LoiterA
6日
wfh myj chilling

然後我發現—limit 800k同1500k 都係固定DL 10幾分鐘就死 唔知B站個限流係點玩
我衰過你 Error 412死左
應該係要入cookies 試下--cookies-from-browser chrome 之類試下
不過412我bypass唔到
patch完得左
https://github.com/yt-dlp/yt-dlp/issues/16962
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
wfh myj chilling
整緊個jobcan自動入力web application
pretty fun![]()
fun過番工
![]()
![]()
上進gay
老實說,只玩過1.0,1.1可以說是根本沒有玩鳴潮,現在3.1,3.3可以說是二遊遊中最頂的體驗,無論人物模組,劇情演出,戰鬥和音樂方面都是超出其他遊戲很多,我還沒試過玩二遊玩到哭。現在還可以跳過前面章節,直接進入好玩的,個人建議是直接2.0開始,不過現在入坑是抽不了之前的歲主
![[shocking]](/faces/shocking.gif)
老實說,只玩過1.0,1.1可以說是根本沒有玩鳴潮,現在3.1,3.3可以說是二遊遊中最頂的體驗,無論人物模組,劇情演出,戰鬥和音樂方面都是超出其他遊戲很多,我還沒試過玩二遊玩到哭。現在還可以跳過前面章節,直接進入好玩的,個人建議是直接2.0開始,不過現在入坑是抽不了之前的歲主

老實說,只玩過1.0,1.1可以說是根本沒有玩鳴潮,現在3.1,3.3可以說是二遊遊中最頂的體驗,無論人物模組,劇情演出,戰鬥和音樂方面都是超出其他遊戲很多,我還沒試過玩二遊玩到哭。現在還可以跳過前面章節,直接進入好玩的,個人建議是直接2.0開始,不過現在入坑是抽不了之前的歲主
3.3真係咁強?
老實說,只玩過1.0,1.1可以說是根本沒有玩鳴潮,現在3.1,3.3可以說是二遊遊中最頂的體驗,無論人物模組,劇情演出,戰鬥和音樂方面都是超出其他遊戲很多,我還沒試過玩二遊玩到哭。現在還可以跳過前面章節,直接進入好玩的,個人建議是直接2.0開始,不過現在入坑是抽不了之前的歲主
發現D勁角我都冇