[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
DeepShit 8日
記下生活瑣事
寫的是中年心事
DeepShit 8日
6月17日

返工
DeepShit 7日
6月18日

放假
李小明 7日
DeepShit 6日
6月19日

返工
DeepShit 5日
6月20日

返工
DeepShit 4日
6月21日

放假
新殺曰鱻🩱 4日
ok
DeepShit 4日
https://upload.hkgolden.media/comment/sq21whug.5o0hretiszo.23rflcscr2e.bme.jpg
DeepShit 3日
6月22日

返工
馮盈盈死忠 3日
6月22日

返工

幾點放工?
放工有咩搞?
Call 5 call g?
要唔要一齊call?
DeepShit 3日
6月22日

返工

幾點放工?
放工有咩搞?
Call 5 call g?
要唔要一齊call?


我不叫雞
馮盈盈死忠 3日
6月22日

返工

幾點放工?
放工有咩搞?
Call 5 call g?
要唔要一齊call?


我不叫雞

唔 call g,很好!
我都唔 call 的 ^_^
DeepShit 3日
玩左一個好玩的模型膠。

核誠治造:赤電
DeepShit 2日
6月23日

返工
DeepShit 2日
https://upload.hkgolden.media/comment/vns3hava.e42fvk1vdbx.ydpnrg22y4p.vit.jpg
Iridescence 2日
Hi 你,你人生得返工放假
條拎識轉彎 2日
Hi 你,你人生得返工放假

[sosad]
李小明 2日
Hi 你,你人生得返工放假

[sosad]

Hi得好
/ᐠ-˕-マⳊ 2日
Hi 你,你人生得返工放假

[sosad]

喂 仲有上高登呢 😂
食旗牙 2日
講下食飯經都得啩
DeepShit 1日
6月24日

返工
李小明 1日
Hi 你,你人生得返工放假

人地砌模型你當睇唔到
DeepShit 15小時
6月25日

返工
PraiseTheSun 15小時
高汁膠Po,支持樓豬
馮盈盈死忠 15小時
Hi 你,你人生得返工放假

人地砌模型你當睇唔到

記下生活瑣事
寫的是中年心事
跳到頁尾