[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
盧淑儀 2874日
你班架仔識條鐵咩#ng# 都未出絕招用腳彈[slick]
枝垂螢 2874日
條日本仔玩開激光結他[slick]
ALexHello 2874日
其實Glay不是很好了
特首曾蔭權 2874日
2002年:o)

https://upload.cc/i2/sJdF6a.jpg[/center]
特首曾蔭權 2874日
批評他人技術是愚蠢的做法
其實glay也不是很好了
[think]cl [think]cl [think]cl

光速自打嘴巴[noic]cl

老老實實佢講得岩
glay真係麻麻
不過佢講完呢句就自打嘴巴了[sosad]

paul叔講野不嬲都係串得黎又硬膠膠咁架啦![sosad]lm [sosad]lm [sosad]lm
hello1267 2874日
檸檬係一個演員,歌手只係其中一個角色
膠速博士 2874日
GLAY ? 日本天團呀, 港豬 xx(
石油王 2874日
根本吾合水平、無得比
乳膠七 2874日
想睇mk峰彈結他伴達哥唱小白船
一定巧巧天
特首曾蔭權 2874日
[shocking]lmgh [shocking]lmgh [shocking]lmgh [shocking]lmgh [shocking]lmgh [shocking]lmgh [shocking]lmgh [shocking]lmgh [shocking]lmgh [shocking]lmgh [shocking]lmgh

出現了[shocking] [shocking] [shocking]
Mola達 2874日
:o)
姓膠轉運 2874日
呢單嘢幾耐前?
特首曾蔭權 2874日
檸檬最勁係掟結他, 班垃圾架仔識條春咩:o)

MK瘋掟結他就係有陣Seven味:o) [369]
https://upload.cc/i1/2018/08/14/ol72hT.gif

MK Paul掟結他型棍好多囉:Pmk :P2yup :P2yup
不過家駒最尾驚整親阿Paul收左掣:-(:)fn :)fn
https://media.giphy.com/media/1jkV39jq6re7ioy0wc/giphy.gif
特首曾蔭權 2874日
SUN娛樂…本地娛樂

仗義執言為霆鋒出氣
黃貫中彈Glay結他技術唔掂

文: 張國文、李穎研
10/03/2002

日本樂隊Glay早前公開批評謝霆鋒結他技術不濟,前晚本地Band壇前輩黃貫中, 力撐霆鋒說:「Glay都唔係好掂!音樂最緊要係誠意,而且霆鋒都有下苦功,睇 到佢有進步。」

前晚黃貫中(Paul)在會展舉行《唱好黃貫中音樂會》,吸引過百歌迷進場欣賞, 女友朱茵亦有到場打氣,場面熱鬧。

早前日本樂隊Glay大彈霆鋒彈結他不濟,前晚同是擅長彈結他的阿Paul,力撐霆鋒 對音樂有熱誠和不斷進步,他更直指Glay的結他技術亦不見得特別好。

霆鋒有音樂熱誠

阿Paul認為,批評其他人的技術是一個愚蠢的做法,因為好與不好,往往是見仁見智 ,他說:「其實Glay都唔係好掂!不過冇得講好唔好!音樂係好抽象,最緊要係要有 誠意同Enjoy(享受),我同霆鋒雖然唔熟,不過都睇到佢有下過苦功,亦睇到佢有進 步。」

朱茵歌藝有進步

阿Paul近期忙於為女友朱茵灌錄唱片,更不時與她在音樂上有所爭拗,但阿Paul承認 朱茵的歌藝有顯著進步。前晚不施脂粉的朱茵全程大方任影,當問到閨中密友蔡少芬 與吳奇隆分手一事,朱茵便說:「做朋友砼梗係有傾過,但就唔方便講太多,總之無 論點我都支持佢,(咁蔡少芬心情點?)哎呀!唔好問我啦!」
23cm 2874日
霆鋒去年被日本樂隊Glay邀請合作演出,稍后Glay來港開演唱會,有報道指今次Glay不會再邀請霆鋒做嘉賓,因為嫌他上次在彩排時的表現麻麻,其彈吉它技巧欠佳。

阿Paul認為,批評其他人的技術是一個愚蠢的做法,因為好与不好,往往是見仁見智,他說:“其實Glay都不是很好了!不過不可以說好不好的!音樂是很抽象的,最重要是要有誠意同Enjoy(享受),我同霆鋒雖然不熟,不過都看到他有下過苦功,亦看到他有進步。”


?_? [???] ?_? [???] [bouncy] [bouncy] @_@ @_@ [???] ?_? [???] ?_?
Hi Auntie真係好向左走向右走廢,不過我就唔話人廢嘅咁樣好無禮貌
23cm 2874日
我生平最向左走向右走憎兩種人
1.種族歧視嘅人
2.黑人
3.連數字唔識數嘅人

?_? [???] ?_? [???] :O @_@ @_@ :O [???] ?_? [???] ?_?
動物中觀園 2874日
香港係唔係阿paul最勁?


joey tang?_?lm ?_?lm
btw,樓主篇文做咩無喇喇有殘體字


其實Glay都不是很好了!

[sosad2]lm
奶醬多奶醬多 2874日
因為訓練廚藝而忽略左彈結他
+-膠 2874日
Hi佢老母 有日轉錯台睇到鋒味
呀 諗住睇下條好樣幾咁大廚先

嘩 佢真係當正自已世界級大廚 好向左走向右走嘔
睇咗4分鐘
Big_.!. 2874日
香港係唔係阿paul最勁?

小飛俠#good#
特首曾蔭權 2874日
Hi佢老母 有日轉錯台睇到鋒味
呀 諗住睇下條好樣幾咁大廚先

嘩 佢真係當正自已世界級大廚 好向左走向右走嘔
睇咗4分鐘

因為訓練chok樣而忽略左廚藝
吹得好環保 2874日
話個廚師手結他唔掂? :D
JoJoslion 2874日
香港係唔係阿paul最勁?


joey tang?_?lm ?_?lm
btw,樓主篇文做咩無喇喇有殘體字


其實Glay都不是很好了!

[sosad2]lm

[轉帖]謝霆鋒對X的批評
某年某日,某報導

GLAY 邀請謝霆鋒做嘉賓,謝霆鋒與GLAY一齊出現在演出現場的大門。突然駛來一部黑色的豪華房車,裡面原來是日本視覺系的祖師組合 X-JAPAN 的YOSHIKI(林佳樹),GLAY很禮貌地和 YOSHIKI 交談了一會,YOSHIKI寫了一點東西給GLAY,一邊的謝霆鋒用英文請求YOSHIKI也寫一張,但是繁忙的YOSHIKI沒有聽到。關上左車門就離開了。 謝霆鋒從日本回到香港後,傳媒詢問謝霆鋒與日本藝人的合作,並問起對視覺系既感想。謝霆鋒不削地說:"X"的胭脂氣太重,并宣稱"X"根本唔識音樂。當主持人問起HIDE(松本秀人)時,謝霆鋒更是厭惡地說"咩日本第一的結他手,我看他根本不懂得怎樣彈結他。 "
矮肥毒七 2874日
glay:條mk仔扮彈結他呃左我地廿年[fuck]
穹蒼 2874日
我生平最向左走向右走憎兩種人
1.種族歧視嘅人
2.黑人
3.連數字唔識數嘅人

?_? [???] ?_? [???] :O @_@ @_@ :O [???] ?_? [???] ?_?


Beyond 不嬲都係唔入流既垃圾,無論作曲、編曲、歌詞同演出,仲有最重要既人格,冇一樣唔係垃圾中既經典,係得好似上面果隻有icon既Seven Head廢老會員日推夜推,睇見都覺得關家姐 [sosad] :o)
跳到頁尾