[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
workbeach 3977日
原來包裝盒寫得好清楚 [sosad]
岩岩用左 :P吸收得好快慳返唔少時間 [sosad]
希望有好明顯既效果啦加埋成2700仲已經9折左


有得儲貼紙#hoho# 不過我今日 day off [sosad]
A同B係 alkaline
luciderm 中性
C 酸性
如果想淨用 synergie 就
日:luciderm vit c - 面霜/ sunscreen
夜:luciderm - vit a - vit b

想用埋其他已有 skincare 就… 一係繼續cm
一係打去mimingmart TST 問我#hehe#


BTW vit a 記得每次用之前要shake下
如果唔係到最後你會後悔


#adore# #adore# #adore#唔該絲打
我淨係最後既moisturizer係用返本身有既
都係muji敏感肌lotion 成份好簡單應該唔會撞 ???
不過夜晚有加body shop vit e油
btw我成日倒瀉啲精華 :~(
呢幾支咁貴真係要check多幾次有冇扭實 :o)


lotion 係乳液?
cream/乳液(有油)就可以同vit a 同 b 用, toner 就唔得,因為 toner 多數弱酸
摺你就輸成世 3977日
岩岩用左Elemis cleansing balm:)今日我當morning cleanser用,陣味好香好relaxing真係好似做spa咁[sosad]按左幾mins,走左幾粒粉刺出黎,用佢條巾抹完我有再用水沖,冇殘留,塊面好軟滑又有光澤:P:P:P不枉我一買就買supersize(個時有八折code),下次試埋落妝#yup#

我一起身就收到e-mail elemis依家3 for 2,好在supersize cleansing balm冇份:o)但早知依家先買flash balm(雖然個時滿額有mask送)[banghead]想問下有冇人用過elemis eye cream/serum or 其他products都係好用?:P
唔係嘛咁詭異 3977日
用lihk search唔到post:o)
回番咀唇敏感?個位絲打
希望以下產品幫到你#hoho#
近江兄弟?身用
blitex就臨訓前用好?
shiseido都隨身用
https://img.eservice-hk.net/upload/2015/08/08/021336_587391c8b73354dfb82042ebee5c4af9.jpg


想問中間支shiseido邊到買到? :)
沒有西的蘭花 3977日
jo malone香水真係超正[bomb]
可惜太貴:-(
到依加都未搵到一隻可以取代佢o既香水:~(


有冇邊隻味推介#hehe#


一定係blackberry^3^ #love#
超正超正超正[bomb]

red rose都可以[bomb]
但最鍾意都係blackberry


english pear:P[bomb]

Pear x2#hoho# #hoho#
陣味真係好特別好舒服,不過真係勁唔long lasting..


pear陣味我聞唔到,噴幾多都聞唔到:-(

Pear+bluebell[bomb] [bomb]
咸濕枕頭 3977日
用lihk search唔到post:o)
回番咀唇敏感?個位絲打
希望以下產品幫到你#hoho#
近江兄弟?身用
blitex就臨訓前用好?
shiseido都隨身用
https://img.eservice-hk.net/upload/2015/08/08/021336_587391c8b73354dfb82042ebee5c4af9.jpg

全部都係潤唇膏定乜黎?
用左係好d定唔會再引發敏感?
我依家用緊dhc潤唇膏咋

全部潤唇膏
平時冇事你照用番dhc#good#
有敏感?話最好用blistex or shiseido
同埋未好番盡量唔好搽lipstick住
咸濕枕頭 3977日
用lihk search唔到post:o)
回番咀唇敏感?個位絲打
希望以下產品幫到你#hoho#
近江兄弟?身用
blitex就臨訓前用好?
shiseido都隨身用
https://img.eservice-hk.net/upload/2015/08/08/021336_587391c8b73354dfb82042ebee5c4af9.jpg

想問中間支shiseido邊到買到? :)

我就搵代購買O:-)
你試下上y拍 or ig shop搵下有冇[sosad]
卓悅好似見過有[banghead]
我自己去日本又掃左幾枝番黎[sosad]
https://img.eservice-hk.net/upload/2015/08/08/103046_d65db2ff9d0871d444884c59a4a80263.jpg
MnM'S 3977日
iherbs郵費寄去香港好平@_@
有咩好推介??
貓貓好打意 3976日
iherbs郵費寄去香港好平@_@
有咩好推介??


Thayers?之前一買買4枝圍番開都係80幾蚊
敏感肌都okay :)
但就用哂想轉新野
有咩toner好推介 #yup#
MnM'S 3976日
work女朋友絲打召喚[shocking]
岩岩買左AB精華 luciderm同c粉
但唔記得用既次序 [sosad]
係咪洗面 唔駛搽toner luciderm開c粉跟住AB跟住普通lotion?
早晚一唔一樣?tks #adore# #adore# #adore#


原來包裝盒寫得好清楚 [sosad]
岩岩用左 :P吸收得好快慳返唔少時間 [sosad]
希望有好明顯既效果啦加埋成2700仲已經9折左


有得儲貼紙#hoho# 不過我今日 day off [sosad]
A同B係 alkaline
luciderm 中性
C 酸性
如果想淨用 synergie 就
日:luciderm vit c - 面霜/ sunscreen
夜:luciderm - vit a - vit b

想用埋其他已有 skincare 就… 一係繼續cm
一係打去mimingmart TST 問我#hehe#

mimingmart其實有咩護膚品好用?
價格係咪都偏貴?@_@
MnM'S 3976日
iherbs郵費寄去香港好平@_@
有咩好推介??


Thayers?之前一買買4枝圍番開都係80幾蚊
敏感肌都okay :)
但就用哂想轉新野
有咩toner好推介 #yup#

thayers聽聞唔係堅花水黎
你想用花水做toner不如用florihana花水;-)
食屎好唔好 3976日
男仔一問 油性皮膚
每日都係洗面 爽膚 加保濕GEL
但係都係油到Hi Hi 特別係T字位
有無PRODUCT好介紹[sosad] :~(


洗面用左洗面膏? 用左熱水洗面? 爽膚水用咩? 保濕gel又用邊隻?
有時出油勁係底太乾 唔一定係因為油性皮膚呀 :)
唔好用洗面膏 唔好用熱水 用溫水/凍水 冇咁刺激 會舒服d添架 #good#

洗面用炭深層洗面膏 用溫水洗面
爽膚用SECRET KEY 保濕gel用L'OREAL men expert
次次都係咁樣 之後都好易出油[sosad]
一起身塊面成日好多油 同埋嘴邊位有時會少少紅同甩皮 太乾[sosad]
摺你就輸成世 3976日
iherbs郵費寄去香港好平@_@
有咩好推介??


Thayers?之前一買買4枝圍番開都係80幾蚊
敏感肌都okay :)
但就用哂想轉新野
有咩toner好推介 #yup#

thayers聽聞唔係堅花水黎
你想用花水做toner不如用florihana花水;-)

花水一定係買florihana,你想iherb買就reviva labs rosewater spray,唔好買thayers
workbeach 3976日
work女朋友絲打召喚[shocking]
岩岩買左AB精華 luciderm同c粉
但唔記得用既次序 [sosad]
係咪洗面 唔駛搽toner luciderm開c粉跟住AB跟住普通lotion?
早晚一唔一樣?tks #adore# #adore# #adore#


原來包裝盒寫得好清楚 [sosad]
岩岩用左 :P吸收得好快慳返唔少時間 [sosad]
希望有好明顯既效果啦加埋成2700仲已經9折左


有得儲貼紙#hoho# 不過我今日 day off [sosad]
A同B係 alkaline
luciderm 中性
C 酸性
如果想淨用 synergie 就
日:luciderm vit c - 面霜/ sunscreen
夜:luciderm - vit a - vit b

想用埋其他已有 skincare 就… 一係繼續cm
一係打去mimingmart TST 問我#hehe#

mimingmart其實有咩護膚品好用?
價格係咪都偏貴?@_@


我個人就vit a , b luciderm
其實係貴[sosad][sosad]
因為成份一定安全同活性高
只可以講如果唔想禍害下一代(好多 大 brand skincare 都有好多有害成份) 皮膚好
synergie係幾好既選擇

mimingmart 寄賣既其他 brand 都係標榜無害
Ellis_ 3976日
有得儲貼紙#hoho# 不過我今日 day off [sosad]
A同B係 alkaline
luciderm 中性
C 酸性
如果想淨用 synergie 就
日:luciderm vit c - 面霜/ sunscreen
夜:luciderm - vit a - vit b

想用埋其他已有 skincare 就… 一係繼續cm
一係打去mimingmart TST 問我#hehe#

mimingmart其實有咩護膚品好用?
價格係咪都偏貴?@_@


我個人就vit a , b luciderm
其實係貴[sosad][sosad]
因為成份一定安全同活性高
只可以講如果唔想禍害下一代(好多 大 brand skincare 都有好多有害成份) 皮膚好
synergie係幾好既選擇

mimingmart 寄賣既其他 brand 都係標榜無害


今朝Cetaphil->luciderm+c粉->無印清爽lotion->無印防曬
再上ud naked skin liquid有啲唔貼 [sosad]
luciderm中性可以用toner ???定朝早都用返vit b好呢
但朝早都用就用得快啲 :o) :~(
btw我係俾佢啲youtube片燒到
至少有科學根據 知搽左啲咩上面
好過啲大牌子唔知有咩成份又未必有效
workbeach 3976日
有得儲貼紙#hoho# 不過我今日 day off [sosad]
A同B係 alkaline
luciderm 中性
C 酸性
如果想淨用 synergie 就
日:luciderm vit c - 面霜/ sunscreen
夜:luciderm - vit a - vit b

想用埋其他已有 skincare 就… 一係繼續cm
一係打去mimingmart TST 問我#hehe#

mimingmart其實有咩護膚品好用?
價格係咪都偏貴?@_@


我個人就vit a , b luciderm
其實係貴[sosad][sosad]
因為成份一定安全同活性高
只可以講如果唔想禍害下一代(好多 大 brand skincare 都有好多有害成份) 皮膚好
synergie係幾好既選擇

mimingmart 寄賣既其他 brand 都係標榜無害


今朝Cetaphil->luciderm c粉->無印清爽lotion->無印防曬
再上ud naked skin liquid有啲唔貼 [sosad]
luciderm中性可以用toner ???定朝早都用返vit b好呢
但朝早都用就用得快啲 :o) :~(
btw我係俾佢啲youtube片燒到
至少有科學根據 知搽左啲咩上面
好過啲大牌子唔知有咩成份又未必有效


luciderm 可以用 toner 啊
總之用vit a/b先要諗其他野用唔用得
如果你係偏油可以用 youth 版 b3
平D同清爽D
MnM'S 3976日
有得儲貼紙#hoho# 不過我今日 day off [sosad]
A同B係 alkaline
luciderm 中性
C 酸性
如果想淨用 synergie 就
日:luciderm vit c - 面霜/ sunscreen
夜:luciderm - vit a - vit b

想用埋其他已有 skincare 就… 一係繼續cm
一係打去mimingmart TST 問我#hehe#

mimingmart其實有咩護膚品好用?
價格係咪都偏貴?@_@


我個人就vit a , b luciderm
其實係貴[sosad][sosad]
因為成份一定安全同活性高
只可以講如果唔想禍害下一代(好多 大 brand skincare 都有好多有害成份) 皮膚好
synergie係幾好既選擇

mimingmart 寄賣既其他 brand 都係標榜無害


今朝Cetaphil->luciderm c粉->無印清爽lotion->無印防曬
再上ud naked skin liquid有啲唔貼 [sosad]
luciderm中性可以用toner ???定朝早都用返vit b好呢
但朝早都用就用得快啲 :o) :~(
btw我係俾佢啲youtube片燒到
至少有科學根據 知搽左啲咩上面
好過啲大牌子唔知有咩成份又未必有效


luciderm 可以用 toner 啊
總之用vit a/b先要諗其他野用唔用得
如果你係偏油可以用 youth 版 b3
平D同清爽D

咁鬼複雜既[sosad]
個一set野其實對皮膚有咩幫助?
MnM'S 3976日
iherbs郵費寄去香港好平@_@
有咩好推介??


Thayers?之前一買買4枝圍番開都係80幾蚊
敏感肌都okay :)
但就用哂想轉新野
有咩toner好推介 #yup#

thayers聽聞唔係堅花水黎
你想用花水做toner不如用florihana花水;-)

花水一定係買florihana,你想iherb買就reviva labs rosewater spray,唔好買thayers

香港買到florihana就唔上iherbs唔買花水喇[sosad]
cleanser有冇咩推介?易出油,夜晚用唔到太mild既洗面:-(
旺仔 3976日
有冇絲打有用水光針?邊隻好用?:D
Ellis_ 3976日
今朝Cetaphil->luciderm c粉->無印清爽lotion->無印防曬
再上ud naked skin liquid有啲唔貼 [sosad]
luciderm中性可以用toner ???定朝早都用返vit b好呢
但朝早都用就用得快啲 :o) :~(
btw我係俾佢啲youtube片燒到
至少有科學根據 知搽左啲咩上面
好過啲大牌子唔知有咩成份又未必有效


luciderm 可以用 toner 啊
總之用vit a/b先要諗其他野用唔用得
如果你係偏油可以用 youth 版 b3
平D同清爽D

咁鬼複雜既[sosad]
個一set野其實對皮膚有咩幫助?

https://www.youtube.com/watch?v=4gpzAoSSwVs
https://www.youtube.com/watch?v=ZzApO742ixU
我好可愛 3976日
男朋友塊面有啲好細嘅凹凸洞同暗瘡印
搞左好耐都唔退
各位絲打有冇咩好方法去印同收毛孔?
買左枝雪肌精比佢敷左排
皮膚係好左 但都唔退 :-( :-(
貓貓好打意 3976日
Thayers?之前一買買4枝圍番開都係80幾蚊
敏感肌都okay :)
但就用哂想轉新野
有咩toner好推介 #yup#

thayers聽聞唔係堅花水黎
你想用花水做toner不如用florihana花水;-)

花水一定係買florihana,你想iherb買就reviva labs rosewater spray,唔好買thayers


係咪一定要去佢個網買?有冇門市有 :O
因為佢好多隻味想聞下先買 [sosad]
公主病病人 3976日
Thayers?之前一買買4枝圍番開都係80幾蚊
敏感肌都okay :)
但就用哂想轉新野
有咩toner好推介 #yup#

thayers聽聞唔係堅花水黎
你想用花水做toner不如用florihana花水;-)

花水一定係買florihana,你想iherb買就reviva labs rosewater spray,唔好買thayers


係咪一定要去佢個網買?有冇門市有 :O
因為佢好多隻味想聞下先買 [sosad]

florihana葵芳好似有代理 有現貨 但唔知有冇得索下[banghead]
我係用家 3976日
油性皮膚有咩粉底好用。
同埋有咩產品令塊面白d。 #adore#
拾思邏 3976日
用lihk search唔到post:o)
回番咀唇敏感?個位絲打
希望以下產品幫到你#hoho#
近江兄弟?身用
blitex就臨訓前用好?
shiseido都隨身用
https://img.eservice-hk.net/upload/2015/08/08/021336_587391c8b73354dfb82042ebee5c4af9.jpg

thx#adore#
我琴日都買左近江兄弟,搽咩潤唇膏都有禁住佢,但無好轉,尤其唔搽個陣會明顯d,同細心睇其實有d好細粒既野xx( @_@ 所以我開始懷疑係唇炎:~( 都未試過:-( 最快聽日睇醫生xx(
見你話sheseido個支要代購,咁blitex呢?大間d萬寧屈人寺有無?
姜惠貞 3976日
Thayers?之前一買買4枝圍番開都係80幾蚊
敏感肌都okay :)
但就用哂想轉新野
有咩toner好推介 #yup#

thayers聽聞唔係堅花水黎
你想用花水做toner不如用florihana花水;-)

花水一定係買florihana,你想iherb買就reviva labs rosewater spray,唔好買thayers


係咪一定要去佢個網買?有冇門市有 :O
因為佢好多隻味想聞下先買 [sosad]

florihana葵芳好似有代理 有現貨 但唔知有冇得索下[banghead]

有得索下
跳到頁尾