東方老師
4日
最悶係V
唔係吧..
斷頭台斬老母
主角殺性感女人....
七魔女一集死一件,最壯烈就係頂起穿梭機軌道,比紅髮男用劍殺死...
仲有車胎風火輪戰士,車胎風火輪戰艦..
胡索 V2 超型..
人生第一套睇追電視台首播嘅就係呢套,仲記得係蘇強文配主角聲
但呢套除咗女主角同月光砲有印象外,就乜鬼都唔記得
主題曲...
個10幾20年高達op歌一定勁野,唔算大特色
第一次睇,啱啱先知原來空皇同斑豹呢D都係雜魚機[soasd]
打機都feel到佢兩個唔勁
冇記錯掟殖民星之前好似係高達大混戰
第一次睇,啱啱先知原來空皇同斑豹呢D都係雜魚機[soasd]
打機都feel到佢兩個唔勁
冇記錯掟殖民星之前好似係高達大混戰
高達好似得聯邦做,做保衛地球用嘅高性能兵器
空皇做制空,斑豹做制陸
X同附屬嘅gx-bit係戰略兵器,主要用嚟對付會掉落嚟嘅殖民星
三者有flash system同操作無人僚機MS,但都要NT先可以啟動,而衛星炮月球終端亦要NT先攞到使用權
咁感應類NT本身就少,所以爲數唔多,生還嘅都唔多。
作為非主角機