[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
全昭旻 1日
個日本龍門真是日本血統?@_@

咪咁啦
鈴木係日本人
你諗到佢個樣黃少少
真係日本人樣

你個人公正D好喎[sosad]


https://upload.hkgolden.media/comment/smf0oypy.uxocpnvv0xb.xj3raoppomc.gdd.jpg

娜娜變白左又咩樣@_@
蘇雅琳 1日
日本真係脫亞入歐[sosad] #adore# #adore#

打隊傷殘隊唔好J 啦
贏瑞典先J啦

打隊傷殘隊唔好J 啦
贏阿根廷/法國先J啦

過到巴閪先算

贏過巴西[sosad]

16強對麥總或者夏向左走向右走或者德國
MILET(已切) 1日
有冇LINK?想睇

https://viu.tv/ch/99

or hxty

鞋佬快10秒#good#

鞋佬search唔到:-(

粤4K鞋佬华头#突尼斯vs日本
做大世界

SERCH到了

難搵到呢
昔年種柳 1日
日本真係脫亞入歐[sosad] #adore# #adore#

打隊傷殘隊唔好J 啦
贏瑞典先J啦

打隊傷殘隊唔好J 啦
贏阿根廷/法國先J啦

過到巴閪先算

贏過巴西[sosad]

16強對麥總或者夏向左走向右走或者德國

世界盃有得咁計?上屆沙地咪皇中之皇?
再打會死 1日
個日本龍門真是日本血統?@_@

咪咁啦
鈴木係日本人
你諗到佢個樣黃少少
真係日本人樣

你個人公正D好喎[sosad]


https://upload.hkgolden.media/comment/smf0oypy.uxocpnvv0xb.xj3raoppomc.gdd.jpg

你班刺客教條暗影者打手:-[
李澤欣 1日
多哈悲劇:-( :~(
扭波王(已切) 1日
個日本龍門真是日本血統?@_@

咪咁啦
鈴木係日本人
你諗到佢個樣黃少少
真係日本人樣

你個人公正D好喎[sosad]


https://upload.hkgolden.media/comment/smf0oypy.uxocpnvv0xb.xj3raoppomc.gdd.jpg

你班刺客教條暗影者打手:-[

Ubisoft 高層已經DEI咗
19090 1日
爭啲啲
扭波王(已切) 1日
田中碧差啲
241242 1日
起得腳啦
扭波王(已切) 1日
日本死都要比左邊
唔右邊
扭波王(已切) 1日
傳中通埋自己友大細?_?
昔年種柳 1日
突西郁下啦,學埋D妹波做乜:o) :o)
強力吸濕機 1日
快啲整多粒,唔好俾希望突尼西亞
富田美憂 1日
2球收工
小休一時 1日
睇黎無波入
全昭旻 1日
有能力就一定整多2球追荷蘭
昔年種柳 1日
有能力就一定整多2球追荷蘭

點追,又炒瑞典4球[sosad]
改極都撞名 1日
足波巴打冇見過湖人個八村壘咩[sosad][sosad]
人生迷路者 1日
等完場。0:2#bye#
再打會死 1日
架仔好多外國fans[sosad] [sosad] [sosad]
釋永信 信仔 1日
唔係兩球收貨下話
shape 1日
個日本龍門真是日本血統?@_@


可能係日本黑人男優既仔
扭波王(已切) 1日
有角了
shape 1日
唔係兩球收貨下話


入多幾粒啦Hi Hi[fuck]
跳到頁尾