[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
咩名都好啦 3977日
請教 暗瘡肌/敏感肌應該用咩野落妝最好#adore#
豪子 3977日
有無絲打想要love liner黑色
買錯左顏色 [sosad]
妮可妮可妮 3977日
jo malone香水真係超正[bomb]
可惜太貴:-(
到依加都未搵到一隻可以取代佢o既香水:~(


有冇邊隻味推介#hehe#


一定係blackberry^3^ #love#
超正超正超正[bomb]

red rose都可以[bomb]
但最鍾意都係blackberry


english pear:P[bomb]

Pear x2#hoho# #hoho#
陣味真係好特別好舒服,不過真係勁唔long lasting..


pear陣味我聞唔到,噴幾多都聞唔到:-(
Ellis_ 3977日
work女朋友絲打召喚[shocking]
岩岩買左AB精華 luciderm同c粉
但唔記得用既次序 [sosad]
係咪洗面 唔駛搽toner luciderm開c粉跟住AB跟住普通lotion?
早晚一唔一樣?tks #adore# #adore# #adore#
Ellis_ 3977日
work女朋友絲打召喚[shocking]
岩岩買左AB精華 luciderm同c粉
但唔記得用既次序 [sosad]
係咪洗面 唔駛搽toner luciderm開c粉跟住AB跟住普通lotion?
早晚一唔一樣?tks #adore# #adore# #adore#


原來包裝盒寫得好清楚 [sosad]
岩岩用左 :P吸收得好快慳返唔少時間 [sosad]
希望有好明顯既效果啦加埋成2700仲已經9折左
你喔! 3977日
jo malone香水真係超正[bomb]
可惜太貴:-(
到依加都未搵到一隻可以取代佢o既香水:~(


有冇邊隻味推介#hehe#


一定係blackberry^3^ #love#
超正超正超正[bomb]

red rose都可以[bomb]
但最鍾意都係blackberry


english pear:P[bomb]

Pear x2#hoho# #hoho#
陣味真係好特別好舒服,不過真係勁唔long lasting..


pear陣味我聞唔到,噴幾多都聞唔到:-(


岩岩同朋友講起呢個牌子 想試下
大約幾錢?
Ellis_ 3977日
Pear x2#hoho# #hoho#
陣味真係好特別好舒服,不過真係勁唔long lasting..


pear陣味我聞唔到,噴幾多都聞唔到:-(


岩岩同朋友講起呢個牌子 想試下
大約幾錢?


30ml 560 好似係
摺你就輸成世 3977日
收到Elemis cleansing balm同flash balm,唔知係咪真係咁好用:P
咸檸七 3977日
唉,真係傻的嗎無極限[sosad]
支base整到塊面白左
諗到買隻深色d既粉可能中和返
點知又太深色[sosad] [sosad]
其實可唔可以唔用base#adore#
Smoosh 3977日
唉,真係傻的嗎無極限[sosad]
支base整到塊面白左
諗到買隻深色d既粉可能中和返
點知又太深色[sosad] [sosad]
其實可唔可以唔用base#adore#

一向唔用base......防哂之後直接濕粉
咸檸七 3977日
唉,真係傻的嗎無極限[sosad]
支base整到塊面白左
諗到買隻深色d既粉可能中和返
點知又太深色[sosad] [sosad]
其實可唔可以唔用base#adore#

一向唔用base......防哂之後直接濕粉

化妝零知識
如果唔係有時化左會好睇d都唔想搞:~(
我果d係粉餅[sosad]
workbeach 3977日
jo malone香水真係超正[bomb]
可惜太貴:-(
到依加都未搵到一隻可以取代佢o既香水:~(


有冇邊隻味推介#hehe#


一定係blackberry^3^ #love#
超正超正超正[bomb]

red rose都可以[bomb]
但最鍾意都係blackberry


english pear:P[bomb]

#hehe##hehe##hehe##hehe#
遲?去j下先
workbeach 3977日
work女朋友絲打召喚[shocking]
岩岩買左AB精華 luciderm同c粉
但唔記得用既次序 [sosad]
係咪洗面 唔駛搽toner luciderm開c粉跟住AB跟住普通lotion?
早晚一唔一樣?tks #adore# #adore# #adore#


原來包裝盒寫得好清楚 [sosad]
岩岩用左 :P吸收得好快慳返唔少時間 [sosad]
希望有好明顯既效果啦加埋成2700仲已經9折左


有得儲貼紙#hoho# 不過我今日 day off [sosad]
A同B係 alkaline
luciderm 中性
C 酸性
如果想淨用 synergie 就
日:luciderm vit c - 面霜/ sunscreen
夜:luciderm - vit a - vit b

想用埋其他已有 skincare 就… 一係繼續cm
一係打去mimingmart TST 問我#hehe#
workbeach 3977日
work女朋友絲打召喚[shocking]
岩岩買左AB精華 luciderm同c粉
但唔記得用既次序 [sosad]
係咪洗面 唔駛搽toner luciderm開c粉跟住AB跟住普通lotion?
早晚一唔一樣?tks #adore# #adore# #adore#


原來包裝盒寫得好清楚 [sosad]
岩岩用左 :P吸收得好快慳返唔少時間 [sosad]
希望有好明顯既效果啦加埋成2700仲已經9折左


有得儲貼紙#hoho# 不過我今日 day off [sosad]
A同B係 alkaline
luciderm 中性
C 酸性
如果想淨用 synergie 就
日:luciderm vit c - 面霜/ sunscreen
夜:luciderm - vit a - vit b

想用埋其他已有 skincare 就… 一係繼續cm
一係打去mimingmart TST 問我#hehe#


BTW vit a 記得每次用之前要shake下
如果唔係到最後你會後悔
咸濕枕頭 3977日
用lihk search唔到post:o)
回番咀唇敏感?個位絲打
希望以下產品幫到你#hoho#
近江兄弟?身用
blitex就臨訓前用好?
shiseido都隨身用
https://img.eservice-hk.net/upload/2015/08/08/021336_587391c8b73354dfb82042ebee5c4af9.jpg
最鍾意嗲你 3977日
用lihk search唔到post:o)
回番咀唇敏感?個位絲打
希望以下產品幫到你#hoho#
近江兄弟?身用
blitex就臨訓前用好?
shiseido都隨身用
https://img.eservice-hk.net/upload/2015/08/08/021336_587391c8b73354dfb82042ebee5c4af9.jpg


全部都係潤唇膏定乜黎?
用左係好d定唔會再引發敏感?
我依家用緊dhc潤唇膏咋
我係用家 3977日
咁呢個要睇你膚質 無得就咁推介牌子

仲要睇你budget 同埋想要乜野


應該油性.筆值冇限:-(




innisfree幾好,男仔行入舖都無乜壓力


[sosad]睇下你想要咩喎 粉底定眉筆呀 ???
有啲專櫃牌子有男ba

眉筆有

想要化妝水,粉底,遮瑕#adore#

:-( :-( :-(
食屎好唔好 3977日
男仔一問 油性皮膚
每日都係洗面 爽膚 加保濕GEL
但係都係油到Hi Hi 特別係T字位
有無PRODUCT好介紹[sosad] :~(
workbeach 3977日
咁呢個要睇你膚質 無得就咁推介牌子

仲要睇你budget 同埋想要乜野


應該油性.筆值冇限:-(




innisfree幾好,男仔行入舖都無乜壓力


[sosad]睇下你想要咩喎 粉底定眉筆呀 ???
有啲專櫃牌子有男ba

眉筆有

想要化妝水,粉底,遮瑕#adore#

:-( :-( :-(


去 makeup forever / mac / bobbi brown
去個有呢幾間既商場
見邊間ba順眼就邊間#hehe##hehe#
BTW 粉底用餅狀最好, for 新手
加個 Buffing brush 手殘都變化妝師
沒有根的野草 3977日
男仔一問 油性皮膚
每日都係洗面 爽膚 加保濕GEL
但係都係油到Hi Hi 特別係T字位
有無PRODUCT好介紹[sosad] :~(


洗面用左洗面膏? 用左熱水洗面? 爽膚水用咩? 保濕gel又用邊隻?
有時出油勁係底太乾 唔一定係因為油性皮膚呀 :)
唔好用洗面膏 唔好用熱水 用溫水/凍水 冇咁刺激 會舒服d添架 #good#
阿煩. 3977日
人在泰國
想問boots有咩值得買 #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore#
豬係就讀轉掉 3977日
最近心思思想買支chanel [bomb]


hi [bomb] 一直想入armani同cle de peau [bomb]
但未揀到鐘意既色
Armani有冇靚色推薦 [bomb]

買左支Armani sheer 唔係勁顯色但好潤好自然
仲好過Dior glow:P


仲有冇其他唇膏推介
近排鍾意用 ysl tint in oil 好玻璃咀都好自然好正 [bomb]
Ellis_ 3977日
人在泰國
想問boots有咩值得買 #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore# #adore#


:-(冇去過泰國boots唔知有咩買
但好想去買soap & glory [sosad]
btw黑咪岩岩出左條泰國haul片可以睇下
Ellis_ 3977日
原來包裝盒寫得好清楚 [sosad]
岩岩用左 :P吸收得好快慳返唔少時間 [sosad]
希望有好明顯既效果啦加埋成2700仲已經9折左


有得儲貼紙#hoho# 不過我今日 day off [sosad]
A同B係 alkaline
luciderm 中性
C 酸性
如果想淨用 synergie 就
日:luciderm vit c - 面霜/ sunscreen
夜:luciderm - vit a - vit b

想用埋其他已有 skincare 就… 一係繼續cm
一係打去mimingmart TST 問我#hehe#


BTW vit a 記得每次用之前要shake下
如果唔係到最後你會後悔


#adore# #adore# #adore#唔該絲打
我淨係最後既moisturizer係用返本身有既
都係muji敏感肌lotion 成份好簡單應該唔會撞 ???
不過夜晚有加body shop vit e油
btw我成日倒瀉啲精華 :~(
呢幾支咁貴真係要check多幾次有冇扭實 :o)
Ellis_ 3977日
[sosad]睇下你想要咩喎 粉底定眉筆呀 ???
有啲專櫃牌子有男ba

眉筆有

想要化妝水,粉底,遮瑕#adore#

:-( :-( :-(


#94答埋你 #hehe# 男仔用埋bronzer應該幾好睇 [sosad]
平價skincare我覺得muji幾好 或者極潤新出個隻gel啦
淨用化妝水上妝應該會唔夠貼
跳到頁尾