中年電車男
2124日
最唔應該係成日講"有日除罩相見"
反映晒香港人真係即食,但求快見效的文化
任何重大社運,唔會係幾個月見效的事
"除罩"可能會係三十年,四十年後
前愛爾蘭共和軍,要去到2008年先公開搞reunion
停火協議簽署十年後
台灣黨外去到綠營,中間經過三十幾年
唔記得許信良定邊位,比當時國民黨政府故意拒入境,流亡美國二十年
成日推晒比連登都幾好笑,高登咪一樣大把你唔係前線冇資格教人呢類文
唔好講愛爾蘭共和軍都係失敗
Btw 香港既民族性 好難用種族 宗教 去定義
而係文化 香港既文化又有幾多年輕人去學習 承傳呢?
任何種族一開始都唔係種族
拉丁美洲民族族性又點嚟? 有白有黑有紅有啡 Boundaries唔係跟原住民以前嘅國界 唔係跟主要語言亦都唔係跟原住民語言
非洲又係一樣 大家全部唔同族群 唔同宗教
你要建國自然就要建立national myth 其實反而小國寡民先至更容易做到 你要比較民族嘅homogenity 香港比起拉丁美洲同埋非洲單一好多
上面已經講過香港嘅民族性係啱啱born 所以都話如果依家就死咗一定唔會有legacy 最多只會變到Sparta
的確 民族性又好多野夾埋一齊 香港的確係係上年開始 民族性加強左好多 唔會話開始 因為香港人依個 Identity 一直存在
只想寄望 咩人都好 高登兒登都好 承傳香港既文化同故事 終有一天 會有屬於自己既地方 一個人生存到幾耐 無永久
冇錯香港人呢個身份存在咗好耐 但係一個自己城市同埋一個民族嘅身份 very different
紐約人身份好強 但係冇人會話自己係紐約民族
好多野會迫出來
李光耀自已晌自傳中寫過,佢都覺得以1965年新加坡的條件,講獨立係傻的嗎
煮到埋去,都只有硬食
up緊,就快得![[369]](/faces/369.gif)
![[sosad]](/faces/sosad.gif)


