[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
窮小姐 3967日
quote]
我黑眼圈同眼紋好嚴重,請問邊隻遮瑕好用又唔乾?thx!!


我用緊bb既corrector加nars支遮瑕覺得唔乾

Bb corrector 點? 想試好耐#adore#[/quote]

好好用又唔乾!
因為我本身黑眼圈係瘀青色果種
就咁用一般肉色遮瑕膏遮唔到仲會突顯個黑眼圈
明明唔係好嚴重都即係變左好殘咁 [bomb]
依加用緊隻粉色tone就very good
我無買佢地啲掃就是咁用beauty blender上都好靚 ^3^

Nars都唔會乾 用係眼底同面部都唔錯
拎出街補妝都方便
廢達拿 3967日
男仔皮膚黑又有勁深既暗瘡印應該用咩來遮好?
佢敏感肌來
我見body shop 出左隻茶樹bb cream ,有無人用過[sosad]

茶樹bb cream我未用過
但我用過茶樹系列
都好乾下
有冇得拎sample? 試清楚先

我自己用茶樹油來對付暗瘡就無乜嘢,個效果仲幾好#hehe# 我去過鋪頭試過覺得OK,但唔知男仔用唔用得,仲要佢皮膚咁黑,驚用完佢一噠噠

咁個個皮膚都唔同ge
我以前都以為自己係油性 之後發覺越黎越乾先知係混合
茶樹油系列我覺得混合性肌膚會太乾 茶樹油可以用 仲幾好 但其他果d真係幾乾
油性肌膚就岩用
MnM'S 3967日
有冇絲打有bra牌子推介 :~(
真心 Mode Marie :P :P 要去山林道o個間 我覺得d 款都幾靚,平胸家姐都跟左我去買#yup# ,E cup 絲可以去睇睇 之前去台灣買左呢個,再拎返去比呀姨改#hehe# https://www.omimibra.com/store_product/product/modemarie/New%202015%20SS/R62086-6400
我都係mode Marie fans:P 就算E都好多靚款:P (個人覺得靚咋唔知其它人點睇)另外satami都唔錯Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cupp.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號最貴二百 最平二十大家可以去搶下[flowerface] 詳情睇佢地Facebook page利申已搶 好想再搶[bomb]

mode marie大概咩價錢?_?
我買開矯型,但下下都$480真係貴到:-(

我買過一個$3xx,不過因為我係a cup所以一定平過其他cup少少[sosad]
神樂女王 3967日
bm礦物粉同tart(係咪咁串[sosad] )礦物粉邊隻持久d同妝感靚?#adore# #adore# 我好多野問tim~~

混合偏乾(應該係)[sosad] [sosad]
我係方丈 3967日
個面好多粒粒 好想死:-(
想問下有冇可能靠
洗面, 飲水排走佢:o)#adore#

唔想針清
我冇講過 3967日
hktv 有咩好買:D

聽絲打講買左lovemore mask試下

送左張汪東城親筆簽名mask[sosad] [sosad]
想點 要用定唔用:o)
有冇絲打係粉絲想要珍藏?
我冇講過 3967日
有冇絲打有bra牌子推介 :~(
真心 Mode Marie :P :P 要去山林道o個間 我覺得d 款都幾靚,平胸家姐都跟左我去買#yup# ,E cup 絲可以去睇睇 之前去台灣買左呢個,再拎返去比呀姨改#hehe# https://www.omimibra.com/store_product/product/modemarie/New%202015%20SS/R62086-6400
我都係mode Marie fans:P 就算E都好多靚款:P (個人覺得靚咋唔知其它人點睇)另外satami都唔錯Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cupp.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號最貴二百 最平二十大家可以去搶下[flowerface] 詳情睇佢地Facebook page利申已搶 好想再搶[bomb]

mode marie大概咩價錢?_?
我買開矯型,但下下都$480真係貴到:-(

我買過一個$3xx,不過因為我係a cup所以一定平過其他cup少少[sosad]

岩岩早兩日先去過mode marie同satami
mode marie 矯型大cup 都係大約480
satami#ng# 大波得阿婆款 好似380
利申F
hashtag 3967日
quote]
我黑眼圈同眼紋好嚴重,請問邊隻遮瑕好用又唔乾?thx!!


我用緊bb既corrector加nars支遮瑕覺得唔乾

Bb corrector 點? 想試好耐#adore#


好好用又唔乾!
因為我本身黑眼圈係瘀青色果種
就咁用一般肉色遮瑕膏遮唔到仲會突顯個黑眼圈
明明唔係好嚴重都即係變左好殘咁 [bomb]
依加用緊隻粉色tone就very good
我無買佢地啲掃就是咁用beauty blender上都好靚 ^3^

Nars都唔會乾 用係眼底同面部都唔錯
拎出街補妝都方便[/quote]
聽你咁講好想狗衝去買[bomb] 咁你有冇用埋bb個concealer ?
大波老虎 3967日
撘完飛機塊面開始生左好多暗粒 有咩方法搞搞佢?
朝早有用clinique turn around serum
夜晚拎套雪花秀旅行裝急救下咁( 精華 化妝水 乳液)
要化妝都轉左用tarte礦物粉
但塊面都仲係有好多粒粒 :~(

呢度有冇雪花秀同好?
用完好似啲暗粒退左啲
同埋好耐之前用美白乳液真係有白左
依加諗住買埋佢其他products 有冇推介?
唔該哂 #adore#


雪花秀個基礎系列幾好用
用左大約個幾星期 皮膚穩定左好多
冇再咁易敏感同埋塊面冇咁紅
適合我呢d內乾外油又易敏感?人:P
apples 3967日
quote]
我黑眼圈同眼紋好嚴重,請問邊隻遮瑕好用又唔乾?thx!!


我用緊bb既corrector加nars支遮瑕覺得唔乾

Bb corrector 點? 想試好耐#adore#


好好用又唔乾!
因為我本身黑眼圈係瘀青色果種
就咁用一般肉色遮瑕膏遮唔到仲會突顯個黑眼圈
明明唔係好嚴重都即係變左好殘咁 [bomb]
依加用緊隻粉色tone就very good
我無買佢地啲掃就是咁用beauty blender上都好靚 ^3^

Nars都唔會乾 用係眼底同面部都唔錯
拎出街補妝都方便[/quote]
未用過corrector,係咪遮瑕之前用?同埋幾錢?THX!!
Ellis_ 3967日
beauty.com有8折 [yipes]
可以買bm ready :P
urban decay諗下買唔買粉餅 :P :P
hashtag 3967日
quote]
我黑眼圈同眼紋好嚴重,請問邊隻遮瑕好用又唔乾?thx!!


我用緊bb既corrector加nars支遮瑕覺得唔乾

Bb corrector 點? 想試好耐#adore#


好好用又唔乾!
因為我本身黑眼圈係瘀青色果種
就咁用一般肉色遮瑕膏遮唔到仲會突顯個黑眼圈
明明唔係好嚴重都即係變左好殘咁 [bomb]
依加用緊隻粉色tone就very good
我無買佢地啲掃就是咁用beauty blender上都好靚 ^3^

Nars都唔會乾 用係眼底同面部都唔錯
拎出街補妝都方便

未用過corrector,係咪遮瑕之前用?同埋幾錢?THX!![/quote]
冇記錯corrector 好似270咁上下
咪望啦Hi 3967日
撘完飛機塊面開始生左好多暗粒 有咩方法搞搞佢?
朝早有用clinique turn around serum
夜晚拎套雪花秀旅行裝急救下咁( 精華 化妝水 乳液)
要化妝都轉左用tarte礦物粉
但塊面都仲係有好多粒粒 :~(

呢度有冇雪花秀同好?
用完好似啲暗粒退左啲
同埋好耐之前用美白乳液真係有白左
依加諗住買埋佢其他products 有冇推介?
唔該哂 #adore#

同問暗粒點清 同埋我係生係淋巴位 係咪有咩問題:~(
窮小姐 3967日
quote]
我用緊bb既corrector加nars支遮瑕覺得唔乾

Bb corrector 點? 想試好耐#adore#


好好用又唔乾!
因為我本身黑眼圈係瘀青色果種
就咁用一般肉色遮瑕膏遮唔到仲會突顯個黑眼圈
明明唔係好嚴重都即係變左好殘咁 [bomb]
依加用緊隻粉色tone就very good
我無買佢地啲掃就是咁用beauty blender上都好靚 ^3^

Nars都唔會乾 用係眼底同面部都唔錯
拎出街補妝都方便

聽你咁講好想狗衝去買[bomb] 咁你有冇用埋bb個concealer ?[/quote]

我有買埋個concealer kit 其實我覺得可以唔洗買 :o)
個kit入面個淺色concealer 係要黎highlight 眼底
powder就要黎set番成個遮瑕
如果本身有同樣既products就用番自己果啲都得
可以慳番啲錢
當然用哂成set就keep得耐啲囉

答另外個絲打 corrector係concealer之前用
我係專門店買所以冇平到 價錢真係唔記得左
小黑人 3967日
quote]
Bb corrector 點? 想試好耐#adore#


好好用又唔乾!
因為我本身黑眼圈係瘀青色果種
就咁用一般肉色遮瑕膏遮唔到仲會突顯個黑眼圈
明明唔係好嚴重都即係變左好殘咁 [bomb]
依加用緊隻粉色tone就very good
我無買佢地啲掃就是咁用beauty blender上都好靚 ^3^

Nars都唔會乾 用係眼底同面部都唔錯
拎出街補妝都方便

聽你咁講好想狗衝去買[bomb] 咁你有冇用埋bb個concealer ?


我有買埋個concealer kit 其實我覺得可以唔洗買 :o)
個kit入面個淺色concealer 係要黎highlight 眼底
powder就要黎set番成個遮瑕
如果本身有同樣既products就用番自己果啲都得
可以慳番啲錢
當然用哂成set就keep得耐啲囉

答另外個絲打 corrector係concealer之前用
我係專門店買所以冇平到 價錢真係唔記得左[/quote]

corrector二百幾concealer三百幾
窮小姐 3967日
撘完飛機塊面開始生左好多暗粒 有咩方法搞搞佢?
朝早有用clinique turn around serum
夜晚拎套雪花秀旅行裝急救下咁( 精華 化妝水 乳液)
要化妝都轉左用tarte礦物粉
但塊面都仲係有好多粒粒 :~(

呢度有冇雪花秀同好?
用完好似啲暗粒退左啲
同埋好耐之前用美白乳液真係有白左
依加諗住買埋佢其他products 有冇推介?
唔該哂 #adore#


雪花秀個基礎系列幾好用
用左大約個幾星期 皮膚穩定左好多
冇再咁易敏感同埋塊面冇咁紅
適合我呢d內乾外油又易敏感?人:P


之前係香港行過專門店佢地推薦我用美白條line
乳液面霜都會揀美白 依加諗緊toner買基礎定美白好
我都係內乾外油肌加小小敏感 :~(
混合肌先係最慘 好難搵到岩用products
變身先 3967日
asos foreo 特價 :O
獅子山齊士橙 3967日
mode marie大概咩價錢?_?
我買開矯型,但下下都$480真係貴到:-(

我買過一個$3xx,不過因為我係a cup所以一定平過其他cup少少[sosad]

岩岩早兩日先去過mode marie同satami
mode marie 矯型大cup 都係大約480
satami#ng# 大波得阿婆款 好似380
利申F


Mode Marie 大cup 係咩款
盜雷絲 3967日
有冇絲打有脊柱側彎:~( :~(

我有
但一路冇理佢[banghead]

而家大個左加上成日坐,就會痛
聽人講第時陀仔會辛苦?:-(

我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲#cn#
我唔打算生 所以[sosad]
不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經#ass#

絲打你得廿歲就話唔生@_@
我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點
平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛
M 到仲慘,點訓都痛[sosad]
159長頸鹿 3967日
想換粉底有咩好推介? O:-)
利申 學生 混合肌 :)

混合偏乾定偏油?


應該偏油 個鼻成日岀油同勁多黑頭 :~(
盜雷絲 3967日
有冇絲打有脊柱側彎:~( :~(

我有
但一路冇理佢[banghead]

而家大個左加上成日坐,就會痛
聽人講第時陀仔會辛苦?:-(

我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲#cn#
我唔打算生 所以[sosad]
不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經#ass#

坐唔直姿勢就會痛,呢d唔可以忽視 :-[
坐得耐既話等一田特價買個sinomax背墊
拉筋,訓練背肌,按摩,but罐。
保養下自己

我認我係坐得衰同埋細個成日翹腳:~(
人地覺得舒服果?背墊我反而覺得唔舒服
一定要用兩塊葉,成個肺咁樣果隻,但好貴
盜雷絲 3967日
我想買cdp遮暇膏同bm礦物粉#adore# 大家知唔知幾錢到同好唔好用。google左cdp以前550蚊。唔知而家幾錢#adore# 而bm礦物粉我都唔清楚幾錢到#adore# #adore# #adore#


bm粉應該唔過300

https://www.youtube.com/watch?v=JDFRqRSwBmg
出左新野:O 不過香港唔會咁快有


好耐啦 sephora limited

Sephora 以前係香港開過,佢?野幾好用可惜香港分店執左:~(
盜雷絲 3967日
hktv 有咩好買:D

聽絲打講買左lovemore mask試下

送左張汪東城親筆簽名mask[sosad] [sosad]
想點 要用定唔用:o)
有冇絲打係粉絲想要珍藏?

我係fans
但我會用,留返個袋[sosad]
俏安娜 3967日
Hi今日試完銀座 激光脫underarm
廢到 xx( 兩秒 一邊
完全冇感覺
廢達拿 3967日
有冇絲打有脊柱側彎:~( :~(

我有
但一路冇理佢[banghead]

而家大個左加上成日坐,就會痛
聽人講第時陀仔會辛苦?:-(

我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲#cn#
我唔打算生 所以[sosad]
不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經#ass#

絲打你得廿歲就話唔生@_@
我腸胃都好差好易痾,唔知係咪壓住神經定點
平時訓覺要成日轉姿勢,keep 住一個姿勢太耐會痛
M 到仲慘,點訓都痛[sosad]

而家社會風氣太差 唔忍心自己細路係呢個環境下成長
況且我個人做野又即興 畀我教仔死向左走向右走得 做人老母身教好重要[sosad]

你訓覺都會痛@_@ 我又冇乜野
跳到頁尾