教皇罩梟一世
3日
又係哩啲自high嘢,就算事實真係咁,講出嚟做正義的事咩。
係,好聽就盟友,唔好聽就係𡃁,你做阿大,啲𡃁個個睇你頭,你就日Seven日串啲𡃁,凶啲𡃁,到底做乜勁呢?
成班垃圾黎,問題係依d所謂「𡃁」,個個都左膠上腦,唔係背後插你一刀已經偷笑
當日肯聽侵講唔好依賴俄佬買天然氣,就唔會打杖打到今時今日
話人求佢同佢合照對打擊左膠有乜幫助?
佢所有留言只有同一個論調, 就係歐洲就一定係錯, 特朗普一定係啱, 撑俄羅斯都係冇問題
1 歐洲唯一德政係統一usb c,其他野睇唔到有乜係啱
2 特朗普唔一定係啱,例如得罪太多人,但多數做得啱
3 我不嬲唔中意俄羅斯
你係盲嘅梗係乜都睇唔到, 就好似明明係特朗普叫烏克蘭唔好打莫斯科, 你就話係歐豬歐豬歐豬
up緊,就快得





![[god]cl](/faces/clown/god.gif)
![[sosad]](/faces/sosad.gif)


![[banghead]](/faces/banghead.gif)

