[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
workbeach 3968日
我自己覺得c真係唔夠[sosad] [sosad]
d e 會睇落靚?
利申e


34c可能夠既 32c就真係唔夠囉 xx(
唔push係冇野睇

34c表示唔夠 [sosad] 想要d


:~(呢個post咁多大胸絲打

係lor
ph 2.0 :~( :~(

不過大胸著衫冇咁好睇.....

因為大胸唔著衫好睇d[sosad] [sosad] [sosad]
講笑[sosad]
平胸著衫更加唔好睇:~(
https://img.eservice-hk.net/upload/2015/04/09/173532_cb43f3560a6b40f024678db13513aeae.gif

鐘意著貼身衫
所以想大胸[sosad]
煙花會謝 3968日
原本甩皮超dry
買lush aqua洗臉同 bb seaweed icecream mask
第二日就無甩皮
毛孔細左多
不過美白就無
拋磚引玉:D 絲打出有咩美白精華推薦?
貓貓好打意 3968日
原本甩皮超dry
買lush aqua洗臉同 bb seaweed icecream mask
第二日就無甩皮
毛孔細左多
不過美白就無
拋磚引玉:D 絲打出有咩美白精華推薦?


同問
想要啲提亮去黃既product ^3^
pish #yup#
六點半呻淫 3968日
Clinique 好冇用?我依加成set laneige, 就用完想換


clinique fans here#bye#
我覺得clinique係一個唔易中伏既牌子
皇牌個?就好好用
其他就唔突出不過都唔伏

特別推介皇牌moisture surge 個cream
補水鎖水
好好用 好有效
敷完mask完佢係可以幫手鎖住?水份到第2日
保濕cream黎講真心貴
但我唔可以離開佢:~(

以前仲有個美白系列好似叫derma white
我用就白?二度 我媽用就淡埋斑
可惜discontinued:-(
新個個美白系列無試

不過clinique既野個效果要用耐?先出
我成日試新野都會覺得無料到
放棄用佢一星期左右
:O有用同無用個分別好大
然後再愛上件產品#love#

Clinique fans #yup# #yup#
因為佢冇香味 搞到我鍾意d冇味既護膚品 [sosad]
鍾意用佢個黃油 雖然而家我轉左gel版 但真係冇左佢唔得
Moisture surge #good# #good#

我之前都用過derma white mask 估唔絲打你都覺得work!!!
新既even better美白mask有冇人試過? 有冇用 ???


搞到我有啲想買 [sosad]


Chiniqe用家#bye#
我依家成set護膚品都用緊O:-)
我因為內分泌失調生左好多暗瘡同暗粒:~(
自從轉左用暗瘡系列同turnaround精華之後可以話係救左我爛面#good#
皮膚穩定左,我額頭?暗粒生左幾年,用左佢短期內變返平滑,停用都冇生返[bomb]#good#
hashtag 3968日
點睇Bioderma卸妝水#adore#
btw有冇方法可以整走曬下巴?油脂粒[banghead]

以前都係用紅水 但好貴[sosad]
轉左用bifesta#hoho#
溫尚翊大學 3968日
Clinique 好冇用?我依加成set laneige, 就用完想換


clinique fans here#bye#
我覺得clinique係一個唔易中伏既牌子
皇牌個?就好好用
其他就唔突出不過都唔伏

特別推介皇牌moisture surge 個cream
補水鎖水
好好用 好有效
敷完mask完佢係可以幫手鎖住?水份到第2日
保濕cream黎講真心貴
但我唔可以離開佢:~(

以前仲有個美白系列好似叫derma white
我用就白?二度 我媽用就淡埋斑
可惜discontinued:-(
新個個美白系列無試

不過clinique既野個效果要用耐?先出
我成日試新野都會覺得無料到
放棄用佢一星期左右
:O有用同無用個分別好大
然後再愛上件產品#love#

Clinique fans #yup# #yup#
因為佢冇香味 搞到我鍾意d冇味既護膚品 [sosad]
鍾意用佢個黃油 雖然而家我轉左gel版 但真係冇左佢唔得
Moisture surge #good# #good#

我之前都用過derma white mask 估唔絲打你都覺得work!!!
新既even better美白mask有冇人試過? 有冇用 ???


搞到我有啲想買 [sosad]


Chiniqe用家#bye#
我依家成set護膚品都用緊O:-)
我因為內分泌失調生左好多暗瘡同暗粒:~(
自從轉左用暗瘡系列同turnaround精華之後可以話係救左我爛面#good#
皮膚穩定左,我額頭?暗粒生左幾年,用左佢短期內變返平滑,停用都冇生返[bomb]#good#

內分泌失調既瘡都搞得掂咁勁[yipes]
京都企鵝 3968日
有無絲打知下巴成日甩皮(好似爆察咁)係咩原因 :-( :-(
我成日擦粉底 下巴位都會乾咗 [sosad]
竹蜻蜓 3968日
Clinique 好冇用?我依加成set laneige, 就用完想換


clinique fans here#bye#
我覺得clinique係一個唔易中伏既牌子
皇牌個?就好好用
其他就唔突出不過都唔伏

特別推介皇牌moisture surge 個cream
補水鎖水
好好用 好有效
敷完mask完佢係可以幫手鎖住?水份到第2日
保濕cream黎講真心貴
但我唔可以離開佢:~(

以前仲有個美白系列好似叫derma white
我用就白?二度 我媽用就淡埋斑
可惜discontinued:-(
新個個美白系列無試

不過clinique既野個效果要用耐?先出
我成日試新野都會覺得無料到
放棄用佢一星期左右
:O有用同無用個分別好大
然後再愛上件產品#love#

Clinique fans #yup# #yup#
因為佢冇香味 搞到我鍾意d冇味既護膚品 [sosad]
鍾意用佢個黃油 雖然而家我轉左gel版 但真係冇左佢唔得
Moisture surge #good# #good#

我之前都用過derma white mask 估唔絲打你都覺得work!!!
新既even better美白mask有冇人試過? 有冇用 ???


搞到我有啲想買 [sosad]


Chiniqe用家#bye#
我依家成set護膚品都用緊O:-)
我因為內分泌失調生左好多暗瘡同暗粒:~(
自從轉左用暗瘡系列同turnaround精華之後可以話係救左我爛面#good#
皮膚穩定左,我額頭?暗粒生左幾年,用左佢短期內變返平滑,停用都冇生返[bomb]#good#

內分泌失調既瘡都搞得掂咁勁[yipes]

我之前都有用過暗瘡三步曲個但冇咩效:-( 最後都係去睇西醫先好左好多
不過moisture surge真心好用#good#
嬰兒濕勁巾 3968日
Chiniqe用家#bye#
我依家成set護膚品都用緊O:-)
我因為內分泌失調生左好多暗瘡同暗粒:~(
自從轉左用暗瘡系列同turnaround精華之後可以話係救左我爛面#good#
皮膚穩定左,我額頭?暗粒生左幾年,用左佢短期內變返平滑,停用都冇生返[bomb]#good#

內分泌失調既瘡都搞得掂咁勁[yipes]

我之前都有用過暗瘡三步曲個但冇咩效:-( 最後都係去睇西醫先好左好多
不過moisture surge真心好用#good#


Clinique真係好用!
不過我覺得太貴
所以轉左用innisfree
秘制話梅 3968日
Clinique 好冇用?我依加成set laneige, 就用完想換
clinique fans here#bye#我覺得clinique係一個唔易中伏既牌子皇牌個?就好好用其他就唔突出不過都唔伏特別推介皇牌moisture surge 個cream補水鎖水好好用 好有效敷完mask完佢係可以幫手鎖住?水份到第2日保濕cream黎講真心貴但我唔可以離開佢:~(以前仲有個美白系列好似叫derma white我用就白?二度 我媽用就淡埋斑可惜discontinued:-(新個個美白系列無試不過clinique既野個效果要用耐?先出我成日試新野都會覺得無料到放棄用佢一星期左右先:O有用同無用個分別好大然後再愛上件產品#love#
Clinique fans #yup# #yup# 因為佢冇香味 搞到我鍾意d冇味既護膚品 [sosad]鍾意用佢個黃油 雖然而家我轉左gel版 但真係冇左佢唔得Moisture surge #good# #good#我之前都用過derma white mask 估唔絲打你都覺得work!!! 新既even better美白mask有冇人試過? 有冇用 ???


我黃油都係用gel 但其實我鐘意lotion版多?
覺得潤?

derma white discontinued真係好可惜
想買翻都唔得:~(
我之前係用cream架
想問mask大概幾錢一塊?
有?興趣#yup#
不過宜家even better好似做0左best seller
我諗仲好用過derma white掛?
有機會都想試maskO:-)
奈何 3968日
我自己覺得c真係唔夠[sosad] [sosad]
d e 會睇落靚?
利申e


34c可能夠既 32c就真係唔夠囉 xx(
唔push係冇野睇

34c表示唔夠 [sosad] 想要d


:~(呢個post咁多大胸絲打

係lor
ph 2.0 :~( :~(

不過大胸著衫冇咁好睇.....

因為大胸唔著衫好睇d[sosad] [sosad] [sosad]
講笑[sosad]
平胸著衫更加唔好睇:~(
https://img.eservice-hk.net/upload/2015/04/09/173532_cb43f3560a6b40f024678db13513aeae.gif

鐘意著貼身衫
所以想大胸[sosad]

34d但係覺得背肌好勁好核突:~( :~(
話說我最後去左leona到買bra[sosad]
本身想入去試w記既 但結果買左leona[banghead]
但都幾舒服既#yup#
秘制話梅 3968日
Clinique 好冇用?我依加成set laneige, 就用完想換
clinique fans here#bye# 我覺得clinique係一個唔易中伏既牌子 皇牌個?就好好用 其他就唔突出不過都唔伏 特別推介皇牌moisture surge 個cream 補水鎖水 好好用 好有效 敷完mask完佢係可以幫手鎖住?水份到第2日 保濕cream黎講真心貴 但我唔可以離開佢:~( 以前仲有個美白系列好似叫derma white 我用就白?二度 我媽用就淡埋斑 可惜discontinued:-( 新個個美白系列無試 不過clinique既野個效果要用耐?先出 我成日試新野都會覺得無料到 放棄用佢一星期左右 先:O有用同無用個分別好大 然後再愛上件產品#love#
Clinique fans #yup# #yup# 因為佢冇香味 搞到我鍾意d冇味既護膚品 [sosad] 鍾意用佢個黃油 雖然而家我轉左gel版 但真係冇左佢唔得 Moisture surge #good# #good# 我之前都用過derma white mask 估唔絲打你都覺得work!!! 新既even better美白mask有冇人試過? 有冇用 ???
搞到我有啲想買 [sosad]
Chiniqe用家#bye# 我依家成set護膚品都用緊O:-) 我因為內分泌失調生左好多暗瘡同暗粒:~( 自從轉左用暗瘡系列同turnaround精華之後可以話係救左我爛面#good# 皮膚穩定左,我額頭?暗粒生左幾年,用左佢短期內變返平滑,停用都冇生返[bomb]#good#
內分泌失調既瘡都搞得掂咁勁[yipes]
我之前都有用過暗瘡三步曲個但冇咩效:-( 最後都係去睇西醫先好左好多不過moisture surge真心好用#good#



in moisture surge we trust#yup#

btw 好似話新版moisture surge intensed無咁好用
有無絲打比較過?
六點半呻淫 3968日
Clinique 好冇用?我依加成set laneige, 就用完想換


clinique fans here#bye#
我覺得clinique係一個唔易中伏既牌子
皇牌個?就好好用
其他就唔突出不過都唔伏

特別推介皇牌moisture surge 個cream
補水鎖水
好好用 好有效
敷完mask完佢係可以幫手鎖住?水份到第2日
保濕cream黎講真心貴
但我唔可以離開佢:~(

以前仲有個美白系列好似叫derma white
我用就白?二度 我媽用就淡埋斑
可惜discontinued:-(
新個個美白系列無試

不過clinique既野個效果要用耐?先出
我成日試新野都會覺得無料到
放棄用佢一星期左右
:O有用同無用個分別好大
然後再愛上件產品#love#

Clinique fans #yup# #yup#
因為佢冇香味 搞到我鍾意d冇味既護膚品 [sosad]
鍾意用佢個黃油 雖然而家我轉左gel版 但真係冇左佢唔得
Moisture surge #good# #good#

我之前都用過derma white mask 估唔絲打你都覺得work!!!
新既even better美白mask有冇人試過? 有冇用 ???


搞到我有啲想買 [sosad]


Chiniqe用家#bye#
我依家成set護膚品都用緊O:-)
我因為內分泌失調生左好多暗瘡同暗粒:~(
自從轉左用暗瘡系列同turnaround精華之後可以話係救左我爛面#good#
皮膚穩定左,我額頭?暗粒生左幾年,用左佢短期內變返平滑,停用都冇生返[bomb]#good#

內分泌失調既瘡都搞得掂咁勁[yipes]


係啊[yipes]
個排我只係盡量令自己樂觀?,作息同食飯時間都係亂到七彩[banghead][banghead]
秘制話梅 3968日
Chiniqe用家#bye# 我依家成set護膚品都用緊O:-) 我因為內分泌失調生左好多暗瘡同暗粒:~( 自從轉左用暗瘡系列同turnaround精華之後可以話係救左我爛面#good# 皮膚穩定左,我額頭?暗粒生左幾年,用左佢短期內變返平滑,停用都冇生返[bomb]#good#
內分泌失調既瘡都搞得掂咁勁[yipes]
我之前都有用過暗瘡三步曲個但冇咩效:-( 最後都係去睇西醫先好左好多不過moisture surge真心好用#good#
Clinique真係好用!不過我覺得太貴所以轉左用innisfree


我都用緊innisfree
都好用
但我覺得以cream黎講
innisfree比起clinique個質地薄好多
所以要搽多0的 無咁抵用
我2個月ko一罐innisfree green tea cream
但clinique moisture surge可以用4-6個月左右
所以我覺得除返開係clinique 平0的
Smoosh 3968日
原本甩皮超dry
買lush aqua洗臉同 bb seaweed icecream mask
第二日就無甩皮
毛孔細左多
不過美白就無
拋磚引玉:D 絲打出有咩美白精華推薦?


同問
想要啲提亮去黃既product ^3^
pish #yup#

答過好多次[sosad]
zino去黃精同fancl都明顯白左
但zino效果快d, fancl我用左兩枝先覺得有效果[sosad]
豚妹 3968日
我之前都有用過暗瘡三步曲個但冇咩效:-( 最後都係去睇西醫先好左好多不過moisture surge真心好用#good#
Clinique真係好用!不過我覺得太貴所以轉左用innisfree


我都用緊innisfree
都好用
但我覺得以cream黎講
innisfree比起clinique個質地薄好多
所以要搽多0的 無咁抵用
我2個月ko一罐innisfree green tea cream
但clinique moisture surge可以用4-6個月左右
所以我覺得除返開係clinique 平0的


Innisfree我用太半年都未用完
同埋我覺得個質地對我黎講算厚
好耐之前頭幾次用個份量拎得太多搞到爆哂瘡

而家轉用肌研白潤個款cream #good#
嬰兒濕勁巾 3968日
我之前都有用過暗瘡三步曲個但冇咩效:-( 最後都係去睇西醫先好左好多不過moisture surge真心好用#good#
Clinique真係好用!不過我覺得太貴所以轉左用innisfree


我都用緊innisfree
都好用
但我覺得以cream黎講
innisfree比起clinique個質地薄好多
所以要搽多0的 無咁抵用
我2個月ko一罐innisfree green tea cream
但clinique moisture surge可以用4-6個月左右
所以我覺得除返開係clinique 平0的


真係?
心思思想回歸Clinique 既懷抱
比比比比比 3968日
碎粉有邊隻好用 #adore#
冇拎用架你 3968日
碎粉有邊隻好用 #adore#


蜜粉餅我覺得soap and glory
真‧碎粉少用 [sosad]
秘制話梅 3968日
我之前都有用過暗瘡三步曲個但冇咩效:-( 最後都係去睇西醫先好左好多不過moisture surge真心好用#good#
Clinique真係好用!不過我覺得太貴所以轉左用innisfree
我都用緊innisfree都好用但我覺得以cream黎講innisfree比起clinique個質地薄好多所以要搽多0的 無咁抵用 我2個月ko一罐innisfree green tea cream但clinique moisture surge可以用4-6個月左右所以我覺得除返開係clinique 平0的
Innisfree我用太半年都未用完同埋我覺得個質地對我黎講算厚好耐之前頭幾次用個份量拎得太多搞到爆哂瘡而家轉用肌研白潤個款cream #good#


我打錯呀 sorry[sosad]
clinique比innisfree薄好多
innisfree因為厚難推所以要搽多0的

可能你用個款innisfree green tea cream同我個罐唔同?
佢有分for唔同膚質
我已經有3罐都係2個月ko[sosad]
豚妹 3968日
我都用緊innisfree都好用但我覺得以cream黎講innisfree比起clinique個質地薄好多所以要搽多0的 無咁抵用 我2個月ko一罐innisfree green tea cream但clinique moisture surge可以用4-6個月左右所以我覺得除返開係clinique 平0的
Innisfree我用太半年都未用完同埋我覺得個質地對我黎講算厚好耐之前頭幾次用個份量拎得太多搞到爆哂瘡而家轉用肌研白潤個款cream #good#


我打錯呀 sorry[sosad]
clinique比innisfree薄好多
innisfree因為厚難推所以要搽多0的

可能你用個款innisfree green tea cream同我個罐唔同?
佢有分for唔同膚質
我已經有3罐都係2個月ko[sosad]


我用清爽個款
我用少少份量已經好夠
如果唔係會太笠爆瘡

利申混合偏油肌
on799rj 3968日
想問下絲打門知唔道邊到有假腳趾甲賣?
豚妹 3968日
Innisfree我用太半年都未用完同埋我覺得個質地對我黎講算厚好耐之前頭幾次用個份量拎得太多搞到爆哂瘡而家轉用肌研白潤個款cream #good#


我打錯呀 sorry[sosad]
clinique比innisfree薄好多
innisfree因為厚難推所以要搽多0的

可能你用個款innisfree green tea cream同我個罐唔同?
佢有分for唔同膚質
我已經有3罐都係2個月ko[sosad]


我用清爽個款
我用少少份量已經好夠
如果唔係會太笠爆瘡

利申混合偏油肌


不過我覺得隻cream用黎講bb cream/粉底液好好用! #good# #good#
秘制話梅 3968日
我之前都有用過暗瘡三步曲個但冇咩效:-( 最後都係去睇西醫先好左好多不過moisture surge真心好用#good#
Clinique真係好用!不過我覺得太貴所以轉左用innisfree
我都用緊innisfree都好用但我覺得以cream黎講innisfree比起clinique個質地薄好多所以要搽多0的 無咁抵用 我2個月ko一罐innisfree green tea cream但clinique moisture surge可以用4-6個月左右所以我覺得除返開係clinique 平0的
真係?心思思想回歸Clinique 既懷抱


true for sure[sosad]
我冬天係innisfree加moisture surge咁搽
上年冬天我moisture surge得返半罐個陣開innisfree
(冬天我係先innisfree後clinique 咁搽)
innisfree用完 clinique都仲有:o)

btw 岩岩醒起
我覺得moisture surge個cream係好用
但moisture surge個sleeping mask就麻麻
上年買christmas set送?枝
無咩用 真的是mask來??xx(
豚妹 3968日
有前幾日我既皮膚發生左件幾有趣既事

話說我係混合偏油肌
咁我就唔識分我係乾到出油定係真係出油個種
後來我見到有絲打話毛孔粗大既話就應該係後者
所以我就認定左我係後者

咁我本身皮膚係極少甩皮既
(冬天都少)
但前幾日我出街之前化完妝照鏡竟然發現自己個鼻甩皮
個下我真係呆左
我之前夏天都未試過呢種情況 [sosad]
跳到頁尾