[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
豚妹 3966日
小妹仲是個學生(中學雞)遲下返學想化個base先返學,遮下塊成日紅卜卜嘅面 打算買支cc cream 用 絲打們有咩推介? 想望落去好自然無化妝咁
利申內乾外油敏感暗瘡肌#adore# #adore#


個人覺得其實中學搽防曬都夠啦
(有色防曬都ok既)
岑沛林 3966日
有無遮瑕膏可以遮到淚溝?
遮完黑眼圈仲有個眼袋係到咁:~(
俏安娜 3966日
underarm快既話真係唔洗一分鐘可以做哂兩邊[sosad]
當然係講緊佢打得快之餘都打得哂有毛既位啦[sosad]
銀座好似唔係用755??


好似係用808

808冇向左走向右走用架[banghead]
做underarm點解唔揀instaskin?[banghead]


唉好sad 俾左288$
又冇得中途轉instaskin ga :-(
神樂女王 3966日
有無遮瑕膏可以遮到淚溝?
遮完黑眼圈仲有個眼袋係到咁:~(

同樣問題:-( 但我打算買cdp遮暇膏:~( 你試下collection 2000.其實唔錯但我想完美d
我係用家 3966日
老老實實,係咪個個牌子既化妝品男仔都可以買? ?_?
因為我變到個女仔咁,個個牌子都想試下。 [sosad]
紅字大王 3966日
有冇絲打有bra牌子推介 :~(


真心 Mode Marie :P :P 要去山林道o個間

我覺得d 款都幾靚,平胸家姐都跟左我去買#yup# ,E cup 絲可以去睇睇

之前去台灣買左呢個,再拎返去比呀姨改#hehe#
https://www.omimibra.com/store_product/product/modemarie/New%202015%20SS/R62086-6400

我都係mode Marie fans:P
就算E都好多靚款:P (個人覺得靚咋唔知其它人點睇)
另外satami都唔錯
Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cup

p.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號
最貴二百 最平二十
大家可以去搶下[flowerface]
詳情睇佢地Facebook page
利申已搶 好想再搶[bomb]


mode marie fans #yup# #yup#
真係大胸先明白 三排扣加粗帶係幾有安全感 :-(
禾系紅絲 3966日
係呀 我係乾肌:~(
做足補濕都甩:~(


我都係 早兩日用完 今日用隻控油粉底就即刻甩皮 但係我都做足補濕 :~(但係佢去粒粒真係好勁 唯有一星期用一次 :-(


絲打會唔會當佢係妝前打底咁用


@_@一定唔會 妝前用個日一定甩硬皮,除非個日化妝前好有時間敷mask或者做好保濕 [sosad]
秘制話梅 3966日
有冇絲打有bra牌子推介 :~(
真心 Mode Marie :P :P 要去山林道o個間 我覺得d 款都幾靚,平胸家姐都跟左我去買#yup# ,E cup 絲可以去睇睇 之前去台灣買左呢個,再拎返去比呀姨改#hehe# https://www.omimibra.com/store_product/product/modemarie/New%202015%20SS/R62086-6400
我都係mode Marie fans:P 就算E都好多靚款:P (個人覺得靚咋唔知其它人點睇)另外satami都唔錯Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cupp.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號最貴二百 最平二十大家可以去搶下[flowerface] 詳情睇佢地Facebook page利申已搶 好想再搶[bomb]
mode marie fans #yup# #yup#真係大胸先明白 三排扣加粗帶係幾有安全感 :-(


大胸有款唔
係三排扣加粗帶架咩[sosad]

利申:試到4排 扣到我#ng#
秘制話梅 3966日
小妹仲是個學生(中學雞)遲下返學想化個base先返學,遮下塊成日紅卜卜嘅面 打算買支cc cream 用 絲打們有咩推介? 想望落去好自然無化妝咁 利申內乾外油敏感暗瘡肌#adore# #adore#
個人覺得其實中學搽防曬都夠啦(有色防曬都ok既)


agger#yup#
cc cream唔岩出油肌
溶到勁誇張#ng#
聽個電話 成個mon都立立令#ng#

btw,你點解會形容自己敏感暗瘡肌[sosad]
我覺得呢兩樣野好難並存[sosad]
Willfulness 3966日
我都係mode Marie fans:P 就算E都好多靚款:P (個人覺得靚咋唔知其它人點睇)另外satami都唔錯Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cupp.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號最貴二百 最平二十大家可以去搶下[flowerface] 詳情睇佢地Facebook page利申已搶 好想再搶[bomb]
mode marie fans #yup# #yup#真係大胸先明白 三排扣加粗帶係幾有安全感 :-(


大胸有款唔
係三排扣加粗帶架咩[sosad]

利申:試到4排 扣到我#ng#


四排 [bomb] [bomb] [bomb] 已慣
廢達拿 3966日
我都係mode Marie fans:P 就算E都好多靚款:P (個人覺得靚咋唔知其它人點睇)另外satami都唔錯Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cupp.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號最貴二百 最平二十大家可以去搶下[flowerface] 詳情睇佢地Facebook page利申已搶 好想再搶[bomb]
mode marie fans #yup# #yup#真係大胸先明白 三排扣加粗帶係幾有安全感 :-(


大胸有款唔
係三排扣加粗帶架咩[sosad]

利申:試到4排 扣到我#ng#


四排 [bomb] [bomb] [bomb] 已慣

冇3排我嫌佢唔夠 4排最好#yup#
HEA到冇朋友 3966日
我都係mode Marie fans:P 就算E都好多靚款:P (個人覺得靚咋唔知其它人點睇)另外satami都唔錯Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cupp.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號最貴二百 最平二十大家可以去搶下[flowerface] 詳情睇佢地Facebook page利申已搶 好想再搶[bomb]
mode marie fans #yup# #yup#真係大胸先明白 三排扣加粗帶係幾有安全感 :-(


大胸有款唔
係三排扣加粗帶架咩[sosad]

利申:試到4排 扣到我#ng#


四排 [bomb] [bomb] [bomb] 已慣

冇3排我嫌佢唔夠 4排最好#yup#

我都著4排~已經慣左~係有安全感過3排~著成日都唔會移位~
利申: satami fans
我冇講過 3966日
我都係mode Marie fans:P 就算E都好多靚款:P (個人覺得靚咋唔知其它人點睇)另外satami都唔錯Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cupp.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號最貴二百 最平二十大家可以去搶下[flowerface] 詳情睇佢地Facebook page利申已搶 好想再搶[bomb]
mode marie fans #yup# #yup#真係大胸先明白 三排扣加粗帶係幾有安全感 :-(


大胸有款唔
係三排扣加粗帶架咩[sosad]

利申:試到4排 扣到我#ng#


四排 [bomb] [bomb] [bomb] 已慣

冇3排我嫌佢唔夠 4排最好#yup#

我都著4排~已經慣左~係有安全感過3排~著成日都唔會移位~
利申: satami fans

真心正
又包到d背脊肉
K.Bryant~ 3966日
化妝新手留名
男仔 混合偏油膚質
應該用粉底液定粉餅?
依家用緊the face shop bare skin nude foundation
但係想搵隻遮瑕度再高少少
因為自己鼻兩邊有紅唔係太遮得曬

同埋畫眼線係應該用邊隻眼線筆?有冇得介紹下?
自己內雙 應該點樣畫法?想等自己隻眼睇落更加有神/蒲look

Budget 每樣最多三四百左右

如果你要遮瑕 就用液
Revlon colorstay開架黎講冇得輸 聽人講estee lauder double wear都好勁 我自己就未用過所以答你唔到好唔好用
粉餅可以用黎當遮多層順便定埋妝
或者用遮瑕膏 如果皮膚唔差 只係需要遮下d印咁 遮瑕膏上完用粉定左佢就得

你係畫咩眼線先? 內眼線定外眼線
你算唔算油眼

我雙眼皮所以幫你唔到[sosad] 不過可以痴雙眼皮膠紙/水頂高個雙眼皮

男仔應該唔鐘意搽太厚粉 double wear都幾厚下 但遮瑕係好勁 或者去專櫃試下個感覺
我會搽個薄身既粉底再上遮瑕 加多層粉定妝
男仔一般都係畫內眼線 定係你想畫到韓星咁[sosad]

我多數都係畫內眼線同隱形眼線
係去party係畫外眼線
自己唔算係油眼
workbeach 3966日
小妹仲是個學生(中學雞)遲下返學想化個base先返學,遮下塊成日紅卜卜嘅面 打算買支cc cream 用 絲打們有咩推介? 想望落去好自然無化妝咁 利申內乾外油敏感暗瘡肌#adore# #adore#
個人覺得其實中學搽防曬都夠啦(有色防曬都ok既)


agger#yup#
cc cream唔岩出油肌
溶到勁誇張#ng#
聽個電話 成個mon都立立令#ng#

btw,你點解會形容自己敏感暗瘡肌[sosad]
我覺得呢兩樣野好難並存[sosad]


有既 不過好多已經係爛面[sosad][sosad]
買個粉餅好過[sosad]
廢達拿 3966日
Revlon colorstay
如果唔駛遮太多etude house bb cushion開架黎講唔錯 不過我用會起粒粒


好啦 我應該會買Revlon :D :D

revlon係幾好但我用好似會起暗粒:~( 唔知係咪revlon攪到咁


我諗平時薄薄用一層 卸妝卸得好?應該冇野掛 :~( :~(

卸得好我諗冇事既:~( :~( :~(

聽過有人有呢個問題 但大部分都冇 我都冇
你試下有冇事先 同埋卸乾淨d#hoho#
廢達拿 3966日
化妝新手留名
男仔 混合偏油膚質
應該用粉底液定粉餅?
依家用緊the face shop bare skin nude foundation
但係想搵隻遮瑕度再高少少
因為自己鼻兩邊有紅唔係太遮得曬

同埋畫眼線係應該用邊隻眼線筆?有冇得介紹下?
自己內雙 應該點樣畫法?想等自己隻眼睇落更加有神/蒲look

Budget 每樣最多三四百左右

如果你要遮瑕 就用液
Revlon colorstay開架黎講冇得輸 聽人講estee lauder double wear都好勁 我自己就未用過所以答你唔到好唔好用
粉餅可以用黎當遮多層順便定埋妝
或者用遮瑕膏 如果皮膚唔差 只係需要遮下d印咁 遮瑕膏上完用粉定左佢就得

你係畫咩眼線先? 內眼線定外眼線
你算唔算油眼

我雙眼皮所以幫你唔到[sosad] 不過可以痴雙眼皮膠紙/水頂高個雙眼皮

男仔應該唔鐘意搽太厚粉 double wear都幾厚下 但遮瑕係好勁 或者去專櫃試下個感覺
我會搽個薄身既粉底再上遮瑕 加多層粉定妝
男仔一般都係畫內眼線 定係你想畫到韓星咁[sosad]

我多數都係畫內眼線同隱形眼線
係去party係畫外眼線
自己唔算係油眼

咁去買眼線gel就得 我用開MAC 佢唔甩不過一掂到水就化[banghead]
所以睇下其他絲覺得邊隻好#hoho#
咪望啦Hi 3966日
我都係mode Marie fans:P 就算E都好多靚款:P (個人覺得靚咋唔知其它人點睇)另外satami都唔錯Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cupp.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號最貴二百 最平二十大家可以去搶下[flowerface] 詳情睇佢地Facebook page利申已搶 好想再搶[bomb]
mode marie fans #yup# #yup#真係大胸先明白 三排扣加粗帶係幾有安全感 :-(


大胸有款唔
係三排扣加粗帶架咩[sosad]

利申:試到4排 扣到我#ng#


四排 [bomb] [bomb] [bomb] 已慣

冇3排我嫌佢唔夠 4排最好#yup#

我都著4排~已經慣左~係有安全感過3排~著成日都唔會移位~
利申: satami fans

真心正
又包到d背脊肉

其實我想問點知個bra係咪岩?之前我個fd meet下我背脊就話個bra唔岩我 佢話bra應該幫你撥返d肉 但係我成日都覺得撥唔到 因為我覺得d肉係有彈性[sosad]
WilshereJack 3966日
小妹仲是個學生(中學雞)遲下返學想化個base先返學,遮下塊成日紅卜卜嘅面 打算買支cc cream 用 絲打們有咩推介? 想望落去好自然無化妝咁 利申內乾外油敏感暗瘡肌#adore# #adore#
個人覺得其實中學搽防曬都夠啦(有色防曬都ok既)


agger#yup#
cc cream唔岩出油肌
溶到勁誇張#ng#
聽個電話 成個mon都立立令#ng#

btw,你點解會形容自己敏感暗瘡肌[sosad]
我覺得呢兩樣野好難並存[sosad]


有既 不過好多已經係爛面[sosad][sosad]
買個粉餅好過[sosad]


咁我有冇爛面咁誇張[sosad]都是面頰同額頭爆幾粒瘡啫
其實我都唔知自己算油定算乾[sosad]
成日見到自己塊面咁到出晒裂紋 但同時又是咁咇油
話自己容易敏感是因為成日用啲洗面產品同mask塊面都紅晒
沒有西的蘭花 3966日
小妹仲是個學生(中學雞)遲下返學想化個base先返學,遮下塊成日紅卜卜嘅面 打算買支cc cream 用 絲打們有咩推介? 想望落去好自然無化妝咁 利申內乾外油敏感暗瘡肌#adore# #adore#
個人覺得其實中學搽防曬都夠啦(有色防曬都ok既)


agger#yup#
cc cream唔岩出油肌
溶到勁誇張#ng#
聽個電話 成個mon都立立令#ng#

btw,你點解會形容自己敏感暗瘡肌[sosad]
我覺得呢兩樣野好難並存[sosad]


有既 不過好多已經係爛面[sosad][sosad]
買個粉餅好過[sosad]


咁我有冇爛面咁誇張[sosad]都是面頰同額頭爆幾粒瘡啫
其實我都唔知自己算油定算乾[sosad]
成日見到自己塊面咁到出晒裂紋 但同時又是咁咇油
話自己容易敏感是因為成日用啲洗面產品同mask塊面都紅晒

應該係乾到出油
hashtag 3966日
化妝新手留名
男仔 混合偏油膚質
應該用粉底液定粉餅?
依家用緊the face shop bare skin nude foundation
但係想搵隻遮瑕度再高少少
因為自己鼻兩邊有紅唔係太遮得曬

同埋畫眼線係應該用邊隻眼線筆?有冇得介紹下?
自己內雙 應該點樣畫法?想等自己隻眼睇落更加有神/蒲look

Budget 每樣最多三四百左右

如果你要遮瑕 就用液
Revlon colorstay開架黎講冇得輸 聽人講estee lauder double wear都好勁 我自己就未用過所以答你唔到好唔好用
粉餅可以用黎當遮多層順便定埋妝
或者用遮瑕膏 如果皮膚唔差 只係需要遮下d印咁 遮瑕膏上完用粉定左佢就得

你係畫咩眼線先? 內眼線定外眼線
你算唔算油眼

我雙眼皮所以幫你唔到[sosad] 不過可以痴雙眼皮膠紙/水頂高個雙眼皮

男仔應該唔鐘意搽太厚粉 double wear都幾厚下 但遮瑕係好勁 或者去專櫃試下個感覺
我會搽個薄身既粉底再上遮瑕 加多層粉定妝
男仔一般都係畫內眼線 定係你想畫到韓星咁[sosad]

我多數都係畫內眼線同隱形眼線
係去party係畫外眼線
自己唔算係油眼

咁去買眼線gel就得 我用開MAC 佢唔甩不過一掂到水就化[banghead]
所以睇下其他絲覺得邊隻好#hoho#

Gel我覺得l'oreal都唔錯#hoho#
變身先 3966日
小妹仲是個學生(中學雞)遲下返學想化個base先返學,遮下塊成日紅卜卜嘅面 打算買支cc cream 用 絲打們有咩推介? 想望落去好自然無化妝咁 利申內乾外油敏感暗瘡肌#adore# #adore#
個人覺得其實中學搽防曬都夠啦(有色防曬都ok既)


agger#yup#
cc cream唔岩出油肌
溶到勁誇張#ng#
聽個電話 成個mon都立立令#ng#

btw,你點解會形容自己敏感暗瘡肌[sosad]
我覺得呢兩樣野好難並存[sosad]

事實係並存到

利申:人辦
盜雷絲 3966日
有冇絲打有脊柱側彎:~( :~(

我有
但一路冇理佢[banghead]

而家大個左加上成日坐,就會痛
聽人講第時陀仔會辛苦?:-(

我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲#cn#
我唔打算生 所以[sosad]
不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經#ass#

絲打你得廿歲就話唔生@_@
我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點
平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛
M 到仲慘,點訓都痛[sosad]

而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長
況且我個人做野又即興 畀我教仔死向左走向右走得 做人老母身教好重要[sosad]

你訓覺都會痛@_@ 我又冇乜野

話口未完就黎M:~(
琴晚全晚不停轉身,真正訓得2粒鐘左右:~( :~(
盜雷絲 3966日
有無絲打會用爽身粉?


#yup# #yup# #yup# #yup#
勁多用途
身嘅防曬搽完覺得lup可以用
前陰變barcode又可以用
出街前加拿大又可以用當止汗
出完街換屋企衫前又可以用

用完覺得自己勁似bb #yup# #yup#

變BARCODE[sosad] [sosad] [sosad]
我買左支噴頭粉,諗唔到原來可以用爽身粉[sosad] [sosad] [sosad]
盜雷絲 3966日
老老實實,係咪個個牌子既化妝品男仔都可以買? ?_?
因為我變到個女仔咁,個個牌子都想試下。 [sosad]

點樣變到個女仔咁?_?
跳到頁尾