100蚊。姐///
要綁戶口 我始終覺得有風險係到 所以我平時都唔會save任何銀行資料係電話
登記完攞咗100蚊可唔可以取消=.=?
我就係鍾意去7仔入百達通唱五百蚊
要綁戶口 我始終覺得有風險係到 所以我平時都唔會save任何銀行資料係電話咁你有冇用e banking ? Payme ? 支付寶? 呢d全部都要登記户口
係咪真架 分分鐘呃人
絕不用自動增值
絕不用自動增值絕不用手機八達通+轉數快
我用信用卡可以儲埋分喎