[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
無法顯示帳號 2124日
我自己覺得應該要係連登講一次,再搵區議員,再搵立法會議員,反正你能夠搵既可以幫你墊住筆數既人都搵下先,我相信眾籌個d嘢會有人開始幫你做既,幾多得幾多啦

問題在於你無,如果你想乞求同情既,你都應該兩邊都乞下,你呢d case相信要搵人幫既時間,應該無你講既咁走投無路,當然我經歷過既未必同你完全相同

純粹呻下既,勸你自己不如真係同身邊既人坦白曬,等人幫你,咁先真係負責任,唔係一味死頂爛頂借財仔地盤執垃圾之類

送頭論呢d野,或者叫句真主偉大既,我只能講,你真係做到既大家都只係繼續食人血饅頭,口講支持,大家只會繼續好嬲呀就算。唔係唔想同你衝,但no gun no guts no money no happy,每個人都有一堆藉口唔出黎,無謂指住人話香港人自私自利,我相信放香港呢個model去其他世界各個城市,人既反應都係差不多。

從另一方面講,政府政權從來都唔係怕走係街頭上面既示威者或者反對派,更唔係反叛軍革命軍之類,係身在政權高位既人突然變節,或者從頭到尾都係滲透係政權既反對黨。

年輕有為醒目,相信外面有人就算有案底都會比機會你。覺得呢度笑你既人其實替你不值多於藍絲式落井下石。日子漫長,共勉之。
_藝_ 2124日
依家有幾多個國家係因為地理環境可以獨立?

唔使走去摩納哥安道爾蒂岡呢啲

波蘭同埋附近國家係完全冇地理障礙 就係因為咁每一次打仗先至一次過咁容易打到入去 轉個頭就滅國 其實就算係講德國佢哋都係大部分平原 not存在乜嘢特別嘅地理障礙

墨西哥滅國美國幾時想做都得 地理上美國由佛羅裡達州呀到去東部 幾個鐘墨西哥城已經淪陷

你若果要講hostile enviornment, 又係可以睇以色列

佢哋附近所有國家都憎佢唔想佢出現

佢哋獨立嘅時候宗主國英國亦都乜都冇做過

一開始已經係全世界同佢哋宣戰

之後嘅邊境一路都係indefensible

耶路撒冷East由約旦掌握 即係自己本身capital就已經係邊境城市

Tel-Aviv 都係搭架飛機五分鐘就到 就算去到依家佢哋嘅邊界都唔係有乜嘢特別嘅地理障礙

不過當然呢個只係其中一個方法

但如果你個理論係單純建立民族性, 係唔係只有現時呢個方法
教皇罩梟一世 2124日
最唔應該係成日講"有日除罩相見"
反映晒香港人真係即食,但求快見效的文化
任何重大社運,唔會係幾個月見效的事
"除罩"可能會係三十年,四十年後
前愛爾蘭共和軍,要去到2008年先公開搞reunion
停火協議簽署十年後
台灣黨外去到綠營,中間經過三十幾年
唔記得許信良定邊位,比當時國民黨政府故意拒入境,流亡美國二十年
成日推晒比連登都幾好笑,高登咪一樣大把你唔係前線冇資格教人呢類文

唔好講愛爾蘭共和軍都係失敗

Btw 香港既民族性 好難用種族 宗教 去定義
而係文化 香港既文化又有幾多年輕人去學習 承傳呢?

任何種族一開始都唔係種族

拉丁美洲民族族性又點嚟? 有白有黑有紅有啡 Boundaries唔係跟原住民以前嘅國界 唔係跟主要語言亦都唔係跟原住民語言

非洲又係一樣 大家全部唔同族群 唔同宗教

你要建國自然就要建立national myth 其實反而小國寡民先至更容易做到 你要比較民族嘅homogenity 香港比起拉丁美洲同埋非洲單一好多

上面已經講過香港嘅民族性係啱啱born 所以都話如果依家就死咗一定唔會有legacy 最多只會變到Sparta
教皇罩梟一世 2124日
依家有幾多個國家係因為地理環境可以獨立?

唔使走去摩納哥安道爾蒂岡呢啲

波蘭同埋附近國家係完全冇地理障礙 就係因為咁每一次打仗先至一次過咁容易打到入去 轉個頭就滅國 其實就算係講德國佢哋都係大部分平原 not存在乜嘢特別嘅地理障礙

墨西哥滅國美國幾時想做都得 地理上美國由佛羅裡達州呀到去東部 幾個鐘墨西哥城已經淪陷

你若果要講hostile enviornment, 又係可以睇以色列

佢哋附近所有國家都憎佢唔想佢出現

佢哋獨立嘅時候宗主國英國亦都乜都冇做過

一開始已經係全世界同佢哋宣戰

之後嘅邊境一路都係indefensible

耶路撒冷East由約旦掌握 即係自己本身capital就已經係邊境城市

Tel-Aviv 都係搭架飛機五分鐘就到 就算去到依家佢哋嘅邊界都唔係有乜嘢特別嘅地理障礙

不過當然呢個只係其中一個方法

但如果你個理論係單純建立民族性, 係唔係只有現時呢個方法

若果啲人唔反抗仲可以點assert自己係民族

若果所有人移民海外建國咁嘅款 都仲有少少機會

但係如果完全冇民族歷史 你又點起national myth?

唔通好似Doctor Who有個外星人咁 星球最出名就係無論遇到邊個都投降
教皇罩梟一世 2124日
依家有幾多個國家係因為地理環境可以獨立?

唔使走去摩納哥安道爾蒂岡呢啲

波蘭同埋附近國家係完全冇地理障礙 就係因為咁每一次打仗先至一次過咁容易打到入去 轉個頭就滅國 其實就算係講德國佢哋都係大部分平原 not存在乜嘢特別嘅地理障礙

墨西哥滅國美國幾時想做都得 地理上美國由佛羅裡達州呀到去東部 幾個鐘墨西哥城已經淪陷

你若果要講hostile enviornment, 又係可以睇以色列

佢哋附近所有國家都憎佢唔想佢出現

佢哋獨立嘅時候宗主國英國亦都乜都冇做過

一開始已經係全世界同佢哋宣戰

之後嘅邊境一路都係indefensible

耶路撒冷East由約旦掌握 即係自己本身capital就已經係邊境城市

Tel-Aviv 都係搭架飛機五分鐘就到 就算去到依家佢哋嘅邊界都唔係有乜嘢特別嘅地理障礙

不過當然呢個只係其中一個方法

但如果你個理論係單純建立民族性, 係唔係只有現時呢個方法

若果啲人唔反抗仲可以點assert自己係民族

若果所有人移民海外建國咁嘅款 都仲有少少機會

但係如果完全冇民族歷史 你又點起national myth?

唔通好似Doctor Who有個外星人咁 星球最出名就係無論遇到邊個都投降

同埋我唔係話只有單一方法

我覺得要建立民族性其實係要好多嘢都要做 只有一班人喺本土圍威餵都唔夠 依家咁少人當然真係要各有各做

最大嘅重點係無論你做任何嘢 都係要以香港人心態去做
利物浦街3 2124日
香港人加油,保重,

我自己都試過好多次同啲藍絲廢老有口角

但都係唔會有肢體碰撞,自己有老婆仔女玩唔起
_藝_ 2124日
任何種族一開始都唔係種族

拉丁美洲民族族性又點嚟? 有白有黑有紅有啡 Boundaries唔係跟原住民以前嘅國界 唔係跟主要語言亦都唔係跟原住民語言

非洲又係一樣 大家全部唔同族群 唔同宗教

你要建國自然就要建立national myth 其實反而小國寡民先至更容易做到 你要比較民族嘅homogenity 香港比起拉丁美洲同埋非洲單一好多

上面已經講過香港嘅民族性係啱啱born 所以都話如果依家就死咗一定唔會有legacy 最多只會變到Sparta

如果根據罩清你既睇法,
係唔係佢地做緊既人佢地就算唔清楚呢個背後既theory, 但在你角度出發, 只要係符合.

無他, 係良性影響, 咁就okay

定係你認為因為只係岩岩出現既"初生嬰兒", 呢件事係有必要由類似你既人去"教育"

令不知背後理論既人更加清楚成個theory

再進一步問, 咁既立場下, 係過程論, 定係結果論
純情痴漢🧷 2124日
樓主暫時不要上高登住O:-)fn
_藝_ 2124日
同埋我唔係話只有單一方法

我覺得要建立民族性其實係要好多嘢都要做 只有一班人喺本土圍威餵都唔夠 依家咁少人當然真係要各有各做

最大嘅重點係無論你做任何嘢 都係要以香港人心態去做

so 你既立場係認為, 圍威喂可以係方法, 我既亦可以係方法, 無論作為建立民族性, 定係轉移人才資源, 兩者冇沖突
_雙莖娛賓_ 2124日
無啦啦鬧乜9[sosad]

而家開呢啲post實有一大班人嘈[sosad]
抑鬱毒心神探 2124日
樓主暫時不要上高登住O:-)fn

緊係啦
上兒登俾人水去送頭啱佢多啲
佢連高登最蠢果個雨狗都不如[369]
教皇罩梟一世 2124日
任何種族一開始都唔係種族

拉丁美洲民族族性又點嚟? 有白有黑有紅有啡 Boundaries唔係跟原住民以前嘅國界 唔係跟主要語言亦都唔係跟原住民語言

非洲又係一樣 大家全部唔同族群 唔同宗教

你要建國自然就要建立national myth 其實反而小國寡民先至更容易做到 你要比較民族嘅homogenity 香港比起拉丁美洲同埋非洲單一好多

上面已經講過香港嘅民族性係啱啱born 所以都話如果依家就死咗一定唔會有legacy 最多只會變到Sparta

如果根據罩清你既睇法,
係唔係佢地做緊既人佢地就算唔清楚呢個背後既theory, 但在你角度出發, 只要係符合.

無他, 係良性影響, 咁就okay

定係你認為因為只係岩岩出現既"初生嬰兒", 呢件事係有必要由類似你既人去"教育"

令不知背後理論既人更加清楚成個theory

再進一步問, 咁既立場下, 係過程論, 定係結果論

我覺得人民嘅民族性係要有個民族本身出嚟

有學者去帶風向 明確確立national myths 當然有幫助

但係本身都要有人民嘅信服先得

再者 我唔覺得應該靠一個半個人而去建立民族理論 應該係要好多唔同嘅人一齊分析一齊講

最後睇下邊個理論跑出嚟

至於要做啲乜嘢 我覺得任何 自己會係香港人而唔係中國人嘅嘢都有用 你鍾意喺外國人口普查專登寫香港人又得 你鍾意走去舉其話自己係香港人唔係中國人又得 你鍾意走去買槍炮話要去同中國打仗又得 你鍾意話唔願意飲東江水所以你淨係買礦泉水又得 香港嚟講個重點唔係個手法 而係至少你聲稱嘅目的係咪可以令到你同中國人切割
教皇罩梟一世 2124日
同埋我唔係話只有單一方法

我覺得要建立民族性其實係要好多嘢都要做 只有一班人喺本土圍威餵都唔夠 依家咁少人當然真係要各有各做

最大嘅重點係無論你做任何嘢 都係要以香港人心態去做

so 你既立場係認為, 圍威喂可以係方法, 我既亦可以係方法, 無論作為建立民族性, 定係轉移人才資源, 兩者冇沖突

依家香港嘅民族理論根本未出到嚟 我唔覺得有衝突嘅可能性

唯一有衝突嘅 會係同嗰啲香港人但係覺得自己係切切實實中國人嘅
花旗鷹 2124日
最唔應該係成日講"有日除罩相見"
反映晒香港人真係即食,但求快見效的文化
任何重大社運,唔會係幾個月見效的事
"除罩"可能會係三十年,四十年後
前愛爾蘭共和軍,要去到2008年先公開搞reunion
停火協議簽署十年後
台灣黨外去到綠營,中間經過三十幾年
唔記得許信良定邊位,比當時國民黨政府故意拒入境,流亡美國二十年
成日推晒比連登都幾好笑,高登咪一樣大把你唔係前線冇資格教人呢類文

唔好講愛爾蘭共和軍都係失敗

Btw 香港既民族性 好難用種族 宗教 去定義
而係文化 香港既文化又有幾多年輕人去學習 承傳呢?

任何種族一開始都唔係種族

拉丁美洲民族族性又點嚟? 有白有黑有紅有啡 Boundaries唔係跟原住民以前嘅國界 唔係跟主要語言亦都唔係跟原住民語言

非洲又係一樣 大家全部唔同族群 唔同宗教

你要建國自然就要建立national myth 其實反而小國寡民先至更容易做到 你要比較民族嘅homogenity 香港比起拉丁美洲同埋非洲單一好多

上面已經講過香港嘅民族性係啱啱born 所以都話如果依家就死咗一定唔會有legacy 最多只會變到Sparta

的確 民族性又好多野夾埋一齊 香港的確係係上年開始 民族性加強左好多 唔會話開始 因為香港人依個 Identity 一直存在
只想寄望 咩人都好 高登兒登都好 承傳香港既文化同故事 終有一天 會有屬於自己既地方 一個人生存到幾耐 無永久
_藝_ 2124日
任何種族一開始都唔係種族

拉丁美洲民族族性又點嚟? 有白有黑有紅有啡 Boundaries唔係跟原住民以前嘅國界 唔係跟主要語言亦都唔係跟原住民語言

非洲又係一樣 大家全部唔同族群 唔同宗教

你要建國自然就要建立national myth 其實反而小國寡民先至更容易做到 你要比較民族嘅homogenity 香港比起拉丁美洲同埋非洲單一好多

上面已經講過香港嘅民族性係啱啱born 所以都話如果依家就死咗一定唔會有legacy 最多只會變到Sparta

如果根據罩清你既睇法,
係唔係佢地做緊既人佢地就算唔清楚呢個背後既theory, 但在你角度出發, 只要係符合.

無他, 係良性影響, 咁就okay

定係你認為因為只係岩岩出現既"初生嬰兒", 呢件事係有必要由類似你既人去"教育"

令不知背後理論既人更加清楚成個theory

再進一步問, 咁既立場下, 係過程論, 定係結果論

我覺得人民嘅民族性係要有個民族本身出嚟

有學者去帶風向 明確確立national myths 當然有幫助

但係本身都要有人民嘅信服先得

再者 我唔覺得應該靠一個半個人而去建立民族理論 應該係要好多唔同嘅人一齊分析一齊講

最後睇下邊個理論跑出嚟

至於要做啲乜嘢 我覺得任何 自己會係香港人而唔係中國人嘅嘢都有用 你鍾意喺外國人口普查專登寫香港人又得 你鍾意走去舉其話自己係香港人唔係中國人又得 你鍾意走去買槍炮話要去同中國打仗又得 你鍾意話唔願意飲東江水所以你淨係買礦泉水又得 香港嚟講個重點唔係個手法 而係至少你聲稱嘅目的係咪可以令到你同中國人切割

fair enough
呆滯犬小P 2124日
窮向左走向右走又唔係咩嚴重罪行初犯我覺得認罪分分鐘仲好
如果係咪都要坐都好過洗晒D錢先黎坐
斷正又冇錢打條向左走向右走咩[sosad] [sosad]
二本松 2124日
其實你地可唔可以開個POST自己傾,照顧下樓主感受
教皇罩梟一世 2124日
最唔應該係成日講"有日除罩相見"
反映晒香港人真係即食,但求快見效的文化
任何重大社運,唔會係幾個月見效的事
"除罩"可能會係三十年,四十年後
前愛爾蘭共和軍,要去到2008年先公開搞reunion
停火協議簽署十年後
台灣黨外去到綠營,中間經過三十幾年
唔記得許信良定邊位,比當時國民黨政府故意拒入境,流亡美國二十年
成日推晒比連登都幾好笑,高登咪一樣大把你唔係前線冇資格教人呢類文

唔好講愛爾蘭共和軍都係失敗

Btw 香港既民族性 好難用種族 宗教 去定義
而係文化 香港既文化又有幾多年輕人去學習 承傳呢?

任何種族一開始都唔係種族

拉丁美洲民族族性又點嚟? 有白有黑有紅有啡 Boundaries唔係跟原住民以前嘅國界 唔係跟主要語言亦都唔係跟原住民語言

非洲又係一樣 大家全部唔同族群 唔同宗教

你要建國自然就要建立national myth 其實反而小國寡民先至更容易做到 你要比較民族嘅homogenity 香港比起拉丁美洲同埋非洲單一好多

上面已經講過香港嘅民族性係啱啱born 所以都話如果依家就死咗一定唔會有legacy 最多只會變到Sparta

的確 民族性又好多野夾埋一齊 香港的確係係上年開始 民族性加強左好多 唔會話開始 因為香港人依個 Identity 一直存在
只想寄望 咩人都好 高登兒登都好 承傳香港既文化同故事 終有一天 會有屬於自己既地方 一個人生存到幾耐 無永久

冇錯香港人呢個身份存在咗好耐 但係一個自己城市同埋一個民族嘅身份 very different

紐約人身份好強 但係冇人會話自己係紐約民族
教皇罩梟一世 2124日
其實你地可唔可以開個POST自己傾,照顧下樓主感受

依家塞膠幣畀佢賺

我哋好照顧手足 課緊金畀佢
花旗鷹 2124日
最唔應該係成日講"有日除罩相見"
反映晒香港人真係即食,但求快見效的文化
任何重大社運,唔會係幾個月見效的事
"除罩"可能會係三十年,四十年後
前愛爾蘭共和軍,要去到2008年先公開搞reunion
停火協議簽署十年後
台灣黨外去到綠營,中間經過三十幾年
唔記得許信良定邊位,比當時國民黨政府故意拒入境,流亡美國二十年
成日推晒比連登都幾好笑,高登咪一樣大把你唔係前線冇資格教人呢類文

唔好講愛爾蘭共和軍都係失敗

Btw 香港既民族性 好難用種族 宗教 去定義
而係文化 香港既文化又有幾多年輕人去學習 承傳呢?

任何種族一開始都唔係種族

拉丁美洲民族族性又點嚟? 有白有黑有紅有啡 Boundaries唔係跟原住民以前嘅國界 唔係跟主要語言亦都唔係跟原住民語言

非洲又係一樣 大家全部唔同族群 唔同宗教

你要建國自然就要建立national myth 其實反而小國寡民先至更容易做到 你要比較民族嘅homogenity 香港比起拉丁美洲同埋非洲單一好多

上面已經講過香港嘅民族性係啱啱born 所以都話如果依家就死咗一定唔會有legacy 最多只會變到Sparta

的確 民族性又好多野夾埋一齊 香港的確係係上年開始 民族性加強左好多 唔會話開始 因為香港人依個 Identity 一直存在
只想寄望 咩人都好 高登兒登都好 承傳香港既文化同故事 終有一天 會有屬於自己既地方 一個人生存到幾耐 無永久

冇錯香港人呢個身份存在咗好耐 但係一個自己城市同埋一個民族嘅身份 very different

紐約人身份好強 但係冇人會話自己係紐約民族

我見解有分別 97有移民潮 佢地帶住香港既文化同故事去到世界唔同地方 都叫自己香港人 佢地係2019前可能對依個身份未必咁強烈 就好似你講既 已經埋下種子
Btw 我講既野都係同樓主講
抑鬱毒心神探 2124日
其實你地可唔可以開個POST自己傾,照顧下樓主感受

做得送頭兒登隊友怕咩俾人講?
定係學呃錢攬炒隊咁坐大飛呀?[369]
教皇罩梟一世 2124日
我見解有分別 97有移民潮 佢地帶住香港既文化同故事去到世界唔同地方 都叫自己香港人 佢地係2019前可能對依個身份未必咁強烈 就好似你講既 已經埋下種子
Btw 我講既野都係同樓主講

或者個睇法可以話呢個身份嘅轉變係可以好容易 citizens轉變做係民族

但係冇過去一年嘅示威都唔會發生

大把人喺海外唔會抗議畀人聲稱係中國人 依家就唔同
花旗鷹 2124日
我見解有分別 97有移民潮 佢地帶住香港既文化同故事去到世界唔同地方 都叫自己香港人 佢地係2019前可能對依個身份未必咁強烈 就好似你講既 已經埋下種子
Btw 我講既野都係同樓主講

或者個睇法可以話呢個身份嘅轉變係可以好容易 citizens轉變做係民族

但係冇過去一年嘅示威都唔會發生

大把人喺海外唔會抗議畀人聲稱係中國人 依家就唔同

同意 種子發芽吧 無之前既種 那有今天的民族
教皇罩梟一世 2124日
我見解有分別 97有移民潮 佢地帶住香港既文化同故事去到世界唔同地方 都叫自己香港人 佢地係2019前可能對依個身份未必咁強烈 就好似你講既 已經埋下種子
Btw 我講既野都係同樓主講

或者個睇法可以話呢個身份嘅轉變係可以好容易 citizens轉變做係民族

但係冇過去一年嘅示威都唔會發生

大把人喺海外唔會抗議畀人聲稱係中國人 依家就唔同

同意 種子發芽吧 無之前既種 那有今天的民族

不過我就係覺得同時間轉變得咁快變返返之前其實亦都好容易 所以先至話係要堅持返一段時間我先覺得會permanent
憤青1號 2124日
燒匯豐獅子打交通燈,"裝修"到後來adidas,台資店都搞埋,已經變成亂發脾氣漫無目的,真係只差美國暴動搶埋店未做,記得我寫過幾句嘈佢地亂來都比人小到上太空,話乜"死物"做乜咁緊張
我就住MK附近,知唔知呢D比好多普羅大眾觀感係幾差,運動想民意支持都唔該先記得自已處身乜社會中
反過黎,我一樣唔知你又唔係衝去特首辦或禮賓府,搞D易搞o既,普羅大眾唔敢同你地嘈怕左"獅鳥"的,又算係乜"社運"


Hi 你又民意又觀感,弱智
跳到頁尾