Dr eye
2124日
你Hi Hi啦魔蟹 我一陣就貼上庭d野出黎
我唔係吹水你叫我做契爺
咪貼啦小心影響單官司
搵熱狗幫手啦
真奇怪,你竟然有上高登都比黃絲狗洗腦送頭, 可見依家滲透幾咁嚴重
為咗幾張爛紙打人有冇傻的嗎咗D仲要攪到自己咁
我係你父母都覺得你Seven
不過都好比你認清手足係condom呢個事實,早日遠離兒登黃絲洗腦垃圾。
如果係真嘅話。唔好再嘥錢,巴打,坦白從寬,有做過就唔怕認
佢比人打喎
點認
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
早知今日何必當初,
回頭諗返,唔覺得香港自由點樣俾中共剝削,
剝削經濟就有,for example : 大量綜緩新移民,中國公司投標
所以一直唔認為需要用到武力去抗爭
睇得多連狗POST多就會洗腦, 如樓豬呢D人
其實講自由程度,而家香港同英殖民地嗰時根本冇分別
真心唔覺得中共想喺自由上面剝削香港
睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港
唔係班政棍點拎10幾萬一個月人工![]()
![]()
班傻仔仲以為有人會幫佢地, 如樓主![]()
你哋話中國剝削中國平民,
都傻的嗎9
你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海,
嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保,
點好樣比中共剝削呀?
你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好向左走向右走傻的嗎
係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐
Hi 你咪向左走向右走小朋友思想啦啦,
發展需要時間㗎,
事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民,
同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢
中國發展一帶一路都唔會發展內陸啦 送左幾百億比委內瑞拉 非州 但係湖北疫情補助係一億人分幾百萬
早知今日何必當初,
回頭諗返,唔覺得香港自由點樣俾中共剝削,
剝削經濟就有,for example : 大量綜緩新移民,中國公司投標
所以一直唔認為需要用到武力去抗爭
睇得多連狗POST多就會洗腦, 如樓豬呢D人
其實講自由程度,而家香港同英殖民地嗰時根本冇分別
真心唔覺得中共想喺自由上面剝削香港
睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港
睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港<<<<<你真係咁唔介意就唔會有呢句啦,傻的嗎,應該係藍絲開口埋口祖國支援香港至係
你哋話中國剝削中國平民,
都傻的嗎9
你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海,
嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保,
點好樣比中共剝削呀?
你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好向左走向右走傻的嗎
係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐
Hi 你咪向左走向右走小朋友思想啦啦,
發展需要時間㗎,
事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民,
同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢
中國發展一帶一路都唔會發展內陸啦 送左幾百億比委內瑞拉 非州 但係湖北疫情補助係一億人分幾百萬
面子工程呢回事,十五六年前去上海做野時已經睇得好透
到左2020重有人落搭至好野
早知今日何必當初,
回頭諗返,唔覺得香港自由點樣俾中共剝削,
剝削經濟就有,for example : 大量綜緩新移民,中國公司投標
所以一直唔認為需要用到武力去抗爭
睇得多連狗POST多就會洗腦, 如樓豬呢D人
其實講自由程度,而家香港同英殖民地嗰時根本冇分別
真心唔覺得中共想喺自由上面剝削香港
睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港
睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港<<<<<你真係咁唔介意就唔會有呢句啦,傻的嗎,應該係藍絲開口埋口祖國支援香港至係
人地講緊你地日日講既自己被剝削呀![]()
無話唔介意
淨係退化返去六七十年代嘅自由程度已經唔係好事啦
早知今日何必當初,
回頭諗返,唔覺得香港自由點樣俾中共剝削,
剝削經濟就有,for example : 大量綜緩新移民,中國公司投標
所以一直唔認為需要用到武力去抗爭
睇得多連狗POST多就會洗腦, 如樓豬呢D人
其實講自由程度,而家香港同英殖民地嗰時根本冇分別
真心唔覺得中共想喺自由上面剝削香港
睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港
睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港<<<<<你真係咁唔介意就唔會有呢句啦,傻的嗎,應該係藍絲開口埋口祖國支援香港至係
人地講緊你地日日講既自己被剝削呀![]()
無話唔介意
自由*
既然祖國咁好,又點會有"同化"呢個問題?
唔係"自已人"咩?"自已人"又點會有同唔同化?大家唔係早"化"左咩?
諗下自已講乜先啦
你哋話中國剝削中國平民,
都傻的嗎9
你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海,
嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保,
點好樣比中共剝削呀?
你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好向左走向右走傻的嗎
係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐
Hi 你咪向左走向右走小朋友思想啦啦,
發展需要時間㗎,
事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民,
同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢
中國發展一帶一路都唔會發展內陸啦 送左幾百億比委內瑞拉 非州 但係湖北疫情補助係一億人分幾百萬
面子工程呢回事,十五六年前去上海做野時已經睇得好透
到左2020重有人落搭至好野
湖北武漢疫情只係持續左二個月,其實真係唔使點樣經濟援助,你真係覺得中國內陸地區武漢好窮啊?
你咁講全世界咁多國家疫情持續左接近一年,咁佢哋其他國家咪仲大鑊?
事實係關閉經濟嘅影響仲大過染病嘅影響,所以各國依家都唔係點樣封閉經濟
早知今日何必當初,
回頭諗返,唔覺得香港自由點樣俾中共剝削,
剝削經濟就有,for example : 大量綜緩新移民,中國公司投標
所以一直唔認為需要用到武力去抗爭
睇得多連狗POST多就會洗腦, 如樓豬呢D人
其實講自由程度,而家香港同英殖民地嗰時根本冇分別
真心唔覺得中共想喺自由上面剝削香港
睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港
睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港<<<<<你真係咁唔介意就唔會有呢句啦,傻的嗎,應該係藍絲開口埋口祖國支援香港至係
我係好向左走向右走介意新移民啊,但係新移民還新移民,
你哋講向左走向右走到香港完全冇自由咁,香港有乜向左走向右走嘢唔自由先?
相反新移民問題你哋係呢一年示威,提都冇提過,根本班Hi Hi暴力示威者就係新移民
你哋話中國剝削中國平民,
都傻的嗎9
你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海,
嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保,
點好樣比中共剝削呀?
你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好向左走向右走傻的嗎
係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐
Hi 你咪向左走向右走小朋友思想啦啦,
發展需要時間㗎,
事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民,
同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢
中國發展一帶一路都唔會發展內陸啦 送左幾百億比委內瑞拉 非州 但係湖北疫情補助係一億人分幾百萬
面子工程呢回事,十五六年前去上海做野時已經睇得好透
到左2020重有人落搭至好野
湖北武漢疫情只係持續左二個月,其實真係唔使點樣經濟援助,你真係覺得中國內陸地區武漢好窮啊?
你咁講全世界咁多國家疫情持續左接近一年,咁佢哋其他國家咪仲大鑊?
事實係關閉經濟嘅影響仲大過染病嘅影響,所以各國依家都唔係點樣封閉經濟
明架啦,唔講即係冇事囉,唔比再講就即係冇發生,大家happy
你哋話中國剝削中國平民,
都傻的嗎9
你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海,
嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保,
點好樣比中共剝削呀?
你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好向左走向右走傻的嗎
係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐
Hi 你咪向左走向右走小朋友思想啦啦,
發展需要時間㗎,
事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民,
同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢
中國發展一帶一路都唔會發展內陸啦 送左幾百億比委內瑞拉 非州 但係湖北疫情補助係一億人分幾百萬
面子工程呢回事,十五六年前去上海做野時已經睇得好透
到左2020重有人落搭至好野
湖北武漢疫情只係持續左二個月,其實真係唔使點樣經濟援助,你真係覺得中國內陸地區武漢好窮啊?
你咁講全世界咁多國家疫情持續左接近一年,咁佢哋其他國家咪仲大鑊?
事實係關閉經濟嘅影響仲大過染病嘅影響,所以各國依家都唔係點樣封閉經濟
明架啦,唔講即係冇事囉,唔比再講就即係冇發生,大家happy
你自己上YouTube睇吓啦,而家佢哋喺室外已經唔戴口罩啦
澳門依家開放左比廣東省人自由出入,澳門都一直零確診
香港近排都冇中國入境人士確診呀
即係你覺得香港同澳門政府都一齊做假?YouTube啲城市片都係造假?
你哋話中國剝削中國平民,
都傻的嗎9
你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海,
嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保,
點好樣比中共剝削呀?
你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好向左走向右走傻的嗎
係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐
Hi 你咪向左走向右走小朋友思想啦啦,
發展需要時間㗎,
事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民,
同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢
中國發展一帶一路都唔會發展內陸啦 送左幾百億比委內瑞拉 非州 但係湖北疫情補助係一億人分幾百萬
面子工程呢回事,十五六年前去上海做野時已經睇得好透
到左2020重有人落搭至好野
湖北武漢疫情只係持續左二個月,其實真係唔使點樣經濟援助,你真係覺得中國內陸地區武漢好窮啊?
你咁講全世界咁多國家疫情持續左接近一年,咁佢哋其他國家咪仲大鑊?
事實係關閉經濟嘅影響仲大過染病嘅影響,所以各國依家都唔係點樣封閉經濟
明架啦,唔講即係冇事囉,唔比再講就即係冇發生,大家happy
你自己上YouTube睇吓啦,而家佢哋喺室外已經唔戴口罩啦
澳門依家開放左比廣東省人自由出入,澳門都一直零確診
香港近排都冇中國入境人士確診呀
即係你覺得香港同澳門政府都一齊做假?YouTube啲城市片都係造假?
仲有而家全世界都冇顯示有中國出境人士確診
如果有,實比蘋果唱到飛起
早知今日何必當初,
回頭諗返,唔覺得香港自由點樣俾中共剝削,
剝削經濟就有,for example : 大量綜緩新移民,中國公司投標
所以一直唔認為需要用到武力去抗爭
睇得多連狗POST多就會洗腦, 如樓豬呢D人
其實講自由程度,而家香港同英殖民地嗰時根本冇分別
真心唔覺得中共想喺自由上面剝削香港
睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港
睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港<<<<<你真係咁唔介意就唔會有呢句啦,傻的嗎,應該係藍絲開口埋口祖國支援香港至係
人地講緊你地日日講既自己被剝削呀![]()
無話唔介意
淨係退化返去六七十年代嘅自由程度已經唔係好事啦
咁你舉D例子出黎啦?
同埋你又講下六七十年代嘅自由係點?
你生活過?
如果你生活過六七十年代, 計一計, E家你咪50幾60歲![]()
![]()
你哋話中國剝削中國平民,
都傻的嗎9
你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海,
嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保,
點好樣比中共剝削呀?
你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好向左走向右走傻的嗎
係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐
Hi 你咪向左走向右走小朋友思想啦啦,
發展需要時間㗎,
事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民,
同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢
中國發展一帶一路都唔會發展內陸啦 送左幾百億比委內瑞拉 非州 但係湖北疫情補助係一億人分幾百萬
面子工程呢回事,十五六年前去上海做野時已經睇得好透
到左2020重有人落搭至好野
湖北武漢疫情只係持續左二個月,其實真係唔使點樣經濟援助,你真係覺得中國內陸地區武漢好窮啊?
你咁講全世界咁多國家疫情持續左接近一年,咁佢哋其他國家咪仲大鑊?
事實係關閉經濟嘅影響仲大過染病嘅影響,所以各國依家都唔係點樣封閉經濟
明架啦,唔講即係冇事囉,唔比再講就即係冇發生,大家happy
你自己上YouTube睇吓啦,而家佢哋喺室外已經唔戴口罩啦
澳門依家開放左比廣東省人自由出入,澳門都一直零確診
香港近排都冇中國入境人士確診呀
即係你覺得香港同澳門政府都一齊做假?YouTube啲城市片都係造假?
仲有而家全世界都冇顯示有中國出境人士確診
如果有,實比蘋果唱到飛起
即係你係咪覺得全世界所有國家一齊做假討好中國?
你哋話中國剝削中國平民,
都傻的嗎9
你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海,
嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保,
點好樣比中共剝削呀?
你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好向左走向右走傻的嗎
係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐
Hi 你咪向左走向右走小朋友思想啦啦,
發展需要時間㗎,
事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民,
同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢
中國發展一帶一路都唔會發展內陸啦 送左幾百億比委內瑞拉 非州 但係湖北疫情補助係一億人分幾百萬
面子工程呢回事,十五六年前去上海做野時已經睇得好透
到左2020重有人落搭至好野
湖北武漢疫情只係持續左二個月,其實真係唔使點樣經濟援助,你真係覺得中國內陸地區武漢好窮啊?
你咁講全世界咁多國家疫情持續左接近一年,咁佢哋其他國家咪仲大鑊?
事實係關閉經濟嘅影響仲大過染病嘅影響,所以各國依家都唔係點樣封閉經濟
明架啦,唔講即係冇事囉,唔比再講就即係冇發生,大家happy
你自己上YouTube睇吓啦,而家佢哋喺室外已經唔戴口罩啦
澳門依家開放左比廣東省人自由出入,澳門都一直零確診
香港近排都冇中國入境人士確診呀
即係你覺得香港同澳門政府都一齊做假?YouTube啲城市片都係造假?
仲有而家全世界都冇顯示有中國出境人士確診
如果有,實比蘋果唱到飛起
即係你係咪覺得全世界所有國家一齊做假討好中國?
都係個句囉,唔講得即係冇事,得左
呵, everybody happy