[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
Dr eye 2124日
你Hi Hi啦魔蟹 我一陣就貼上庭d野出黎
我唔係吹水你叫我做契爺


咪貼啦小心影響單官司
搵熱狗幫手啦
食旗家 2124日
你Hi Hi啦魔蟹 我一陣就貼上庭d野出黎
我唔係吹水你叫我做契爺


咪貼啦小心影響單官司
搵熱狗幫手啦

認真如果熱狗有幫手,

希望你會講番出來。
魔蟹 2124日
你條傻的嗎 五毛食屎啦
我話你聽,我部電腦一著就會自動派膠比你,除非唔著
垃圾五毛
Lord-Of 廢青 2124日
條路自己揀,Hi Hi唔好喊

所以我一直開post,叫人唔好出去送頭,示威還示威,千祈唔好用暴力,就係咁解,救得壹個得壹個

年紀大嗰啲學生哥,有責任講人生經驗比佢哋聽,


但係依家啲後生真係唔聽人講嘢,叫佢哋唔好用暴力就比佢哋話係藍絲
從不介意 2124日
真奇怪,你竟然有上高登都比黃絲狗洗腦送頭, 可見依家滲透幾咁嚴重
為咗幾張爛紙打人有冇傻的嗎咗D[noic]cl 仲要攪到自己咁[noic]cl 我係你父母都覺得你Seven[noic]cl
不過都好比你認清手足係condom呢個事實,早日遠離兒登黃絲洗腦垃圾。
如果係真嘅話。唔好再嘥錢,巴打,坦白從寬,有做過就唔怕認


佢比人打喎
點認

佢話想英雄救美所以走去推開個廢老喎仲唔係出手先?[369]
呢啲廢老鬧走佢咪得囉,使唔使出手當自己係警察?[369]
真係想知道樓主“救”果兩個女仔有冇做證人救番樓主[369] [369] [sosad]
Lord-Of 廢青 2124日
早知今日何必當初,

回頭諗返,唔覺得香港自由點樣俾中共剝削,

剝削經濟就有,for example : 大量綜緩新移民,中國公司投標

所以一直唔認為需要用到武力去抗爭

睇得多連狗POST多就會洗腦, 如樓豬呢D人

其實講自由程度,而家香港同英殖民地嗰時根本冇分別

真心唔覺得中共想喺自由上面剝削香港

睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港


唔係班政棍點拎10幾萬一個月人工[sosad]lm [sosad]lm

班傻仔仲以為有人會幫佢地, 如樓主#yup#lm #yup#lm

班政棍真係好大責任,累死晒班後生仔

班政棍近十年都一直放大中國嘅缺點,完全唔講中國嘅改進
Lord-Of 廢青 2124日
你哋話中國剝削中國平民,

都傻的嗎9

你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海,

嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保,

點好樣比中共剝削呀?

你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好向左走向右走傻的嗎

係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐

Hi 你咪向左走向右走小朋友思想啦啦,

發展需要時間㗎,
事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民,

同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢


中國發展一帶一路都唔會發展內陸啦 送左幾百億比委內瑞拉 非州 但係湖北疫情補助係一億人分幾百萬

首先中國個幾百億唔係送俾人㗎,係借比啲非洲國家興建鐵路,係要還㗎

一來幫助自己國內供應剩餘
二來拉攏非洲國家
三來方便同非洲國家做貿易


你班後生唔好真係覺得中國同習近平係傻的嗎啦

真係咁向左走向右走傻的嗎,美國就唔會係咁阻止一大一路發展啦,即係你哋又覺得習近平傻的嗎,然後特朗普去阻止人哋發展一大一路,咁樣美國係咪更加傻的嗎?


連登班白痴仔話習近平係小學生,聽到真係得啖笑,人哋一個國家主席講到人哋唔識中文字咁,好心你哋邏輯分析下啦
Lord-Of 廢青 2124日
早知今日何必當初,

回頭諗返,唔覺得香港自由點樣俾中共剝削,

剝削經濟就有,for example : 大量綜緩新移民,中國公司投標

所以一直唔認為需要用到武力去抗爭

睇得多連狗POST多就會洗腦, 如樓豬呢D人

其實講自由程度,而家香港同英殖民地嗰時根本冇分別

真心唔覺得中共想喺自由上面剝削香港

睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港

睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港<<<<<你真係咁唔介意就唔會有呢句啦,傻的嗎,應該係藍絲開口埋口祖國支援香港至係

我係好向左走向右走介意新移民啊,但係新移民還新移民,

你哋講向左走向右走到香港完全冇自由咁,香港有乜向左走向右走嘢唔自由先?

相反新移民問題你哋係呢一年示威,提都冇提過,根本班Hi Hi暴力示威者就係新移民
Lord-Of 廢青 2124日
你哋話中國剝削中國平民,

都傻的嗎9

你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海,

嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保,

點好樣比中共剝削呀?

你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好向左走向右走傻的嗎

係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐

Hi 你咪向左走向右走小朋友思想啦啦,

發展需要時間㗎,
事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民,

同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢


中國發展一帶一路都唔會發展內陸啦 送左幾百億比委內瑞拉 非州 但係湖北疫情補助係一億人分幾百萬

面子工程呢回事,十五六年前去上海做野時已經睇得好透
到左2020重有人落搭至好野

湖北武漢疫情只係持續左二個月,其實真係唔使點樣經濟援助,你真係覺得中國內陸地區武漢好窮啊?

你咁講全世界咁多國家疫情持續左接近一年,咁佢哋其他國家咪仲大鑊?

事實係關閉經濟嘅影響仲大過染病嘅影響,所以各國依家都唔係點樣封閉經濟
Lord-Of 廢青 2124日
早知今日何必當初,

回頭諗返,唔覺得香港自由點樣俾中共剝削,

剝削經濟就有,for example : 大量綜緩新移民,中國公司投標

所以一直唔認為需要用到武力去抗爭

睇得多連狗POST多就會洗腦, 如樓豬呢D人

其實講自由程度,而家香港同英殖民地嗰時根本冇分別

真心唔覺得中共想喺自由上面剝削香港

睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港

睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港<<<<<你真係咁唔介意就唔會有呢句啦,傻的嗎,應該係藍絲開口埋口祖國支援香港至係

人地講緊你地日日講既自己被剝削呀:o)
無話唔介意[sosad2]lm

淨係退化返去六七十年代嘅自由程度已經唔係好事啦

你問返你阿爸阿媽個輩啦,香港而家一定自由過六七十年代

你有冇試過住木屋,有冇試過一間房住八個人?有冇警察黑社會問你攞保護費?有冇試過唔夠錢開飯?有冇試過夜晚唔夠膽出街?
Lord-Of 廢青 2124日
早知今日何必當初,

回頭諗返,唔覺得香港自由點樣俾中共剝削,

剝削經濟就有,for example : 大量綜緩新移民,中國公司投標

所以一直唔認為需要用到武力去抗爭

睇得多連狗POST多就會洗腦, 如樓豬呢D人

其實講自由程度,而家香港同英殖民地嗰時根本冇分別

真心唔覺得中共想喺自由上面剝削香港

睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港

睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港<<<<<你真係咁唔介意就唔會有呢句啦,傻的嗎,應該係藍絲開口埋口祖國支援香港至係

人地講緊你地日日講既自己被剝削呀:o)
無話唔介意[sosad2]lm

自由*

既然祖國咁好,又點會有"同化"呢個問題?
唔係"自已人"咩?"自已人"又點會有同唔同化?大家唔係早"化"左咩?
諗下自已講乜先啦

唔係好唔好嘅問題,係本土文化傳承嘅問題,

就算強於美國走來香港話要同化香港,我都好向左走向右走反對㗎
中年電車男 2124日
你哋話中國剝削中國平民,

都傻的嗎9

你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海,

嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保,

點好樣比中共剝削呀?

你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好向左走向右走傻的嗎

係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐

Hi 你咪向左走向右走小朋友思想啦啦,

發展需要時間㗎,
事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民,

同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢


中國發展一帶一路都唔會發展內陸啦 送左幾百億比委內瑞拉 非州 但係湖北疫情補助係一億人分幾百萬

面子工程呢回事,十五六年前去上海做野時已經睇得好透
到左2020重有人落搭至好野

湖北武漢疫情只係持續左二個月,其實真係唔使點樣經濟援助,你真係覺得中國內陸地區武漢好窮啊?

你咁講全世界咁多國家疫情持續左接近一年,咁佢哋其他國家咪仲大鑊?

事實係關閉經濟嘅影響仲大過染病嘅影響,所以各國依家都唔係點樣封閉經濟

明架啦,唔講即係冇事囉,唔比再講就即係冇發生,大家happy
中年電車男 2124日
早知今日何必當初,

回頭諗返,唔覺得香港自由點樣俾中共剝削,

剝削經濟就有,for example : 大量綜緩新移民,中國公司投標

所以一直唔認為需要用到武力去抗爭

睇得多連狗POST多就會洗腦, 如樓豬呢D人

其實講自由程度,而家香港同英殖民地嗰時根本冇分別

真心唔覺得中共想喺自由上面剝削香港

睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港

睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港<<<<<你真係咁唔介意就唔會有呢句啦,傻的嗎,應該係藍絲開口埋口祖國支援香港至係

我係好向左走向右走介意新移民啊,但係新移民還新移民,

你哋講向左走向右走到香港完全冇自由咁,香港有乜向左走向右走嘢唔自由先?

相反新移民問題你哋係呢一年示威,提都冇提過,根本班Hi Hi暴力示威者就係新移民

依家講明香港係中國一部份,所以根本冇所謂"新移民",係你唔"融入祖國"
既然祖國咁好,重好過香港,做乜唔跟林鄭,融入大灣區?
你係咪要搞港獨呀??
Lord-Of 廢青 2124日
你哋話中國剝削中國平民,

都傻的嗎9

你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海,

嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保,

點好樣比中共剝削呀?

你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好向左走向右走傻的嗎

係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐

Hi 你咪向左走向右走小朋友思想啦啦,

發展需要時間㗎,
事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民,

同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢


中國發展一帶一路都唔會發展內陸啦 送左幾百億比委內瑞拉 非州 但係湖北疫情補助係一億人分幾百萬

面子工程呢回事,十五六年前去上海做野時已經睇得好透
到左2020重有人落搭至好野

湖北武漢疫情只係持續左二個月,其實真係唔使點樣經濟援助,你真係覺得中國內陸地區武漢好窮啊?

你咁講全世界咁多國家疫情持續左接近一年,咁佢哋其他國家咪仲大鑊?

事實係關閉經濟嘅影響仲大過染病嘅影響,所以各國依家都唔係點樣封閉經濟

明架啦,唔講即係冇事囉,唔比再講就即係冇發生,大家happy

你自己上YouTube睇吓啦,而家佢哋喺室外已經唔戴口罩啦

澳門依家開放左比廣東省人自由出入,澳門都一直零確診

香港近排都冇中國入境人士確診呀

即係你覺得香港同澳門政府都一齊做假?YouTube啲城市片都係造假?
Lord-Of 廢青 2124日
你哋話中國剝削中國平民,

都傻的嗎9

你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海,

嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保,

點好樣比中共剝削呀?

你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好向左走向右走傻的嗎

係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐

Hi 你咪向左走向右走小朋友思想啦啦,

發展需要時間㗎,
事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民,

同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢


中國發展一帶一路都唔會發展內陸啦 送左幾百億比委內瑞拉 非州 但係湖北疫情補助係一億人分幾百萬

面子工程呢回事,十五六年前去上海做野時已經睇得好透
到左2020重有人落搭至好野

湖北武漢疫情只係持續左二個月,其實真係唔使點樣經濟援助,你真係覺得中國內陸地區武漢好窮啊?

你咁講全世界咁多國家疫情持續左接近一年,咁佢哋其他國家咪仲大鑊?

事實係關閉經濟嘅影響仲大過染病嘅影響,所以各國依家都唔係點樣封閉經濟

明架啦,唔講即係冇事囉,唔比再講就即係冇發生,大家happy

你自己上YouTube睇吓啦,而家佢哋喺室外已經唔戴口罩啦

澳門依家開放左比廣東省人自由出入,澳門都一直零確診

香港近排都冇中國入境人士確診呀

即係你覺得香港同澳門政府都一齊做假?YouTube啲城市片都係造假?

仲有而家全世界都冇顯示有中國出境人士確診

如果有,實比蘋果唱到飛起
Lord-Of 廢青 2124日
你哋話中國剝削中國平民,

都傻的嗎9

你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海,

嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保,

點好樣比中共剝削呀?

你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好向左走向右走傻的嗎

係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐

Hi 你咪向左走向右走小朋友思想啦啦,

發展需要時間㗎,
事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民,

同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢


中國發展一帶一路都唔會發展內陸啦 送左幾百億比委內瑞拉 非州 但係湖北疫情補助係一億人分幾百萬

面子工程呢回事,十五六年前去上海做野時已經睇得好透
到左2020重有人落搭至好野

湖北武漢疫情只係持續左二個月,其實真係唔使點樣經濟援助,你真係覺得中國內陸地區武漢好窮啊?

你咁講全世界咁多國家疫情持續左接近一年,咁佢哋其他國家咪仲大鑊?

事實係關閉經濟嘅影響仲大過染病嘅影響,所以各國依家都唔係點樣封閉經濟

明架啦,唔講即係冇事囉,唔比再講就即係冇發生,大家happy

你自己上YouTube睇吓啦,而家佢哋喺室外已經唔戴口罩啦

澳門依家開放左比廣東省人自由出入,澳門都一直零確診

香港近排都冇中國入境人士確診呀

即係你覺得香港同澳門政府都一齊做假?YouTube啲城市片都係造假?

仲有而家全世界都冇顯示有中國出境人士確診

如果有,實比蘋果唱到飛起

即係你係咪覺得全世界所有國家一齊做假討好中國?
教皇罩梟一世 2124日
早知今日何必當初,

回頭諗返,唔覺得香港自由點樣俾中共剝削,

剝削經濟就有,for example : 大量綜緩新移民,中國公司投標

所以一直唔認為需要用到武力去抗爭

睇得多連狗POST多就會洗腦, 如樓豬呢D人

其實講自由程度,而家香港同英殖民地嗰時根本冇分別

真心唔覺得中共想喺自由上面剝削香港

睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港

睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港<<<<<你真係咁唔介意就唔會有呢句啦,傻的嗎,應該係藍絲開口埋口祖國支援香港至係

人地講緊你地日日講既自己被剝削呀:o)
無話唔介意[sosad2]lm

淨係退化返去六七十年代嘅自由程度已經唔係好事啦

咁你舉D例子出黎啦?
同埋你又講下六七十年代嘅自由係點?
你生活過????
如果你生活過六七十年代, 計一計, E家你咪50幾60歲[shocking] [shocking] [shocking]

當時期英國政府因為左派暴動所以會拉學生派傳單都拉 但係去到八九十年代嘅情況已經唔一樣 係自由過呢家呢一刻
魔蟹 2124日
Lord-Of 廢青你條垃圾收向左走向右走皮啦
你條垃向左走向右走圾五毛都勁UP左好耐,唔好以為好人知
廢乜向左走向右走野青?你連廢老都不如
你只係一條大陸仔五毛,食屎啦你垃圾大陸仔五毛:o) :o)
時間尚早 2124日
點解呢個post.都有一毛開工
唔好向左走向右走覆佢好唔好
Onlun99
matchman_ 2124日
除咗膠B仲有兩毛,真係熱鬧





Btw樓主既然有案在身,就唔好再魯莽喇,藐視法庭分分鐘仲嚴重過傷人,制唔過#hehe#
太平道人 2124日
高登有愛:~(
中年電車男 2124日
你哋話中國剝削中國平民,

都傻的嗎9

你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海,

嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保,

點好樣比中共剝削呀?

你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好向左走向右走傻的嗎

係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐

Hi 你咪向左走向右走小朋友思想啦啦,

發展需要時間㗎,
事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民,

同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢


中國發展一帶一路都唔會發展內陸啦 送左幾百億比委內瑞拉 非州 但係湖北疫情補助係一億人分幾百萬

面子工程呢回事,十五六年前去上海做野時已經睇得好透
到左2020重有人落搭至好野

湖北武漢疫情只係持續左二個月,其實真係唔使點樣經濟援助,你真係覺得中國內陸地區武漢好窮啊?

你咁講全世界咁多國家疫情持續左接近一年,咁佢哋其他國家咪仲大鑊?

事實係關閉經濟嘅影響仲大過染病嘅影響,所以各國依家都唔係點樣封閉經濟

明架啦,唔講即係冇事囉,唔比再講就即係冇發生,大家happy

你自己上YouTube睇吓啦,而家佢哋喺室外已經唔戴口罩啦

澳門依家開放左比廣東省人自由出入,澳門都一直零確診

香港近排都冇中國入境人士確診呀

即係你覺得香港同澳門政府都一齊做假?YouTube啲城市片都係造假?

仲有而家全世界都冇顯示有中國出境人士確診

如果有,實比蘋果唱到飛起

即係你係咪覺得全世界所有國家一齊做假討好中國?

都係個句囉,唔講得即係冇事,得左
呵, everybody happy
教皇罩梟一世 2124日
你哋話中國剝削中國平民,

都傻的嗎9

你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海,

嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保,

點好樣比中共剝削呀?

你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好向左走向右走傻的嗎

係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐

Hi 你咪向左走向右走小朋友思想啦啦,

發展需要時間㗎,
事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民,

同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢


中國發展一帶一路都唔會發展內陸啦 送左幾百億比委內瑞拉 非州 但係湖北疫情補助係一億人分幾百萬

面子工程呢回事,十五六年前去上海做野時已經睇得好透
到左2020重有人落搭至好野

湖北武漢疫情只係持續左二個月,其實真係唔使點樣經濟援助,你真係覺得中國內陸地區武漢好窮啊?

你咁講全世界咁多國家疫情持續左接近一年,咁佢哋其他國家咪仲大鑊?

事實係關閉經濟嘅影響仲大過染病嘅影響,所以各國依家都唔係點樣封閉經濟

明架啦,唔講即係冇事囉,唔比再講就即係冇發生,大家happy

你自己上YouTube睇吓啦,而家佢哋喺室外已經唔戴口罩啦

澳門依家開放左比廣東省人自由出入,澳門都一直零確診

香港近排都冇中國入境人士確診呀

即係你覺得香港同澳門政府都一齊做假?YouTube啲城市片都係造假?

仲有而家全世界都冇顯示有中國出境人士確診

如果有,實比蘋果唱到飛起

即係你係咪覺得全世界所有國家一齊做假討好中國?

都係個句囉,唔講得即係冇事,得左
呵, everybody happy

我唔覺得其他國家會幫中國講大話 但係個問題係呢個係假命題

依家有幾多中國人出到? 就算畀佢出去人哋都唔畀佢入 就算畀佢入都唔代表有人想去 依家國際旅客基本上係冇

去到呢一刻依然全世界好多國家封咗

你唔好話點解冇火星人確診?
膠幾錢 2124日
曼德拉前後共服刑26年半
……

比狗咬到就無計
當儲exp 等升lv :)
LoveVictoria 2124日
:~(
跳到頁尾