[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
鷹牌花旗參茶 14日
鐘已敲
伯納德加里 14日
喪鐘?
牛腩3號 14日
開波喇Hi 你:o)
鷹牌花旗參茶 14日
https://upload.hkgolden.media/comment/qmwmcfi0.eyi15ktcdhb.gals1t4mv0a.vxl.jpg
睇下支火箭射到邊
右翼份子 14日
唔買[sosad] [sosad] [sosad]
好向左走向右走scam[sosad] [sosad] [sosad]
鷹牌花旗參茶 14日
唔買[sosad] [sosad] [sosad]
好向左走向右走scam[sosad] [sosad] [sosad]

信仰既野
不要問
只要信
岡村寧次大將 14日
唔買[sosad] [sosad] [sosad]
好向左走向右走scam[sosad] [sosad] [sosad]

信仰既野
不要問
只要信

https://na.cx/i/fnYqzOn.webp
有膠得你 14日
https://upload.hkgolden.media/comment/lgvc34bx.pwwvzr1z2yv.l5tur5hkb3d.mpi.jpg

我信呢幾日仲有得升,不過伏味太濃[sosad] 咪搞
青山居士 13日
NASA:~(
二本松 13日
根本係大賭場[sosad]
人賤天不欺 13日
未上仲吹到香港買唔到,上咗之後無難度,仲比想像要易
暫時浮沉緊,之後入指數同基金要入貨
每事一問 13日
好標準的線
https://upload.hkgolden.media/comment/2tvinzsc.hobvbgcft1p.y4rdlejsakc.103.jpg
污肛自吻 13日
唔算炒得好癲
高登膠製花 13日
未上仲吹到香港買唔到,上咗之後無難度,仲比想像要易
暫時浮沉緊,之後入指數同基金要入貨

唔係話唔比抽咋咩
.老鬼. 13日
未上仲吹到香港買唔到,上咗之後無難度,仲比想像要易
暫時浮沉緊,之後入指數同基金要入貨

唔係話唔比抽咋咩

唔比抽
無話買賣唔得
YourDaddy. 13日
大型韭菜收割器[sosad]
又係ME 13日
有無人150入到[sosad]
阻住‧老細 13日
有無人150入到[sosad]

#bye#
五行欠膠 13日
有無人150入到[sosad]

#yup# 牛牛
sparda 13日
琴晚11點半等唔到, 掛咗151瞓覺, 然後150入咗#yup#
小注20股:)fn
字源歧說 13日
有無人150入到[sosad]

好似大把人150買到
電光火石間 13日
唔買[sosad] [sosad] [sosad]
好向左走向右走scam[sosad] [sosad] [sosad]


x2 ,貴到離晒譜 #ng#
電光火石間 13日
有無人150入到[sosad]

好似大把人150買到


唉,呢啲食少當多一覺瞓.....#ng#
流M 13日
135#yup#
電光火石間 13日
https://upload.hkgolden.media/comment/qmwmcfi0.eyi15ktcdhb.gals1t4mv0a.vxl.jpg
睇下支火箭射到邊


你敢搏抵你賺嘅。
太平洋道人 12日
龍巿
跳到頁尾