[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
社會基層垃圾 2日
一放向左走向右走左就升 Hi佢老母
人賤天不欺 2日
全線科技股跌O:-)
不如考慮下晶片AI同火箭既上游產業
水沝淼敪 2日
幾時ram 同harddick 先跌返去兩年前牙hi!!//升左亖倍幾//
全線科技股跌O:-)
不如考慮下晶片AI同火箭既上游產業
打工仔 2日
買Mu,Sndk好過。。。

ed 故仔得 2 3 年,仲要 price in 晒
火星故事隨時 20-30 年以上,最緊要對手少


等30年
幫班股東安排射官材上太空
xx(

無辦法,識扶乩先估到幾時
名字很有霸氣 2日
xx( 160
名字很有霸氣 1日
150
人賤天不欺 1日
聽過話韓國股市嗰邊因為監管而冧市,投資者散貨撲水而整冧埋美股O:-)
名字很有霸氣 1日
聽過話韓國股市嗰邊因為監管而冧市,投資者散貨撲水而整冧埋美股O:-)


呢隻唔止科幻股
廿5年前tom.com就係科幻

今次係火星股
:o)
落親水預左有排頭痕,全世界升爆佢都繼續跌
打工仔 1日
聽過話韓國股市嗰邊因為監管而冧市,投資者散貨撲水而整冧埋美股O:-)

無咗假円拆倉,咪挽第 2 樣,一樣維持一年兩次
鷹牌花旗參茶 1日
158O:-)
有無人趁機執平貨
名字很有霸氣 1日
158O:-)
有無人趁機執平貨


唔穿150算好彩
名字很有霸氣 18小時
:~(
小休一時 17小時
而家射火箭都唔升
咁點先升[sosad]
又係ME 15小時
而家射火箭都唔升
咁點先升[sosad]

點解射火箭會升[sosad]
佢個啲賣衛星網賺錢
射data base上太空
上月球/上火星
個啲全部都未實現[sosad]
等多5-10年啦[sosad] [sosad]
小休一時 12小時
而家射火箭都唔升
咁點先升[sosad]

點解射火箭會升[sosad]
佢個啲賣衛星網賺錢
射data base上太空
上月球/上火星
個啲全部都未實現[sosad]
等多5-10年啦[sosad] [sosad]

無爆已經值得升#kill2#
Relativity 12小時
我買左果架spcx係唔係已炸毀:~(
食旗牙 11小時
我買左果架spcx係唔係已炸毀:~(

火箭軍全軍覆沒 :~(
kiyeah 9小時
而家射火箭都唔升
咁點先升[sosad]

射火箭不嬲唔升
利好已出
小休一時 9小時
而家射火箭都唔升
咁點先升[sosad]

射火箭不嬲唔升
利好已出

射唔升
爆就跌 呢個世界公平咩:-[
kiyeah 8小時
https://upload.hkgolden.media/comment/nhktkld4.fyan00dfibh.qpnk3rzwhtj.y3e.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/pm54etrg.51qokw2ouyo.df1ripe3ikm.fy1.jpg


其實唔多明個原理
我有spcx,所以要空asts同rklb
小休一時 4小時
https://upload.hkgolden.media/comment/nhktkld4.fyan00dfibh.qpnk3rzwhtj.y3e.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/pm54etrg.51qokw2ouyo.df1ripe3ikm.fy1.jpg

其實唔多明個原理
我有spcx,所以要空asts同rklb

係咪systematic trading 個D勁野
已分配一筆資金 例如portfolio既10% 買太空股
而家加隻SPCX 就沽持有既太空股黎買
維持返個分配比率
跳到頁尾