[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
神樂女王 3966日
決定買bareminerals original 粉同佢個定妝粉。本身用緊makeup forever個定妝蜜餅。係幾好但想試其他[bomb] [bomb]
豚妹 3966日
有無遮瑕膏可以遮到淚溝?
遮完黑眼圈仲有個眼袋係到咁:~(

同樣問題:-( 但我打算買cdp遮暇膏:~( 你試下collection 2000.其實唔錯但我想完美d


我琴日買左collection2000

到底有無可能遮個黑眼圈遮到8成以上? :-(
神樂女王 3966日
有無遮瑕膏可以遮到淚溝?
遮完黑眼圈仲有個眼袋係到咁:~(

同樣問題:-( 但我打算買cdp遮暇膏:~( 你試下collection 2000.其實唔錯但我想完美d


我琴日買左collection2000

到底有無可能遮個黑眼圈遮到8成以上? :-(

我係跟住淚溝個位上遮暇膏,就咁遮冇咁好。跟淚溝果個形黎遮就唔錯。我都遮到7-8成但因為我買深左色所以係面再加一層膚色遮暇
窮小姐 3966日
如果你要遮瑕 就用液
Revlon colorstay開架黎講冇得輸 聽人講estee lauder double wear都好勁 我自己就未用過所以答你唔到好唔好用
粉餅可以用黎當遮多層順便定埋妝
或者用遮瑕膏 如果皮膚唔差 只係需要遮下d印咁 遮瑕膏上完用粉定左佢就得

你係畫咩眼線先? 內眼線定外眼線
你算唔算油眼

我雙眼皮所以幫你唔到[sosad] 不過可以痴雙眼皮膠紙/水頂高個雙眼皮

男仔應該唔鐘意搽太厚粉 double wear都幾厚下 但遮瑕係好勁 或者去專櫃試下個感覺
我會搽個薄身既粉底再上遮瑕 加多層粉定妝
男仔一般都係畫內眼線 定係你想畫到韓星咁[sosad]

我多數都係畫內眼線同隱形眼線
係去party係畫外眼線
自己唔算係油眼


無知一問咩係隱形眼線? 我凈係知內眼線
神樂女王 3966日
如果你要遮瑕 就用液
Revlon colorstay開架黎講冇得輸 聽人講estee lauder double wear都好勁 我自己就未用過所以答你唔到好唔好用
粉餅可以用黎當遮多層順便定埋妝
或者用遮瑕膏 如果皮膚唔差 只係需要遮下d印咁 遮瑕膏上完用粉定左佢就得

你係畫咩眼線先? 內眼線定外眼線
你算唔算油眼

我雙眼皮所以幫你唔到[sosad] 不過可以痴雙眼皮膠紙/水頂高個雙眼皮

男仔應該唔鐘意搽太厚粉 double wear都幾厚下 但遮瑕係好勁 或者去專櫃試下個感覺
我會搽個薄身既粉底再上遮瑕 加多層粉定妝
男仔一般都係畫內眼線 定係你想畫到韓星咁[sosad]

我多數都係畫內眼線同隱形眼線
係去party係畫外眼線
自己唔算係油眼


無知一問咩係隱形眼線? 我凈係知內眼線

睫毛與睫毛之間果條
俾心機讀書 3966日
[quote]
夜晚 洗面>爽膚>保濕>marks 夠唔夠?
保濕有咩推介? budget 100~200
利申 巴打
THX:-( :~(

其實ok嫁啦
Masks唔駛日日敷添
所有護膚品都係 成份越簡單越好 我揀最主要冇酒精就得
我用Kiehl's個乜乜ultra facial cream 不過試sample先 佢有silicone有d人可能會塞毛孔

再唔係買維他命e油或者椿花籽油 不過前者小心如果有礦物油就唔好搽面

用唔用cream 有人話冬天先用

佢果個系列有好多選擇 拎sample試試先:D :D
呢個我唔覺得太潤 岩岩好


step咁樣? 洗面>爽膚>保濕>marks>cream O:-)

#adore#


如果你個routine係咁
巴打你仲資整過大部分女人[sosad]
我唔知你 [保濕] 係指o的咩
如果你指cream就mask後搽
如果係保濕精華就
敷保濕mask就唔洗再搽精華都ok
因為mask入面個o的都係精華?

所以係:
洗面>爽膚>mask>cream
or
洗面>爽膚>精華>cream

btw, 提提你mask唔好日日敷
太好營養可能會爆瘡/生粒粒#cn#


個保濕係肌研保濕乳液
屋企人講洗面>爽膚>保濕乳液>mask>cream
有錯?糾正 thx:P


:-(
ps成日比人話我係女人
大飛豬 3966日
我多數都係畫內眼線同隱形眼線
係去party係畫外眼線
自己唔算係油眼

無知一問咩係隱形眼線? 我凈係知內眼線

睫毛與睫毛之間果條

用咩眼線筆:~( etude house 溶到:~(
廢達拿 3966日
小妹仲是個學生(中學雞)遲下返學想化個base先返學,遮下塊成日紅卜卜嘅面 打算買支cc cream 用 絲打們有咩推介? 想望落去好自然無化妝咁 利申內乾外油敏感暗瘡肌#adore# #adore#
個人覺得其實中學搽防曬都夠啦(有色防曬都ok既)


agger#yup#
cc cream唔岩出油肌
溶到勁誇張#ng#
聽個電話 成個mon都立立令#ng#

btw,你點解會形容自己敏感暗瘡肌[sosad]
我覺得呢兩樣野好難並存[sosad]


有既 不過好多已經係爛面[sosad][sosad]
買個粉餅好過[sosad]


咁我有冇爛面咁誇張[sosad]都是面頰同額頭爆幾粒瘡啫
其實我都唔知自己算油定算乾[sosad]
成日見到自己塊面咁到出晒裂紋 但同時又是咁咇油
話自己容易敏感是因為成日用啲洗面產品同mask塊面都紅晒

應該係乾到出油

缺水基本上係皮膚所有問題根源
你飲多d水
護膚品有咁簡單得咁簡單 最緊要冇酒精
酒精對乾同敏感都唔好
廢達拿 3966日
有冇絲打有脊柱側彎:~( :~(

我有
但一路冇理佢[banghead]

而家大個左加上成日坐,就會痛
聽人講第時陀仔會辛苦?:-(

我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲#cn#
我唔打算生 所以[sosad]
不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經#ass#

絲打你得廿歲就話唔生@_@
我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點
平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛
M 到仲慘,點訓都痛[sosad]

而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長
況且我個人做野又即興 畀我教仔死向左走向右走得 做人老母身教好重要[sosad]

你訓覺都會痛@_@ 我又冇乜野

話口未完就黎M:~(
琴晚全晚不停轉身,真正訓得2粒鐘左右:~( :~(

你有冇去睇開醫生?
以前個醫生叫我半年check一次條脊骨 結果...[sosad]

話時話各位絲打黎m會唔會頭暈作嘔呢d?
我身體差左好多 貧血xx( 第一日會唔舒服xx(
有冇d咩湯水之類推介下[sosad]
盜雷絲 3966日
有冇絲打有脊柱側彎:~( :~(

我有
但一路冇理佢[banghead]

而家大個左加上成日坐,就會痛
聽人講第時陀仔會辛苦?:-(

我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲#cn#
我唔打算生 所以[sosad]
不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經#ass#

絲打你得廿歲就話唔生@_@
我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點
平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛
M 到仲慘,點訓都痛[sosad]

而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長
況且我個人做野又即興 畀我教仔死向左走向右走得 做人老母身教好重要[sosad]

你訓覺都會痛@_@ 我又冇乜野

話口未完就黎M:~(
琴晚全晚不停轉身,真正訓得2粒鐘左右:~( :~(

你有冇去睇開醫生?
以前個醫生叫我半年check一次條脊骨 結果...[sosad]

話時話各位絲打黎m會唔會頭暈作嘔呢d?
我身體差左好多 貧血xx( 第一日會唔舒服xx(
有冇d咩湯水之類推介下[sosad]

N年冇CHECK[sosad] [sosad] [sosad] [sosad]
我今次特別痛,琴日頂唔順去睇醫生打針[sosad] [sosad]
MnM'S 3966日
有冇絲打有脊柱側彎:~( :~(

我有
但一路冇理佢[banghead]

而家大個左加上成日坐,就會痛
聽人講第時陀仔會辛苦?:-(

我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲#cn#
我唔打算生 所以[sosad]
不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經#ass#

絲打你得廿歲就話唔生@_@
我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點
平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛
M 到仲慘,點訓都痛[sosad]

而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長
況且我個人做野又即興 畀我教仔死向左走向右走得 做人老母身教好重要[sosad]

你訓覺都會痛@_@ 我又冇乜野

話口未完就黎M:~(
琴晚全晚不停轉身,真正訓得2粒鐘左右:~( :~(

你有冇去睇開醫生?
以前個醫生叫我半年check一次條脊骨 結果...[sosad]

話時話各位絲打黎m會唔會頭暈作嘔呢d?
我身體差左好多 貧血xx( 第一日會唔舒服xx(
有冇d咩湯水之類推介下[sosad]

N年冇CHECK[sosad] [sosad] [sosad] [sosad]
我今次特別痛,琴日頂唔順去睇醫生打針[sosad] [sosad]

脊醫係咪都要普通醫生轉介?
我脊柱則彎得7度算好輕微,但係唔知點解會覺得彎個個位好唔舒服:~(
我個fd嚴重好多都唔覺痛:-(
我冇講過 3966日
我都係mode Marie fans:P 就算E都好多靚款:P (個人覺得靚咋唔知其它人點睇)另外satami都唔錯Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cupp.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號最貴二百 最平二十大家可以去搶下[flowerface] 詳情睇佢地Facebook page利申已搶 好想再搶[bomb]
mode marie fans #yup# #yup#真係大胸先明白 三排扣加粗帶係幾有安全感 :-(


大胸有款唔
係三排扣加粗帶架咩[sosad]

利申:試到4排 扣到我#ng#


四排 [bomb] [bomb] [bomb] 已慣

冇3排我嫌佢唔夠 4排最好#yup#

我都著4排~已經慣左~係有安全感過3排~著成日都唔會移位~
利申: satami fans

真心正
又包到d背脊肉

其實我想問點知個bra係咪岩?之前我個fd meet下我背脊就話個bra唔岩我 佢話bra應該幫你撥返d肉 但係我成日都覺得撥唔到 因為我覺得d肉係有彈性[sosad]

矯形果d應該係幫你將d肉跟返個正確既形狀去生
不過你都要自己撥得岩
如果你個bra箍到你背脊d肉變成左一舊舊就應該唔岩
d賣bra阿姨會教你點撥架喇 等閒去齋試唔買學點撥#good#
Smoosh 3966日
有冇絲打有脊柱側彎:~( :~(

我有
但一路冇理佢[banghead]

而家大個左加上成日坐,就會痛
聽人講第時陀仔會辛苦?:-(

我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲#cn#
我唔打算生 所以[sosad]
不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經#ass#

絲打你得廿歲就話唔生@_@
我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點
平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛
M 到仲慘,點訓都痛[sosad]

而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長
況且我個人做野又即興 畀我教仔死向左走向右走得 做人老母身教好重要[sosad]

你訓覺都會痛@_@ 我又冇乜野

話口未完就黎M:~(
琴晚全晚不停轉身,真正訓得2粒鐘左右:~( :~(

你有冇去睇開醫生?
以前個醫生叫我半年check一次條脊骨 結果...[sosad]

話時話各位絲打黎m會唔會頭暈作嘔呢d?
我身體差左好多 貧血xx( 第一日會唔舒服xx(
有冇d咩湯水之類推介下[sosad]

我黎m會嘔同胃痛 [sosad] [sosad] [sosad]
Smoosh 3966日
我想問dr.wu杏仁酸係咪可以去角質?
用左之後就唔駛用peeling?
我冇講過 3966日
有冇絲打有脊柱側彎:~( :~(

我有
但一路冇理佢[banghead]

而家大個左加上成日坐,就會痛
聽人講第時陀仔會辛苦?:-(

我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲#cn#
我唔打算生 所以[sosad]
不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經#ass#

絲打你得廿歲就話唔生@_@
我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點
平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛
M 到仲慘,點訓都痛[sosad]

而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長
況且我個人做野又即興 畀我教仔死向左走向右走得 做人老母身教好重要[sosad]

你訓覺都會痛@_@ 我又冇乜野

話口未完就黎M:~(
琴晚全晚不停轉身,真正訓得2粒鐘左右:~( :~(

你有冇去睇開醫生?
以前個醫生叫我半年check一次條脊骨 結果...[sosad]

話時話各位絲打黎m會唔會頭暈作嘔呢d?
我身體差左好多 貧血xx( 第一日會唔舒服xx(
有冇d咩湯水之類推介下[sosad]

我黎m會嘔同胃痛 [sosad] [sosad] [sosad]

有時會激頭痛
中醫話太虛
食得好訓得好果排一d事都冇
flor 3966日
clinique有咩推介? #yup#
俾心機讀書 3966日
洗面>爽膚>保濕乳液>mask(一星期1,2次)>面霜
正確嗎?
岑沛林 3966日
有無遮瑕膏可以遮到淚溝?
遮完黑眼圈仲有個眼袋係到咁:~(

同樣問題:-( 但我打算買cdp遮暇膏:~( 你試下collection 2000.其實唔錯但我想完美d


我琴日買左collection2000

到底有無可能遮個黑眼圈遮到8成以上? :-(

我係跟住淚溝個位上遮暇膏,就咁遮冇咁好。跟淚溝果個形黎遮就唔錯。我都遮到7-8成但因為我買深左色所以係面再加一層膚色遮暇

我用tarte三文魚色打底
再係淚溝到打亮 都好明顯有淚溝:-(:-(
我都買左collection2000 但未到手
我係方丈 3966日
想問絲打
t位毛孔黑頭粉刺

要做咩治療/laser改善
最快見效#adore##adore#

唔求100%好哂
好3,4成我已經好開心#adore#
神樂女王 3966日
我多數都係畫內眼線同隱形眼線
係去party係畫外眼線
自己唔算係油眼

無知一問咩係隱形眼線? 我凈係知內眼線

睫毛與睫毛之間果條

用咩眼線筆:~( etude house 溶到:~(

我都仲未買到岩用既:~( 但果個位我冇咁易溶
神樂女王 3966日
有無遮瑕膏可以遮到淚溝?
遮完黑眼圈仲有個眼袋係到咁:~(

同樣問題:-( 但我打算買cdp遮暇膏:~( 你試下collection 2000.其實唔錯但我想完美d


我琴日買左collection2000

到底有無可能遮個黑眼圈遮到8成以上? :-(

我係跟住淚溝個位上遮暇膏,就咁遮冇咁好。跟淚溝果個形黎遮就唔錯。我都遮到7-8成但因為我買深左色所以係面再加一層膚色遮暇

我用tarte三文魚色打底
再係淚溝到打亮 都好明顯有淚溝:-(:-(
我都買左collection2000 但未到手

淚溝上dd同下dd我都會打亮埋。其實唔會完全遮得哂。只係令佢冇咁勁:~(
WilshereJack 3966日
小妹仲是個學生(中學雞)遲下返學想化個base先返學,遮下塊成日紅卜卜?面 打算買支cc cream 用 絲打們有咩推介? 想望落去好自然無化妝咁 利申內乾外油敏感暗瘡肌#adore# #adore#
個人覺得其實中學搽防曬都夠啦(有色防曬都ok既)


agger#yup#
cc cream唔岩出油肌
溶到勁誇張#ng#
聽個電話 成個mon都立立令#ng#

btw,你點解會形容自己敏感暗瘡肌[sosad]
我覺得呢兩樣野好難並存[sosad]


有既 不過好多已經係爛面[sosad][sosad]
買個粉餅好過[sosad]


咁我有冇爛面咁誇張[sosad]都是面頰同額頭爆幾粒瘡?
其實我都唔知自己算油定算乾[sosad]
成日見到自己塊面咁到出晒裂紋 但同時又是咁咇油
話自己容易敏感是因為成日用?洗面產品同mask塊面都紅晒

應該係乾到出油

缺水基本上係皮膚所有問題根源
你飲多d水
護膚品有咁簡單得咁簡單 最緊要冇酒精
酒精對乾同敏感都唔好

咁又是 搞好自己皮膚先至是最治本 皮膚差搽幾厚粉都無用
Hi你識春咩 3966日
真心 Mode Marie :P :P 要去山林道o個間

我覺得d 款都幾靚,平胸家姐都跟左我去買#yup# ,E cup 絲可以去睇睇

之前去台灣買左呢個,再拎返去比呀姨改#hehe#
https://www.omimibra.com/store_product/product/modemarie/New%202015%20SS/R62086-6400

我都係mode Marie fans:P
就算E都好多靚款:P (個人覺得靚咋唔知其它人點睇)
另外satami都唔錯
Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cup

p.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號
最貴二百 最平二十
大家可以去搶下[flowerface]
詳情睇佢地Facebook page
利申已搶 好想再搶[bomb]


mode marie fans #yup# #yup#
真係大胸先明白 三排扣加粗帶係幾有安全感 :-(


有冇絲係member 想去買 :~( #adore#
公主病病人 3966日
covermark 有幾款粉底9月1減價[yipes] [yipes] [yipes] [yipes]
就到冬天可以入貨:-[
apples 3966日
有冇絲打有脊柱側彎:~( :~(

我有
但一路冇理佢[banghead]

而家大個左加上成日坐,就會痛
聽人講第時陀仔會辛苦?:-(

我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲#cn#
我唔打算生 所以[sosad]
不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經#ass#

絲打你得廿歲就話唔生@_@
我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點
平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛
M 到仲慘,點訓都痛[sosad]

而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長
況且我個人做野又即興 畀我教仔死向左走向右走得 做人老母身教好重要[sosad]

你訓覺都會痛@_@ 我又冇乜野

話口未完就黎M:~(
琴晚全晚不停轉身,真正訓得2粒鐘左右:~( :~(

你有冇去睇開醫生?
以前個醫生叫我半年check一次條脊骨 結果...[sosad]

話時話各位絲打黎m會唔會頭暈作嘔呢d?
我身體差左好多 貧血xx( 第一日會唔舒服xx(
有冇d咩湯水之類推介下[sosad]

我黎m會嘔同胃痛 [sosad] [sosad] [sosad]

有時會激頭痛
中醫話太虛
食得好訓得好果排一d事都冇


我黎M都會好頭痛,身體太虛,有冇咩方法令身體好D…
我飲完涼茶會勁頭暈,有冇人都係咁?
係咪要睇中醫先得…
跳到頁尾