[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
宅度宅 2040日
attention seeker
宅度宅 2040日
https://upload.hkgolden.media/comment/lagzw3qm.rm02udtv2q5.54hxr3bewmj.bxe.gif
馬子能 2039日
諗落真係無乜所謂
呢個社會要有唔同既人先運作到

佢o係現實世界係會嚇到自己鍾意既女同事quit
過左兩年
仲死心不息搭路要contact個怕左佢既前女同事

我寧願佢既世界係o係網絡
起碼唔會傷害到現實世界既人
宅度宅 2039日
條友又改左名未???
馬子能 2039日
而家貼下時事新聞係為左混淆視線,目的都係為開釣魚po
垃圾釣魚po同普通新聞po共存,冇專登留意既話會入左去留言
O:-)

佢呢個戰術用左好耐啦

佢滲一半post係時事新聞但佢自己唔會reply
佢滲一半post係用黎Hi連登仔先係佢目的
宅度宅 2039日
而家貼下時事新聞係為左混淆視線,目的都係為開釣魚po
垃圾釣魚po同普通新聞po共存,冇專登留意既話會入左去留言
O:-)

佢呢個戰術用左好耐啦

佢滲一半post係時事新聞但佢自己唔會reply
佢滲一半post係用黎Hi連登仔先係佢目的

係呀
佢用icon 推返上黎釣魚
梗有盲人上當
宅度宅 2039日
個咸post 又推返上黎
11小時
5小時


條友都cls[think]cl
馬子能 2039日
個咸post 又推返上黎
11小時
5小時


條友都cls[think]cl

何解好地地一個人類要將全副心機精神放o係網絡世界呢?
我是派旗手 2039日
連足球post都開埋喺時事台xx(
我是派旗手 2039日
個咸post 又推返上黎
11小時
5小時


條友都cls[think]cl

何解好地地一個人類要將全副心機精神放o係網絡世界呢?

佢現實中應該患左嚴重嘅溝通障礙(源於極度自我中心),而高登係佢唯一一個可以大致滿足到佢要求嘅討論區(因為多人回佢d 傻的嗎 post,又唔會bam。。。去到連登就比人當狗咁向左走向右走,所以返高登之後就不斷出兒登post,一來有人回,二來可以發洩佢對兒登嘅私怨)
佢依家己經出現左分唔清現實同虛擬嘅病徵,仲唔去睇精神科,遲d可能思覺失調:-(
馬子能 2039日
個咸post 又推返上黎
11小時
5小時


條友都cls[think]cl

何解好地地一個人類要將全副心機精神放o係網絡世界呢?

佢現實中應該患左嚴重嘅溝通障礙(源於極度自我中心),而高登係佢唯一一個可以大致滿足到佢要求嘅討論區(因為多人回佢d 傻的嗎 post,又唔會bam。。。去到連登就比人當狗咁向左走向右走,所以返高登之後就不斷出兒登post,一來有人回,二來可以發洩佢對兒登嘅私怨)
佢依家己經出現左分唔清現實同虛擬嘅病徵,仲唔去睇精神科,遲d可能思覺失調:-(

好耐之前我有同道仔講過呢個問題
佢成日都話會戒上網
不過成左癮又邊有戒得咁易
始終有一日佢會以為現實世界係網絡世界就O:-) O:-) O:-) O:-)
宅度宅 2039日
個咸post 又推返上黎
11小時
5小時


條友都cls[think]cl

何解好地地一個人類要將全副心機精神放o係網絡世界呢?

佢現實中應該患左嚴重嘅溝通障礙(源於極度自我中心),而高登係佢唯一一個可以大致滿足到佢要求嘅討論區(因為多人回佢d 傻的嗎 post,又唔會bam。。。去到連登就比人當狗咁向左走向右走,所以返高登之後就不斷出兒登post,一來有人回,二來可以發洩佢對兒登嘅私怨)
佢依家己經出現左分唔清現實同虛擬嘅病徵,仲唔去睇精神科,遲d可能思覺失調:-(

真係好向左走向右走痴線
日向左走向右走日倒屎咁早推post
夜夜都仲推緊
條向左走向右走Hi唔向左走向右走洗訓架
我是派旗手 2039日
個咸post 又推返上黎
11小時
5小時


條友都cls[think]cl

何解好地地一個人類要將全副心機精神放o係網絡世界呢?

佢現實中應該患左嚴重嘅溝通障礙(源於極度自我中心),而高登係佢唯一一個可以大致滿足到佢要求嘅討論區(因為多人回佢d 傻的嗎 post,又唔會bam。。。去到連登就比人當狗咁向左走向右走,所以返高登之後就不斷出兒登post,一來有人回,二來可以發洩佢對兒登嘅私怨)
佢依家己經出現左分唔清現實同虛擬嘅病徵,仲唔去睇精神科,遲d可能思覺失調:-(

真係好向左走向右走痴線
日向左走向右走日倒屎咁早推post
夜夜都仲推緊
條向左走向右走Hi唔向左走向右走洗訓架

某程度好似我打生化危機咁,我買左隻game返屋企,我老婆己經知我今晚唔洗瞓[sosad]
但我打機打爆就算,佢就玩緊一場唔會完嘅game,我諗佢仲以為自己玩緊人好開心,而唔知自己玩緊自己,同將會比網絡玩死
我是派旗手 2039日
個咸post 又推返上黎
11小時
5小時


條友都cls[think]cl

何解好地地一個人類要將全副心機精神放o係網絡世界呢?

佢現實中應該患左嚴重嘅溝通障礙(源於極度自我中心),而高登係佢唯一一個可以大致滿足到佢要求嘅討論區(因為多人回佢d 傻的嗎 post,又唔會bam。。。去到連登就比人當狗咁向左走向右走,所以返高登之後就不斷出兒登post,一來有人回,二來可以發洩佢對兒登嘅私怨)
佢依家己經出現左分唔清現實同虛擬嘅病徵,仲唔去睇精神科,遲d可能思覺失調:-(

好耐之前我有同道仔講過呢個問題
佢成日都話會戒上網
不過成左癮又邊有戒得咁易
始終有一日佢會以為現實世界係網絡世界就O:-) O:-) O:-) O:-)

第時你睇到d咩時事專輯,見到有個人講述自己玩討論區玩上癮,搞到傻向左走向右走左,依家要食藥。。。有可能就睇在一場巴絲份上,捐下錢幫下佢囉
宅度宅 2039日
啱啱改好張圖
大家得閒拎黎用啦#hoho#
https://upload.hkgolden.media/comment/h3uffslf.b41heb0fhrl.lvpxgxscecm.hok.jpg
宅度宅 2039日
又推返上黎:o)
宅度宅 2039日
個咸post D 人仲未知醒:o)
ยงลกษณ 2039日
三日前我隨口Hi一句
推到依家
一本道, 你真係抵Hi啦
milan28 2039日
[sosad] #good#
宅度宅 2038日
https://upload.hkgolden.media/comment/lagzw3qm.rm02udtv2q5.54hxr3bewmj.bxe.gif
馬子能 2038日
[sosad] #good#

BRO LONG TIME NO SEE
馬子能 2038日
我知道一本道係乜野人


33,樣似25,26,唔高略矮170
身家過400萬,但係靠自己股票,冇家底
收入穩定30k
宅度宅 2038日
不斷有人回個讀壞書post xx(
馬子能 2038日
我知道一本道係乜野人


33,樣似25,26,唔高略矮170
身家過400萬,但係靠自己股票,冇家底
收入穩定30k

佢似乎以為自己樣後生係merit[sosad] [sosad] [sosad]
身高係死症
岡部倫太郎 2038日
我知道一本道係乜野人


33,樣似25,26,唔高略矮170
身家過400萬,但係靠自己股票,冇家底
收入穩定30k

佢似乎以為自己樣後生係merit[sosad] [sosad] [sosad]
身高係死症

點解你會知咁多佢d野[sosad]
竟然身家有400萬@_@
跳到頁尾