七斗訓醒未
3967日
有冇人試過碳粉激光??
純分享下3 steps 冇用toner的日子 我一直都係跟3steps用 都冇咩野 用完toner的確個黃油係易吸收好多但近排因為皮膚敏感就淨用洗面再揸黃gel 冇用toner (唔太知咩原因 應該唔關clinique事)反而d敏感退左好多我以前有用過 用棉花抹真係抹到變黃色 但用化妝棉唔知點解又抹唔到你地用黃油會唔會加埋佢step 2個爽膚水一齊用? ba之前幫我試上手 如果用其他爽膚水好似吸收得冇咁好 好想用黃油 但又麻麻地支toner 因為好似有酒精用緊紫色支爽膚水 試個陣好勁 有d位抹完黑左但我試完就去左colour mix買其實唔知有無問題 買水貨
但用左1個月皮膚好似好左吸收多左ba話個支可以抹走埋角質(好似係)
不過唔知皮膚有冇好到 後來聽講酒精對皮膚唔到就冇用 因為佢好大陣酒精味
![]()
冇左toner去角質我就用cotton pad揸黃gel 睇blogger教話咁可以令cream/gel易d吸收 同埋去角質


我以前有用過 用棉花抹真係抹到變黃色 但用化妝棉唔知點解又抹唔到純分享下3 steps 冇用toner的日子 我一直都係跟3steps用 都冇咩野 用完toner的確個黃油係易吸收好多但近排因為皮膚敏感就淨用洗面再揸黃gel 冇用toner (唔太知咩原因 應該唔關clinique事)反而d敏感退左好多不過唔知皮膚有冇好到 後來聽講酒精對皮膚唔到就冇用 因為佢好大陣酒精味
![]()
冇左toner去角質我就用cotton pad揸黃gel 睇blogger教話咁可以令cream/gel易d吸收 同埋去角質
我都覺得clinique爽膚水去角質好勁好乾淨
但咁乾淨我反而驚?唔敢買
同埋都係酒精味 好臭
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
我以前有用過 用棉花抹真係抹到變黃色 但用化妝棉唔知點解又抹唔到純分享下3 steps 冇用toner的日子 我一直都係跟3steps用 都冇咩野 用完toner的確個黃油係易吸收好多但近排因為皮膚敏感就淨用洗面再揸黃gel 冇用toner (唔太知咩原因 應該唔關clinique事)反而d敏感退左好多不過唔知皮膚有冇好到 後來聽講酒精對皮膚唔到就冇用 因為佢好大陣酒精味
![]()
冇左toner去角質我就用cotton pad揸黃gel 睇blogger教話咁可以令cream/gel易d吸收 同埋去角質
我都覺得clinique爽膚水去角質好勁好乾淨
但咁乾淨我反而驚?唔敢買
同埋都係酒精味 好臭
我第一次用d酒精味好澀眼又好難聞
之後每次我都合埋眼同閉氣用
萬寧75折真係好抵 又買幾樣野
你買左咩?
買左veet,美肌之誌控豆mask同埋一枝洗面
我都想買veet同美肌之誌,仲有我見佢 etude house 修飾乳都有減,諗緊買唔買好萬寧75折真係好抵 又買幾樣野
你買左咩?
買左veet,美肌之誌控豆mask同埋一枝洗面![]()
![]()
我都想買veet同美肌之誌,仲有我見佢 etude house 修飾乳都有減,諗緊買唔買好
![[bomb]](/faces/bomb.gif)
有冇絲打有bra牌子推介
wacoal,成屋女人都係買佢,好襟著,不過我而家買開都係功能性
利申 E,好鬼難買

萬寧75折真係好抵 又買幾樣野
你買左咩?
買左veet,美肌之誌控豆mask同埋一枝洗面![]()
![]()
我都想買veet同美肌之誌,仲有我見佢 etude house 修飾乳都有減,諗緊買唔買好
勁抵 買3樣野先160幾
有冇絲打有bra牌子推介wacoal,成屋女人都係買佢,好襟著,不過我而家買開都係功能性利申 E,好鬼難買
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
我想問有咩保濕面霜介紹,用緊韓牌既面霜但覺得好重香料,想要天然d同埋channel同dior既唇膏成日都有人大推,有無邊個系列最出色最潤
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
我早排都有睇中wacoal有個半杯既款 諗住夏天著衫方便啲 不過最尾都無試到 成日覺得試完唔買好衰 但半杯驚自己唔慣 著慣矯型有冇絲打有bra牌子推介wacoal,成屋女人都係買佢,好襟著,不過我而家買開都係功能性利申 E,好鬼難買
![[sosad]](/faces/sosad.gif)