[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
大俠2047 21小時
https://upload.hkgolden.media/comment/khkzqopm.bz2enevjhpk.jdnygjbm0x1.h4z.png

1888分, 性價比最高

1888 分, 如3000蚊=一分

即係570萬 21點投注
大俠2047 21小時
即係我要玩2萬鋪21點左右, 就升到 貴尚卡
大俠2047 21小時
2萬鋪 21點, 每次落注300蚊

一次巡迴賽, 當120 鋪

即係我要玩167 次
大俠2047 21小時
我驚21點輸的

網友如果問我

但我 認為自己要去試一試 澳門 玩一轉

向大家報告

我會盡快開上尚會會員

如果明天去澳門, 我認為自己會輸
大俠2047 21小時
https://preview.redd.it/is-the-math-that-they-show-in-the-show-actually-make-sense-v0-5vqi0kr1jngc1.png?width=1414&format=png&auto=webp&s=ea9bafdc24ef3d41624a9922165a683de8d01c15

但我想測試

我 對21點的看法

理論是很多

落到賭場, 是否 大派用來賺到錢才是最實際
大俠2047 21小時
9點30分, 玩 第41場

三張圖

開始前一張

之後中間波動, 去返負200 到正200 補第二尾


中間我會報告

就離場會再講,

完會cap圖
大南街公子 21小時
我驚21點輸的

網友如果問我

但我 認為自己要去試一試 澳門 玩一轉

向大家報告

我會盡快開上尚會會員

如果明天去澳門, 我認為自己會輸

之前去威尼斯人想申請入金沙會 但唔知點解門口申請果個位做乜無開就無申請到 :-(
大俠2047 21小時
https://upload.hkgolden.media/comment/prld0ace.ayb1t40qvsw.2l0ws0qkutw.zsq.jpg
大俠2047 21小時
我驚21點輸的

網友如果問我

但我 認為自己要去試一試 澳門 玩一轉

向大家報告

我會盡快開上尚會會員

如果明天去澳門, 我認為自己會輸

之前去威尼斯人想申請入金沙會 但唔知點解門口申請果個位做乜無開就無申請到 :-(

幾耐無去澳門? 唔開返>?
大南街公子 21小時
我驚21點輸的

網友如果問我

但我 認為自己要去試一試 澳門 玩一轉

向大家報告

我會盡快開上尚會會員

如果明天去澳門, 我認為自己會輸

之前去威尼斯人想申請入金沙會 但唔知點解門口申請果個位做乜無開就無申請到 :-(

幾耐無去澳門? 唔開返>?

差唔多年半 唔知係咪果日暫停咗 無膽去問 :-(
大俠2047 21小時
先輸700, 後贏50
大俠2047 21小時
我驚21點輸的

網友如果問我

但我 認為自己要去試一試 澳門 玩一轉

向大家報告

我會盡快開上尚會會員

如果明天去澳門, 我認為自己會輸

之前去威尼斯人想申請入金沙會 但唔知點解門口申請果個位做乜無開就無申請到 :-(

幾耐無去澳門? 唔開返>?

差唔多年半 唔知係咪果日暫停咗 無膽去問 :-(

我打算去信德開上尚會, 可能今星期,x京是否很差?
大俠2047 21小時
https://upload.hkgolden.media/comment/shh2bwx4.p3caslqsusf.1quel2lygxi.wfm.jpg

9點33分
大俠2047 21小時
因為按bs 打 的話

個個結果一樣


我暫定300—500 走
大俠2047 21小時
走左了
大南街公子 21小時
我驚21點輸的

網友如果問我

但我 認為自己要去試一試 澳門 玩一轉

向大家報告

我會盡快開上尚會會員

如果明天去澳門, 我認為自己會輸

之前去威尼斯人想申請入金沙會 但唔知點解門口申請果個位做乜無開就無申請到 :-(

幾耐無去澳門? 唔開返>?

差唔多年半 唔知係咪果日暫停咗 無膽去問 :-(

我打算去信德開上尚會, 可能今星期,x京是否很差?

無去過葡京 覺得去金沙啲鬼佬管理賭場應該會好啲
大俠2047 20小時
https://upload.hkgolden.media/comment/mdalu213.bccqxrhb1ey.pcqbgc2qmwu.hol.jpg

9點35分, 玩完
大俠2047 20小時
https://i.postimg.cc/SsB81dhg/Screenshot-20260619-213303-Blackjack-Ace.jpg

第22場21點巡迴 6月19日

https://upload.hkgolden.media/comment/skm1x4kw.zevgrhzfbug.bqdfkoordbq.lfa.jpg

第23場21點巡迴 6月20日


https://i.postimg.cc/pdF9QBtM/Screenshot-20260620-185543-Blackjack-Ace.jpg

第24場21點巡迴 6月20日

https://i.postimg.cc/RhB4rc8n/Screenshot-20260620-191739-Blackjack-Ace.jpg

第25場21點巡迴 6月20日

https://i.postimg.cc/d1PVv7Sv/Screenshot-20260620-195357-Blackjack-Ace.jpg

第26場21點巡迴 6月20日

https://upload.hkgolden.media/comment/ueqre3mv.hgcgfgrmpj1.anruieca21g.bdn.jpg

第27場21點巡迴 6月20日

https://i.postimg.cc/h4QJ7ddw/Screenshot-20260620-212745-Blackjack-Ace.jpg

第28場21點巡迴 6月20日

https://i.postimg.cc/gJV2NvH9/Screenshot-20260620-215002-Blackjack-Ace.jpg

第29場21點巡迴 6月20日

https://upload.hkgolden.media/comment/vj2oi054.vxakdo1jcv0.cdxo40lqtqi.oha.jpg

第30場21點巡迴 6月21日

https://upload.hkgolden.media/comment/abswcwax.xt4vrwiq0le.dmi1fmtrceb.nnu.jpg

第31場21點巡迴 6月21日

https://upload.hkgolden.media/comment/4bvb2x41.ur2apgo2ohk.w0tdnu5w0o0.4qi.jpg

第32場21點巡迴 6月21日

https://upload.hkgolden.media/comment/5ga3wq1e.tohbgb4okb0.z5kttdalw0f.2eo.jpg

第33場21點巡迴 6月21日

https://upload.hkgolden.media/comment/qxkf5jih.mt5dzfreq3g.15te3vdfojz.2c5.jpg

第34場21點巡迴 6月21日

https://i.postimg.cc/BQ6V0YTQ/Screenshot-20260621-090704-Blackjack-Ace.jpg

第35場21點巡迴 6月21日

https://i.postimg.cc/brKFybft/Screenshot-20260621-125055-Blackjack-Ace.jpg

第36場21點巡迴 6月21日

https://i.postimg.cc/9MxQnX5G/Screenshot-20260621-130904-Blackjack-Ace.jpg

第37場21點巡迴 6月21日

https://i.postimg.cc/13cnKQXy/Screenshot-20260621-132628-Blackjack-Ace.jpg

第39場21點巡迴 6月21日

https://upload.hkgolden.media/comment/mludtxz0.2rwonxj55rc.3n5bua4lipa.lsj.jpg

第40場21點巡迴 6月21日

https://upload.hkgolden.media/comment/mdalu213.bccqxrhb1ey.pcqbgc2qmwu.hol.jpg

第41場21點巡迴 6月21日
大俠2047 20小時
我驚21點輸的

網友如果問我

但我 認為自己要去試一試 澳門 玩一轉

向大家報告

我會盡快開上尚會會員

如果明天去澳門, 我認為自己會輸

之前去威尼斯人想申請入金沙會 但唔知點解門口申請果個位做乜無開就無申請到 :-(

幾耐無去澳門? 唔開返>?

差唔多年半 唔知係咪果日暫停咗 無膽去問 :-(

我打算去信德開上尚會, 可能今星期,x京是否很差?

無去過葡京 覺得去金沙啲鬼佬管理賭場應該會好啲

我要專攻一個賭場先,金沙,我覺得太高級, 你手上有咩會藉先?

你澳門最多輸過, 贏過幾多錢?
大俠2047 20小時
去澳門

1。測試我理論, 21點, 短賭, 轉身快可以贏

2。 想試下賺積分

可否攪到, 半移居澳門,

用積分, 一星期住2—3晚澳門,最平的房

加 最平的野食,但夠飽
大俠2047 20小時
香港早上, 下午, 炒股+ 返工

收工,收市後, 一星期 去 2—3天澳門

如星期 四 4點過 澳門, 星期五早上返工

升高級, 分數夠多, 星期六,日都有房
大南街公子 20小時
我驚21點輸的

網友如果問我

但我 認為自己要去試一試 澳門 玩一轉

向大家報告

我會盡快開上尚會會員

如果明天去澳門, 我認為自己會輸

之前去威尼斯人想申請入金沙會 但唔知點解門口申請果個位做乜無開就無申請到 :-(

幾耐無去澳門? 唔開返>?

差唔多年半 唔知係咪果日暫停咗 無膽去問 :-(

我打算去信德開上尚會, 可能今星期,x京是否很差?

無去過葡京 覺得去金沙啲鬼佬管理賭場應該會好啲

我要專攻一個賭場先,金沙,我覺得太高級, 你手上有咩會藉先?

你澳門最多輸過, 贏過幾多錢?

無會藉 我都係去過2,3次 贏1000-1500右左就走
大俠2047 20小時
我驚21點輸的

網友如果問我

但我 認為自己要去試一試 澳門 玩一轉

向大家報告

我會盡快開上尚會會員

如果明天去澳門, 我認為自己會輸

之前去威尼斯人想申請入金沙會 但唔知點解門口申請果個位做乜無開就無申請到 :-(

幾耐無去澳門? 唔開返>?

差唔多年半 唔知係咪果日暫停咗 無膽去問 :-(

我打算去信德開上尚會, 可能今星期,x京是否很差?

無去過葡京 覺得去金沙啲鬼佬管理賭場應該會好啲

我要專攻一個賭場先,金沙,我覺得太高級, 你手上有咩會藉先?

你澳門最多輸過, 贏過幾多錢?

無會藉 我都係去過2,3次 贏1000-1500右左就走

可否 如果夠分, 我換舊葡京 酒店房, 但你去玩
二律背反 20小時
AI寫咗個 blackjack 網頁, set 1000鋪上限,
一開始係 $1000 賭本, 贏輸比率都係4成左右.
去到第 100 鋪, 贏到 1.5 倍.

https://upload.hkgolden.media/comment/qesgme2t.ukasqjsyeji.mn1zbzjw4f2.cyt.png

中學時期識班皇仁仔教嘅賭法, 但強調實際到賭場唔可能用到. :)
大俠2047 20小時
等我儲 下錢先

我估, 去澳門的時間, 非常近
跳到頁尾