神樂女王
3966日
決定買bareminerals original 粉同佢個定妝粉。本身用緊makeup forever個定妝蜜餅。係幾好但想試其他
![[bomb]](/faces/bomb.gif)
![[bomb]](/faces/bomb.gif)
有無遮瑕膏可以遮到淚溝?
遮完黑眼圈仲有個眼袋係到咁
同樣問題但我打算買cdp遮暇膏
你試下collection 2000.其實唔錯但我想完美d

有無遮瑕膏可以遮到淚溝?
遮完黑眼圈仲有個眼袋係到咁
同樣問題但我打算買cdp遮暇膏
你試下collection 2000.其實唔錯但我想完美d
我琴日買左collection2000
到底有無可能遮個黑眼圈遮到8成以上?
如果你要遮瑕 就用液
Revlon colorstay開架黎講冇得輸 聽人講estee lauder double wear都好勁 我自己就未用過所以答你唔到好唔好用
粉餅可以用黎當遮多層順便定埋妝
或者用遮瑕膏 如果皮膚唔差 只係需要遮下d印咁 遮瑕膏上完用粉定左佢就得
你係畫咩眼線先? 內眼線定外眼線
你算唔算油眼
我雙眼皮所以幫你唔到不過可以痴雙眼皮膠紙/水頂高個雙眼皮
男仔應該唔鐘意搽太厚粉 double wear都幾厚下 但遮瑕係好勁 或者去專櫃試下個感覺
我會搽個薄身既粉底再上遮瑕 加多層粉定妝
男仔一般都係畫內眼線 定係你想畫到韓星咁
我多數都係畫內眼線同隱形眼線
係去party係畫外眼線
自己唔算係油眼
如果你要遮瑕 就用液
Revlon colorstay開架黎講冇得輸 聽人講estee lauder double wear都好勁 我自己就未用過所以答你唔到好唔好用
粉餅可以用黎當遮多層順便定埋妝
或者用遮瑕膏 如果皮膚唔差 只係需要遮下d印咁 遮瑕膏上完用粉定左佢就得
你係畫咩眼線先? 內眼線定外眼線
你算唔算油眼
我雙眼皮所以幫你唔到不過可以痴雙眼皮膠紙/水頂高個雙眼皮
男仔應該唔鐘意搽太厚粉 double wear都幾厚下 但遮瑕係好勁 或者去專櫃試下個感覺
我會搽個薄身既粉底再上遮瑕 加多層粉定妝
男仔一般都係畫內眼線 定係你想畫到韓星咁
我多數都係畫內眼線同隱形眼線
係去party係畫外眼線
自己唔算係油眼
無知一問咩係隱形眼線? 我凈係知內眼線
夜晚 洗面>爽膚>保濕>marks 夠唔夠?
保濕有咩推介? budget 100~200
利申 巴打
THX![]()
其實ok嫁啦
Masks唔駛日日敷添
所有護膚品都係 成份越簡單越好 我揀最主要冇酒精就得
我用Kiehl's個乜乜ultra facial cream 不過試sample先 佢有silicone有d人可能會塞毛孔
用
再唔係買維他命e油或者椿花籽油 不過前者小心如果有礦物油就唔好搽面
用唔用cream 有人話冬天先用
佢果個系列有好多選擇 拎sample試試先![]()
![]()
呢個我唔覺得太潤 岩岩好
step咁樣? 洗面>爽膚>保濕>marks>cream O:-)
如果你個routine係咁
巴打你仲資整過大部分女人
我唔知你 [保濕] 係指o的咩
如果你指cream就mask後搽
如果係保濕精華就
敷保濕mask就唔洗再搽精華都ok
因為mask入面個o的都係精華?
所以係:
洗面>爽膚>mask>cream
or
洗面>爽膚>精華>cream
btw, 提提你mask唔好日日敷
太好營養可能會爆瘡/生粒粒
個保濕係肌研保濕乳液
屋企人講洗面>爽膚>保濕乳液>mask>cream
有錯?糾正 thx
小妹仲是個學生(中學雞)遲下返學想化個base先返學,遮下塊成日紅卜卜嘅面 打算買支cc cream 用 絲打們有咩推介? 想望落去好自然無化妝咁 利申內乾外油敏感暗瘡肌個人覺得其實中學搽防曬都夠啦(有色防曬都ok既)![]()
agger
cc cream唔岩出油肌
溶到勁誇張
聽個電話 成個mon都立立令
btw,你點解會形容自己敏感暗瘡肌
我覺得呢兩樣野好難並存
有既 不過好多已經係爛面
買個粉餅好過
咁我有冇爛面咁誇張都是面頰同額頭爆幾粒瘡啫
其實我都唔知自己算油定算乾![]()
成日見到自己塊面咁到出晒裂紋 但同時又是咁咇油
話自己容易敏感是因為成日用啲洗面產品同mask塊面都紅晒
應該係乾到出油
有冇絲打有脊柱側彎![]()
我有
但一路冇理佢
而家大個左加上成日坐,就會痛
聽人講第時陀仔會辛苦?
我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲![]()
我唔打算生 所以![]()
不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經
絲打你得廿歲就話唔生![]()
我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點
平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛
M 到仲慘,點訓都痛
而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長
況且我個人做野又即興 畀我教仔死向左走向右走得 做人老母身教好重要![]()
你訓覺都會痛我又冇乜野
話口未完就黎M![]()
琴晚全晚不停轉身,真正訓得2粒鐘左右![]()
第一日會唔舒服
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
有冇絲打有脊柱側彎![]()
我有
但一路冇理佢
而家大個左加上成日坐,就會痛
聽人講第時陀仔會辛苦?
我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲![]()
我唔打算生 所以![]()
不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經
絲打你得廿歲就話唔生![]()
我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點
平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛
M 到仲慘,點訓都痛
而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長
況且我個人做野又即興 畀我教仔死向左走向右走得 做人老母身教好重要![]()
你訓覺都會痛我又冇乜野
話口未完就黎M![]()
琴晚全晚不停轉身,真正訓得2粒鐘左右![]()
你有冇去睇開醫生?
以前個醫生叫我半年check一次條脊骨 結果...![]()
話時話各位絲打黎m會唔會頭暈作嘔呢d?
我身體差左好多 貧血第一日會唔舒服
![]()
有冇d咩湯水之類推介下
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
有冇絲打有脊柱側彎![]()
我有
但一路冇理佢
而家大個左加上成日坐,就會痛
聽人講第時陀仔會辛苦?
我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲![]()
我唔打算生 所以![]()
不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經
絲打你得廿歲就話唔生![]()
我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點
平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛
M 到仲慘,點訓都痛
而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長
況且我個人做野又即興 畀我教仔死向左走向右走得 做人老母身教好重要![]()
你訓覺都會痛我又冇乜野
話口未完就黎M![]()
琴晚全晚不停轉身,真正訓得2粒鐘左右![]()
你有冇去睇開醫生?
以前個醫生叫我半年check一次條脊骨 結果...![]()
話時話各位絲打黎m會唔會頭暈作嘔呢d?
我身體差左好多 貧血第一日會唔舒服
![]()
有冇d咩湯水之類推介下
N年冇CHECK![]()
![]()
![]()
![]()
我今次特別痛,琴日頂唔順去睇醫生打針![]()

我都係mode Marie fansmode marie fans就算E都好多靚款
(個人覺得靚咋唔知其它人點睇)另外satami都唔錯Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cupp.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號最貴二百 最平二十大家可以去搶下
詳情睇佢地Facebook page利申已搶 好想再搶
![]()
真係大胸先明白 三排扣加粗帶係幾有安全感
大胸有款唔
係三排扣加粗帶架咩
利申:試到4排 扣到我
四排![]()
![]()
已慣
冇3排我嫌佢唔夠 4排最好
我都著4排~已經慣左~係有安全感過3排~著成日都唔會移位~
利申: satami fans
真心正
又包到d背脊肉
其實我想問點知個bra係咪岩?之前我個fd meet下我背脊就話個bra唔岩我 佢話bra應該幫你撥返d肉 但係我成日都覺得撥唔到 因為我覺得d肉係有彈性

有冇絲打有脊柱側彎![]()
我有
但一路冇理佢
而家大個左加上成日坐,就會痛
聽人講第時陀仔會辛苦?
我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲![]()
我唔打算生 所以![]()
不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經
絲打你得廿歲就話唔生![]()
我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點
平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛
M 到仲慘,點訓都痛
而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長
況且我個人做野又即興 畀我教仔死向左走向右走得 做人老母身教好重要![]()
你訓覺都會痛我又冇乜野
話口未完就黎M![]()
琴晚全晚不停轉身,真正訓得2粒鐘左右![]()
你有冇去睇開醫生?
以前個醫生叫我半年check一次條脊骨 結果...![]()
話時話各位絲打黎m會唔會頭暈作嘔呢d?
我身體差左好多 貧血第一日會唔舒服
![]()
有冇d咩湯水之類推介下
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
有冇絲打有脊柱側彎![]()
我有
但一路冇理佢
而家大個左加上成日坐,就會痛
聽人講第時陀仔會辛苦?
我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲![]()
我唔打算生 所以![]()
不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經
絲打你得廿歲就話唔生![]()
我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點
平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛
M 到仲慘,點訓都痛
而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長
況且我個人做野又即興 畀我教仔死向左走向右走得 做人老母身教好重要![]()
你訓覺都會痛我又冇乜野
話口未完就黎M![]()
琴晚全晚不停轉身,真正訓得2粒鐘左右![]()
你有冇去睇開醫生?
以前個醫生叫我半年check一次條脊骨 結果...![]()
話時話各位絲打黎m會唔會頭暈作嘔呢d?
我身體差左好多 貧血第一日會唔舒服
![]()
有冇d咩湯水之類推介下
我黎m會嘔同胃痛![]()
![]()
有無遮瑕膏可以遮到淚溝?
遮完黑眼圈仲有個眼袋係到咁
同樣問題但我打算買cdp遮暇膏
你試下collection 2000.其實唔錯但我想完美d
我琴日買左collection2000
到底有無可能遮個黑眼圈遮到8成以上?
我係跟住淚溝個位上遮暇膏,就咁遮冇咁好。跟淚溝果個形黎遮就唔錯。我都遮到7-8成但因為我買深左色所以係面再加一層膚色遮暇


我多數都係畫內眼線同隱形眼線
係去party係畫外眼線
自己唔算係油眼
無知一問咩係隱形眼線? 我凈係知內眼線
睫毛與睫毛之間果條
用咩眼線筆etude house 溶到
但果個位我冇咁易溶有無遮瑕膏可以遮到淚溝?
遮完黑眼圈仲有個眼袋係到咁
同樣問題但我打算買cdp遮暇膏
你試下collection 2000.其實唔錯但我想完美d
我琴日買左collection2000
到底有無可能遮個黑眼圈遮到8成以上?
我係跟住淚溝個位上遮暇膏,就咁遮冇咁好。跟淚溝果個形黎遮就唔錯。我都遮到7-8成但因為我買深左色所以係面再加一層膚色遮暇
我用tarte三文魚色打底
再係淚溝到打亮 都好明顯有淚溝
我都買左collection2000 但未到手

小妹仲是個學生(中學雞)遲下返學想化個base先返學,遮下塊成日紅卜卜?面 打算買支cc cream 用 絲打們有咩推介? 想望落去好自然無化妝咁 利申內乾外油敏感暗瘡肌個人覺得其實中學搽防曬都夠啦(有色防曬都ok既)![]()
agger![]()
cc cream唔岩出油肌
溶到勁誇張![]()
聽個電話 成個mon都立立令![]()
btw,你點解會形容自己敏感暗瘡肌![]()
我覺得呢兩樣野好難並存
有既 不過好多已經係爛面![]()
買個粉餅好過
咁我有冇爛面咁誇張都是面頰同額頭爆幾粒瘡?
其實我都唔知自己算油定算乾![]()
成日見到自己塊面咁到出晒裂紋 但同時又是咁咇油
話自己容易敏感是因為成日用?洗面產品同mask塊面都紅晒
應該係乾到出油
缺水基本上係皮膚所有問題根源
你飲多d水
護膚品有咁簡單得咁簡單 最緊要冇酒精
酒精對乾同敏感都唔好
真心 Mode Marie![]()
要去山林道o個間
我覺得d 款都幾靚,平胸家姐都跟左我去買,E cup 絲可以去睇睇
之前去台灣買左呢個,再拎返去比呀姨改![]()
https://www.omimibra.com/store_product/product/modemarie/New%202015%20SS/R62086-6400
我都係mode Marie fans![]()
就算E都好多靚款(個人覺得靚咋唔知其它人點睇)
另外satami都唔錯
Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cup
p.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號
最貴二百 最平二十
大家可以去搶下![]()
詳情睇佢地Facebook page
利申已搶 好想再搶
mode marie fans![]()
真係大胸先明白 三排扣加粗帶係幾有安全感

有冇絲打有脊柱側彎![]()
我有
但一路冇理佢
而家大個左加上成日坐,就會痛
聽人講第時陀仔會辛苦?
我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲![]()
我唔打算生 所以![]()
不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經
絲打你得廿歲就話唔生![]()
我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點
平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛
M 到仲慘,點訓都痛
而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長
況且我個人做野又即興 畀我教仔死向左走向右走得 做人老母身教好重要![]()
你訓覺都會痛我又冇乜野
話口未完就黎M![]()
琴晚全晚不停轉身,真正訓得2粒鐘左右![]()
你有冇去睇開醫生?
以前個醫生叫我半年check一次條脊骨 結果...![]()
話時話各位絲打黎m會唔會頭暈作嘔呢d?
我身體差左好多 貧血第一日會唔舒服
![]()
有冇d咩湯水之類推介下
我黎m會嘔同胃痛![]()
![]()
有時會激頭痛
中醫話太虛
食得好訓得好果排一d事都冇