[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
タナトス 3日
https://www.youtube.com/watch?v=gEMx7kt7n4E
山羊fast check

router不嬲係咁
都係個句 唯一option就係自己搵部router有support openwrt自己flash
Bromhexine 3日
https://www.nicovideo.jp/watch/sm45206478
安島(傍観者) 3日
https://www.nicovideo.jp/watch/sm45206478

我當年第一次玩呢隻GAME個時唔知可以轉武器 玩到勁辛苦
真愈談愈gay 3日
https://x.com/johnjumpersci/status/2068001285173834106
google瀨向左走向右走哂屎

https://x.com/synthwavedd/status/2068000857757741251

be evil都有今日

be evil有咁多data都搞成咁 dim搞?
不過funny既係 D AI bro成日話整AI黎醫cancer 真係deliver到D野居然得be evil
佢個alphafold model係open weight 係DNA版本既LLM
之前有單幫隻狗design疫苗就有用佢 其他AI bro只係諗住取代白領工作

可能都知自己唔夠其他公司卷
去做呢d long term先賺既更好
真愈談愈gay 3日
https://www.youtube.com/watch?v=gEMx7kt7n4E
山羊fast check

router不嬲係咁
都係個句 唯一option就係自己搵部router有support openwrt自己flash

你有咁做?點搞setting?唔識
吾妻夜(學馬) 3日
Shake Shack 快閃半價
拎券 ‍買滿$100減$50

Shake Shack突發半價優惠登場,快閃2星期大派5折優惠券
使用指定手機App免費搶券,買滿$100即減$50,適用於全港Shake Shack分店,購買招牌芝士牛肉漢堡、煙燻培根牛肉堡、芝士波浪紋薯條、經典奶昔等,全部一律可享半價

即日起至7月1日,於「Eatizen
美心薈」手機App免費派發優惠券,即可獲贈半價優惠券,於全港所有Shake Shack分店,購買任何食品、飲品、甜點滿$100,即享勁減$50優惠,share給朋友一起免費拎券,每人限領一張,數量有限,派完即止!

吃sharkshark了
タナトス 3日
https://www.youtube.com/watch?v=gEMx7kt7n4E
山羊fast check

router不嬲係咁
都係個句 唯一option就係自己搵部router有support openwrt自己flash

你有咁做?點搞setting?唔識

我用ISP router咋 [sosad]
不過依家某程度上係用linux機router 我所有機都只連入一部機 只係得個部機連ISP router

openwrt大部分flash好簡單 只係upload image就得 但有D就複雜D
最煩其實搵邊部router 佢官網都有晒list 但要岩feature 又容易flash唔一定搵到
真愈談愈gay 3日
https://www.youtube.com/watch?v=8KQFgWhido
叫得linus但係而家先用linux!?
真愈談愈gay 3日
https://www.youtube.com/watch?v=gEMx7kt7n4E
山羊fast check

router不嬲係咁
都係個句 唯一option就係自己搵部router有support openwrt自己flash

你有咁做?點搞setting?唔識

我用ISP router咋 [sosad]
不過依家某程度上係用linux機router 我所有機都只連入一部機 只係得個部機連ISP router

openwrt大部分flash好簡單 只係upload image就得 但有D就複雜D
最煩其實搵邊部router 佢官網都有晒list 但要岩feature 又容易flash唔一定搵到

姐係當部機係proxy咁用 但係唔會慢左?
タナトス 3日
https://www.youtube.com/watch?v=gEMx7kt7n4E
山羊fast check

router不嬲係咁
都係個句 唯一option就係自己搵部router有support openwrt自己flash

你有咁做?點搞setting?唔識

我用ISP router咋 [sosad]
不過依家某程度上係用linux機router 我所有機都只連入一部機 只係得個部機連ISP router

openwrt大部分flash好簡單 只係upload image就得 但有D就複雜D
最煩其實搵邊部router 佢官網都有晒list 但要岩feature 又容易flash唔一定搵到

姐係當部機係proxy咁用 但係唔會慢左?

冇問題的 只不過係linux router 呢個係第二個選擇
不過我唔係完全獨立一部做router 係當埋server同desktop 所以唔算太理想
x86 server/router最大問題晒電咁解
真愈談愈gay 3日
搵唔番隻usb手指 要拎黎裝linux
玩完了
沖浪雪鷹 3日
未到#oh2#
安島(傍観者) 3日
未到#oh2#

wtf?
真愈談愈gay 3日
https://x.com/DataChaz/status/2067996575817945197
netflix咁勁?
六連佑斗 3日
:o)hey :~(hey
吾妻夜(學馬) 3日
https://www.threads.com/@ffkeungp/post/DZzDSBjGQrN?xmt=AQG0Tbdci0JEVqruby_o-tokImRaWBDUQiDp-iv6EZ-yjwvVmDdOm7Dj5ptCh7rYYiw05hM&slof=1

wtf ai?
八奈見BB 3日
出面熱到噴屎
吾妻夜(學馬) 3日
https://www.threads.com/@zutomayo/post/DZzT45WkXtT?xmt=AQG0LObxqRTHAASdoc17BdVfkkVIlRoY06aSwzuwGsQzJ137QkOYNNG-MDEixf8aNFzolWg&slof=1

想講今次開場屈機到瀨屎
安島(傍観者) 3日
出面熱到噴屎

幾度
八奈見BB 3日
出面熱到噴屎

幾度

31
安島(傍観者) 3日
出面熱到噴屎

幾度

31

omg...
痴醬BB 3日
買明治提子糖食前面個靚仔話想要
比左包佢食做功德
bb so yasashii...
安島(傍観者) 3日
買明治提子糖食前面個靚仔話想要
比左包佢食做功德
bb so yasashii...

成包比佢咁功德
QML 3日
好耐冇見肚餓家
安島(傍観者) 3日
好耐冇見肚餓家

mud 佢仲有間唔中上黎貼threads....
跳到頁尾