馬子能
2032日
個咸post 又推返上黎
11小時
5小時
條友都cls
何解好地地一個人類要將全副心機精神放o係網絡世界呢?
佢現實中應該患左嚴重嘅溝通障礙(源於極度自我中心),而高登係佢唯一一個可以大致滿足到佢要求嘅討論區(因為多人回佢d 傻的嗎 post,又唔會bam。。。去到連登就比人當狗咁向左走向右走,所以返高登之後就不斷出兒登post,一來有人回,二來可以發洩佢對兒登嘅私怨)
佢依家己經出現左分唔清現實同虛擬嘅病徵,仲唔去睇精神科,遲d可能思覺失調
飲緊奶茶都笑到噴左![]()
咪咁衰啦
佢算係網絡盛行後既一個悲劇
好在佢現實係笠水怪
唔敢走去攪條女
否則又呢多單殺人案

up緊,就快得![[think]cl](/faces/clown/think.gif)

![[369]](/faces/369.gif)


![[sosad]al](/faces/alpaca/sosad.gif)

嚴重影響到我地對一般巴打嘅信任度