[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
JoJoslion 2875日
霆鋒去年被日本樂隊Glay邀請合作演出,稍后Glay來港開演唱會,有報道指今次Glay不會再邀請霆鋒做嘉賓,因為嫌他上次在彩排時的表現麻麻,其彈吉它技巧欠佳。

阿Paul認為,批評其他人的技術是一個愚蠢的做法,因為好与不好,往往是見仁見智,他說:“其實Glay都不是很好了!不過不可以說好不好的!音樂是很抽象的,最重要是要有誠意同Enjoy(享受),我同霆鋒雖然不熟,不過都看到他有下過苦功,亦看到他有進步。”
艾利薩比斯 2875日
講事實佢Hi Hi喇@_@ @_@ @_@
我討厭麻煩 2875日
講事實佢Hi Hi喇@_@ @_@ @_@


你指阿paul?
愛馬力 2875日
香港係唔係阿paul最勁?
愛雅還愛雪 2875日
批評他人技術是愚蠢的做法
其實glay也不是很好了
[think]cl [think]cl [think]cl
肇平 2875日
牙paul:o) 所以話最緊要人面廣
一個人自瀆 2875日
我來彈!
單拖旅遊達人 2875日
檸檬最勁係掟結他, 班垃圾架仔識條春咩:o)
簡炳墀(巨乳) 2875日
唔向左走向右走識野 Z_Z
肇平 2875日
他知道,彈是沒有用的
無畏 2875日
當年全香港,甚至檸檬的歌迷都知佢彈結他廢
主要是中意佢彈得夠型夠mk
等於宜家佢做廚師,個個都知佢煮野好流,但又點姐,睇佢chok住煮野姐,又唔係真係食
利賓納撈飯 2875日
批評他人技術是愚蠢的做法
其實glay也不是很好了
[think]cl [think]cl [think]cl

光速自打嘴巴[noic]cl
JoJoslion 2874日
O:-)
卡拉馬佐夫 2874日
東方結他巨龍你識向左走向右走咩
你吊到我硬晒 2874日
old news is so
零和遊戲 2874日
單線solo,你諗到都未必夠姜做#ng#
留白既美學,你識條鐵咩
佐倉綾音 2874日
批評他人技術是愚蠢的做法
其實glay也不是很好了
[think]cl [think]cl [think]cl

光速自打嘴巴[noic]cl

老老實實佢講得岩
glay真係麻麻
不過佢講完呢句就自打嘴巴了[sosad]
脆麻花 2874日
https://img.eservice-hk.net/upload/2018/01/01/231122_ba7e44fda72f84680f77b190713989f6.gif
伯母你好啊 2874日
又黎[sosad2]lm
膠速博士 2874日
單線solo 亞洲第一[369]
有田肥雪 2874日
呢隊垃圾收檔啦.....霆鋒支結他用緊果時班好樣毛都未出齊Z_Z Z_Z Z_Z
打工狗 2874日
我來彈!

[sosad]lm [banghead]lm
謝霆鋒 2874日
[shocking]lmgh [shocking]lmgh [shocking]lmgh [shocking]lmgh [shocking]lmgh [shocking]lmgh [shocking]lmgh [shocking]lmgh [shocking]lmgh [shocking]lmgh [shocking]lmgh
FilipeLuis_3 2874日
差唔多有廿年
d54795099 2874日
彈結他只是副業。
鍍蕾絲愛黑絲 2874日
講事實驚你嬲呀廢柴
跳到頁尾