卡佳
2124日
我反而想知,既打既案例受完,有無得去外國發展?
你咁咪一樣無證無據
你憑咩話係一定係佢地做![]()
![]()
真係傻的嗎仔![]()
你既意思係我冇証據証明家陣捉到既送頭向左走向右走唔係真係送頭向左走向右走??
wtf
送Auntie頭咩,自己講左咩兩秒就失憶![]()
![]()
真係弱智仔黎![]()
咁向左走向右走有用既革命除左送頭之外呢一年到底有乜勁改變都係冇向左走向右走人答到我.
只係識勁叫: 有人為你犧牲, 唔支持都唔好笑/侮辱...![]()
![]()
![]()
![]()
你犧牲緊自己為販民份人工咋, 你估你真係建向左走向右走左國, 家陣轉向左走向右走左真普選
事實證明,你地理想的"無大台"根本變成真係"各有各做",最後就係上網上討論區嘈人地唔跟你地個套而去"送頭",但你地網上怨到就來飛上天都唔見得有乜成效,最後政府拖番一年半載就可以拖死
nope, 我係叫人唔好送頭, 唔係跟我果套, 因為我完全唔認為有任何方法鬥得嬴共產黨
我就攪移民, 離地? 唔愛香港? yes, i am
我去外國build 公司仲可以請人去拎working visa, 你地送完頭一定幫到好多香港人喇..
我叫後生移民時,咪一樣又係比人Hi上天
總之係你地岩晒,既然反正都移民就唔好回頭,專心入藉融入新國家,香港已經唔關你事,咪多口水
其實你前後兩句加埋之後我唔知你講緊乜係乜立場.
你咁咪一樣無證無據
你憑咩話係一定係佢地做![]()
![]()
真係傻的嗎仔![]()
你既意思係我冇証據証明家陣捉到既送頭向左走向右走唔係真係送頭向左走向右走??
wtf
送Auntie頭咩,自己講左咩兩秒就失憶![]()
![]()
真係弱智仔黎![]()
出嚟中環驗DNA未呀
話Hi老母生咗某個會員
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
我叫後生移民時,咪一樣又係比人Hi上天
總之係你地岩晒,既然反正都移民就唔好回頭,專心入藉融入新國家,香港已經唔關你事,咪多口水
其實你前後兩句加埋之後我唔知你講緊乜係乜立場.
自保,唔想有人抵制,但又要執身彩
一開始又唔敢直認唔認同反送中,又化妝到講到自已好似好醒唔做"傻"野,呢類唔叫藍絲的藍絲比起擺明藍絲賤格多百九幾倍
傻的嗎, 上面都話左就算做左幾勁既野都好, 都唔會咁傻的嗎走出黎認, 你唔比有人做完唔出聲?你係度扮大佬Hi勁人你算老幾呀?
老老實實, 攬抄果啲咪醒, 人係外國仲收勁埋你錢, 我真係見過啲所謂勇武手足話無飯開, 叫人籌旗, 籌完第二個月去左歐洲睇波, 好彩唔熟無比佢昆到
你咁咪一樣無證無據
你憑咩話係一定係佢地做![]()
![]()
真係傻的嗎仔![]()
你既意思係我冇証據証明家陣捉到既送頭向左走向右走唔係真係送頭向左走向右走??
wtf
送Auntie頭咩,自己講左咩兩秒就失憶![]()
![]()
真係弱智仔黎![]()
出嚟中環驗DNA未呀
話Hi老母生咗某個會員
去華大基因驗啦Seven Head
符合返你地身份![]()
你咁咪一樣無證無據
你憑咩話係一定係佢地做![]()
![]()
真係傻的嗎仔![]()
你既意思係我冇証據証明家陣捉到既送頭向左走向右走唔係真係送頭向左走向右走??
wtf
送Auntie頭咩,自己講左咩兩秒就失憶![]()
![]()
真係弱智仔黎![]()
出嚟中環驗DNA未呀
話Hi老母生咗某個會員
去華大基因驗啦Seven Head
符合返你地身份![]()
家陣班送頭向左走向右走已經去到除左屈毛完全冇數據討論...![]()
![]()
![]()
![]()
最好好似東突厥斯坦人咁乖乖地座係度等公安捉入再教育營,啱唔啱呀
家陣班送頭向左走向右走已經去到除左屈毛完全冇數據討論...![]()
![]()
![]()
![]()
最好好似東突厥斯坦人咁乖乖地座係度等公安捉入再教育營,啱唔啱呀
你既意思係: 與其比人攪, 不如自己投身
如果你講緊送完頭會阻止到既, 咁我撐你, 請問呢一年送頭向左走向右走改變左D乜?
逃犯條例升級國安法?
真實識有人就係一路有做冇公開講,只係可靠熟朋友間講,你以為我唔知?
現在冇人叫你比錢,都比你地Hi到飛起,乜事
我就係睇唔過眼呢度班自以為好醒睇穿世事的賤精


家陣班送頭向左走向右走已經去到除左屈毛完全冇數據討論...![]()
![]()
![]()
![]()
最好好似東突厥斯坦人咁乖乖地座係度等公安捉入再教育營,啱唔啱呀
你既意思係: 與其比人與, 不如自己投身
如果你講緊送完頭會阻止到既, 咁我撐你, 請問呢一年送頭向左走向右走改變左D乜?
逃犯條例升級國安法?

我叫後生移民時,咪一樣又係比人Hi上天
總之係你地岩晒,既然反正都移民就唔好回頭,專心入藉融入新國家,香港已經唔關你事,咪多口水
其實你前後兩句加埋之後我唔知你講緊乜係乜立場.