_藝_
2124日
有班人唔係講笑,係真心笑人送頭,你都無謂視呢批人朋友了
人到中年, 係要識自保, 大家選擇唔同, 兄弟爬山OK?
既然年輕人選擇送頭, 做了就無怨無悔OK?
有無聽過: 我行吾天職以救同胞, 誰無一死何惜之有?
人地至死不悔, 你宜家刑都未判係度E~E~牙~牙~
兄弟爬山但唔准你批評架ching
如果唔係又比狗咬架喇
up緊,就快得
後生一輩,冷靜d,除左呢次反修例之外,可以再review之前其他運動,你就知反販民嘅高登仔有無講錯。。。佢地好識搵理由搵借口,但如果細心d,佢地其實係失敗主義者,基本上做咩佢地都佢話無用,激嬲共產黨,同唔好中計
,而佢地提出嘅方法,就算用個春袋去諗,都知係廢嘅,偏偏佢地就只會一直堅持呢d春袋方法
一開始就Hi人勇武失民意,甚至派糾察幫手捉勇武,之後發現民意無比佢地帶到,就開始講咩和勇不分,咩兄弟爬山,兄咩弟爬山吖,兄弟你去跑山就有。到場運動散散地,就又派天師出黎捉鬼
搞到死剩嘅前線無癮唔玩,就完全變成喺泛民掌握,之後係點?!咪依家咁囉


?