[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
阿馬遜男神 1日
有冇LINK?想睇
昔年種柳 1日
有冇LINK?想睇

買部電視先[sosad]
壽司龍 1日
有冇LINK?想睇

https://viu.tv/ch/99
小休一時 1日
有冇LINK?想睇

https://viu.tv/ch/99

or hxty
扭波王(已切) 1日
伊東純也#adore#

佢真心好跑得
壽司龍 1日
有冇LINK?想睇

https://viu.tv/ch/99

or hxty

鞋佬快10秒#good#
昔年種柳 1日
俾多球罰波好嗎?
扭波王(已切) 1日
球證cam 睇推人
好正
強力吸濕機 1日
咁樣無牌?
RacingDriver 1日
突尼西亞一隊非洲球隊D白人仲多過德國 [369] [369] [369]

北非人同地中海歐洲血統好近

係, 但係至從BLM 同 DEI 後今時今日歐洲球隊變晒大部分力架

唔係白白地就白人
人地包頭佬黎,個政府又獨裁

維持人口+移民唔係壞事, 好似波蘭咁
扭波王(已切) 1日
你嚟嗰倒掛呀
超級大傻仔
阿馬遜男神 1日
個日本龍門真是日本血統?@_@
昔年種柳 1日
痴線,突西有反擊唔試一腳清[sosad] [sosad]
扭波王(已切) 1日
個日本龍門真是日本血統?@_@

咪咁啦
鈴木係日本人
你諗到佢個樣黃少少
真係日本人樣
人生迷路者 1日
日本小組真係好勁。進攻防守都係3~4個人一齊支援。
膠幾錢 1日
個日本龍門真是日本血統?@_@


技術移民?
昔年種柳 1日
鈴木彩艷呢下咪正路,打手鎚出去先,韓國仔傻的嗎9想接咪Seven曬
RacingDriver 1日
突尼西亞一隊非洲球隊D白人仲多過德國 [369] [369] [369]

北非人同地中海歐洲血統好近

係, 但係至從BLM 同 DEI 後今時今日歐洲球隊變晒大部分力架

得東歐果堆遲開放嘅先冇乜黑人

左膠政府有dei黑人優先政策, 之前有人嘈過
再打會死 1日
個日本龍門真是日本血統?@_@

咪咁啦
鈴木係日本人
你諗到佢個樣黃少少
真係日本人樣

你個人公正D好喎[sosad]
原來係咁嫁 1日
個日本龍門真是日本血統?@_@

咪咁啦
鈴木係日本人
你諗到佢個樣黃少少
真係日本人樣

混血都係日本人
昔年種柳 1日
2:0半場
全昭旻 1日
個日本龍門真是日本血統?@_@

咪咁啦
鈴木係日本人
你諗到佢個樣黃少少
真係日本人樣

你個人公正D好喎[sosad]

日本娜娜點會日本人樣
扭波王(已切) 1日
個日本龍門真是日本血統?@_@

咪咁啦
鈴木係日本人
你諗到佢個樣黃少少
真係日本人樣

你個人公正D好喎[sosad]

你諗到佢淡色就成個本田圭右咁
再打會死 1日
個日本龍門真是日本血統?@_@

咪咁啦
鈴木係日本人
你諗到佢個樣黃少少
真係日本人樣

混血都係日本人

刁大既混種計劃人地日本完美實行[sosad] [sosad] [sosad]
答桑下乞兒問 1日
3.5角細奇蹟頂到[sosad]
跳到頁尾