[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
路冒 3967日
有冇絲打有bra牌子推介 :~(
wacoal,成屋女人都係買佢,好襟著,不過我而家買開都係功能性利申 E,好鬼難買:-(


wacoal有功唔功能性架咩?
我都好難買
通常成間鋪得一兩個款有我size
我買到已經偷笑[sosad]


咁絲打你而家著開咩牌子 [sosad] 我個size都好難買 啲sales成日夾硬塞第二個size黎話一樣 但著落真係好唔舒服 [sosad]
不休止的痴漢 3967日
有冇絲打有bra牌子推介 :~(
wacoal,成屋女人都係買佢,好襟著,不過我而家買開都係功能性利申 E,好鬼難買:-(
wacoal有功唔功能性架咩?我都好難買通常成間鋪得一兩個款有我size我買到已經偷笑[sosad]

有啊,佢magic x個系列就係專出矯形內衣
我明,我有時去peach John得個望字。。
不休止的痴漢 3967日
我想問有咩保濕面霜介紹,用緊韓牌既面霜但覺得好重香料,想要天然d同埋channel同dior既唇膏成日都有人大推,有無邊個系列最出色最潤:)
前幾頁絲打們都讚好的moisture surge?[sosad]

我有用過,但係都覺得保濕好似唔係好夠#cn#
救命呀 3967日
有冇天水圍/元朗線面推介[bouncy] [bouncy]

#hoho#


元朗大橋鍾太 #yup#全面都是50-60 去左好多年

係街市入面???

想問呢 究竟線完之後會唔會粗左架:~( 成日想線 (尤其是吾毛#fire# )又驚會愈來愈粗:-(
救命呀 3967日
有冇天水圍/元朗線面推介[bouncy] [bouncy]

#hoho#


元朗大橋鍾太 #yup#全面都是50-60 去左好多年

係街市入面???

想問呢 究竟線完之後會唔會粗左架:~( 成日想線 (尤其是唇毛#fire# )又驚會愈來愈粗:-(
膠到898 3967日
有冇絲打有bra牌子推介 :~(


真心 Mode Marie :P :P 要去山林道o個間

我覺得d 款都幾靚,平胸家姐都跟左我去買#yup# ,E cup 絲可以去睇睇

之前去台灣買左呢個,再拎返去比呀姨改#hehe#
https://www.omimibra.com/store_product/product/modemarie/New%202015%20SS/R62086-6400
小黑人 3967日
我黑眼圈同眼紋好嚴重,請問邊隻遮瑕好用又唔乾?thx!!


我用緊bb既corrector加nars支遮瑕覺得唔乾

Bb corrector 點? 想試好耐#adore#


我覺得好貼唔顯乾紋大約遮到七成左右
有時唔想化妝扮下素顏就咁上佢都好夠
小黑人 3967日
我想問有咩保濕面霜介紹,用緊韓牌既面霜但覺得好重香料,想要天然d
同埋channel同dior既唇膏成日都有人大推,有無邊個系列最出色最潤:)


用緊clarins white plus既night cream同emulsion都覺得好好用
無乜味又唔lup我乾肌都覺夠保濕
Willfulness 3967日
輕輕一推#adore#

#adore#


平既有Garnier冰河泉保濕精華 #good#
見過有絲打話敏感 不過我自己用就冇乜事
另外自白肌都幾好用
全名好似叫玻尿酸保濕水凝露 咁上下

2款都百零蚊有交易 萬寧就買到#good#


前者都幾重酒精成份
敏感肌就唔好用啦
我唔係敏感肌用都覺得一般

後者我見mannings $100有找

終於有人覆:~( 感謝#hoho#
神樂女王 3967日
有冇人用過CDP遮暇膏#adore# 會唔會起乾紋,會唔會乾#adore# #adore#
因為好貴,想收集多D意見先:-( :~( #adore# #adore# #adore# #adore#
Willfulness 3967日
有冇絲打有bra牌子推介 :~(


真心 Mode Marie :P :P 要去山林道o個間

我覺得d 款都幾靚,平胸家姐都跟左我去買#yup# ,E cup 絲可以去睇睇

之前去台灣買左呢個,再拎返去比呀姨改#hehe#
https://www.omimibra.com/store_product/product/modemarie/New%202015%20SS/R62086-6400

我都係mode Marie fans:P
就算E都好多靚款:P (個人覺得靚咋唔知其它人點睇)
另外satami都唔錯
Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cup

p.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號
最貴二百 最平二十
大家可以去搶下[flowerface]
詳情睇佢地Facebook page
利申已搶 好想再搶[bomb]
Hi你識春咩 3967日
有冇人用過CDP遮暇膏#adore# 會唔會起乾紋,會唔會乾#adore# #adore#
因為好貴,想收集多D意見先:-( :~( #adore# #adore# #adore# #adore#


有少少 不過我本身乾底所以基本上用乜都起紋 :o)
cdp有遮瑕得黎唔算真係好乾 又易上好推 其實值得買 #good#
踩唔死我媽咪 3967日
有冇絲打有bra牌子推介 :~(


真心 Mode Marie :P :P 要去山林道o個間

我覺得d 款都幾靚,平胸家姐都跟左我去買#yup# ,E cup 絲可以去睇睇

之前去台灣買左呢個,再拎返去比呀姨改#hehe#
https://www.omimibra.com/store_product/product/modemarie/New%202015%20SS/R62086-6400

我都係mode Marie fans:P
就算E都好多靚款:P (個人覺得靚咋唔知其它人點睇)
另外satami都唔錯
Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cup

p.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號
最貴二百 最平二十
大家可以去搶下[flowerface]
詳情睇佢地Facebook page
利申已搶 好想再搶[bomb]

上星期經過satami好想入去搶 但係實在太多人唔敢入[bomb]
有冇絲可以推介平但係好著既bra :-(
學生冇收入買唔起件件都三四百蚊果d,
但係6ixty 8ight又冇我size:~(
神樂女王 3967日
有冇人用過CDP遮暇膏#adore# 會唔會起乾紋,會唔會乾#adore# #adore#
因為好貴,想收集多D意見先:-( :~( #adore# #adore# #adore# #adore#


有少少 不過我本身乾底所以基本上用乜都起紋 :o)
cdp有遮瑕得黎唔算真係好乾 又易上好推 其實值得買 #good#

唔該哂你^3^ ^3^ #adore# #adore#
秘制話梅 3967日
有冇絲打有bra牌子推介 :~(
wacoal,成屋女人都係買佢,好襟著,不過我而家買開都係功能性利申 E,好鬼難買:-(
wacoal有功唔功能性架咩?我都好難買通常成間鋪得一兩個款有我size我買到已經偷笑[sosad]
咁絲打你而家著開咩牌子 [sosad] 我個size都好難買 啲sales成日夾硬塞第二個size黎話一樣 但著落真係好唔舒服 [sosad]


買開wacoal但要一款買幾個咁囉[sosad]
宜家打算上網買victoria secret
因為係美國黎講 我地呢?就係普通size
好多款都有岩size
特價款好平呀#yup#
usd$25/1:P
不休止的痴漢 3967日
我想問有咩保濕面霜介紹,用緊韓牌既面霜但覺得好重香料,想要天然d同埋channel同dior既唇膏成日都有人大推,有無邊個系列最出色最潤:)
用緊clarins white plus既night cream同emulsion都覺得好好用無乜味又唔lup我乾肌都覺夠保濕

價錢如何,咁咪要買兩隻面霜:-(
不休止的痴漢 3967日
有冇絲打有bra牌子推介 :~(
真心 Mode Marie :P :P 要去山林道o個間 我覺得d 款都幾靚,平胸家姐都跟左我去買#yup# ,E cup 絲可以去睇睇 之前去台灣買左呢個,再拎返去比呀姨改#hehe# https://www.omimibra.com/store_product/product/modemarie/New%202015%20SS/R62086-6400
我都係mode Marie fans:P 就算E都好多靚款:P (個人覺得靚咋唔知其它人點睇)另外satami都唔錯Regina miracle d料好舒服 不過多數ABC cupp.s. satami 金馬倫道店做緊清貨特價 去到廿五號最貴二百 最平二十大家可以去搶下[flowerface] 詳情睇佢地Facebook page利申已搶 好想再搶[bomb]

mode marie大概咩價錢?_?
我買開矯型,但下下都$480真係貴到:-(
廢達拿 3967日
男仔皮膚黑又有勁深既暗瘡印應該用咩來遮好?
佢敏感肌來
我見body shop 出左隻茶樹bb cream ,有無人用過[sosad]

茶樹bb cream我未用過
但我用過茶樹系列
都好乾下
有冇得拎sample? 試清楚先
廢達拿 3967日
夜晚 洗面>爽膚>保濕>marks 夠唔夠?
保濕有咩推介? budget 100~200
利申 巴打
THX:-( :~(

其實ok嫁啦
Masks唔駛日日敷添
所有護膚品都係 成份越簡單越好 我揀最主要冇酒精就得
我用Kiehl's個乜乜ultra facial cream 不過試sample先 佢有silicone有d人可能會塞毛孔
再唔係買維他命e油或者椿花籽油 不過前者小心如果有礦物油就唔好搽面
上線用戶數量 3967日
有冇絲打有bra牌子推介 :~(
wacoal,成屋女人都係買佢,好襟著,不過我而家買開都係功能性利申 E,好鬼難買:-(


wacoal有功唔功能性架咩?
我都好難買
通常成間鋪得一兩個款有我size
我買到已經偷笑[sosad]

我買bra好簡單,打開佢本new collection書仔,搵出兩至三款有我size既款,拎去俾店員睇,搞掂#yup#
每季得兩個新bra戴:-(
159長頸鹿 3967日
想換粉底有咩好推介? O:-)
利申 學生 混合肌 :)
小黑人 3967日
我想問有咩保濕面霜介紹,用緊韓牌既面霜但覺得好重香料,想要天然d同埋channel同dior既唇膏成日都有人大推,有無邊個系列最出色最潤:)
用緊clarins white plus既night cream同emulsion都覺得好好用無乜味又唔lup我乾肌都覺夠保濕

價錢如何,咁咪要買兩隻面霜:-(


印象中好似300-400
night cream質地唔lup日頭搽都仲ok夜晚更加無問題
emulsion好稀身乾肌夜晚用一定唔夠
睇你膚質要唔要買2支
廢達拿 3967日
想換粉底有咩好推介? O:-)
利申 學生 混合肌 :)

混合偏乾定偏油?
癲婆18 3967日
男仔皮膚黑又有勁深既暗瘡印應該用咩來遮好?
佢敏感肌來
我見body shop 出左隻茶樹bb cream ,有無人用過[sosad]

茶樹bb cream我未用過
但我用過茶樹系列
都好乾下
有冇得拎sample? 試清楚先

我自己用茶樹油來對付暗瘡就無乜嘢,個效果仲幾好#hehe# 我去過鋪頭試過覺得OK,但唔知男仔用唔用得,仲要佢皮膚咁黑,驚用完佢一噠噠
窮小姐 3967日
撘完飛機塊面開始生左好多暗粒 有咩方法搞搞佢?
朝早有用clinique turn around serum
夜晚拎套雪花秀旅行裝急救下咁( 精華 化妝水 乳液)
要化妝都轉左用tarte礦物粉
但塊面都仲係有好多粒粒 :~(

呢度有冇雪花秀同好?
用完好似啲暗粒退左啲
同埋好耐之前用美白乳液真係有白左
依加諗住買埋佢其他products 有冇推介?
唔該哂 #adore#
跳到頁尾