[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
金田一 一 1日
長友係咪吉祥物
小魔子 1日
日本真係脫亞入歐[sosad] #adore# #adore#
MILET(已切) 1日
有冇LINK?想睇

https://viu.tv/ch/99

or hxty

鞋佬快10秒#good#

鞋佬search唔到:-(
答桑下乞兒問 1日
搏唔搏突西入到一粒
昔年種柳 1日
突西下半場會長傳急攻啦,你都冇後路,猜你又唔向左走向右走夠猜,當自己90年代英向左走向右走咁高Q大腳就岩
RacingDriver 1日
個日本龍門真是日本血統?@_@

其實一兩個都冇乜所謂, 但係荷蘭, 法國, 到而家德國都係用黑人體力形足球, 冇哂佢哋以前嘅足球風格, 隊隊打法一樣, 現代足球根本唔好睇
壽司龍 1日
有冇LINK?想睇

https://viu.tv/ch/99

or hxty

鞋佬快10秒#good#

鞋佬search唔到:-(

粤4K鞋佬华头#突尼斯vs日本
做大世界
原來係咁嫁 1日
日本真係脫亞入歐[sosad] #adore# #adore#

打隊傷殘隊唔好J 啦
贏瑞典先J啦
再打會死 1日
https://preview.redd.it/tunisia-vs-japan-fifa-world-cup-2026-mega-thread-v0-4zk25o3uvg8h1.jpeg?auto=webp&s=334f3886579b90d56f9a1209af37b63a4b6bc4a5
兩隊都係雀
昔年種柳 1日
日本真係脫亞入歐[sosad] #adore# #adore#

打隊傷殘隊唔好J 啦
贏瑞典先J啦

瑞典都係殘隊喎[sosad]
神眼朱老九 1日
個日本龍門真是日本血統?@_@

咪咁啦
鈴木係日本人
你諗到佢個樣黃少少
真係日本人樣

混血都係日本人

刁大既混種計劃人地日本完美實行[sosad] [sosad] [sosad]

NBA,網球等等,都有黑色日本人
再打會死 1日
日本真係脫亞入歐[sosad] #adore# #adore#

打隊傷殘隊唔好J 啦
贏瑞典先J啦

荷蘭都和到驚閪
昔年種柳 1日
咁搞下搞下,4分先係爭最佳第三入場劵咁滯
網樂三代目 1日
個日本龍門真是日本血統?@_@

其實一兩個都冇乜所謂, 但係荷蘭, 法國, 到而家德國都係用黑人體力形足球, 冇哂佢哋以前嘅足球風格, 隊隊打法一樣, 現代足球根本唔好睇


sor.搭訕搭咀:D
日本過多十年~會好多南亞樣&黑人樣&烏克蘭樣&嘅日本人:D :D :D
241242 1日
長友係咪吉祥物

擺明[sosad]
原來係咁嫁 1日
日本真係脫亞入歐[sosad] #adore# #adore#

打隊傷殘隊唔好J 啦
贏瑞典先J啦

瑞典都係殘隊喎[sosad]

xx(sq
再打會死 1日
個日本龍門真是日本血統?@_@

咪咁啦
鈴木係日本人
你諗到佢個樣黃少少
真係日本人樣

混血都係日本人

刁大既混種計劃人地日本完美實行[sosad] [sosad] [sosad]

NBA,網球等等,都有黑色日本人

奧運田徑都有#good#
日本力架完美開花[sosad]
https://fitz.hk/wp-content/uploads/2023/12/%E5%BB%A3%E5%B7%9E-doris-2.jpg
終蝈黑人就玩緊身份認同#yup#
膠幾錢 1日
日本真係脫亞入歐[sosad] #adore# #adore#

打隊傷殘隊唔好J 啦
贏瑞典先J啦

打隊傷殘隊唔好J 啦
贏阿根廷/法國先J啦
蘇雅琳 1日
日本真係脫亞入歐[sosad] #adore# #adore#

打隊傷殘隊唔好J 啦
贏瑞典先J啦

打隊傷殘隊唔好J 啦
贏阿根廷/法國先J啦

過到巴閪先算
再打會死 1日
日本真係脫亞入歐[sosad] #adore# #adore#

打隊傷殘隊唔好J 啦
贏瑞典先J啦

打隊傷殘隊唔好J 啦
贏阿根廷/法國先J啦

過到巴閪先算

贏過巴西[sosad]
昔年種柳 1日
個日本龍門真是日本血統?@_@

咪咁啦
鈴木係日本人
你諗到佢個樣黃少少
真係日本人樣

混血都係日本人

刁大既混種計劃人地日本完美實行[sosad] [sosad] [sosad]

NBA,網球等等,都有黑色日本人

奧運田徑都有#good#
日本力架完美開花[sosad]
https://fitz.hk/wp-content/uploads/2023/12/%E5%BB%A3%E5%B7%9E-doris-2.jpg
終蝈黑人就玩緊身份認同#yup#

我Hi 你個非洲呀,我中國架碌Seven
小休一時 1日
有冇LINK?想睇

https://viu.tv/ch/99

or hxty

鞋佬快10秒#good#

鞋佬search唔到:-(

hxty 個阿叔叫鞋佬?
全昭旻 1日
世界盃贏過中國都中曬咒咁
金田一 一 1日
久保係傷到冇得踢定重會有機會
肇平 1日
個日本龍門真是日本血統?@_@

咪咁啦
鈴木係日本人
你諗到佢個樣黃少少
真係日本人樣

你個人公正D好喎[sosad]


https://upload.hkgolden.media/comment/smf0oypy.uxocpnvv0xb.xj3raoppomc.gdd.jpg
跳到頁尾