[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
隻手劣吓劣吓 12日
https://upload.hkgolden.media/comment/atgmd1br.m0ai30j3e5y.o4povxe0i2f.1a4.jpg

小弟已登記 #yup#
水沝淼敪 12日
100蚊。姐///
隻手劣吓劣吓 12日
100蚊。姐///


100蚊唔係錢呀? 不勞而獲呀大哥 xx(
毒豬拆膠 12日
登記完攞咗100蚊可唔可以取消=.=?
無火餘灰 12日
#good#
EUKW20 12日
要綁戶口
我始終覺得有風險係到[sosad]
所以我平時都唔會save任何銀行資料係電話[sosad]
白粉電子報 12日
RICH
kilogram 12日
要綁戶口
我始終覺得有風險係到[sosad]
所以我平時都唔會save任何銀行資料係電話[sosad]

佢以前做過,不過不是 tel
型爸 12日
區區100蚊算得乜,生活要有儀式感,一直用開古法增值[slick]
水沝淼敪 12日
好人好姐係吾會自動增值。。。無錢先入, 用手機八達窿幾秒就增值到喇hi //
金田一 一 12日
我就係鍾意去7仔入百達通唱五百蚊
隻手劣吓劣吓 12日
登記完攞咗100蚊可唔可以取消=.=?


登記左, 試左一次自動增值先多100蚊俾你
隻手劣吓劣吓 12日
要綁戶口
我始終覺得有風險係到[sosad]
所以我平時都唔會save任何銀行資料係電話[sosad]


咁你有冇用e banking ? Payme ? 支付寶? 呢d全部都要登記户口 #hehe#
寶生永夢(Z) 12日
我就係鍾意去7仔入百達通唱五百蚊

Agger
kilogram 12日
要綁戶口
我始終覺得有風險係到[sosad]
所以我平時都唔會save任何銀行資料係電話[sosad]


咁你有冇用e banking ? Payme ? 支付寶? 呢d全部都要登記户口 #hehe#


hk 支付寶不用
還政於民 12日
要綁戶口
我始終覺得有風險係到[sosad]
所以我平時都唔會save任何銀行資料係電話[sosad]


咁你有冇用e banking ? Payme ? 支付寶? 呢d全部都要登記户口 #hehe#

電話無裝銀行app咩,而家網上銀行都逼你裝
‌‌東京熱 12日
絕不用自動增值:o)
‌‌東京熱 12日
要綁戶口
我始終覺得有風險係到[sosad]
所以我平時都唔會save任何銀行資料係電話[sosad]

縛卡都安全過縛戶口[sosad]
答桑下乞兒問 12日
係咪真架 分分鐘呃人
kilogram 12日
係咪真架 分分鐘呃人

呃就不算

例如信用咭增,咁代表你同意銀行畀資料八達通公司

不止係畀錢
加勒比海 12日
先要認證開通八XX 銀包...再綁定銀行戶口自動增值 .
其實都方便 , 不過老人家唔建議用 ; 萬一俾人攞張8仔去猛嘟就煩
隻手劣吓劣吓 12日
係咪真架 分分鐘呃人


Quote 自 達窿app 內, 都有假 :-(
Guideway_Bus 12日
絕不用自動增值:o)

絕不用手機八達通+轉數快 :o)bg
‌‌東京熱 12日
絕不用自動增值:o)

絕不用手機八達通+轉數快 :o)bg

轉數快真係冇用
大南街公子 12日
我用信用卡可以儲埋分喎 :o)
隻手劣吓劣吓 12日
我用信用卡可以儲埋分喎 :o)


都得
跳到頁尾