[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
素未謀面 2124日
抵死,支持警謊嚴正執法
教皇罩梟一世 2124日
11人乜黎架Z_Z
東突厥斯坦人去咗埃及都俾臭閪蚑那捉返去再教育營呀Z_Z

係囉, 11人乜黎??

家陣香港有D乜"良性改變"???

癌細胞被化療唔係良性係乜

東突厥斯坦人移民埃及都俾捉返去臭閪蚑那再教育營肯定係良性改變#yup#

唔明你講乜, 可唔可以直接D指出送頭點樣改變香港, 令香港有民主?

香港九成九永遠都唔會有民主 好大可能將來甚至唔會有香港呢個城市

但係其實所有人都係人一世物一世 你想點做就視乎你想喺歷史書上面畀人點寫

巴拉圭打巴西同阿根廷打到差唔多亡國 三分一人死咗

佢哋冇畀人成個滅咗係因為美國總統interfere

咁你都可以話佢哋死其實冇乜嘢用 咁多人死曬都係打lost仗 美國總統插入都唔係因為pity佢哋

係覺得無論點巴西阿根廷之間都要有個緩衝區

但係依家大家喺子書就可以見到佢哋真係好勇敢 要打到最後一兵一卒


無錯,果班無用論既人,可能生活就係番工放工食飯,其實每個人最後都係死,咁不如全部都一齊等死[sosad]
家畜心態仲要好自豪自己睇透世界,等佢哋老左,諗番自己後生有咩做過,有咩值得自豪,可能就係好自豪做左一粒螺絲,好自豪自己無中伏出去示威

http://www.quickmeme.com/img/d9/d92f2b63fa78872211f5f404ad5311c34de2e640fad220b04e6e68a1d1acf5c1.jpg
_藝_ 2124日
Unbroken (2014)

都話我知你係.

我既立場好簡單, 一班可能自己咩都唔會做既人叫人SHOW RESPECT支持出去既人.

結果比人拉既唔係佢地.
賠未來既唔係佢地.

因為佢地只邢要係網上面打兩隻字: 支持
教皇罩梟一世 2124日
11人乜黎架Z_Z
東突厥斯坦人去咗埃及都俾臭閪蚑那捉返去再教育營呀Z_Z

係囉, 11人乜黎??

家陣香港有D乜"良性改變"???

癌細胞被化療唔係良性係乜

東突厥斯坦人移民埃及都俾捉返去臭閪蚑那再教育營肯定係良性改變#yup#

唔明你講乜, 可唔可以直接D指出送頭點樣改變香港, 令香港有民主?

香港九成九永遠都唔會有民主 好大可能將來甚至唔會有香港呢個城市

但係其實所有人都係人一世物一世 你想點做就視乎你想喺歷史書上面畀人點寫

巴拉圭打巴西同阿根廷打到差唔多亡國 三分一人死咗

佢哋冇畀人成個滅咗係因為美國總統interfere

咁你都可以話佢哋死其實冇乜嘢用 咁多人死曬都係打lost仗 美國總統插入都唔係因為pity佢哋

係覺得無論點巴西阿根廷之間都要有個緩衝區

但係依家大家喺子書就可以見到佢哋真係好勇敢 要打到最後一兵一卒


無錯,果班無用論既人,可能生活就係番工放工食飯,其實每個人最後都係死,咁不如全部都一齊等死[sosad]
家畜心態仲要好自豪自己睇透世界,等佢哋老左,諗番自己後生有咩做過,有咩值得自豪,可能就係好自豪做左一粒螺絲,好自豪自己無中伏出去示威


冇錢你有民主都係做家畜
李嘉誠既家畜

我依家夠住民主國家 見到民主係解決唔到好多問題

但係最大嘅重點係 冇民主 我無論諗乜講乜都係irrelevant 甚至係威脅
_藝_ 2124日
飲飲食食,貼下食物相,寫多少少咪摓句我討厭政治,咪好囉,港豬嘛,又唔會嚇親D女,我完全ok架,但係又比人笑,冇能力移民就係咁樣係咪都比人踩架啦


其實你地冇膽用鮮血去直接殺對方
你做任何野都只不過係駝鳥

打個比喻有隻獅子咬死你家人,你好嬲,但日日係打鑼打鼓話想嚇飽隻獅子

獅子心諗on lun 9

夠唔夠膽同做唔做到係兩回事

我覺得要兩邊都做到我先會支持

但係依然嘅係我唔覺得一命換一命係值得

何況家陣係幾十幾百幾千命, 連一命都換唔到
教皇罩梟一世 2124日
:-(
希望你真主萬歲講下就算,生命好寶貴

老老實實 一個真主萬歲做破窗效應我覺抵既
雖然我自己仲有好多夢想人生目標想實現,但話唔定真主萬歲先係我既大任呢

就算你真係做都唔好一命換一命 條數唔抵 再加上most likely係你死佢哋終生殘廢都唔會有

重睇第一滴血囉,總之就點都唔想浪費青春係監倉入面

一陣間人哋真係流一滴血咋

Hi 你 我都大大隻隻成個Rambo咁嫁


俾兩隻肉蟹捉得住既Rambo我好懷疑你係吹水

可能係個bb仔嗰陣時嘅大細
中年電車男 2124日
台灣黨外當年明知迫入萬年國代冇用都死要爭個位,自已睇書睇下點解
不過算啦,販民嘛,咁唯一出係做港豬囉,你地口中港豬嗎
我ok架,你地都唔該咪再豬前豬後,要移民就專心去搞

1. 唔洗講其他野, 其他人唔係你.
2. 你係唔係寧作玉碎, 不作瓦全?
3. 我只係話送頭向左走向右走, 從來冇話港豬

唔好屈

我討厭政治架,我只係想買飲食男女等開晒晚市去太安樓掃街ja,唔想理其他架,你都唔好屈我呀
壽味啦臭雞 2124日
Unbroken (2014)

都話我知你係.

我既立場好簡單, 一班可能自己咩都唔會做既人叫人SHOW RESPECT支持出去既人.

結果比人拉既唔係佢地.
賠未來既唔係佢地.

因為佢地只邢要係網上面打兩隻字: 支持


Hi,講得好岩
自由之子 2124日
飲飲食食,貼下食物相,寫多少少咪摓句我討厭政治,咪好囉,港豬嘛,又唔會嚇親D女,我完全ok架,但係又比人笑,冇能力移民就係咁樣係咪都比人踩架啦


其實你地冇膽用鮮血去直接殺對方
你做任何野都只不過係駝鳥

打個比喻有隻獅子咬死你家人,你好嬲,但日日係打鑼打鼓話想嚇飽隻獅子

獅子心諗on lun 9

夠唔夠膽同做唔做到係兩回事

我覺得要兩邊都做到我先會支持

但係依然嘅係我唔覺得一命換一命係值得

何況家陣係幾十幾百幾千命, 連一命都換唔到

東突厥斯坦人坐定定係度入再教育營有幾多條命:P
司徒老賊 2124日
無謂係人地傷口上面灑鹽
當然係你既角度睇
你會覺得佢係蠢
但至少佢動機係好

講真
出去示威
最重要係識得走位
你要自己衡量返個風險
自己諗,點樣先可以做到不受傷不被捕
愛基力 2124日
根本醒果班個個打國際線, 完全唔知送頭黎托Seven

利申: 無TWITTER
教皇罩梟一世 2124日
當年無論死三份一定係死曬都唔會贏

巴西立國以來從來冇輸過任何一場仗 人口巴西同阿根廷大把

佢哋冇所有人死曬純粹係因為美國總統干預 唔想佢哋滅國冇咗個緩衝區

我嘅意思係無論呢三份一人死唔死其實都影響唔到結果

若果佢哋一開始投降美國總統一樣會interfere 唔畀巴西同阿根廷分咗個國家

所以如果以我同你識咁耐, 你比到我既IDEA就係, 佢地要攸乜由佢地做.
我要做乜亦自己做.

因為無論做乜, 要發生既都會發生.

冇錯

你唔想出去示威咪唔好出 其他人想出去咪出

我自己個人傾向示威 亦都支持人哋出去

我嘅著眼點係就算死都唔好死得咁醜樣

要記得嘅係第時一國一制其實係咪都死

時間雖然民主定係港獨都係好睇唔到有任何路線圖嘅事

事實上就係我哋冇一個人可以預知將來

將來有好多嘢都可以發生 可以一日之間就已經成個形勢改變

更加唔好講要復國唔一定係要一朝一夕嘅事

人哋波蘭人100年 美洲地區原住民3百年 以色列等咗2000年 埃及再等多幾千年

如果依家嘅民族意識失去咗 咁就算1萬年都唔會有 但係若果有個民族性至少個idea係保存咗 將來亦都可以好似以色列咁就算血統換曬人民換曬都可以出返嚟
_藝_ 2124日
飲飲食食,貼下食物相,寫多少少咪摓句我討厭政治,咪好囉,港豬嘛,又唔會嚇親D女,我完全ok架,但係又比人笑,冇能力移民就係咁樣係咪都比人踩架啦


其實你地冇膽用鮮血去直接殺對方
你做任何野都只不過係駝鳥

打個比喻有隻獅子咬死你家人,你好嬲,但日日係打鑼打鼓話想嚇飽隻獅子

獅子心諗on lun 9

夠唔夠膽同做唔做到係兩回事

我覺得要兩邊都做到我先會支持

但係依然嘅係我唔覺得一命換一命係值得

何況家陣係幾十幾百幾千命, 連一命都換唔到

東突厥斯坦人坐定定係度入再教育營有幾多條命:P

嗯, 支持出去既人, 出完去就唔會比人送中架喇, 加油.
_藝_ 2124日
冇錯

你唔想出去示威咪唔好出 其他人想出去咪出

我自己個人傾向示威 亦都支持人哋出去

我嘅著眼點係就算死都唔好死得咁醜樣

要記得嘅係第時一國一制其實係咪都死

時間雖然民主定係港獨都係好睇唔到有任何路線圖嘅事

事實上就係我哋冇一個人可以預知將來

將來有好多嘢都可以發生 可以一日之間就已經成個形勢改變

更加唔好講要復國唔一定係要一朝一夕嘅事

人哋波蘭人100年 美洲地區原住民3百年 以色列等咗2000年 埃及再等多幾千年

如果依家嘅民族意識失去咗 咁就算1萬年都唔會有 但係若果有個民族性至少個idea係保存咗 將來亦都可以好似以色列咁就算血統換曬人民換曬都可以出返嚟

你岩既..

美國幫以色列復國可以話係一個不得了既經典
教皇罩梟一世 2124日
Unbroken (2014)

都話我知你係.

我既立場好簡單, 一班可能自己咩都唔會做既人叫人SHOW RESPECT支持出去既人.

結果比人拉既唔係佢地.
賠未來既唔係佢地.

因為佢地只邢要係網上面打兩隻字: 支持

但係你有冇諗過 其實班人可能本身係咪都會出去示威

分別只係佢哋出去個心理上感覺好啲定係覺得自己孤立無援

若果你嘅著眼點係唔應該鼓勵其他人出去 咁你論上就算係依家話去探坐緊監嘅人都應該唔好做

如果唔係始終都大把人會覺得自己係martyr 出去
愛基力 2124日
當年無論死三份一定係死曬都唔會贏

巴西立國以來從來冇輸過任何一場仗 人口巴西同阿根廷大把

佢哋冇所有人死曬純粹係因為美國總統干預 唔想佢哋滅國冇咗個緩衝區

我嘅意思係無論呢三份一人死唔死其實都影響唔到結果

若果佢哋一開始投降美國總統一樣會interfere 唔畀巴西同阿根廷分咗個國家

所以如果以我同你識咁耐, 你比到我既IDEA就係, 佢地要攸乜由佢地做.
我要做乜亦自己做.

因為無論做乜, 要發生既都會發生.

冇錯

你唔想出去示威咪唔好出 其他人想出去咪出

我自己個人傾向示威 亦都支持人哋出去

我嘅著眼點係就算死都唔好死得咁醜樣

要記得嘅係第時一國一制其實係咪都死

時間雖然民主定係港獨都係好睇唔到有任何路線圖嘅事

事實上就係我哋冇一個人可以預知將來

將來有好多嘢都可以發生 可以一日之間就已經成個形勢改變

更加唔好講要復國唔一定係要一朝一夕嘅事

人哋波蘭人100年 美洲地區原住民3百年 以色列等咗2000年 埃及再等多幾千年

如果依家嘅民族意識失去咗 咁就算1萬年都唔會有 但係若果有個民族性至少個idea係保存咗 將來亦都可以好似以色列咁就算血統換曬人民換曬都可以出返嚟


送頭做無效果既事同上網約人一齊集體自殺無分別,
唔怪得之前幾日有兩個男仔約埋去酒店自殺[sosad]
教皇罩梟一世 2124日
飲飲食食,貼下食物相,寫多少少咪摓句我討厭政治,咪好囉,港豬嘛,又唔會嚇親D女,我完全ok架,但係又比人笑,冇能力移民就係咁樣係咪都比人踩架啦


其實你地冇膽用鮮血去直接殺對方
你做任何野都只不過係駝鳥

打個比喻有隻獅子咬死你家人,你好嬲,但日日係打鑼打鼓話想嚇飽隻獅子

獅子心諗on lun 9

夠唔夠膽同做唔做到係兩回事

我覺得要兩邊都做到我先會支持

但係依然嘅係我唔覺得一命換一命係值得

何況家陣係幾十幾百幾千命, 連一命都換唔到

而且若果真係死咗一個警察 將來一定所有人情況更差

所以要做我覺得一定要一命換好多 因為最終結果唔會只係一命
教皇罩梟一世 2124日
飲飲食食,貼下食物相,寫多少少咪摓句我討厭政治,咪好囉,港豬嘛,又唔會嚇親D女,我完全ok架,但係又比人笑,冇能力移民就係咁樣係咪都比人踩架啦


其實你地冇膽用鮮血去直接殺對方
你做任何野都只不過係駝鳥

打個比喻有隻獅子咬死你家人,你好嬲,但日日係打鑼打鼓話想嚇飽隻獅子

獅子心諗on lun 9

夠唔夠膽同做唔做到係兩回事

我覺得要兩邊都做到我先會支持

但係依然嘅係我唔覺得一命換一命係值得

何況家陣係幾十幾百幾千命, 連一命都換唔到

東突厥斯坦人坐定定係度入再教育營有幾多條命:P

其實佢哋絕對有反抗
教皇罩梟一世 2124日
無謂係人地傷口上面灑鹽
當然係你既角度睇
你會覺得佢係蠢
但至少佢動機係好

講真
出去示威
最重要係識得走位
你要自己衡量返個風險
自己諗,點樣先可以做到不受傷不被捕

依家畀曬gao b畀佢賺 佢賺到啦
中年電車男 2124日
無謂係人地傷口上面灑鹽
當然係你既角度睇
你會覺得佢係蠢
但至少佢動機係好

講真
出去示威
最重要係識得走位
你要自己衡量返個風險
自己諗,點樣先可以做到不受傷不被捕

明既人有幾多,唉
_藝_ 2124日
但係你有冇諗過 其實班人可能本身係咪都會出去示威

分別只係佢哋出去個心理上感覺好啲定係覺得自己孤立無援

若果你嘅著眼點係唔應該鼓勵其他人出去 咁你論上就算係依家話去探坐緊監嘅人都應該唔好做

如果唔係始終都大把人會覺得自己係martyr 出去

好啦, 咁我都唔多講.
教皇罩梟一世 2124日
冇錯

你唔想出去示威咪唔好出 其他人想出去咪出

我自己個人傾向示威 亦都支持人哋出去

我嘅著眼點係就算死都唔好死得咁醜樣

要記得嘅係第時一國一制其實係咪都死

時間雖然民主定係港獨都係好睇唔到有任何路線圖嘅事

事實上就係我哋冇一個人可以預知將來

將來有好多嘢都可以發生 可以一日之間就已經成個形勢改變

更加唔好講要復國唔一定係要一朝一夕嘅事

人哋波蘭人100年 美洲地區原住民3百年 以色列等咗2000年 埃及再等多幾千年

如果依家嘅民族意識失去咗 咁就算1萬年都唔會有 但係若果有個民族性至少個idea係保存咗 將來亦都可以好似以色列咁就算血統換曬人民換曬都可以出返嚟

你岩既..

美國幫以色列復國可以話係一個不得了既經典

同時你都要留意返美國點解幫以色列 正正就係有呢一個國家觀念嘅以色列人 深入美國政壇影響佢哋

以色列人呢一個例子其實係更加好 埃及人仲有少少係血統延續 以色列人徹頭徹尾只係一個idea - Zionism 係一個宗教
教皇罩梟一世 2124日
當年無論死三份一定係死曬都唔會贏

巴西立國以來從來冇輸過任何一場仗 人口巴西同阿根廷大把

佢哋冇所有人死曬純粹係因為美國總統干預 唔想佢哋滅國冇咗個緩衝區

我嘅意思係無論呢三份一人死唔死其實都影響唔到結果

若果佢哋一開始投降美國總統一樣會interfere 唔畀巴西同阿根廷分咗個國家

所以如果以我同你識咁耐, 你比到我既IDEA就係, 佢地要攸乜由佢地做.
我要做乜亦自己做.

因為無論做乜, 要發生既都會發生.

冇錯

你唔想出去示威咪唔好出 其他人想出去咪出

我自己個人傾向示威 亦都支持人哋出去

我嘅著眼點係就算死都唔好死得咁醜樣

要記得嘅係第時一國一制其實係咪都死

時間雖然民主定係港獨都係好睇唔到有任何路線圖嘅事

事實上就係我哋冇一個人可以預知將來

將來有好多嘢都可以發生 可以一日之間就已經成個形勢改變

更加唔好講要復國唔一定係要一朝一夕嘅事

人哋波蘭人100年 美洲地區原住民3百年 以色列等咗2000年 埃及再等多幾千年

如果依家嘅民族意識失去咗 咁就算1萬年都唔會有 但係若果有個民族性至少個idea係保存咗 將來亦都可以好似以色列咁就算血統換曬人民換曬都可以出返嚟


送頭做無效果既事同上網約人一齊集體自殺無分別,
唔怪得之前幾日有兩個男仔約埋去酒店自殺[sosad]

自殺又係好無謂

係自殺都諗個方法可以震撼下國際呀 不過依家係越嚟越difficult
教皇罩梟一世 2124日
但係你有冇諗過 其實班人可能本身係咪都會出去示威

分別只係佢哋出去個心理上感覺好啲定係覺得自己孤立無援

若果你嘅著眼點係唔應該鼓勵其他人出去 咁你論上就算係依家話去探坐緊監嘅人都應該唔好做

如果唔係始終都大把人會覺得自己係martyr 出去

好啦, 咁我都唔多講.

若果你覺得係要完全做到個樣唔鼓勵佢哋唔畀甜頭佢哋 的確係要即時切割 仲要譴責佢哋出去示威添
教皇罩梟一世 2124日
透過 HKG Web 分享一則貼文:【講故台】戀屍神父畀黑警馴服全記錄 (第一集:改邪歸正)
https://forum.hkgolden.com/thread/7291394/page/1
跳到頁尾