全線科技股跌 不如考慮下晶片AI同火箭既上游產業
買Mu,Sndk好過。。。ed 故仔得 2 3 年,仲要 price in 晒火星故事隨時 20-30 年以上,最緊要對手少等30年幫班股東安排射官材上太空
買Mu,Sndk好過。。。ed 故仔得 2 3 年,仲要 price in 晒火星故事隨時 20-30 年以上,最緊要對手少
買Mu,Sndk好過。。。
聽過話韓國股市嗰邊因為監管而冧市,投資者散貨撲水而整冧埋美股
158 有無人趁機執平貨
而家射火箭都唔升咁點先升
而家射火箭都唔升咁點先升 點解射火箭會升 ?佢個啲賣衛星網賺錢射data base上太空上月球/上火星個啲全部都未實現 等多5-10年啦
我買左果架spcx係唔係已炸毀
而家射火箭都唔升咁點先升射火箭不嬲唔升利好已出
其實唔多明個原理我有spcx,所以要空asts同rklb