[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
自由之子 2124日
我地身份係賤民嚟
邊似得突然政治班人咁要光榮化某一個人
仲要無證據屈人死咗
陳彥霖媽媽已經係一個例子
口講唔想二次傷害做得最多二次傷害偏偏就係話自己黃嗰班
咪繼續選擇性失明囉
橫掂失唔到幾耐

選舉權同被選舉權俾共匪打劫叫乜民Z_Z
_藝_ 2124日
我叫後生移民時,咪一樣又係比人Hi上天
總之係你地岩晒,既然反正都移民就唔好回頭,專心入藉融入新國家,香港已經唔關你事,咪多口水

其實你前後兩句加埋之後我唔知你講緊乜係乜立場.

見到你班友咁講野梗係最好走得快過你地啦,傻仔
香港早已經返到六十年代,過客心態,撈完就走
三十以下真係無謂做其他野,尤其有你班醒目人士存在

唔好咁講, 你話我地閪人呀嘛, 咁請問如果諗住走既人唔閪應該點樣可以改變到香港?
瓦特秩尼 2124日
11人乜黎架Z_Z
東突厥斯坦人去咗埃及都俾臭閪蚑那捉返去再教育營呀Z_Z

係囉, 11人乜黎??

家陣香港有D乜"良性改變"???

挾制其他人
講相反嘅嘢就會俾一堆人打
係良性
_藝_ 2124日
我地身份係賤民嚟
邊似得突然政治班人咁要光榮化某一個人
仲要無證據屈人死咗
陳彥霖媽媽已經係一個例子
口講唔想二次傷害做得最多二次傷害偏偏就係話自己黃嗰班
咪繼續選擇性失明囉
橫掂失唔到幾耐

選舉權同被選舉權俾共匪打劫叫乜民Z_Z

唔係, 唔好拉太遠,

請問到底送頭既作用係邊???有乜成效??
Beelzebub 2124日
gao b post :O
_藝_ 2124日
gao b post :O

唔好爭食OK?
唐!英年早泄 2124日
你兩隻五毛狗入返內聯網未

樓主個post唔係比你地開ot用
Beelzebub 2124日
gao b post :O

唔好爭食OK?

獨食難fat#no#cl
_藝_ 2124日
你兩隻五毛狗入返內聯網未

樓主個post唔係比你地開ot用

唉...
你不如直接答野啦, 家陣又冇屈你, 我唔支持送頭, 問你有乜用, 你又答唔出, 只係Hi我老母屈我五毛.

都唔緊要, 咁你都答我到底送頭有乜用呀大哥
_藝_ 2124日
gao b post :O

唔好爭食OK?

獨食難fat#no#cl

但你唔參戰好荃厄到膠B
愛基力 2124日
一開始又唔敢直認唔認同反送中,又化妝到講到自已好似好醒唔做"傻"野,呢類唔叫藍絲的藍絲比起擺明藍絲賤格多百九幾倍

傻的嗎, 上面都話左就算做左幾勁既野都好, 都唔會咁傻的嗎走出黎認, 你唔比有人做完唔出聲?你係度扮大佬Hi勁人你算老幾呀?
老老實實, 攬抄果啲咪醒, 人係外國仲收勁埋你錢, 我真係見過啲所謂勇武手足話無飯開, 叫人籌旗, 籌完第二個月去左歐洲睇波, 好彩唔熟無比佢昆到

真實識有人就係一路有做冇公開講,只係可靠熟朋友間講,你以為我唔知?
現在冇人叫你比錢,都比你地Hi到飛起,乜事
我就係睇唔過眼呢度班自以為好醒睇穿世事的賤精

有咩看透世事?你出黎做傻的嗎野, 又無效果又要比人拉, 話你做傻的嗎唔得?貼街招?點解唔AIR DROP?係咪傻的嗎?

傻的嗎都唔緊要, 你做傻的嗎嘢係預左比人拉架嘛?比人拉左又係度喊苦喊忽?唔比人笑傻的嗎先奇啦

係叻仔既走啦, 去會合羅冠聰, 唔好留係度啦, 下次你返到黎, 我跪底同你奶腳趾又點話?
瓦特秩尼 2124日
我地身份係賤民嚟
邊似得突然政治班人咁要光榮化某一個人
仲要無證據屈人死咗
陳彥霖媽媽已經係一個例子
口講唔想二次傷害做得最多二次傷害偏偏就係話自己黃嗰班
咪繼續選擇性失明囉
橫掂失唔到幾耐

選舉權同被選舉權俾共匪打劫叫乜民Z_Z

唔係, 唔好拉太遠,

請問到底送頭既作用係邊???有乜成效??

幫佢答埋:送頭個畫面太靚,自己唔使出喺屋企做冷氣軍師都可以扮係出咗去,再加多幾個連豬喊就係齊上齊落同聲同氣

選舉都有送頭,睇政治唔睇行為唔睇政績去投俾陳梓維,連區議員嘅責任都要俾曬議助做,仲唔係送頭?
_藝_ 2124日
有咩看透世事?你出黎做傻的嗎野, 又無效果又要比人拉, 話你做傻的嗎唔得?貼街招?點解唔AIR DROP?係咪傻的嗎?

傻的嗎都唔緊要, 你做傻的嗎嘢係預左比人拉架嘛?比人拉左又係度喊苦喊忽?唔比人笑傻的嗎先奇啦

係叻仔既走啦, 去會合羅冠聰, 唔好留係度啦, 下次你返到黎, 我跪底同你奶腳趾又點話?

其實老老實實, 我一攪店就拉人走, 番黎做乜勁
瓦特秩尼 2124日
你兩隻五毛狗入返內聯網未

樓主個post唔係比你地開ot用

我內聯網係hkgolden.com喎
你咪又係一樣
_藝_ 2124日
我地身份係賤民嚟
邊似得突然政治班人咁要光榮化某一個人
仲要無證據屈人死咗
陳彥霖媽媽已經係一個例子
口講唔想二次傷害做得最多二次傷害偏偏就係話自己黃嗰班
咪繼續選擇性失明囉
橫掂失唔到幾耐

選舉權同被選舉權俾共匪打劫叫乜民Z_Z

唔係, 唔好拉太遠,

請問到底送頭既作用係邊???有乜成效??

幫佢答埋:送頭個畫面太靚,自己唔使出喺屋企做冷氣軍師都可以扮係出咗去,再加多幾個連豬喊就係齊上齊落同聲同氣

選舉都有送頭,睇政治唔睇行為唔睇政績去投俾陳梓維,連區議員嘅責任都要俾曬議助做,仲唔係送頭?

唉...係唔係好簡單既一個數據討論都做唔到
飄泊的何俊仁 2124日
你比人禁落地下但只告你一個傷人?_?
Beelzebub 2124日
一開始又唔敢直認唔認同反送中,又化妝到講到自已好似好醒唔做"傻"野,呢類唔叫藍絲的藍絲比起擺明藍絲賤格多百九幾倍

傻的嗎, 上面都話左就算做左幾勁既野都好, 都唔會咁傻的嗎走出黎認, 你唔比有人做完唔出聲?你係度扮大佬Hi勁人你算老幾呀?
老老實實, 攬抄果啲咪醒, 人係外國仲收勁埋你錢, 我真係見過啲所謂勇武手足話無飯開, 叫人籌旗, 籌完第二個月去左歐洲睇波, 好彩唔熟無比佢昆到

真實識有人就係一路有做冇公開講,只係可靠熟朋友間講,你以為我唔知?
現在冇人叫你比錢,都比你地Hi到飛起,乜事
我就係睇唔過眼呢度班自以為好醒睇穿世事的賤精

有咩看透世事?你出黎做傻的嗎野, 又無效果又要比人拉, 話你做傻的嗎唔得?貼街招?點解唔AIR DROP?係咪傻的嗎?

傻的嗎都唔緊要, 你做傻的嗎嘢係預左比人拉架嘛?比人拉左又係度喊苦喊忽?唔比人笑傻的嗎先奇啦

係叻仔既走啦, 去會合羅冠聰, 唔好留係度啦, 下次你返到黎, 我跪底同你奶腳趾又點話?

https://upload.cc/i1/2020/08/28/LeQpIF.gif
雕妳🧡個樣 2124日
講起一件好傻的嗎既事, 有個朋友係WTS GROUP度Hi其他人唔出去遊行, 得佢一個食TG,
跟住我笑勁佢, 人地火魔法會唔會係WTS GROUP同你講?做得越深入既人根本越唔會講, 你根本分唔到邊啲係港豬邊啲係火魔法師, 不要看自己那麼重

利申: 愛國愛黨#yup#



#yup#al

利申你個利申 : 愛蟈愛黨
_藝_ 2124日
https://upload.cc/i1/2020/08/28/LeQpIF.gif

台B我警告你唔好騎劫做腳趾POST呀...

唔比腳趾IG你架
瓦特秩尼 2124日
我地身份係賤民嚟
邊似得突然政治班人咁要光榮化某一個人
仲要無證據屈人死咗
陳彥霖媽媽已經係一個例子
口講唔想二次傷害做得最多二次傷害偏偏就係話自己黃嗰班
咪繼續選擇性失明囉
橫掂失唔到幾耐

選舉權同被選舉權俾共匪打劫叫乜民Z_Z

唔係, 唔好拉太遠,

請問到底送頭既作用係邊???有乜成效??

幫佢答埋:送頭個畫面太靚,自己唔使出喺屋企做冷氣軍師都可以扮係出咗去,再加多幾個連豬喊就係齊上齊落同聲同氣

選舉都有送頭,睇政治唔睇行為唔睇政績去投俾陳梓維,連區議員嘅責任都要俾曬議助做,仲唔係送頭?

唉...係唔係好簡單既一個數據討論都做唔到

而家就算寫曬數據有曬來源都可以話係假嘅
上面老屈便衣已經係啦
愛基力 2124日
689根本無講錯, 咩齊上齊落, 就係我上樓你落冊, 真係仲有咁多傻的嗎仔走去送頭, 612唔夠錢, 唔夠錢買紅酒飲JA, 咪又問你班儍閪拎, 泛民最賤既地方係咩?係收左錢唔做嘢呀
_藝_ 2124日
而家就算寫曬數據有曬來源都可以話係假嘅
上面老屈便衣已經係啦

好簡單, 就算真係便衣, 咁你明知果D日子有便衣仲出去果個地點度犯法, 大佬呀, 唔係咁樣同我講呢D叫革命下話?
中年電車男 2124日
我叫後生移民時,咪一樣又係比人Hi上天
總之係你地岩晒,既然反正都移民就唔好回頭,專心入藉融入新國家,香港已經唔關你事,咪多口水

其實你前後兩句加埋之後我唔知你講緊乜係乜立場.

見到你班友咁講野梗係最好走得快過你地啦,傻仔
香港早已經返到六十年代,過客心態,撈完就走
三十以下真係無謂做其他野,尤其有你班醒目人士存在

唔好咁講, 你話我地閪人呀嘛, 咁請問如果諗住走既人唔閪應該點樣可以改變到香港?

建議你可以做得更心狠d, 斷估你都係去加澳是但一度,個度都有好多親共同鄉會之類,到時記得高舉你今日講o既野埋堆,隨時重有個"愛國華僑"光環再返來用乜藉華人搞生意可能重方便呀
反正有長輩真係咁同我講,人唔賤格搵唔到世界財架,記住呢句,做"愛國華僑"下半生有用架
自由之子 2124日
11人乜黎架Z_Z
東突厥斯坦人去咗埃及都俾臭閪蚑那捉返去再教育營呀Z_Z

係囉, 11人乜黎??

家陣香港有D乜"良性改變"???

癌細胞被化療唔係良性係乜

東突厥斯坦人移民埃及都俾捉返去臭閪蚑那再教育營肯定係良性改變#yup#
_藝_ 2124日
689根本無講錯, 咩齊上齊落, 就係我上樓你落冊, 真係仲有咁多傻的嗎仔走去送頭, 612唔夠錢, 唔夠錢買紅酒飲JA, 咪又問你班儍閪拎, 泛民最賤既地方係咩?係收左錢唔做嘢呀

上面條友話我地仲賤過藍絲販民, 叫班細路唔好送頭都賤:o) :o) :o)

咁我真係唯有支持你地送多D
跳到頁尾