[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
Smoosh 3976日
防曬算 1 nico應該講身用防曬 [sosad]?
面咪搽返面用既防曬 [sosad]
[offtopic]希推 :P



哎呀嗚呀:~(
我係完全唔知有面用既防曬:~(
平時係街見到d防曬都只係以為for手手腳腳[sosad]


細個我會照搽上面架喎 [sosad] [sosad]
唔明點解你會搽身唔搽面 [sosad]


反而身我懶得搽... :-(

好驚曬黑[sosad]
防曬一定要做足


如果面又搽粉,再加防曬,好似好怪雞咁[sosad]
絲打你係用邊隻防曬#adore#

物理防曬可以當base用[sosad]
絲打係化妝新手?[sosad]


係呀我係化妝新手:-(
物理防曬係乜o黎 邊到可以買#adore#
sofina個隻base係咪有物理防曬#adore#

sofina係化學防曬
慎吾媽媽 3976日
想買支眉筆 平同貴有咩選擇
主要要持久同最好係平/幼筆頭

考唔考慮眉粉 kate好用#good#

kate眉粉我有啦 如果淨用眉粉畫好耐先畫得完xx(
鍾意眉筆畫兩野出得街既感覺
妮可妮可妮 3976日
防曬算 1 nico應該講身用防曬 [sosad]?
面咪搽返面用既防曬 [sosad]
[offtopic]希推 :P



哎呀嗚呀:~(
我係完全唔知有面用既防曬:~(
平時係街見到d防曬都只係以為for手手腳腳[sosad]


細個我會照搽上面架喎 [sosad] [sosad]
唔明點解你會搽身唔搽面 [sosad]


反而身我懶得搽... :-(

好驚曬黑[sosad]
防曬一定要做足


如果面又搽粉,再加防曬,好似好怪雞咁[sosad]
絲打你係用邊隻防曬#adore#

物理防曬可以當base用[sosad]
絲打係化妝新手?[sosad]


係呀我係化妝新手:-(
物理防曬係乜o黎 邊到可以買#adore#
sofina個隻base係咪有物理防曬#adore#

sofina係化學防曬


thanks絲打^3^
六點半呻淫 3976日
防曬算 1 nico應該講身用防曬 [sosad]?
面咪搽返面用既防曬 [sosad]
[offtopic]希推 :P



哎呀嗚呀:~(
我係完全唔知有面用既防曬:~(
平時係街見到d防曬都只係以為for手手腳腳[sosad]


細個我會照搽上面架喎 [sosad] [sosad]
唔明點解你會搽身唔搽面 [sosad]


反而身我懶得搽... :-(

好驚曬黑[sosad]
防曬一定要做足


如果面又搽粉,再加防曬,好似好怪雞咁[sosad]
絲打你係用邊隻防曬#adore#

物理防曬可以當base用[sosad]
絲打係化妝新手?[sosad]


係呀我係化妝新手:-(
物理防曬係乜o黎 邊到可以買#adore#
sofina個隻base係咪有物理防曬#adore#

sofina係化學防曬


半物理防曬做base得唔得???
六點半呻淫 3976日
想買支眉筆 平同貴有咩選擇
主要要持久同最好係平/幼筆頭

考唔考慮眉粉 kate好用#good#

kate眉粉我有啦 如果淨用眉粉畫好耐先畫得完xx(
鍾意眉筆畫兩野出得街既感覺


Muji#good#
野原_葵 3976日
想買支眉筆 平同貴有咩選擇
主要要持久同最好係平/幼筆頭

考唔考慮眉粉 kate好用#good#

kate眉粉我有啦 如果淨用眉粉畫好耐先畫得完xx(
鍾意眉筆畫兩野出得街既感覺


Muji#good#

Muji?野真係唔錯#yup# :o)
hashtag 3976日
路過 見到有絲打講Jo Malone 香水:)
自己用緊Orange blossom
朋友用緊English Pear
真係好正[bomb] 不過香港買好貴
之前係paris買#hoho#


絲打有冇用過佢地d皂
好似幾吸引,想買:P
但唔知陣味可以keep幾耐:-(

冇呀但我覺得唔會long lasting [sosad]


仲諗住買添:-(
見佢價錢都算負擔得起
絲打你有冇兩溝咁用?jo malone香水[sosad]
見d人話兩溝會keep得耐d[sosad]

之前買個陣個sales都話可以溝埋黎用
但我暫時都淨係用一隻味:)


咁你可以keep到幾耐#adore#
同埋你一次噴幾多#adore# 噴係邊d位#adore#

大半日啦 如果由朝早開始出去就唔係幾頂到夜晚
噴幾多睇你想有幾strong
我通常噴手腕同埋頸
妮可妮可妮 3976日
路過 見到有絲打講Jo Malone 香水:)
自己用緊Orange blossom
朋友用緊English Pear
真係好正[bomb] 不過香港買好貴
之前係paris買#hoho#


絲打有冇用過佢地d皂
好似幾吸引,想買:P
但唔知陣味可以keep幾耐:-(

冇呀但我覺得唔會long lasting [sosad]


仲諗住買添:-(
見佢價錢都算負擔得起
絲打你有冇兩溝咁用?jo malone香水[sosad]
見d人話兩溝會keep得耐d[sosad]

之前買個陣個sales都話可以溝埋黎用
但我暫時都淨係用一隻味:)


咁你可以keep到幾耐#adore#
同埋你一次噴幾多#adore# 噴係邊d位#adore#

大半日啦 如果由朝早開始出去就唔係幾頂到夜晚
噴幾多睇你想有幾strong
我通常噴手腕同埋頸


我因為有濕疹 所以長期著長袖衫:-(
如果呢個情況 係咪要噴多幾倍先得[sosad]
平時朝早噴五六下係衫領 到食飯時間已經冇乜味:-(
路冒 3976日
想試下線面 有冇絲打有好介紹?
我係用家 3976日
想買支眉筆 平同貴有咩選擇
主要要持久同最好係平/幼筆頭

考唔考慮眉粉 kate好用#good#

kate眉粉我有啦 如果淨用眉粉畫好耐先畫得完xx(
鍾意眉筆畫兩野出得街既感覺


Kate枝眉筆好淺色,勁難畫。 xx(
路冒 3976日
考唔考慮眉粉 kate好用#good#

kate眉粉我有啦 如果淨用眉粉畫好耐先畫得完xx(
鍾意眉筆畫兩野出得街既感覺


Kate枝眉筆好淺色,勁難畫。 xx(


眉筆我覺得etude house枝真係平得黎唔錯 #good#
仲有卓悅有枝shiseido既都okay 好似都係$40左右
食屎好唔好 3976日
男仔一問 油性皮膚
每日都係洗面 爽膚 加保濕GEL
但係都係油到Hi Hi 特別係T字位
有無PRODUCT好介紹[sosad] :~(


洗面用左洗面膏? 用左熱水洗面? 爽膚水用咩? 保濕gel又用邊隻?
有時出油勁係底太乾 唔一定係因為油性皮膚呀 :)
唔好用洗面膏 唔好用熱水 用溫水/凍水 冇咁刺激 會舒服d添架 #good#

洗面用炭深層洗面膏 用溫水洗面
爽膚用SECRET KEY 保濕gel用L'OREAL men expert
次次都係咁樣 之後都好易出油[sosad]
一起身塊面成日好多油 同埋嘴邊位有時會少少紅同甩皮 太乾[sosad]

#adore# #adore# #adore# #adore#
豪子 3976日
有無絲打想要love liner黑色
買錯左 :~(
Smoosh 3976日
防曬算 1 nico應該講身用防曬 [sosad]?
面咪搽返面用既防曬 [sosad]
[offtopic]希推 :P



哎呀嗚呀:~(
我係完全唔知有面用既防曬:~(
平時係街見到d防曬都只係以為for手手腳腳[sosad]


細個我會照搽上面架喎 [sosad] [sosad]
唔明點解你會搽身唔搽面 [sosad]


反而身我懶得搽... :-(

好驚曬黑[sosad]
防曬一定要做足


如果面又搽粉,再加防曬,好似好怪雞咁[sosad]
絲打你係用邊隻防曬#adore#

物理防曬可以當base用[sosad]
絲打係化妝新手?[sosad]


係呀我係化妝新手:-(
物理防曬係乜o黎 邊到可以買#adore#
sofina個隻base係咪有物理防曬#adore#

sofina係化學防曬


半物理防曬做base得唔得???

睇你皮膚點啦....
我自己就係用 sofina化學防曬做base [sosad] [sosad]
上線用戶數量 3976日
想買支眉筆 平同貴有咩選擇
主要要持久同最好係平/幼筆頭

makeup academy,廿蚊左右一枝連埋刷同刨
忌廉磨菇湯 3976日
用lihk search唔到post:o)
回番咀唇敏感?個位絲打
希望以下產品幫到你#hoho#
近江兄弟?身用
blitex就臨訓前用好?
shiseido都隨身用
https://img.eservice-hk.net/upload/2015/08/08/021336_587391c8b73354dfb82042ebee5c4af9.jpg

thx#adore#
我琴日都買左近江兄弟,搽咩潤唇膏都有禁住佢,但無好轉,尤其唔搽個陣會明顯d,同細心睇其實有d好細粒既野xx( @_@ 所以我開始懷疑係唇炎:~( 都未試過:-( 最快聽日睇醫生xx(
見你話sheseido個支要代購,咁blitex呢?大間d萬寧屈人寺有無?

我都成日生哩d 會紅腫痕同有好多迷你水泡 仲會滲水xx( 睇過醫生話係唇瘡 係乜鬼病毒感染 感染過一次就會永久潛伏 抵抗力弱就會出現返 醫生話飲多d水同食維他命b 我次次初起就即刻食維他命b 好快冇事:D
blitex我都有用 搽完幾涼幾舒服 我係卓悅買 $3x
shiseido係colourmix見過 好似$6x
綠毛啡唇 3976日
我唔知係咪卸妝太大力, 眉毛愈來愈稀疏:~(
有咩方法令佢生得快?#adore#
最鍾意嗲你 3976日
想買支眉筆 平同貴有咩選擇
主要要持久同最好係平/幼筆頭

考唔考慮眉粉 kate好用#good#

kate眉粉我有啦 如果淨用眉粉畫好耐先畫得完xx(
鍾意眉筆畫兩野出得街既感覺


Kate新出左平頭既雙頭眉筆 另一邊係眉粉
或者係za眉筆 都多人讚 好似係
東區烏龍茶 3976日
最近心思思想買支chanel [bomb]


hi [bomb] 一直想入armani同cle de peau [bomb]
但未揀到鐘意既色
Armani有冇靚色推薦 [bomb]

買左支Armani sheer 唔係勁顯色但好潤好自然
仲好過Dior glow:P


仲有冇其他唇膏推介
近排鍾意用 ysl tint in oil 好玻璃咀都好自然好正 [bomb]

YSL Glossy stain 有咩色號係自然啲?_?
Ellis_ 3976日
我唔知係咪卸妝太大力, 眉毛愈來愈稀疏:~(
有咩方法令佢生得快?#adore#

搽睫毛精華係眉度 [sosad]
公主病病人 3976日
有咩深層清潔好用#bye#
gel plus其實算唔算深層清潔???
唔係嘛咁詭異 3976日
考唔考慮眉粉 kate好用#good#

kate眉粉我有啦 如果淨用眉粉畫好耐先畫得完xx(
鍾意眉筆畫兩野出得街既感覺


Kate新出左平頭既雙頭眉筆 另一邊係眉粉
或者係za眉筆 都多人讚 好似係


個人認為kate雙頭眉筆勁淺色 畫左好似冇畫咁 xx( xx(
最鍾意嗲你 3976日
考唔考慮眉粉 kate好用#good#

kate眉粉我有啦 如果淨用眉粉畫好耐先畫得完xx(
鍾意眉筆畫兩野出得街既感覺


Kate新出左平頭既雙頭眉筆 另一邊係眉粉
或者係za眉筆 都多人讚 好似係


個人認為kate雙頭眉筆勁淺色 畫左好似冇畫咁 xx( xx(


有兩隻雙頭架 唔知係咪講緊同一隻?
不過我有用緊 我都係輕手勾返個形出黎
再用盒裝眉粉填返 我自己就覺得ok:D
咸濕枕頭 3976日
用lihk search唔到post:o)
回番咀唇敏感?個位絲打
希望以下產品幫到你#hoho#
近江兄弟?身用
blitex就臨訓前用好?
shiseido都隨身用
https://img.eservice-hk.net/upload/2015/08/08/021336_587391c8b73354dfb82042ebee5c4af9.jpg

thx#adore#
我琴日都買左近江兄弟,搽咩潤唇膏都有禁住佢,但無好轉,尤其唔搽個陣會明顯d,同細心睇其實有d好細粒既野xx( @_@ 所以我開始懷疑係唇炎:~( 都未試過:-( 最快聽日睇醫生xx(
見你話sheseido個支要代購,咁blitex呢?大間d萬寧屈人寺有無?

我都成日生哩d 會紅腫痕同有好多迷你水泡 仲會滲水xx( 睇過醫生話係唇瘡 係乜鬼病毒感染 感染過一次就會永久潛伏 抵抗力弱就會出現返 醫生話飲多d水同食維他命b 我次次初起就即刻食維他命b 好快冇事:D
blitex我都有用 搽完幾涼幾舒服 我係卓悅買 $3x
shiseido係colourmix見過 好似$6x

呢位絲打仲嚴重[shocking]
我冬天先會keep住番發
係又痕又痛
個咀變到孖潤腸咁[banghead]
呢幾枝野都係卓悅or colomix先有
shiseido曾經係kawaiiland見過#hoho#
總之未好番唔好用有色唇膏
不得我都有睇過醫生 都係開藥膏俾我算:o)
正乞衣 3976日
考唔考慮眉粉 kate好用#good#

kate眉粉我有啦 如果淨用眉粉畫好耐先畫得完xx(
鍾意眉筆畫兩野出得街既感覺


Kate新出左平頭既雙頭眉筆 另一邊係眉粉
或者係za眉筆 都多人讚 好似係


個人認為kate雙頭眉筆勁淺色 畫左好似冇畫咁 xx( xx(


有兩隻雙頭架 唔知係咪講緊同一隻?
不過我有用緊 我都係輕手勾返個形出黎
再用盒裝眉粉填返 我自己就覺得ok:D

我都覺得平頭眉筆ok呀 我都係眉尾輕輕畫番
再用眉gel就ok
跳到頁尾