[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
安島(傍観者) 6日
https://www.threads.com/@sabrina_406/post/DZotlEjmSt7?xmt=AQG0-SlQA5Y-5Kz2Uu9FnPakaRVvCXWyInnKLBgfoqGaSg

原來拎到?
年華無多時 6日
omg…my M自從今年升職後 r要三個月通知期
啱先入去dept head攤牌 一係降返職俾返一個月通知期 一係就俾佢補錢早走。。。

肯補錢走已經立係不敗之地
陸寶正氣奸輝 6日
omg…my M自從今年升職後 r要三個月通知期
啱先入去dept head攤牌 一係降返職俾返一個月通知期 一係就俾佢補錢早走。。。

咁想走?y?

對公司已絕望 要乜無乜 見唔到有轉好可能性
管理層無心做好security 要人無人 要錢無錢 仲不停加work load
真愈談愈gay 6日
omg…my M自從今年升職後 r要三個月通知期
啱先入去dept head攤牌 一係降返職俾返一個月通知期 一係就俾佢補錢早走。。。

咁想走?y?

對公司已絕望 要乜無乜 見唔到有轉好可能性
管理層無心做好security 要人無人 要錢無錢 仲不停加work load

wr
LoiterA 6日
omg…my M自從今年升職後 r要三個月通知期
啱先入去dept head攤牌 一係降返職俾返一個月通知期 一係就俾佢補錢早走。。。

咁想走?y?

對公司已絕望 要乜無乜 見唔到有轉好可能性
管理層無心做好security 要人無人 要錢無錢 仲不停加work load

wr

:-(
社畜龜 6日
Ni Howdy
安島(傍観者) 6日
omg…my M自從今年升職後 r要三個月通知期
啱先入去dept head攤牌 一係降返職俾返一個月通知期 一係就俾佢補錢早走。。。

咁想走?y?

對公司已絕望 要乜無乜 見唔到有轉好可能性
管理層無心做好security 要人無人 要錢無錢 仲不停加work load

wr

:-(

你至少仲有prj轉 火仔個邊冇吧
年華無多時 6日
https://www.ptt.cc/bbs/C_Chat/M.1781597133.A.B0B.html
八奈見BB 6日
https://bbs.nga.cn/read.php?tid=46993997
#4
:-(
真愈談愈gay 6日
放假 ymj
安島(傍観者) 6日
放假 ymj

https://store.steampowered.com/app/4170200/
年華無多時 6日
執屋++
真愈談愈gay 6日
放假 ymj

https://store.steampowered.com/app/4170200/

y hard sell
你自己都無買
安島(傍観者) 6日
放假 ymj

https://store.steampowered.com/app/4170200/

y hard sell
你自己都無買

玩完demo 一般 等佢更新
真愈談愈gay 6日
放假 ymj

https://store.steampowered.com/app/4170200/

y hard sell
你自己都無買

玩完demo 一般 等佢更新

一般仲hardsell我玩 連豬爆斬
八奈見BB 6日
sk
吾妻夜(學馬) 6日
https://www.threads.com/@rryuk7_i/post/DZmzR7rEriS?xmt=AQG0OCQZU3Lg47TlFi2iJSnfT6urFbOKCVGGpquHEm2dZAS3M2tSsVpOCWvUY7Mhb9U94Yxp&slof=1

??
年華無多時 6日
又落狗屎
真愈談愈gay 6日
震!
魔卡少女菲比 6日
震!

omg
安島(傍観者) 6日
震!

嚇死寶寶了
安島(傍観者) 6日
5弱
吾妻夜(學馬) 6日
https://www.threads.com/@r00_05u/post/DZpK-grFIdP?xmt=AQG01yvaO8gK-M1TTp_29tAYbSfuP52fciQSFTd_t53A738RPyzBNb3_8gOp1-WVnB3OOheu&slof=1

睇亞運+
QML 6日
还有个小吧帖子里面没提,但是在吧群里说了,秧秧的伤害纯度很高,全是直伤,不像其他效应队里有一堆混伤,20词对比14词提升高的夸张,总伤在1500-1600万,直接做到了轮椅轴4r打赢爱弥斯聚爆的5r14e,再加上她伤害前置,实际120秒的轮椅轴打的是4.5套(v1只能说,秧圣帝君都有人黑啊)
八奈見BB 6日
痾屎都有啡味
跳到頁尾