[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
手足是避孕袋 2124日
做左condom有咩感覺?會唔會以後對人有戒心?
「手足」兩頭字係上左神枱有光環保護
好似黃之鋒周庭先算係
唔係人叫你就當自己係[sosad]
無夢(30) 2124日
其實你處境唔算太惡劣,黃之峰果批直情要避到去外國,一係被軟禁
老一輩成日驚坐監無哂前途,搵唔到好工:o)
同你係小學中學,以為係學校記過就好大件事一樣
黎緊話唔定大把香港人都被迫要走,你再睇番,可能只係小事一單

有案底政府工同要考牌既工就唔洗諗囉

唔好嚇人啦
高級果啲政府工可能係
影印仔果啲應該無問題
要考牌果啲,高至醫生,只要唔係殺人放火,姦淫虜掠,都過到關
最多係要申報返,唔代表唔畀你續
抑鬱毒心神探 2124日
真奇怪,你竟然有上高登都比黃絲狗洗腦送頭, 可見依家滲透幾咁嚴重
為咗幾張爛紙打人有冇傻的嗎咗D[noic]cl 仲要攪到自己咁[noic]cl 我係你父母都覺得你Seven[noic]cl
不過都好比你認清手足係condom呢個事實,早日遠離兒登黃絲洗腦垃圾。
如果係真嘅話。唔好再嘥錢,巴打,坦白從寬,有做過就唔怕認

樓主真心傻的嗎
高登仔講到明唔支持示威,你就係到打人
祝你入去好好反省唔好再信兒登啦[369]
愛基力 2124日
上網勁UP下好嬲好嬲咪算, 咁憨勁出去同人打交[sosad]lm

你試下同比你打果兩個講話願意做佢地既性奴, 求佢庭外和解[bounc:)]fj
無敵小中指 2124日
唉...樓主只係一隻棋子 深表同情
未來要加油
基隆街男神 2124日
樓豬幾多歲
MR K6 2124日
樓主試下搵熱狗,佢地有義務律師可能有啲用
姓名之用 2124日
其實你處境唔算太惡劣,黃之峰果批直情要避到去外國,一係被軟禁
老一輩成日驚坐監無哂前途,搵唔到好工:o)
同你係小學中學,以為係學校記過就好大件事一樣
黎緊話唔定大把香港人都被迫要走,你再睇番,可能只係小事一單

有案底政府工同要考牌既工就唔洗諗囉

唔好嚇人啦
高級果啲政府工可能係
影印仔果啲應該無問題
要考牌果啲,高至醫生,只要唔係殺人放火,姦淫虜掠,都過到關
最多係要申報返,唔代表唔畀你續


其實覆巢之下 焉有完卵
出得去示威既人,都係唔肯奶共既人
遲下香港你唔奶咪一樣俾人迫走,仲用搵份好工黎嚇9人,好心啦
DR.神肥貓 2124日
除左幫推,已經無野幫到你:-(
毒藍 2124日
告傷人其實好少事 (如果你唔係真打, 打到流曬血果時既話)

當係大家唔啱key有身體上衝突, 之後比人告之麻

不過傷人始終係唔啱, 咪當係個教訓囉

過左就冇野 有案底亦唔係咩大事

#yup#
抑鬱毒心神探 2124日
除左幫推,已經無野幫到你:-(

信兒登去勁痴連膿長,幫佢坐下反省下
無夢(30) 2124日
其實你處境唔算太惡劣,黃之峰果批直情要避到去外國,一係被軟禁
老一輩成日驚坐監無哂前途,搵唔到好工:o)
同你係小學中學,以為係學校記過就好大件事一樣
黎緊話唔定大把香港人都被迫要走,你再睇番,可能只係小事一單

有案底政府工同要考牌既工就唔洗諗囉

唔好嚇人啦
高級果啲政府工可能係
影印仔果啲應該無問題
要考牌果啲,高至醫生,只要唔係殺人放火,姦淫虜掠,都過到關
最多係要申報返,唔代表唔畀你續


其實覆巢之下 焉有完卵
出得去示威既人,都係唔肯奶共既人
遲下香港你唔奶咪一樣俾人迫走,仲用搵份好工黎嚇9人,好心啦

agger
如果生活無時無刻感到壓迫,日日夜夜擔驚受怕
畀份好工你有閪用,倒不如流亡海外,做個農夫係鄉郊生活
無夢(30) 2124日
告傷人其實好少事 (如果你唔係真打, 打到流曬血果時既話)

當係大家唔啱key有身體上衝突, 之後比人告之麻

不過傷人始終係唔啱, 咪當係個教訓囉

過左就冇野 有案底亦唔係咩大事

#yup#

[shocking] [shocking]
輸民意,失民心[bomb] [bomb] [banghead]
迷途蜜蜂 2124日
Hi笑死跑得慢[sosad]
_藝_ 2124日
貼文 2124日

尹志平上身[shocking]
人地老婆好正 2124日
幫你申請one姐 批唔批真係睇控方同個官同唔同意
從不介意 2124日
真奇怪,你竟然有上高登都比黃絲狗洗腦送頭, 可見依家滲透幾咁嚴重
為咗幾張爛紙打人有冇傻的嗎咗D[noic]cl 仲要攪到自己咁[noic]cl 我係你父母都覺得你Seven[noic]cl
不過都好比你認清手足係condom呢個事實,早日遠離兒登黃絲洗腦垃圾。
如果係真嘅話。唔好再嘥錢,巴打,坦白從寬,有做過就唔怕認

樓主真心傻的嗎
高登仔講到明唔支持示威,你就係到打人
祝你入去好好反省唔好再信兒登啦[369]

巴閉囉,英雄主義,疊馬。[369] [369]
愛基力 2124日
真奇怪,你竟然有上高登都比黃絲狗洗腦送頭, 可見依家滲透幾咁嚴重
為咗幾張爛紙打人有冇傻的嗎咗D[noic]cl 仲要攪到自己咁[noic]cl 我係你父母都覺得你Seven[noic]cl
不過都好比你認清手足係condom呢個事實,早日遠離兒登黃絲洗腦垃圾。
如果係真嘅話。唔好再嘥錢,巴打,坦白從寬,有做過就唔怕認

樓主真心傻的嗎
高登仔講到明唔支持示威,你就係到打人
祝你入去好好反省唔好再信兒登啦[369]

巴閉囉,英雄主義,疊馬。[369] [369]

精人出口, 懞向左走向右走出手[369]
召喚送頭師#good2#
中年電車男 2124日
有班人唔係講笑,係真心笑人送頭,你都無謂視呢批人朋友了
百Hi成金 2124日
識清自己目標,做自己覺得正確嘅事
我是派旗手 2124日
[offtopic]
我最想講嘅,我呢d4,50歲人,就已經睇穿泛民搞咩,所以當場運動,無可避免咁有泛民滲入之後,大家喺到都聲嘶力竭叫唔好理泛民,咁最後無人聽,就預左呢場運動會點收場。。。
由今次人大委任單野,希望後生嘅睇清楚啦,泛民真係販民㗎,佢地係唔會比任何運動成功,因為成功左,佢地就無野撈,無錢搵,所以共產黨先會比佢地生存喺到,甚至民主黨仲可以入中聯辦添#good# 後生一輩,冷靜d,除左呢次反修例之外,可以再review之前其他運動,你就知反販民嘅高登仔有無講錯。。。佢地好識搵理由搵借口,但如果細心d,佢地其實係失敗主義者,基本上做咩佢地都佢話無用,激嬲共產黨,同唔好中計[crash]cl ,而佢地提出嘅方法,就算用個春袋去諗,都知係廢嘅,偏偏佢地就只會一直堅持呢d春袋方法xx( 一開始就Hi人勇武失民意,甚至派糾察幫手捉勇武,之後發現民意無比佢地帶到,就開始講咩和勇不分,咩兄弟爬山,兄咩弟爬山吖,兄弟你去跑山就有。到場運動散散地,就又派天師出黎捉鬼:o) 搞到死剩嘅前線無癮唔玩,就完全變成喺泛民掌握,之後係點?!咪依家咁囉[banghead]
我覺得最傻的嗎嘅,唔係樓主本住一腔熱誠嘅人,係果d仲信泛民,覺得課金比佢地就可以改變現實嘅中老年人; 而覺得最賤嘅,唔係本住好意,一開始就去批評嘅人,係果班係咁話好好好,鼓勵人出去抗爭,而自己就睇直播,一講到罷工,就咩你養我呀,唔洗供樓呀,無人去搵錢邊個課金呀,甚至咩返去睇住班藍絲同事開工都講得出口,又話咩好嬲好嬲,一要自己參與就不了,想坐享其成就係咁推人出去送頭,呢班先係賤格xx(
最後,安慰樓主嘅說話,樓上巴絲都講左,唔再累贅。。。總之局勢變幻莫測,卒仔過左河都變大將,究竟應唔應該真主萬歲,我希望樓主三思:-(
_藝_ 2124日
有班人唔係講笑,係真心笑人送頭,你都無謂視呢批人朋友了

事實係送頭.

勁貼下紙仔請問有乜向左走向右走野用?

除左比一樣思想諗法既人打飛機, 請問改變左d咩??

仲要出埋手比人告傷人, 唔笑勁你送頭傻的嗎, 應該歌頌你??定係話: 你好慘呀, 比人出賣3次, 陰公豬嚕~~~

傻的嗎
_藝_ 2124日

尹志平上身[shocking]

尹清都係叫我做老師咋, 朋友仔O:-)
愛基力 2124日
有班人唔係講笑,係真心笑人送頭,你都無謂視呢批人朋友了

人到中年, 係要識自保, 大家選擇唔同, 兄弟爬山OK?
既然年輕人選擇送頭, 做了就無怨無悔OK?
有無聽過: 我行吾天職以救同胞, 誰無一死何惜之有?
人地至死不悔, 你宜家刑都未判係度E~E~牙~牙~
跳到頁尾