[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
東方老師 4日
最悶係V

唔係吧..
斷頭台斬老母
主角殺性感女人....
七魔女一集死一件,最壯烈就係頂起穿梭機軌道,比紅髮男用劍殺死...
仲有車胎風火輪戰士,車胎風火輪戰艦..
胡索 V2 超型..
真島大哥 4日
人生第一套睇追電視台首播嘅就係呢套,仲記得係蘇強文配主角聲
但呢套除咗女主角同月光砲有印象外,就乜鬼都唔記得[sosad]

主題曲...[sosad]

個10幾20年高達op歌一定勁野,唔算大特色[sosad]
黃白虎紋貓 4日
人生第一套睇追電視台首播嘅就係呢套,仲記得係蘇強文配主角聲
但呢套除咗女主角同月光砲有印象外,就乜鬼都唔記得[sosad]

主題曲...[sosad]

個10幾20年高達op歌一定勁野,唔算大特色[sosad]

片尾曲後來聽返先知有英文日文版
誠公需赴幹 4日
狄花應該係Gundam 最正蘿莉

https://upload.hkgolden.media/comment/a1wtjdtt.b5gaecnsmkk.anlqbcsihs3.ssu.jpg
挑機

死咗vs未死
揀啦#cn#
連豬嬲喊斬 4日
第一次睇,啱啱先知原來空皇同斑豹呢D都係雜魚機[soasd]
安芸倫也 4日
第一次睇,啱啱先知原來空皇同斑豹呢D都係雜魚機[soasd]

打機都feel到佢兩個唔勁[sosad]
連豬嬲喊斬 4日
第一次睇,啱啱先知原來空皇同斑豹呢D都係雜魚機[soasd]

打機都feel到佢兩個唔勁[sosad]

咁打機黎講死神雙龍重炮手呢堆都唔算勁,但本篇動畫入面假假地都係特機喎[sosad]
安芸倫也 3日
https://youtu.be/qBfIql0lXRk
EP4
黃白虎紋貓 3日
依家睇返作為最終大佬機華沙哥高達咁早出場
可惜隻嘢設計無特式
用返上2部高達啲機設改兩改就算勁數:o) :o)
冷泉麻子 3日
第一次睇,啱啱先知原來空皇同斑豹呢D都係雜魚機[soasd]

打機都feel到佢兩個唔勁[sosad]

冇記錯掟殖民星之前好似係高達大混戰[sosad]
艾法姬里昂 3日
第一次睇,啱啱先知原來空皇同斑豹呢D都係雜魚機[soasd]

打機都feel到佢兩個唔勁[sosad]

冇記錯掟殖民星之前好似係高達大混戰[sosad]

有flash system 好高級架喇
誠公需赴幹 2日
第一次睇,啱啱先知原來空皇同斑豹呢D都係雜魚機[soasd]

打機都feel到佢兩個唔勁[sosad]

冇記錯掟殖民星之前好似係高達大混戰[sosad]

高達好似得聯邦做,做保衛地球用嘅高性能兵器
空皇做制空,斑豹做制陸
X同附屬嘅gx-bit係戰略兵器,主要用嚟對付會掉落嚟嘅殖民星
三者有flash system同操作無人僚機MS,但都要NT先可以啟動,而衛星炮月球終端亦要NT先攞到使用權
咁感應類NT本身就少,所以爲數唔多,生還嘅都唔多。
安芸倫也 2日
https://youtu.be/utJc7KPvkl8
EP5
連豬嬲喊斬 3小時
有冇人話我知點解入緊廠都要戴住副超?[sosad]
https://www.youtube.com/watch?v=9QAeit4wA9Y
連豬嬲喊斬 3小時
依家睇返作為最終大佬機華沙哥高達咁早出場
可惜隻嘢設計無特式
用返上2部高達啲機設改兩改就算勁數:o) :o)

咁睇得高達就係預咗佢一路抄返以前架啦,你睇下隻斑豹擺到明就係重炮手黎
藍川 3小時
第一次睇,啱啱先知原來空皇同斑豹呢D都係雜魚機[soasd]

打機都feel到佢兩個唔勁[sosad]

冇記錯掟殖民星之前好似係高達大混戰[sosad]

高達好似得聯邦做,做保衛地球用嘅高性能兵器
空皇做制空,斑豹做制陸
X同附屬嘅gx-bit係戰略兵器,主要用嚟對付會掉落嚟嘅殖民星
三者有flash system同操作無人僚機MS,但都要NT先可以啟動,而衛星炮月球終端亦要NT先攞到使用權
咁感應類NT本身就少,所以爲數唔多,生還嘅都唔多。

但係佢兩部唔係擊墮數幾高咩 好似[sosad] 作為非主角機
連豬嬲喊斬 3小時
油牡糟過愛?[bomb]
https://upload.hkgolden.media/comment/ekr0cftk.1id3fhka10i.y3uvqngozmv.crh.jpg
藍川 2小時
油牡糟過愛?[bomb]
https://upload.hkgolden.media/comment/ekr0cftk.1id3fhka10i.y3uvqngozmv.crh.jpg

無 所以嬲左, 中期過左檔
跳到頁尾