[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
中年電車男 2124日
最唔應該係成日講"有日除罩相見"
反映晒香港人真係即食,但求快見效的文化
任何重大社運,唔會係幾個月見效的事
"除罩"可能會係三十年,四十年後
前愛爾蘭共和軍,要去到2008年先公開搞reunion
停火協議簽署十年後
台灣黨外去到綠營,中間經過三十幾年
唔記得許信良定邊位,比當時國民黨政府故意拒入境,流亡美國二十年
成日推晒比連登都幾好笑,高登咪一樣大把你唔係前線冇資格教人呢類文

唔好講愛爾蘭共和軍都係失敗

Btw 香港既民族性 好難用種族 宗教 去定義
而係文化 香港既文化又有幾多年輕人去學習 承傳呢?

任何種族一開始都唔係種族

拉丁美洲民族族性又點嚟? 有白有黑有紅有啡 Boundaries唔係跟原住民以前嘅國界 唔係跟主要語言亦都唔係跟原住民語言

非洲又係一樣 大家全部唔同族群 唔同宗教

你要建國自然就要建立national myth 其實反而小國寡民先至更容易做到 你要比較民族嘅homogenity 香港比起拉丁美洲同埋非洲單一好多

上面已經講過香港嘅民族性係啱啱born 所以都話如果依家就死咗一定唔會有legacy 最多只會變到Sparta

的確 民族性又好多野夾埋一齊 香港的確係係上年開始 民族性加強左好多 唔會話開始 因為香港人依個 Identity 一直存在
只想寄望 咩人都好 高登兒登都好 承傳香港既文化同故事 終有一天 會有屬於自己既地方 一個人生存到幾耐 無永久

冇錯香港人呢個身份存在咗好耐 但係一個自己城市同埋一個民族嘅身份 very different

紐約人身份好強 但係冇人會話自己係紐約民族

好多野會迫出來
李光耀自已晌自傳中寫過,佢都覺得以1965年新加坡的條件,講獨立係傻的嗎
煮到埋去,都只有硬食
中年電車男 2124日
其實你地可唔可以開個POST自己傾,照顧下樓主感受

做得送頭兒登隊友怕咩俾人講?
定係學呃錢攬炒隊咁坐大飛呀?[369]

你呢類冇乜見解得個酸到上天就唔該少句啦
憤青1號 2124日
真係唔好覺得搞公共設施就算係乜"社運",資源人力始終係政府控制,你搞多多都有人修理,順便可以故意放任下你等你自已破壞自已形象,呢度有相當多人覺得係搞就要火光紅紅乜都爛晒先似"革命", 其實你地都係離地到近乎去左太陽咁遠
你鐘唔鐘意都好,華人社會係唔多受呢套,發覺香港人真係唔鐘意睇歷史,咁推崇台灣民主真係唔該睇下台灣黨外即係綠營前身,四十年係點行過黎,當年佢地連網絡,連討論區都冇


一聽就知係廢中xx( xx( 「華人社會唔受呢套」

笑向左走向右走死
教皇罩梟一世 2124日
最唔應該係成日講"有日除罩相見"
反映晒香港人真係即食,但求快見效的文化
任何重大社運,唔會係幾個月見效的事
"除罩"可能會係三十年,四十年後
前愛爾蘭共和軍,要去到2008年先公開搞reunion
停火協議簽署十年後
台灣黨外去到綠營,中間經過三十幾年
唔記得許信良定邊位,比當時國民黨政府故意拒入境,流亡美國二十年
成日推晒比連登都幾好笑,高登咪一樣大把你唔係前線冇資格教人呢類文

唔好講愛爾蘭共和軍都係失敗

Btw 香港既民族性 好難用種族 宗教 去定義
而係文化 香港既文化又有幾多年輕人去學習 承傳呢?

任何種族一開始都唔係種族

拉丁美洲民族族性又點嚟? 有白有黑有紅有啡 Boundaries唔係跟原住民以前嘅國界 唔係跟主要語言亦都唔係跟原住民語言

非洲又係一樣 大家全部唔同族群 唔同宗教

你要建國自然就要建立national myth 其實反而小國寡民先至更容易做到 你要比較民族嘅homogenity 香港比起拉丁美洲同埋非洲單一好多

上面已經講過香港嘅民族性係啱啱born 所以都話如果依家就死咗一定唔會有legacy 最多只會變到Sparta

的確 民族性又好多野夾埋一齊 香港的確係係上年開始 民族性加強左好多 唔會話開始 因為香港人依個 Identity 一直存在
只想寄望 咩人都好 高登兒登都好 承傳香港既文化同故事 終有一天 會有屬於自己既地方 一個人生存到幾耐 無永久

冇錯香港人呢個身份存在咗好耐 但係一個自己城市同埋一個民族嘅身份 very different

紐約人身份好強 但係冇人會話自己係紐約民族

好多野會迫出來
李光耀自已晌自傳中寫過,佢都覺得以1965年新加坡的條件,講獨立係傻的嗎
煮到埋去,都只有硬食

依家的確係逼出嚟 你一個人若果係一夜之間開始覺得自己係香港民族 好容易過幾個月都可以一夜之間覺得自己係中華民族

所以我覺得要維持返一段時間先會永久
中年電車男 2124日
真係唔好覺得搞公共設施就算係乜"社運",資源人力始終係政府控制,你搞多多都有人修理,順便可以故意放任下你等你自已破壞自已形象,呢度有相當多人覺得係搞就要火光紅紅乜都爛晒先似"革命", 其實你地都係離地到近乎去左太陽咁遠
你鐘唔鐘意都好,華人社會係唔多受呢套,發覺香港人真係唔鐘意睇歷史,咁推崇台灣民主真係唔該睇下台灣黨外即係綠營前身,四十年係點行過黎,當年佢地連網絡,連討論區都冇


一聽就知係廢中xx( xx( 「華人社會唔受呢套」

笑向左走向右走死

你呢種"唔駛理人觀感"向左走向右走咪就係推人去死又冇作用個種囉
講中晒
抑鬱毒心神探 2124日
其實你地可唔可以開個POST自己傾,照顧下樓主感受

做得送頭兒登隊友怕咩俾人講?
定係學呃錢攬炒隊咁坐大飛呀?[369]

你呢類冇乜見解得個酸到上天就唔該少句啦

要酸班兒登水到人去送頭?
最後咪又係自己食番[369]
花旗鷹 2124日
我見解有分別 97有移民潮 佢地帶住香港既文化同故事去到世界唔同地方 都叫自己香港人 佢地係2019前可能對依個身份未必咁強烈 就好似你講既 已經埋下種子
Btw 我講既野都係同樓主講

或者個睇法可以話呢個身份嘅轉變係可以好容易 citizens轉變做係民族

但係冇過去一年嘅示威都唔會發生

大把人喺海外唔會抗議畀人聲稱係中國人 依家就唔同

同意 種子發芽吧 無之前既種 那有今天的民族

不過我就係覺得同時間轉變得咁快變返返之前其實亦都好容易 所以先至話係要堅持返一段時間我先覺得會permanent

無錯 要殺滅一個民族 就要消滅文化同語言
你一直將依兩樣野承傳到落去 先有機會
中年電車男 2124日
最唔應該係成日講"有日除罩相見"
反映晒香港人真係即食,但求快見效的文化
任何重大社運,唔會係幾個月見效的事
"除罩"可能會係三十年,四十年後
前愛爾蘭共和軍,要去到2008年先公開搞reunion
停火協議簽署十年後
台灣黨外去到綠營,中間經過三十幾年
唔記得許信良定邊位,比當時國民黨政府故意拒入境,流亡美國二十年
成日推晒比連登都幾好笑,高登咪一樣大把你唔係前線冇資格教人呢類文

唔好講愛爾蘭共和軍都係失敗

Btw 香港既民族性 好難用種族 宗教 去定義
而係文化 香港既文化又有幾多年輕人去學習 承傳呢?

任何種族一開始都唔係種族

拉丁美洲民族族性又點嚟? 有白有黑有紅有啡 Boundaries唔係跟原住民以前嘅國界 唔係跟主要語言亦都唔係跟原住民語言

非洲又係一樣 大家全部唔同族群 唔同宗教

你要建國自然就要建立national myth 其實反而小國寡民先至更容易做到 你要比較民族嘅homogenity 香港比起拉丁美洲同埋非洲單一好多

上面已經講過香港嘅民族性係啱啱born 所以都話如果依家就死咗一定唔會有legacy 最多只會變到Sparta

的確 民族性又好多野夾埋一齊 香港的確係係上年開始 民族性加強左好多 唔會話開始 因為香港人依個 Identity 一直存在
只想寄望 咩人都好 高登兒登都好 承傳香港既文化同故事 終有一天 會有屬於自己既地方 一個人生存到幾耐 無永久

冇錯香港人呢個身份存在咗好耐 但係一個自己城市同埋一個民族嘅身份 very different

紐約人身份好強 但係冇人會話自己係紐約民族

好多野會迫出來
李光耀自已晌自傳中寫過,佢都覺得以1965年新加坡的條件,講獨立係傻的嗎
煮到埋去,都只有硬食

依家的確係逼出嚟 你一個人若果係一夜之間開始覺得自己係香港民族 好容易過幾個月都可以一夜之間覺得自己係中華民族

所以我覺得要維持返一段時間先會永久


好多獨立運動到頭來,都係外力介入至成功
美國獨立係(法國介入,自由神像就係法國送),新加坡一開始根本直頭冇人想獨立,係比人硬塞
借勢本身就係一種政治藝術
借人勢,又唔可以信晒單一方,美國一樣,好怕一班人成日只係寄望美國呢樣個樣,美國一樣可以變臉
花旗鷹 2124日
最唔應該係成日講"有日除罩相見"
反映晒香港人真係即食,但求快見效的文化
任何重大社運,唔會係幾個月見效的事
"除罩"可能會係三十年,四十年後
前愛爾蘭共和軍,要去到2008年先公開搞reunion
停火協議簽署十年後
台灣黨外去到綠營,中間經過三十幾年
唔記得許信良定邊位,比當時國民黨政府故意拒入境,流亡美國二十年
成日推晒比連登都幾好笑,高登咪一樣大把你唔係前線冇資格教人呢類文

唔好講愛爾蘭共和軍都係失敗

Btw 香港既民族性 好難用種族 宗教 去定義
而係文化 香港既文化又有幾多年輕人去學習 承傳呢?

任何種族一開始都唔係種族

拉丁美洲民族族性又點嚟? 有白有黑有紅有啡 Boundaries唔係跟原住民以前嘅國界 唔係跟主要語言亦都唔係跟原住民語言

非洲又係一樣 大家全部唔同族群 唔同宗教

你要建國自然就要建立national myth 其實反而小國寡民先至更容易做到 你要比較民族嘅homogenity 香港比起拉丁美洲同埋非洲單一好多

上面已經講過香港嘅民族性係啱啱born 所以都話如果依家就死咗一定唔會有legacy 最多只會變到Sparta

的確 民族性又好多野夾埋一齊 香港的確係係上年開始 民族性加強左好多 唔會話開始 因為香港人依個 Identity 一直存在
只想寄望 咩人都好 高登兒登都好 承傳香港既文化同故事 終有一天 會有屬於自己既地方 一個人生存到幾耐 無永久

冇錯香港人呢個身份存在咗好耐 但係一個自己城市同埋一個民族嘅身份 very different

紐約人身份好強 但係冇人會話自己係紐約民族

好多野會迫出來
李光耀自已晌自傳中寫過,佢都覺得以1965年新加坡的條件,講獨立係傻的嗎
煮到埋去,都只有硬食

依家的確係逼出嚟 你一個人若果係一夜之間開始覺得自己係香港民族 好容易過幾個月都可以一夜之間覺得自己係中華民族

所以我覺得要維持返一段時間先會永久

同樣地 可以好快出返黎 保留到個種 就有希望
中年電車男 2124日
其實你地可唔可以開個POST自己傾,照顧下樓主感受

做得送頭兒登隊友怕咩俾人講?
定係學呃錢攬炒隊咁坐大飛呀?[369]

你呢類冇乜見解得個酸到上天就唔該少句啦

要酸班兒登水到人去送頭?
最後咪又係自己食番[369]

又推晒比連登
高登你呢班人一樣大能把
咪當人咁快忘記
教皇罩梟一世 2124日
最唔應該係成日講"有日除罩相見"
反映晒香港人真係即食,但求快見效的文化
任何重大社運,唔會係幾個月見效的事
"除罩"可能會係三十年,四十年後
前愛爾蘭共和軍,要去到2008年先公開搞reunion
停火協議簽署十年後
台灣黨外去到綠營,中間經過三十幾年
唔記得許信良定邊位,比當時國民黨政府故意拒入境,流亡美國二十年
成日推晒比連登都幾好笑,高登咪一樣大把你唔係前線冇資格教人呢類文

唔好講愛爾蘭共和軍都係失敗

Btw 香港既民族性 好難用種族 宗教 去定義
而係文化 香港既文化又有幾多年輕人去學習 承傳呢?

任何種族一開始都唔係種族

拉丁美洲民族族性又點嚟? 有白有黑有紅有啡 Boundaries唔係跟原住民以前嘅國界 唔係跟主要語言亦都唔係跟原住民語言

非洲又係一樣 大家全部唔同族群 唔同宗教

你要建國自然就要建立national myth 其實反而小國寡民先至更容易做到 你要比較民族嘅homogenity 香港比起拉丁美洲同埋非洲單一好多

上面已經講過香港嘅民族性係啱啱born 所以都話如果依家就死咗一定唔會有legacy 最多只會變到Sparta

的確 民族性又好多野夾埋一齊 香港的確係係上年開始 民族性加強左好多 唔會話開始 因為香港人依個 Identity 一直存在
只想寄望 咩人都好 高登兒登都好 承傳香港既文化同故事 終有一天 會有屬於自己既地方 一個人生存到幾耐 無永久

冇錯香港人呢個身份存在咗好耐 但係一個自己城市同埋一個民族嘅身份 very different

紐約人身份好強 但係冇人會話自己係紐約民族

好多野會迫出來
李光耀自已晌自傳中寫過,佢都覺得以1965年新加坡的條件,講獨立係傻的嗎
煮到埋去,都只有硬食

依家的確係逼出嚟 你一個人若果係一夜之間開始覺得自己係香港民族 好容易過幾個月都可以一夜之間覺得自己係中華民族

所以我覺得要維持返一段時間先會永久

同樣地 可以好快出返黎 保留到個種 就有希望

但係最好就依家一鼓作氣 將個民族觀念變永久啦 咁樣一路傳落去會容易好多
義和b 2124日
手足辛苦哂:-( :-(
賽神仙 2124日
哇 幫人拆了日櫃個po 推了咁多頁 我追一追po睇下有冇人問我野 sor
跳你老舞 2124日
我一開始都同人講
自己承受到、預左承受後果,先好出黎
如果唔係
最後受果個只會係自己
亦唔好旨意有人幫自己

如果以為一定有“手足”幫自己
最後只會落後失望嘅田地

所以我好同意你講“我亦都覺同年輕人講咩要考慮好後果先做事無咩用,年輕不嬲就係靠一腔熱血行事”


我都試過被捕上庭告埋
但唔係今次運動

感受就係

出黎抗爭
後果只係自己一個承受
叫人出去/情緒勒索人叫人出去個d人
唔會承受你個後果

所以唔洗受壓力而出去

最後
巴打
唔洗怕嘅

萬大事都有過去一日
而家過好每一日

政府想用官司去打殘你
你更加唔好比佢佔用自己時間

至於官司

我都會建議申請法援
因為有咩輸左
可以法援比訟費

加油



法律援助已經講明
如果因社會運動犯案
一般唔會批
中年電車男 2124日
1965年新加坡,面積得香港一半,人口得二百三十五萬,同馬來半島沿岸係木屋區,經濟得轉口,英軍基地已經係最大僱主
如果抽起晒後來的發展,晌個一個時空,任何人都會覺得咁樣條件講獨立,真係白九痴
歷史冇如果,但亦都冇人講得準,不過肯定係個種"各有各做", ."等前線決定",只係帶人上死路,冇政治運動可以單靠情緒臨場決定
我都唔怕點名,有班人好似成日叫人"裝修",啤梨晚報個類只係想見衝突場面當娛樂,口講唔好比泛民帶住走,實則自已就真係推人送頭重要係無謂地送
中間間中有幾日靜左,就有班人九叫係咪冇晒動力,點解大家怕晒唔去衝
咪成日卸比連登,高登呢度好多
唔該講過呢類說話個班人現在咪再扮晒野
情緒勒索人送頭,現在又笑人送頭個班賤到無倫
戀屍神父 2124日
你都幾夠膽
喺高登出呢啲post[sosad]
才惱人應援歌 2124日
借財仔@_@
教皇罩梟一世 2124日
你都幾夠膽
喺高登出呢啲post[sosad]

戀屍神父畀黑警馴服全記錄 (第一集:改邪歸正)
https://forum.hkgolden.com/thread/7291394/page/1
教皇罩梟一世 2124日
1965年新加坡,面積得香港一半,人口得二百三十五萬,同馬來半島沿岸係木屋區,經濟得轉口,英軍基地已經係最大僱主
如果抽起晒後來的發展,晌個一個時空,任何人都會覺得咁樣條件講獨立,真係白九痴
歷史冇如果,但亦都冇人講得準,不過肯定係個種"各有各做", ."等前線決定",只係帶人上死路,冇政治運動可以單靠情緒臨場決定
我都唔怕點名,有班人好似成日叫人"裝修",啤梨晚報個類只係想見衝突場面當娛樂,口講唔好比泛民帶住走,實則自已就真係推人送頭重要係無謂地送
中間間中有幾日靜左,就有班人九叫係咪冇晒動力,點解大家怕晒唔去衝
咪成日卸比連登,高登呢度好多
唔該講過呢類說話個班人現在咪再扮晒野
情緒勒索人送頭,現在又笑人送頭個班賤到無倫

其實好多國家獨立嘅時候睇落都係不切實際

亦都係因為咁好多國家列咗其實會吃軍政府統治 又或者其實過咗好多年先至真係見到個政權係永久

去到近啲科索沃都係可以隨時崩潰

若果要睇大環境更加睇唔到 依家大環境五時花六時變

今年嘅大環境覺得冇可能唔代表出年係一樣
愛聚 2124日
加油:)
吉吉吉吉吉吉 2124日
巴打睇pm
中年電車男 2124日
1965年新加坡,面積得香港一半,人口得二百三十五萬,同馬來半島沿岸係木屋區,經濟得轉口,英軍基地已經係最大僱主
如果抽起晒後來的發展,晌個一個時空,任何人都會覺得咁樣條件講獨立,真係白九痴
歷史冇如果,但亦都冇人講得準,不過肯定係個種"各有各做", ."等前線決定",只係帶人上死路,冇政治運動可以單靠情緒臨場決定
我都唔怕點名,有班人好似成日叫人"裝修",啤梨晚報個類只係想見衝突場面當娛樂,口講唔好比泛民帶住走,實則自已就真係推人送頭重要係無謂地送
中間間中有幾日靜左,就有班人九叫係咪冇晒動力,點解大家怕晒唔去衝
咪成日卸比連登,高登呢度好多
唔該講過呢類說話個班人現在咪再扮晒野
情緒勒索人送頭,現在又笑人送頭個班賤到無倫

其實好多國家獨立嘅時候睇落都係不切實際

亦都係因為咁好多國家列咗其實會吃軍政府統治 又或者其實過咗好多年先至真係見到個政權係永久

去到近啲科索沃都係可以隨時崩潰

若果要睇大環境更加睇唔到 依家大環境五時花六時變

今年嘅大環境覺得冇可能唔代表出年係一樣

美國都打過一次內戰,幾乎就分裂
賽神仙 2124日
比人禁落地下 對家得兩個人 我呢邊有5個所謂手足跑得快過保特 我叫咗兩聲救我佢地都無番轉頭
個下比人出賣既感覺真係好唔識形容
錄口供仲比人笑勁我 話人地唔理你呀傻仔

sosad
聽你咁講都好hurt下
大難臨頭各自飛

不過假如你係5個手足之一, 你會唔會去博去幫禁左落地下既手足?

我戴個頭盔先 未判呀 唔係講緊我個件事

個陣係有兩個女仔痴牆比廢老圍Hi
個陣又夜喎 ,我個陣岩岩機鋪打完機出黎見到佢地捉住其中一個隻手唔比佢走
其他人又只係圍Hi唔出手
跟住又中二病上身想英雄救美
出手推開個廢老就突然比人從後扑咗野
好快就比兩個人禁落地下

不過比我諗多次 可能都會出黎逞英雄
教皇罩梟一世 2124日
1965年新加坡,面積得香港一半,人口得二百三十五萬,同馬來半島沿岸係木屋區,經濟得轉口,英軍基地已經係最大僱主
如果抽起晒後來的發展,晌個一個時空,任何人都會覺得咁樣條件講獨立,真係白九痴
歷史冇如果,但亦都冇人講得準,不過肯定係個種"各有各做", ."等前線決定",只係帶人上死路,冇政治運動可以單靠情緒臨場決定
我都唔怕點名,有班人好似成日叫人"裝修",啤梨晚報個類只係想見衝突場面當娛樂,口講唔好比泛民帶住走,實則自已就真係推人送頭重要係無謂地送
中間間中有幾日靜左,就有班人九叫係咪冇晒動力,點解大家怕晒唔去衝
咪成日卸比連登,高登呢度好多
唔該講過呢類說話個班人現在咪再扮晒野
情緒勒索人送頭,現在又笑人送頭個班賤到無倫

其實好多國家獨立嘅時候睇落都係不切實際

亦都係因為咁好多國家列咗其實會吃軍政府統治 又或者其實過咗好多年先至真係見到個政權係永久

去到近啲科索沃都係可以隨時崩潰

若果要睇大環境更加睇唔到 依家大環境五時花六時變

今年嘅大環境覺得冇可能唔代表出年係一樣

美國都打過一次內戰,幾乎就分裂

而且當年內戰其實歐洲國家係覺得美國真係有機會崩潰 過咗咁耐去到嗰一刻民主共和國都仲係冇人覺得可以存在
電路二號 2124日
果5個應該係高登仔
不送頭#yup#
跳到頁尾