無法顯示帳號
2124日
我自己覺得應該要係連登講一次,再搵區議員,再搵立法會議員,反正你能夠搵既可以幫你墊住筆數既人都搵下先,我相信眾籌個d嘢會有人開始幫你做既,幾多得幾多啦
問題在於你無,如果你想乞求同情既,你都應該兩邊都乞下,你呢d case相信要搵人幫既時間,應該無你講既咁走投無路,當然我經歷過既未必同你完全相同
純粹呻下既,勸你自己不如真係同身邊既人坦白曬,等人幫你,咁先真係負責任,唔係一味死頂爛頂借財仔地盤執垃圾之類
送頭論呢d野,或者叫句真主偉大既,我只能講,你真係做到既大家都只係繼續食人血饅頭,口講支持,大家只會繼續好嬲呀就算。唔係唔想同你衝,但no gun no guts no money no happy,每個人都有一堆藉口唔出黎,無謂指住人話香港人自私自利,我相信放香港呢個model去其他世界各個城市,人既反應都係差不多。
從另一方面講,政府政權從來都唔係怕走係街頭上面既示威者或者反對派,更唔係反叛軍革命軍之類,係身在政權高位既人突然變節,或者從頭到尾都係滲透係政權既反對黨。
年輕有為醒目,相信外面有人就算有案底都會比機會你。覺得呢度笑你既人其實替你不值多於藍絲式落井下石。日子漫長,共勉之。
問題在於你無,如果你想乞求同情既,你都應該兩邊都乞下,你呢d case相信要搵人幫既時間,應該無你講既咁走投無路,當然我經歷過既未必同你完全相同
純粹呻下既,勸你自己不如真係同身邊既人坦白曬,等人幫你,咁先真係負責任,唔係一味死頂爛頂借財仔地盤執垃圾之類
送頭論呢d野,或者叫句真主偉大既,我只能講,你真係做到既大家都只係繼續食人血饅頭,口講支持,大家只會繼續好嬲呀就算。唔係唔想同你衝,但no gun no guts no money no happy,每個人都有一堆藉口唔出黎,無謂指住人話香港人自私自利,我相信放香港呢個model去其他世界各個城市,人既反應都係差不多。
從另一方面講,政府政權從來都唔係怕走係街頭上面既示威者或者反對派,更唔係反叛軍革命軍之類,係身在政權高位既人突然變節,或者從頭到尾都係滲透係政權既反對黨。
年輕有為醒目,相信外面有人就算有案底都會比機會你。覺得呢度笑你既人其實替你不值多於藍絲式落井下石。日子漫長,共勉之。
up緊,就快得
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
![[369]](/faces/369.gif)