壹の宮
15日
恭喜美空榮登新C


由字體及顏色出發,令我諗起之前臍橙嗰一單
單曲名係橙,但是cover配色係鴨綠色
莫非想繼續推銷中西![]()
跟住再絕啲,配合之前流言賀喜都要卒,要佢臨卒前再扶一扶中西,賀喜同佢雙C嚟拉高銷量
簡單d,賀喜單C,畢業單
畢單都係秋單多
夏單應該拉個新座長
即係又6期
5期都得的
仲有咁多新c後補
5期嘅話又係和,夠哂克苦耐勞頂埋夏巡坐長去
5期新![]()
6期![]()
筒井![]()
和/賀喜![]()
中西/一姐![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
老師已經企穩乃團no1歌姬,唔會再叫佢C
老師已經企穩乃團no1歌姬,唔會再叫佢C <<< 中
筒井係舊電池,茶已涼,唔會C <<< 中
賀喜就等畢業C
和、遠藤櫻仲有少少機會翻C
如果5期應該輪到小彩同美空雙C <<< 中美空,小彩![]()
禾月做左隊腸,應該永續3排 <<< 中
一係就6期新人
由字體及顏色出發,令我諗起之前臍橙嗰一單
單曲名係橙,但是cover配色係鴨綠色
莫非想繼續推銷中西![]()
跟住再絕啲,配合之前流言賀喜都要卒,要佢臨卒前再扶一扶中西,賀喜同佢雙C嚟拉高銷量
簡單d,賀喜單C,畢業單
畢單都係秋單多
夏單應該拉個新座長
即係又6期
5期都得的
仲有咁多新c後補
5期嘅話又係和,夠哂克苦耐勞頂埋夏巡坐長去
5期新![]()
6期![]()
筒井![]()
和/賀喜![]()
中西/一姐![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
老師已經企穩乃團no1歌姬,唔會再叫佢C
老師已經企穩乃團no1歌姬,唔會再叫佢C <<< 中
筒井係舊電池,茶已涼,唔會C <<< 中
賀喜就等畢業C
和、遠藤櫻仲有少少機會翻C
如果5期應該輪到小彩同美空雙C <<< 中美空,小彩![]()
禾月做左隊腸,應該永續3排 <<< 中
一係就6期新人
神預測!!

由字體及顏色出發,令我諗起之前臍橙嗰一單
單曲名係橙,但是cover配色係鴨綠色
莫非想繼續推銷中西![]()
跟住再絕啲,配合之前流言賀喜都要卒,要佢臨卒前再扶一扶中西,賀喜同佢雙C嚟拉高銷量
簡單d,賀喜單C,畢業單
畢單都係秋單多
夏單應該拉個新座長
即係又6期
5期都得的
仲有咁多新c後補
5期嘅話又係和,夠哂克苦耐勞頂埋夏巡坐長去
5期新![]()
6期![]()
筒井![]()
和/賀喜![]()
中西/一姐![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
老師已經企穩乃團no1歌姬,唔會再叫佢C
老師已經企穩乃團no1歌姬,唔會再叫佢C <<< 中
筒井係舊電池,茶已涼,唔會C <<< 中
賀喜就等畢業C
和、遠藤櫻仲有少少機會翻C
如果5期應該輪到小彩同美空雙C <<< 中美空,小彩![]()
禾月做左隊腸,應該永續3排 <<< 中
一係就6期新人
神預測!!
小彩做埋under c嘅你咪中埋囉