159長頸鹿
3966日
有冇絲打patpat有橙皮紋 點解決?

利申 瘦底

利申 瘦底

定有冇d天然d既base?唔想塗一層粉傷皮膚

有冇絲打有脊柱側彎![]()
我有
但一路冇理佢
而家大個左加上成日坐,就會痛
聽人講第時陀仔會辛苦?
我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲![]()
我唔打算生 所以![]()
不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經
絲打你得廿歲就話唔生![]()
我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點
平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛
M 到仲慘,點訓都痛
而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長
況且我個人做野又即興 畀我教仔死向左走向右走得 做人老母身教好重要![]()
你訓覺都會痛我又冇乜野
話口未完就黎M![]()
琴晚全晚不停轉身,真正訓得2粒鐘左右![]()
你有冇去睇開醫生?
以前個醫生叫我半年check一次條脊骨 結果...![]()
話時話各位絲打黎m會唔會頭暈作嘔呢d?
我身體差左好多 貧血第一日會唔舒服
![]()
有冇d咩湯水之類推介下
我黎m會嘔同胃痛![]()
![]()
有時會激頭痛
中醫話太虛
食得好訓得好果排一d事都冇
我黎M都會好頭痛,身體太虛,有冇咩方法令身體好D…
我飲完涼茶會勁頭暈,有冇人都係咁?
係咪要睇中醫先得…
![[banghead]](/faces/banghead.gif)
我都係mode Marie fansmode marie fans就算E都好多靚款
(個人覺得靚咋唔知其它人點睇)另外satami都唔錯Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cupp.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號最貴二百 最平二十大家可以去搶下
詳情睇佢地Facebook page利申已搶 好想再搶
![]()
真係大胸先明白 三排扣加粗帶係幾有安全感
大胸有款唔
係三排扣加粗帶架咩
利申:試到4排 扣到我
四排![]()
![]()
已慣
冇3排我嫌佢唔夠 4排最好
我都著4排~已經慣左~係有安全感過3排~著成日都唔會移位~
利申: satami fans
真心正
又包到d背脊肉
其實我想問點知個bra係咪岩?之前我個fd meet下我背脊就話個bra唔岩我 佢話bra應該幫你撥返d肉 但係我成日都覺得撥唔到 因為我覺得d肉係有彈性
矯形果d應該係幫你將d肉跟返個正確既形狀去生
不過你都要自己撥得岩
如果你個bra箍到你背脊d肉變成左一舊舊就應該唔岩
d賣bra阿姨會教你點撥架喇 等閒去齋試唔買學點撥
有冇絲打有脊柱側彎![]()
我有
但一路冇理佢
而家大個左加上成日坐,就會痛
聽人講第時陀仔會辛苦?
我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲![]()
我唔打算生 所以![]()
不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經
絲打你得廿歲就話唔生![]()
我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點
平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛
M 到仲慘,點訓都痛
而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長
況且我個人做野又即興 畀我教仔死向左走向右走得 做人老母身教好重要![]()
你訓覺都會痛我又冇乜野
話口未完就黎M![]()
琴晚全晚不停轉身,真正訓得2粒鐘左右![]()
你有冇去睇開醫生?
以前個醫生叫我半年check一次條脊骨 結果...![]()
話時話各位絲打黎m會唔會頭暈作嘔呢d?
我身體差左好多 貧血第一日會唔舒服
![]()
有冇d咩湯水之類推介下
我黎m會嘔同胃痛![]()
![]()
有時會激頭痛
中醫話太虛
食得好訓得好果排一d事都冇
我黎M都會好頭痛,身體太虛,有冇咩方法令身體好D…
我飲完涼茶會勁頭暈,有冇人都係咁?
係咪要睇中醫先得…
你應該寒/血糖低/血壓低
黎m後飲下杞子紅棗水/豬肝水/補血氣既野(北芪/黨參/淮山/杞子煲湯可以加雞) 就算冇m痛既女仔都可以飲 但唔好黎m飲
血糖低/血壓低就食蛋好似係![]()
涼茶其實唔係好岩女性飲 特別廿四味果d 太過寒
如果嚴重都係睇中醫調理下好d
上面既野全部啊媽教+整比我食同飲 一直以黎黎m食雪糕飲凍野都冇事 未試過m痛![]()
![]()
有冇絲係member 想去買mode marie fans真心 Mode Marie我都係mode Marie fans![]()
要去山林道o個間 我覺得d 款都幾靚,平胸家姐都跟左我去買
,E cup 絲可以去睇睇 之前去台灣買左呢個,再拎返去比呀姨改
https://www.omimibra.com/store_product/product/modemarie/New%202015%20SS/R62086-6400
就算E都好多靚款
(個人覺得靚咋唔知其它人點睇)另外satami都唔錯Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cupp.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號最貴二百 最平二十大家可以去搶下
詳情睇佢地Facebook page利申已搶 好想再搶
![]()
真係大胸先明白 三排扣加粗帶係幾有安全感
![]()
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
有冇絲打有脊柱側彎![]()
我有
但一路冇理佢
而家大個左加上成日坐,就會痛
聽人講第時陀仔會辛苦?
我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲![]()
我唔打算生 所以![]()
不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經
絲打你得廿歲就話唔生![]()
我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點
平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛
M 到仲慘,點訓都痛
而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長
況且我個人做野又即興 畀我教仔死向左走向右走得 做人老母身教好重要![]()
你訓覺都會痛我又冇乜野
話口未完就黎M![]()
琴晚全晚不停轉身,真正訓得2粒鐘左右![]()
你有冇去睇開醫生?
以前個醫生叫我半年check一次條脊骨 結果...![]()
話時話各位絲打黎m會唔會頭暈作嘔呢d?
我身體差左好多 貧血第一日會唔舒服
![]()
有冇d咩湯水之類推介下
我黎m會嘔同胃痛![]()
![]()
有時會激頭痛
中醫話太虛
食得好訓得好果排一d事都冇
我黎M都會好頭痛,身體太虛,有冇咩方法令身體好D…
我飲完涼茶會勁頭暈,有冇人都係咁?
係咪要睇中醫先得…
你應該寒/血糖低/血壓低
黎m後飲下杞子紅棗水/豬肝水/補血氣既野(北芪/黨參/淮山/杞子煲湯可以加雞) 就算冇m痛既女仔都可以飲 但唔好黎m飲
血糖低/血壓低就食蛋好似係![]()
涼茶其實唔係好岩女性飲 特別廿四味果d 太過寒
如果嚴重都係睇中醫調理下好d
上面既野全部啊媽教+整比我食同飲 一直以黎黎m食雪糕飲凍野都冇事 未試過m痛![]()
![]()
我都覺得應該係寒,所以我都唔敢食涼野。
我媽咪成日煲涼茶,以前飲都會頭暈但冇發現係因為涼茶,最近兩年先開始留意到次次飲完都頭暈…
其實補嘢我都唔太敢飲,前年新年媽咪煲咗當歸同雞,好似仲有D唔知咩參,我飲完發咗幾日燒,而且一直冇退燒,最後要去醫院!
而家我咩涼茶, 補嘢都唔會再飲…
![[banghead]](/faces/banghead.gif)
絲打們求教 新手![]()
皮膚唔好 有暗瘡印 面頰毛孔比較大
可以點搞![]()
![]()
平時用clarisonic洗完面就搽爽膚水就算,係咪再要搽d咩保濕?有冇推介?
如果遲d返學想化少少妝,可唔可以淨係畫眼線同搽唇膏?lipstick有冇推介定有冇d天然d既base?唔想塗一層粉傷皮膚
sor呀咩都唔識![]()
唇膏應該多人推Dior ?
![[banghead]](/faces/banghead.gif)
絲打們求教 新手![]()
皮膚唔好 有暗瘡印 面頰毛孔比較大
可以點搞![]()
![]()
平時用clarisonic洗完面就搽爽膚水就算,係咪再要搽d咩保濕?有冇推介?
如果遲d返學想化少少妝,可唔可以淨係畫眼線同搽唇膏?lipstick有冇推介定有冇d天然d既base?唔想塗一層粉傷皮膚
sor呀咩都唔識![]()
毛孔大呢個我都想求救![]()
洗完面用toner再保濕應該係最基本
化妝代幾多你喜歡架姐O:-) 唇膏應該多人推Dior ?
自己想試ysl 聽朋友講好j![]()
冇budget既revlon都唔錯
Base 多人推Sofina 自己用開benefit
但base同粉底係兩樣野 你搞清楚你係唔想上粉底定點 正常唔會淨用base
有冇絲係member 想去買mode marie fans真心 Mode Marie我都係mode Marie fans![]()
要去山林道o個間 我覺得d 款都幾靚,平胸家姐都跟左我去買
,E cup 絲可以去睇睇 之前去台灣買左呢個,再拎返去比呀姨改
https://www.omimibra.com/store_product/product/modemarie/New%202015%20SS/R62086-6400
就算E都好多靚款
(個人覺得靚咋唔知其它人點睇)另外satami都唔錯Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cupp.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號最貴二百 最平二十大家可以去搶下
詳情睇佢地Facebook page利申已搶 好想再搶
![]()
真係大胸先明白 三排扣加粗帶係幾有安全感
![]()
你地講完mode maria我就去左睇
但其實問心我覺得佢o的款係幾娘幾老土
我係咪要求太高?
![[banghead]](/faces/banghead.gif)
有冇絲係member 想去買![]()
你地講完mode maria我就去左睇
但其實問心我覺得佢o的款係幾娘幾老土
我係咪要求太高?
satami仲娘過mode marie喎
鍾意就得啦不過 
有冇絲打有脊柱側彎![]()
我有
但一路冇理佢
而家大個左加上成日坐,就會痛
聽人講第時陀仔會辛苦?
我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲![]()
我唔打算生 所以![]()
不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經
絲打你得廿歲就話唔生![]()
我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點
平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛
M 到仲慘,點訓都痛
而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長
況且我個人做野又即興 畀我教仔死向左走向右走得 做人老母身教好重要![]()
你訓覺都會痛我又冇乜野
話口未完就黎M![]()
琴晚全晚不停轉身,真正訓得2粒鐘左右![]()
你有冇去睇開醫生?
以前個醫生叫我半年check一次條脊骨 結果...![]()
話時話各位絲打黎m會唔會頭暈作嘔呢d?
我身體差左好多 貧血第一日會唔舒服
![]()
有冇d咩湯水之類推介下
N年冇CHECK![]()
![]()
![]()
![]()
我今次特別痛,琴日頂唔順去睇醫生打針![]()
脊醫係咪都要普通醫生轉介?
我脊柱則彎得7度算好輕微,但係唔知點解會覺得彎個個位好唔舒服![]()
我個fd嚴重好多都唔覺痛
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
有冇絲打有脊柱側彎![]()
我有
但一路冇理佢
而家大個左加上成日坐,就會痛
聽人講第時陀仔會辛苦?
我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲![]()
我唔打算生 所以![]()
不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經
絲打你得廿歲就話唔生![]()
我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點
平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛
M 到仲慘,點訓都痛
而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長
況且我個人做野又即興 畀我教仔死向左走向右走得 做人老母身教好重要![]()
你訓覺都會痛我又冇乜野
話口未完就黎M![]()
琴晚全晚不停轉身,真正訓得2粒鐘左右![]()
你有冇去睇開醫生?
以前個醫生叫我半年check一次條脊骨 結果...![]()
話時話各位絲打黎m會唔會頭暈作嘔呢d?
我身體差左好多 貧血第一日會唔舒服
![]()
有冇d咩湯水之類推介下
我黎m會嘔同胃痛![]()
![]()
有時會激頭痛
中醫話太虛
食得好訓得好果排一d事都冇
我黎M都會好頭痛,身體太虛,有冇咩方法令身體好D…
我飲完涼茶會勁頭暈,有冇人都係咁?
係咪要睇中醫先得…
你應該寒/血糖低/血壓低
黎m後飲下杞子紅棗水/豬肝水/補血氣既野(北芪/黨參/淮山/杞子煲湯可以加雞) 就算冇m痛既女仔都可以飲 但唔好黎m飲
血糖低/血壓低就食蛋好似係![]()
涼茶其實唔係好岩女性飲 特別廿四味果d 太過寒
如果嚴重都係睇中醫調理下好d
上面既野全部啊媽教+整比我食同飲 一直以黎黎m食雪糕飲凍野都冇事 未試過m痛![]()
![]()
我都覺得應該係寒,所以我都唔敢食涼野。
我媽咪成日煲涼茶,以前飲都會頭暈但冇發現係因為涼茶,最近兩年先開始留意到次次飲完都頭暈…
其實補嘢我都唔太敢飲,前年新年媽咪煲咗當歸同雞,好似仲有D唔知咩參,我飲完發咗幾日燒,而且一直冇退燒,最後要去醫院!
而家我咩涼茶, 補嘢都唔會再飲…
當歸同雞 好似熱同燥火 有可能會發燒(老母講)
試下唔要雞換豬肉
一係就下杞子紅棗水/豬肝水
有冇絲打有脊柱側彎![]()
我有
但一路冇理佢
而家大個左加上成日坐,就會痛
聽人講第時陀仔會辛苦?
我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲![]()
我唔打算生 所以![]()
不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經
絲打你得廿歲就話唔生![]()
我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點
平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛
M 到仲慘,點訓都痛
而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長
況且我個人做野又即興 畀我教仔死向左走向右走得 做人老母身教好重要![]()
你訓覺都會痛我又冇乜野
話口未完就黎M![]()
琴晚全晚不停轉身,真正訓得2粒鐘左右![]()
你有冇去睇開醫生?
以前個醫生叫我半年check一次條脊骨 結果...![]()
話時話各位絲打黎m會唔會頭暈作嘔呢d?
我身體差左好多 貧血第一日會唔舒服
![]()
有冇d咩湯水之類推介下
我黎m會嘔同胃痛![]()
![]()
有時會激頭痛
中醫話太虛
食得好訓得好果排一d事都冇
我黎M都會好頭痛,身體太虛,有冇咩方法令身體好D…
我飲完涼茶會勁頭暈,有冇人都係咁?
係咪要睇中醫先得…
你應該寒/血糖低/血壓低
黎m後飲下杞子紅棗水/豬肝水/補血氣既野(北芪/黨參/淮山/杞子煲湯可以加雞) 就算冇m痛既女仔都可以飲 但唔好黎m飲
血糖低/血壓低就食蛋好似係![]()
涼茶其實唔係好岩女性飲 特別廿四味果d 太過寒
如果嚴重都係睇中醫調理下好d
上面既野全部啊媽教+整比我食同飲 一直以黎黎m食雪糕飲凍野都冇事 未試過m痛![]()
![]()
我都覺得應該係寒,所以我都唔敢食涼野。
我媽咪成日煲涼茶,以前飲都會頭暈但冇發現係因為涼茶,最近兩年先開始留意到次次飲完都頭暈…
其實補嘢我都唔太敢飲,前年新年媽咪煲咗當歸同雞,好似仲有D唔知咩參,我飲完發咗幾日燒,而且一直冇退燒,最後要去醫院!
而家我咩涼茶, 補嘢都唔會再飲…
當歸同雞 好似熱同燥火 有可能會發燒(老母講)
試下唔要雞換豬肉
一係就下杞子紅棗水/豬肝水