盧淑儀
2874日
你班架仔識條鐵咩
都未出絕招用腳彈![[slick]](/faces/slick.gif)
都未出絕招用腳彈![[slick]](/faces/slick.gif)
霆鋒去年被日本樂隊Glay邀請合作演出,稍后Glay來港開演唱會,有報道指今次Glay不會再邀請霆鋒做嘉賓,因為嫌他上次在彩排時的表現麻麻,其彈吉它技巧欠佳。
阿Paul認為,批評其他人的技術是一個愚蠢的做法,因為好与不好,往往是見仁見智,他說:“其實Glay都不是很好了!不過不可以說好不好的!音樂是很抽象的,最重要是要有誠意同Enjoy(享受),我同霆鋒雖然不熟,不過都看到他有下過苦功,亦看到他有進步。”
香港係唔係阿paul最勁?
joey tang![]()
![]()
btw,樓主篇文做咩無喇喇有殘體字
其實Glay都不是很好了!
我生平最向左走向右走憎兩種人
1.種族歧視嘅人
2.黑人
3.連數字唔識數嘅人![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
