[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
LoiterA 6日
wfh myj chilling

:-(
安島(傍観者) 6日
然後我發現—limit 800k同1500k 都係固定DL 10幾分鐘就死 唔知B站個限流係點玩

我衰過你 Error 412死左
應該係要入cookies 試下--cookies-from-browser chrome 之類試下
不過412我bypass唔到 [sosad]

patch完得左
https://github.com/yt-dlp/yt-dlp/issues/16962

ok later try
btw 我--cookies-from-browser用唔到
extract cookie之後--cookies 算[sosad]
真愈談愈gay 6日
wfh myj chilling

:-(

整緊個jobcan自動入力web application
https://upload.hkgolden.media/comment/3qu4bwdv.vh1bipqrpkp.s0d3bf2u00v.2vh.png
pretty fun
LoiterA 6日
wfh myj chilling

:-(

整緊個jobcan自動入力web application
https://upload.hkgolden.media/comment/3qu4bwdv.vh1bipqrpkp.s0d3bf2u00v.2vh.png
pretty fun

#adore# #adore# fun過番工
真愈談愈gay 6日
https://rog.asus.com/us/networking/rog-rapture-gt-be19000ai/
router整埋有AI server功能 呢個世界發生咩事
吾妻夜(學馬) 6日
https://www.threads.com/@passiontimes/post/DZmR--5nwbc?xmt=AQG08H_QVcq9jlzR4k3vZzl01T80YwQWe_9cxjUmbXShT1Ra6nI5ggR9EUYY_AfSzaT2kdI&slof=1

Y咁快就漏水
安島(傍観者) 6日
wfh myj chilling

:-(

整緊個jobcan自動入力web application
https://upload.hkgolden.media/comment/3qu4bwdv.vh1bipqrpkp.s0d3bf2u00v.2vh.png
pretty fun

#adore# #adore# fun過番工

#adore# #adore# #adore# 上進gay
真愈談愈gay 6日
wfh myj chilling

:-(

整緊個jobcan自動入力web application
https://upload.hkgolden.media/comment/3qu4bwdv.vh1bipqrpkp.s0d3bf2u00v.2vh.png
pretty fun

#adore# #adore# fun過番工

#adore# #adore# #adore# 上進gay

又學左野
開chrome dev tool然後cap低network tab既log
喂比AI已經100%再現到本身個web做緊既野 佢無公開API都做到
LoiterA 6日
Hi Hi7月PJT要玩COPLIOT STUDIO [shocking]
年華無多時 6日
具有冇睇過圖書館d書
真愈談愈gay 6日
Hi Hi7月PJT要玩COPLIOT STUDIO [shocking]

恭喜哂有得比m$ sm
LoiterA 6日
Hi Hi7月PJT要玩COPLIOT STUDIO [shocking]

恭喜哂有得比m$ sm

:~( 似係做半個POC準備之後堆開發 :~(
年華無多時 6日
https://x.com/wachushka/status/2066592871302488479?s=12

唔同國家既人諗既野都係一樣
陽見恵凪 6日
:-(
年華無多時 6日
老實說,只玩過1.0,1.1可以說是根本沒有玩鳴潮,現在3.1,3.3可以說是二遊遊中最頂的體驗,無論人物模組,劇情演出,戰鬥和音樂方面都是超出其他遊戲很多,我還沒試過玩二遊玩到哭。現在還可以跳過前面章節,直接進入好玩的,個人建議是直接2.0開始,不過現在入坑是抽不了之前的歲主
陽見恵凪 6日
老實說,只玩過1.0,1.1可以說是根本沒有玩鳴潮,現在3.1,3.3可以說是二遊遊中最頂的體驗,無論人物模組,劇情演出,戰鬥和音樂方面都是超出其他遊戲很多,我還沒試過玩二遊玩到哭。現在還可以跳過前面章節,直接進入好玩的,個人建議是直接2.0開始,不過現在入坑是抽不了之前的歲主

3.3真係咁強?[shocking]
LoiterA 6日
老實說,只玩過1.0,1.1可以說是根本沒有玩鳴潮,現在3.1,3.3可以說是二遊遊中最頂的體驗,無論人物模組,劇情演出,戰鬥和音樂方面都是超出其他遊戲很多,我還沒試過玩二遊玩到哭。現在還可以跳過前面章節,直接進入好玩的,個人建議是直接2.0開始,不過現在入坑是抽不了之前的歲主

發現D勁角我都冇:~(
椎名唯華 6日
老實說,只玩過1.0,1.1可以說是根本沒有玩鳴潮,現在3.1,3.3可以說是二遊遊中最頂的體驗,無論人物模組,劇情演出,戰鬥和音樂方面都是超出其他遊戲很多,我還沒試過玩二遊玩到哭。現在還可以跳過前面章節,直接進入好玩的,個人建議是直接2.0開始,不過現在入坑是抽不了之前的歲主

3.3真係咁強?[shocking]

包餃子普通料
年華無多時 6日
老實說,只玩過1.0,1.1可以說是根本沒有玩鳴潮,現在3.1,3.3可以說是二遊遊中最頂的體驗,無論人物模組,劇情演出,戰鬥和音樂方面都是超出其他遊戲很多,我還沒試過玩二遊玩到哭。現在還可以跳過前面章節,直接進入好玩的,個人建議是直接2.0開始,不過現在入坑是抽不了之前的歲主

發現D勁角我都冇:~(

唔強求塔滿星就由佢吧
魔卡少女菲比 6日
https://x.com/ww_jp_official/status/2066717411479584870?s=46&t=HcL7HgQa9s9uaQ2hfdkQZQ
年華無多時 6日
https://www.threads.com/@peter23691243/post/DZmYSLyE0mH
安島(傍観者) 6日
https://www.threads.com/@peter23691243/post/DZmYSLyE0mH

以為呢個係另一個Peter
年華無多時 6日
https://www.threads.com/@peter23691243/post/DZmYSLyE0mH

以為呢個係另一個Peter

我都諗緊係咪果個PETER
八奈見BB 6日
ymj
安島(傍観者) 6日
https://www.threads.com/@peter23691243/post/DZmYSLyE0mH

以為呢個係另一個Peter

我都諗緊係咪果個PETER

果個死左了
跳到頁尾