[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
安芸倫也 82日
On the 5th of April 1996, the 1st episode of Gundam X was released.
https://img.eservice-hk.net/upload/2026/03/20/192022_e40ae3532305473a98878621007b30bd.jpeg

「ガンダムGWX 30周年プロジェクト」最後の作品『機動新世紀ガンダムX』は、2026年に放送30周年を迎えます

https://na.cx/i/DFc84rB.webp

『機動新世紀ガンダムX』30周年記念プロジェクトが始動! 忘れかけた夢が、いま動き出す
https://news.denfaminicogamer.jp/news/260405x

30周年スタートビジュアルと特設サイトが公開。ガロード役の高木渉さん・ティファ役のかないみかさんが出演する記念番組の配信も決定している

https://x.com/denfaminicogame/status/2040701184961568890
西涼軍 81日
有出tiffa figure已經好比面#yup#
當00模型出到第n咁多個版本的時候
gundam x連一部似樣少少的發展型都冇
見到係連幾設人氣都爭太遠

模型上rg仲有大把機排緊隊,唔期望今年會輪到gundam x
hguc 1/144都叫有出過應該唔會翻出
冷門機體來講連g-unit近兩年耐唔耐就出一部用來試作新模或新結構的模型
我諗今年搞埋hydra都唔荒會搞gundam x
真島大哥 81日
有出tiffa figure已經好比面#yup#
當00模型出到第n咁多個版本的時候
gundam x連一部似樣少少的發展型都冇
見到係連幾設人氣都爭太遠

模型上rg仲有大把機排緊隊,唔期望今年會輪到gundam x
hguc 1/144都叫有出過應該唔會翻出
冷門機體來講連g-unit近兩年耐唔耐就出一部用來試作新模或新結構的模型
我諗今年搞埋hydra都唔荒會搞gundam x

套野咁悶緊係周邊小d[sosad] 金庸比喻,X係書劍陳家洛,W,SEED,00人氣係喬峰,楊過,令狐沖
HKG@LDEN 81日
唔好強姦套作品啦。。。。。
高燈仔 81日
G,W,X
最悶真係X [sosad]
LoveVictoria 81日
唔好強姦套作品啦。。。。。

慶祝作品30周年點解會構成「強姦」原作?_?
常言道 81日
G,W,X
最悶真係X [sosad]

[sosad]
over001 81日
最悶係V
真島大哥 81日
G,W,X
最悶真係X [sosad]

[sosad]

主角,配角,boss角都唔吸引,得條女跑出
HKG@LDEN 81日
唔好強姦套作品啦。。。。。

慶祝作品30周年點解會構成「強姦」原作?_?


正正經經出下玩具就算
唔好搞後續故事
上年W感覺都係虎頭蛇尾
HKG@LDEN 81日
G,W,X
最悶真係X [sosad]

[sosad]

主角,配角,boss角都唔吸引,得條女跑出


機設ok既 但敵機就認真麻麻
係故仔最後腰斬太傷
還政於民 81日
G,W,X
最悶真係X [sosad]

[sosad]

主角,配角,boss角都唔吸引,得條女跑出

衰過turn a[sosad]
西涼軍 81日
有出tiffa figure已經好比面#yup#
當00模型出到第n咁多個版本的時候
gundam x連一部似樣少少的發展型都冇
見到係連幾設人氣都爭太遠

模型上rg仲有大把機排緊隊,唔期望今年會輪到gundam x
hguc 1/144都叫有出過應該唔會翻出
冷門機體來講連g-unit近兩年耐唔耐就出一部用來試作新模或新結構的模型
我諗今年搞埋hydra都唔荒會搞gundam x

套野咁悶緊係周邊小d[sosad] 金庸比喻,X係書劍陳家洛,W,SEED,00人氣係喬峰,楊過,令狐沖

你個金庸比喻一流[sosad]lm #hoho#lm
力量型bb 81日
hg double X大大張金色貼紙,睇見都覺得醜
LoveVictoria 81日
hg double X大大張金色貼紙,睇見都覺得醜

Double x幾靚ar
Double x連g falcon我都買左robot魂#yup#cl
Fox two 81日
這次我是Tifa派:-(dw
韓玄 81日
G,W,X
最悶真係X [sosad]

[sosad]

主角,配角,boss角都唔吸引,得條女跑出

衰過turn a[sosad]

台仔話x只有3好
迪花,衛星微波炮,閃光系統


:)
韓玄 81日
G,W,X
最悶真係X [sosad]

[sosad]

主角,配角,boss角都唔吸引,得條女跑出


機設ok既 但敵機就認真麻麻
係故仔最後腰斬太傷

諗起劇中出得果一兩集既高達

名都唔向左走向右走記得,仲衰過G[sosad]
golden0 80日
G,W,X
最悶真係X [sosad]

[sosad]

主角,配角,boss角都唔吸引,得條女跑出


機設ok既 但敵機就認真麻麻
係故仔最後腰斬太傷


Hi Hi,我連敵機咩樣一部都唔記得 [sosad]


W 連啲無人機個樣都易記入腦多啲 #cn#maf
冷泉麻子 80日
G,W,X
最悶真係X [sosad]

[sosad]

主角,配角,boss角都唔吸引,得條女跑出


機設ok既 但敵機就認真麻麻
係故仔最後腰斬太傷


Hi Hi,我連敵機咩樣一部都唔記得 [sosad]


W 連啲無人機個樣都易記入腦多啲 #cn#maf

W堆機播足成套都係個幾部緊係易記[sosad]
真島大哥 80日
G,W,X
最悶真係X [sosad]

[sosad]

主角,配角,boss角都唔吸引,得條女跑出


機設ok既 但敵機就認真麻麻
係故仔最後腰斬太傷


Hi Hi,我連敵機咩樣一部都唔記得 [sosad]


W 連啲無人機個樣都易記入腦多啲 #cn#maf

W堆機播足成套都係個幾部緊係易記[sosad]

止唔止幾部,主角方5部,5部都有強化,多1,多2,艾比安,紅藍有防護力場個2部
韓玄 80日
X無記錯喺日本播果陣係撞正eva???


如果係既話,就算係w或者seed都應該收硬皮被腰斬收場
真島大哥 80日
X無記錯喺日本播果陣係撞正eva???


如果係既話,就算係w或者seed都應該收硬皮被腰斬收場

套野悶到Hi Hi啊,根本同時代個幾年大or遲旖佢10年,8年把好睇過佢啦[sosad]我一氣睇仲要個時仲後生都差d頂唔順 ,首播一星期一集睇個堆大佬都唔知點捱
真島大哥 80日
X無記錯喺日本播果陣係撞正eva???


如果係既話,就算係w或者seed都應該收硬皮被腰斬收場

套野悶到Hi Hi啊,根本同時代個幾年大or遲過佢10年,8年大把好睇過佢啦[sosad]我一氣睇仲要個時仲後生都差d頂唔順 ,首播一星期一集睇個堆大佬都唔知點捱
掘膠員 80日
G,W,X
最悶真係X [sosad]

[sosad]

主角,配角,boss角都唔吸引,得條女跑出


機設ok既 但敵機就認真麻麻
係故仔最後腰斬太傷


Hi Hi,我連敵機咩樣一部都唔記得 [sosad]


W 連啲無人機個樣都易記入腦多啲 #cn#maf

華沙哥都ok嘅
佢兄弟紫色個部真係唔知想點[sosad]cl
安芸倫也 5日
官方終於將X 放YOUTUBE
香港字幕仲好廣東話
https://youtu.be/TTnmp3_vAX4
每日逐集放#yup#
跳到頁尾