勒老闆
5日
個LOGO真係神級設計
G,W,X
最悶真係X
係
主角,配角,boss角都唔吸引,得條女跑出
機設ok既 但敵機就認真麻麻
係故仔最後腰斬太傷
Hi Hi,我連敵機咩樣一部都唔記得![]()
W 連啲無人機個樣都易記入腦多啲
W堆機播足成套都係個幾部緊係易記
止唔止幾部,主角方5部,5部都有強化,多1,多2,艾比安,紅藍有防護力場個2部
![[???]](/faces/wonder2.gif)
G,W,X
最悶真係X
係
主角,配角,boss角都唔吸引,得條女跑出
機設ok既 但敵機就認真麻麻
係故仔最後腰斬太傷
Hi Hi,我連敵機咩樣一部都唔記得![]()
W 連啲無人機個樣都易記入腦多啲
W堆機播足成套都係個幾部緊係易記
止唔止幾部,主角方5部,5部都有強化,多1,多2,艾比安,紅藍有防護力場個2部
淨講雜魚機, W你最少都記得力奧,比歌嗰啲機, X嘅雜魚機=
