年種柳 1日
突西知唔知呢場要和先係有少少希望[sosad] 當和波咁踢既喂

無能為力吖嘛[sosad]

腳下功夫差,仲經中場慢慢上,等死,倒不如長傳急攻搏下,失控球權咪縮番半場引日本上黎
冷氣軍師 1日
3:0
小野人 1日
3:0 靚到#yup# #love#
跳到頁尾