[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
最鍾意嗲你 3976日
用lihk search唔到post:o)
回番咀唇敏感?個位絲打
希望以下產品幫到你#hoho#
近江兄弟?身用
blitex就臨訓前用好?
shiseido都隨身用
https://img.eservice-hk.net/upload/2015/08/08/021336_587391c8b73354dfb82042ebee5c4af9.jpg

thx#adore#
我琴日都買左近江兄弟,搽咩潤唇膏都有禁住佢,但無好轉,尤其唔搽個陣會明顯d,同細心睇其實有d好細粒既野xx( @_@ 所以我開始懷疑係唇炎:~( 都未試過:-( 最快聽日睇醫生xx(
見你話sheseido個支要代購,咁blitex呢?大間d萬寧屈人寺有無?

我都成日生哩d 會紅腫痕同有好多迷你水泡 仲會滲水xx( 睇過醫生話係唇瘡 係乜鬼病毒感染 感染過一次就會永久潛伏 抵抗力弱就會出現返 醫生話飲多d水同食維他命b 我次次初起就即刻食維他命b 好快冇事:D
blitex我都有用 搽完幾涼幾舒服 我係卓悅買 $3x
shiseido係colourmix見過 好似$6x

呢位絲打仲嚴重[shocking]
我冬天先會keep住番發
係又痕又痛
個咀變到孖潤腸咁[banghead]
呢幾枝野都係卓悅or colomix先有
shiseido曾經係kawaiiland見過#hoho#
總之未好番唔好用有色唇膏
不得我都有睇過醫生 都係開藥膏俾我算:o)


我都會生水泡係唇邊 勁大個
岩岩先好返 仲有個唇印:~(:~( 已經係第四五個
係呢兩年先會咁:~(
平時就會好似比蚊咬咁紅左一點咁囉:~(
最鍾意嗲你 3976日
用lihk search唔到post:o)
回番咀唇敏感?個位絲打
希望以下產品幫到你#hoho#
近江兄弟?身用
blitex就臨訓前用好?
shiseido都隨身用
https://img.eservice-hk.net/upload/2015/08/08/021336_587391c8b73354dfb82042ebee5c4af9.jpg

thx#adore#
我琴日都買左近江兄弟,搽咩潤唇膏都有禁住佢,但無好轉,尤其唔搽個陣會明顯d,同細心睇其實有d好細粒既野xx( @_@ 所以我開始懷疑係唇炎:~( 都未試過:-( 最快聽日睇醫生xx(
見你話sheseido個支要代購,咁blitex呢?大間d萬寧屈人寺有無?

我都成日生哩d 會紅腫痕同有好多迷你水泡 仲會滲水xx( 睇過醫生話係唇瘡 係乜鬼病毒感染 感染過一次就會永久潛伏 抵抗力弱就會出現返 醫生話飲多d水同食維他命b 我次次初起就即刻食維他命b 好快冇事:D
blitex我都有用 搽完幾涼幾舒服 我係卓悅買 $3x
shiseido係colourmix見過 好似$6x

呢位絲打仲嚴重[shocking]
我冬天先會keep住番發
係又痕又痛
個咀變到孖潤腸咁[banghead]
呢幾枝野都係卓悅or colomix先有
shiseido曾經係kawaiiland見過#hoho#
總之未好番唔好用有色唇膏
不得我都有睇過醫生 都係開藥膏俾我算:o)


我都會生水泡係唇邊 勁大個
岩岩先好返 仲有個:~(:~( 已經係第四五個
係呢兩年先會咁:~(
平時就會好似比蚊咬咁紅左一點咁囉:~(
最鍾意嗲你 3976日

kate眉粉我有啦 如果淨用眉粉畫好耐先畫得完xx(
鍾意眉筆畫兩野出得街既感覺


Kate新出左平頭既雙頭眉筆 另一邊係眉粉
或者係za眉筆 都多人讚 好似係


個人認為kate雙頭眉筆勁淺色 畫左好似冇畫咁 xx( xx(


有兩隻雙頭架 唔知係咪講緊同一隻?
不過我有用緊 我都係輕手勾返個形出黎
再用盒裝眉粉填返 我自己就覺得ok:D

我都覺得平頭眉筆ok呀 我都係眉尾輕輕畫番
再用眉gel就ok[/quote]

我眉好粗又深色 已經放棄用眉gel
直頭漂左佢算[sosad]
東區烏龍茶 3976日
用lihk search唔到post:o)
回番咀唇敏感?個位絲打
希望以下產品幫到你#hoho#
近江兄弟?身用
blitex就臨訓前用好?
shiseido都隨身用
https://img.eservice-hk.net/upload/2015/08/08/021336_587391c8b73354dfb82042ebee5c4af9.jpg

thx#adore#
我琴日都買左近江兄弟,搽咩潤唇膏都有禁住佢,但無好轉,尤其唔搽個陣會明顯d,同細心睇其實有d好細粒既野xx( @_@ 所以我開始懷疑係唇炎:~( 都未試過:-( 最快聽日睇醫生xx(
見你話sheseido個支要代購,咁blitex呢?大間d萬寧屈人寺有無?

我都成日生哩d 會紅腫痕同有好多迷你水泡 仲會滲水xx( 睇過醫生話係唇瘡 係乜鬼病毒感染 感染過一次就會永久潛伏 抵抗力弱就會出現返 醫生話飲多d水同食維他命b 我次次初起就即刻食維他命b 好快冇事:D
blitex我都有用 搽完幾涼幾舒服 我係卓悅買 $3x
shiseido係colourmix見過 好似$6x

呢位絲打仲嚴重[shocking]
我冬天先會keep住番發
係又痕又痛
個咀變到孖潤腸咁[banghead]
呢幾枝野都係卓悅or colomix先有
shiseido曾經係kawaiiland見過#hoho#
總之未好番唔好用有色唇膏
不得我都有睇過醫生 都係開藥膏俾我算:o)

前派都試過[banghead] ,又痕又勁甩皮重要嘴邊起粒粒,睇醫生都係開藥我食同俾藥膏俾我搽,一唔搽又痕過[banghead]
keep住搽潤唇膏先揉得番有色唇膏,但宜家個嘴變左成日甩皮:~( ,以前個嘴唔搽潤唇膏都唔會乾:-(
東區烏龍茶 3976日
用lihk search唔到post:o)
回番咀唇敏感?個位絲打
希望以下產品幫到你#hoho#
近江兄弟?身用
blitex就臨訓前用好?
shiseido都隨身用
https://img.eservice-hk.net/upload/2015/08/08/021336_587391c8b73354dfb82042ebee5c4af9.jpg

thx#adore#
我琴日都買左近江兄弟,搽咩潤唇膏都有禁住佢,但無好轉,尤其唔搽個陣會明顯d,同細心睇其實有d好細粒既野xx( @_@ 所以我開始懷疑係唇炎:~( 都未試過:-( 最快聽日睇醫生xx(
見你話sheseido個支要代購,咁blitex呢?大間d萬寧屈人寺有無?

我都成日生哩d 會紅腫痕同有好多迷你水泡 仲會滲水xx( 睇過醫生話係唇瘡 係乜鬼病毒感染 感染過一次就會永久潛伏 抵抗力弱就會出現返 醫生話飲多d水同食維他命b 我次次初起就即刻食維他命b 好快冇事:D
blitex我都有用 搽完幾涼幾舒服 我係卓悅買 $3x
shiseido係colourmix見過 好似$6x

呢位絲打仲嚴重[shocking]
我冬天先會keep住番發
係又痕又痛
個咀變到孖潤腸咁[banghead]
呢幾枝野都係卓悅or colomix先有
shiseido曾經係kawaiiland見過#hoho#
總之未好番唔好用有色唇膏
不得我都有睇過醫生 都係開藥膏俾我算:o)


我都會生水泡係唇邊 勁大個
岩岩先好返 仲有個:~(:~( 已經係第四五個
係呢兩年先會咁:~(
平時就會好似比蚊咬咁紅左一點咁囉:~(

前派都試過[banghead] ,又痕又勁甩皮重要嘴邊起粒粒,睇醫生都係開藥我食同俾藥膏俾我搽,一唔搽又痕過[banghead]
keep住搽潤唇膏先得番有色唇膏,但宜家個嘴變左成日甩皮:~( ,以前個嘴唔搽潤唇膏都唔會乾:-(
豬係就讀轉掉 3976日
買左支Armani sheer 唔係勁顯色但好潤好自然
仲好過Dior glow:P


仲有冇其他唇膏推介
近排鍾意用 ysl tint in oil 好玻璃咀都好自然好正 [bomb]

YSL Glossy stain 有咩色號係自然啲?_?


用過12號.. 偏coral 我覺得自然得黎好有氣色
仲有枝7號 比12淡色少少 呢枝野係我個咀到過左陣就好乾呀 會出白色皮仔!!
CAuubrey 3976日
有冇jm 有用香水? 有冇用過victoria's secret D香水? 好唔好用:P #adore# #adore# #adore#
CAuubrey 3976日
有冇jm 有用香水? 有冇用過victoria's secret D香水? 好唔好用:P #adore# #adore# #adore#



https://www.victoriassecret.com/beauty/fragrance/tease-eau-de-parfum-victorias-secret?ProductID=4422&CatalogueType=OLS

個殼堅靚#love# #yup#
上線用戶數量 3976日
有冇jm 有用香水? 有冇用過victoria's secret D香水? 好唔好用:P #adore# #adore# #adore#

麻麻,好快無味
秘制話梅 3975日
防曬算 1 nico應該講身用防曬 [sosad]?
面咪搽返面用既防曬 [sosad]
[offtopic]希推 :P



哎呀嗚呀:~(
我係完全唔知有面用既防曬:~(
平時係街見到d防曬都只係以為for手手腳腳[sosad]


細個我會照搽上面架喎 [sosad] [sosad]
唔明點解你會搽身唔搽面 [sosad]


反而身我懶得搽... :-(

好驚曬黑[sosad]
防曬一定要做足


如果面又搽粉,再加防曬,好似好怪雞咁[sosad]
絲打你係用邊隻防曬#adore#

物理防曬可以當base用[sosad]
絲打係化妝新手?[sosad]


係呀我係化妝新手:-(
物理防曬係乜o黎 邊到可以買#adore#
sofina個隻base係咪有物理防曬#adore#

sofina係化學防曬
半物理防曬做base得唔得???


re妮可絲打
簡單?講
物理防曬?係個? 好杰好白好難推好lup個?防曬呀
好處就係無咁易敏感
我用緊innisfree spf35個隻 唔錯

而化學防曬通常都係宣稱清爽不泛白
通常身防曬都係化學架啦

我面用物理防曬 身用化學
&full makeup?話我係會搽防曬 控油/保濕base 有色base先上粉底
真係好鬼勤力[sosad]
秘制話梅 3975日
有冇有色base介紹 #adore# 同埋想問搽有色base ge話洗唔洗搽個冇色ge打底#adore#


唔怕貴就makeup forever
我用緊綠色
好薄薄薄但有效 個種薄同其他牌子好明顯係兩個層次
我上個post都有講 但我回個絲打話太貴[sosad]

btw 我會係有色base前加控油/保濕base
咁功效唔同架嘛[sosad]
能得利_ 3975日
想問下 男仔 成塊面都會出油 t zone較嚴重
但有時又係會全面甩皮咁 係咪即係混合性同埋保濕唔夠?
有咩清爽又唔太貴既爽膚水、洗面膏同保濕cream推介#adore# #adore#
Hyuk-Jae 3975日
有無絲係hktv買野
買左個福袋99蚊
話價值498[sosad]
妮可妮可妮 3975日
防曬算 1 nico應該講身用防曬 [sosad]?
面咪搽返面用既防曬 [sosad]
[offtopic]希推 :P



哎呀嗚呀:~(
我係完全唔知有面用既防曬:~(
平時係街見到d防曬都只係以為for手手腳腳[sosad]


細個我會照搽上面架喎 [sosad] [sosad]
唔明點解你會搽身唔搽面 [sosad]


反而身我懶得搽... :-(

好驚曬黑[sosad]
防曬一定要做足


如果面又搽粉,再加防曬,好似好怪雞咁[sosad]
絲打你係用邊隻防曬#adore#

物理防曬可以當base用[sosad]
絲打係化妝新手?[sosad]


係呀我係化妝新手:-(
物理防曬係乜o黎 邊到可以買#adore#
sofina個隻base係咪有物理防曬#adore#

sofina係化學防曬
半物理防曬做base得唔得???


re妮可絲打
簡單?講
物理防曬?係個? 好杰好白好難推好lup個?防曬呀
好處就係無咁易敏感
我用緊innisfree spf35個隻 唔錯

而化學防曬通常都係宣稱清爽不泛白
通常身防曬都係化學架啦

我面用物理防曬 身用化學
&full makeup?話我係會搽防曬 控油/保濕base 有色base先上粉底
真係好鬼勤力[sosad]



搽咁多層野落臉 會唔會搞到睇落好厚粉[sosad]
MnM'S 3975日
有冇jm 有用香水? 有冇用過victoria's secret D香水? 好唔好用:P #adore# #adore# #adore#



https://www.victoriassecret.com/beauty/fragrance/tease-eau-de-parfum-victorias-secret?ProductID=4422&CatalogueType=OLS

個殼堅靚#love# #yup#

EAU SO SEXY用家#yup# #yup#
佢最新出白色長身樽個隻都好好聞:)
我覺得佢都last得算耐,一定耐過我隻narciso:o)
MnM'S 3975日
最近心思思想買支chanel [bomb]


hi [bomb] 一直想入armani同cle de peau [bomb]
但未揀到鐘意既色
Armani有冇靚色推薦 [bomb]

買左支Armani sheer 唔係勁顯色但好潤好自然
仲好過Dior glow:P


仲有冇其他唇膏推介
近排鍾意用 ysl tint in oil 好玻璃咀都好自然好正 [bomb]

YSL Glossy stain 有咩色號係自然啲?_?

203
我買左比個fd,試上嘴真係睇唔到搽左咁[sosad]
嬰兒濕勁巾 3975日
可唔可以推介下物理防曬?
Thx
薄荷雪糕 3975日
可唔可以推介下物理防曬?
Thx

Orbis #yup##yup#
薄荷雪糕 3975日
防曬算 1 nico應該講身用防曬 [sosad]?
面咪搽返面用既防曬 [sosad]
[offtopic]希推 :P



哎呀嗚呀:~(
我係完全唔知有面用既防曬:~(
平時係街見到d防曬都只係以為for手手腳腳[sosad]


細個我會照搽上面架喎 [sosad] [sosad]
唔明點解你會搽身唔搽面 [sosad]


反而身我懶得搽... :-(

好驚曬黑[sosad]
防曬一定要做足


如果面又搽粉,再加防曬,好似好怪雞咁[sosad]
絲打你係用邊隻防曬#adore#

物理防曬可以當base用[sosad]
絲打係化妝新手?[sosad]


係呀我係化妝新手:-(
物理防曬係乜o黎 邊到可以買#adore#
sofina個隻base係咪有物理防曬#adore#

sofina係化學防曬
半物理防曬做base得唔得???


re妮可絲打
簡單?講
物理防曬?係個? 好杰好白好難推好lup個?防曬呀
好處就係無咁易敏感
我用緊innisfree spf35個隻 唔錯

而化學防曬通常都係宣稱清爽不泛白
通常身防曬都係化學架啦

我面用物理防曬 身用化學
&full makeup?話我係會搽防曬 控油/保濕base 有色base先上粉底
真係好鬼勤力[sosad]


我只係去行山去沙灘先用身防曬[sosad]
好懶又怕lup[sosad]
有無好用ge身防曬介紹?
公主道車神 3975日
想問下碳激
係咪只岩一D本身
皮膚(TZONE)唔算差
EG 少黑頭, 毛孔唔太粗
既人用先見效


毛孔粗大&黑頭既人
就要係咁 KEEP住做
先無咁多黑頭/粉刺

但毛孔就點都唔會變細??? ???
唔係嘛咁詭異 3975日
個人認為kate雙頭眉筆勁淺色 畫左好似冇畫咁 xx( xx(


有兩隻雙頭架 唔知係咪講緊同一隻?
不過我有用緊 我都係輕手勾返個形出黎
再用盒裝眉粉填返 我自己就覺得ok:D

我都覺得平頭眉筆ok呀 我都係眉尾輕輕畫番
再用眉gel就ok


我眉好粗又深色 已經放棄用眉gel
直頭漂左佢算[sosad][/quote]

我果隻應該係舊果隻 勁難用 xx(
冇拎用架你 3975日
可唔可以推介下物理防曬?
Thx

Orbis #yup##yup#


有人話orbis出粒粒但利申未用過 [sosad]
hashtag 3975日
路過 見到有絲打講Jo Malone 香水:)
自己用緊Orange blossom
朋友用緊English Pear
真係好正[bomb] 不過香港買好貴
之前係paris買#hoho#


絲打有冇用過佢地d皂
好似幾吸引,想買:P
但唔知陣味可以keep幾耐:-(

冇呀但我覺得唔會long lasting [sosad]


仲諗住買添:-(
見佢價錢都算負擔得起
絲打你有冇兩溝咁用?jo malone香水[sosad]
見d人話兩溝會keep得耐d[sosad]

之前買個陣個sales都話可以溝埋黎用
但我暫時都淨係用一隻味:)


咁你可以keep到幾耐#adore#
同埋你一次噴幾多#adore# 噴係邊d位#adore#

大半日啦 如果由朝早開始出去就唔係幾頂到夜晚
噴幾多睇你想有幾strong
我通常噴手腕同埋頸


我因為有濕疹 所以長期著長袖衫:-(
如果呢個情況 係咪要噴多幾倍先得[sosad]
平時朝早噴五六下係衫領 到食飯時間已經冇乜味:-(

咁可能真係要噴多幾下 由其Jo Malone 既香水相對偏淡
Ellis_ 3975日
除左jo malone仲有咩香水牌子推薦?
同埋好好奇有啲牌子(e.g. Chanel, Dior) Sasa冇tester
但去專門店試完唔買實俾啲ba黑面 :o)
咁到底要點試 [sosad]
btw用緊Lanvin marry me con唔識串 粉紅色個隻
其實自己鐘意原版紫色個隻 清啲冇咁甜
但bf鐘意甜啲 :o) :o) :o)
拾思邏 3975日
用lihk search唔到post:o)
回番咀唇敏感?個位絲打
希望以下產品幫到你#hoho#
近江兄弟?身用
blitex就臨訓前用好?
shiseido都隨身用
https://img.eservice-hk.net/upload/2015/08/08/021336_587391c8b73354dfb82042ebee5c4af9.jpg

thx#adore#
我琴日都買左近江兄弟,搽咩潤唇膏都有禁住佢,但無好轉,尤其唔搽個陣會明顯d,同細心睇其實有d好細粒既野xx( @_@ 所以我開始懷疑係唇炎:~( 都未試過:-( 最快聽日睇醫生xx(
見你話sheseido個支要代購,咁blitex呢?大間d萬寧屈人寺有無?

我都成日生哩d 會紅腫痕同有好多迷你水泡 仲會滲水xx( 睇過醫生話係唇瘡 係乜鬼病毒感染 感染過一次就會永久潛伏 抵抗力弱就會出現返 醫生話飲多d水同食維他命b 我次次初起就即刻食維他命b 好快冇事:D
blitex我都有用 搽完幾涼幾舒服 我係卓悅買 $3x
shiseido係colourmix見過 好似$6x

呢位絲打仲嚴重[shocking]
我冬天先會keep住番發
係又痕又痛
個咀變到孖潤腸咁[banghead]
呢幾枝野都係卓悅or colomix先有
shiseido曾經係kawaiiland見過#hoho#
總之未好番唔好用有色唇膏
不得我都有睇過醫生 都係開藥膏俾我算:o)

雖然我無痕,不過我應該都係唇瘡架喇xx(我第一次感染應該都係睇下醫生好d,咁之後返發個陣就係靠搽上面d野,多飲水同食維他命b好返?維他命b係丸個d?有無邊隻推介,無食開e d野亦唔想食太多[sosad]
跳到頁尾