[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
公主病病人 3968日
168 41/42
平時你地係邊買女裝鞋
除淘寶

唔會妄想搵到女裝鞋[sosad]

162,41.5fuck

168 40 xx(
終於搵到同路人
好多鞋都淨係出到39xx(


http://www.orientaltraffic.com.hk/Collection.asp
去到41

有買過 質素好一般 日本買2-3百蚊左右一對都抵既 香港買有dd
款都算女仔 有d款去到42
Ellis_ 3968日
我自己覺得c真係唔夠[sosad] [sosad]
d e 會睇落靚?
利申e


34c可能夠既 32c就真係唔夠囉 xx(
唔push係冇野睇

34c表示唔夠 [sosad] 想要d


:~(呢個post咁多大胸絲打
我係方丈 3968日
其實D石頭瘡(成幾個星期先好果D)
各位絲會點搞#adore# #adore#

有冇辦法可以趁佢未發到一大粒
跟著消滅左佢 / 等佢唔好發上來#adore# #adore#

#adore# #adore#
BALABILA 3968日
其實D石頭瘡(成幾個星期先好果D)
各位絲會點搞#adore# #adore#

有冇辦法可以趁佢未發到一大粒
跟著消滅左佢 / 等佢唔好發上來#adore# #adore#

#adore# #adore#

石頭瘡發之前就要消滅佢,一發左就好難搞
佢發之前你已經feel到個位極痛
我會厚敷茶樹油/其他暗瘡膏,基本上99%冇發出黎
稻葉熊仔糖 3968日
我自己覺得c真係唔夠[sosad] [sosad]
d e 會睇落靚?
利申e


34c可能夠既 32c就真係唔夠囉 xx(
唔push係冇野睇

34c表示唔夠 [sosad] 想要d


:~(呢個post咁多大胸絲打

係lor
ph 2.0 :~( :~(
喧譁的風兒 3968日
有無絲打用過呢隻"修飾乳"?
https://www.facebook.com/bonjourhk/photos/pcb.10152963506025766/10152963505090766/?type=1&theater
係咪就咁搽上面就遮到瑕咁神奇?[sosad] 會唔會好乾?:-(
變身先 3968日
https://na.cx/i/78yQ31.jpg
kawaiiland 買 $6.7
幾得意 [sosad]
變身先 3968日
168 40 xx(
終於搵到同路人
好多鞋都淨係出到39xx(


http://www.orientaltraffic.com.hk/Collection.asp
去到41

有買過 質素好一般 日本買2-3百蚊左右一對都抵既 香港買有dd唔貴
款都算女仔 有d款去到42


佢既42 係26cm
姐係41碼咋
Smoosh 3968日
我自己覺得c真係唔夠[sosad] [sosad]
d e 會睇落靚?
利申e


34c可能夠既 32c就真係唔夠囉 xx(
唔push係冇野睇

34c表示唔夠 [sosad] 想要d


:~(呢個post咁多大胸絲打

係lor
ph 2.0 :~( :~(

不過大胸著衫冇咁好睇.....
溫尚翊大學 3968日
我自己覺得c真係唔夠[sosad] [sosad]
d e 會睇落靚?
利申e


34c可能夠既 32c就真係唔夠囉 xx(
唔push係冇野睇

34c表示唔夠 [sosad] 想要d


:~(呢個post咁多大胸絲打

係lor
ph 2.0 :~( :~(

不過大胸著衫冇咁好睇.....

因為大胸唔著衫好睇d[sosad] [sosad] [sosad]
講笑[sosad]
平胸著衫更加唔好睇:~(
https://img.eservice-hk.net/upload/2015/04/09/173532_cb43f3560a6b40f024678db13513aeae.gif
積孽司機 3968日
我自己覺得c真係唔夠[sosad] [sosad]
d e 會睇落靚?
利申e


34c可能夠既 32c就真係唔夠囉 xx(
唔push係冇野睇

34c表示唔夠 [sosad] 想要d


:~(呢個post咁多大胸絲打

係lor
ph 2.0 :~( :~(

不過大胸著衫冇咁好睇.....

因為大胸唔著衫好睇d[sosad] [sosad] [sosad]
講笑[sosad]
平胸著衫更加唔好睇:~(
https://img.eservice-hk.net/upload/2015/04/09/173532_cb43f3560a6b40f024678db13513aeae.gif

[sosad] [sosad] [sosad] [sosad]
Chelseabb 3968日
Clinique 好冇用?我依加成set laneige, 就用完想換


clinique fans here#bye#
我覺得clinique係一個唔易中伏既牌子
皇牌個?就好好用
其他就唔突出不過都唔伏

特別推介皇牌moisture surge 個cream
補水鎖水
好好用 好有效
敷完mask完佢係可以幫手鎖住?水份到第2日
保濕cream黎講真心貴
但我唔可以離開佢:~(

以前仲有個美白系列好似叫derma white
我用就白?二度 我媽用就淡埋斑
可惜discontinued:-(
新個個美白系列無試

不過clinique既野個效果要用耐?先出
我成日試新野都會覺得無料到
放棄用佢一星期左右
:O有用同無用個分別好大
然後再愛上件產品#love#


多謝你咁詳盡話我知呀
其實佢d野都幾貴
D ba姐姐又好chur 我好怕咁樣 [sosad]
我都去試下先
語出驚人 3968日
168 40 xx(
終於搵到同路人
好多鞋都淨係出到39xx(


http://www.orientaltraffic.com.hk/Collection.asp
去到41

有買過 質素好一般 日本買2-3百蚊左右一對都抵既 香港買有dd唔貴
款都算女仔 有d款去到42


佢既42 係26cm
姐係41碼咋

MARKS AND SPENCER去到42都有,但D款愈出愈老土,xx(
樣好小小那些個底又太平著到爛腳。:-(
ZARA明明賣到41,但唔知點解呢兩季只放到39出黎賣。

最近係GEOX買左兩對足碼40號#yup#

利申:168, 40
Willfulness 3968日
我自己覺得c真係唔夠[sosad] [sosad]
d e 會睇落靚?
利申e


34c可能夠既 32c就真係唔夠囉 xx(
唔push係冇野睇

34c表示唔夠 [sosad] 想要d


:~(呢個post咁多大胸絲打

係lor
ph 2.0 :~( :~(

不過大胸著衫冇咁好睇.....

因為大胸唔著衫好睇d[sosad] [sosad] [sosad]
講笑[sosad]
平胸著衫更加唔好睇:~(
https://img.eservice-hk.net/upload/2015/04/09/173532_cb43f3560a6b40f024678db13513aeae.gif

[sosad] [sosad] [sosad] [sosad]

[sosad] [sosad] [sosad] [banghead]
Willfulness 3968日
有無補濕既gel推介?
想當面霜用
利申乾肌
筆直~300
(窮學生:-( )

輕輕一推#adore#
Retsnom. 3968日
絲打有冇好用bb cream推介?
因為仲有d瘡係面唔想化太多妝
但係又想遮下
想要遮暇高d遮暗瘡印[banghead]
貴d都ok架

用礦物粉啦
妮可妮可妮 3968日
絲打係邊度買bra#adore#
我覺得自己係大細胸:~( 係咪因為我無戴bra既關係:~(


因為下圍要着65,所以唔太多牌子揀 要着日本牌子(e.g peach john ,Une Nana cool 之類):-(
好似話所以有女人個胸都唔會完全一樣大細,唔係好嚴重嘅話應該算正常(利申:唔清楚)


絲打你係戴普通bra定矯形bra?
抱歉小姐 3968日
Clinique 好冇用?我依加成set laneige, 就用完想換


clinique fans here#bye#
我覺得clinique係一個唔易中伏既牌子
皇牌個?就好好用
其他就唔突出不過都唔伏

特別推介皇牌moisture surge 個cream
補水鎖水
好好用 好有效
敷完mask完佢係可以幫手鎖住?水份到第2日
保濕cream黎講真心貴
但我唔可以離開佢:~(

以前仲有個美白系列好似叫derma white
我用就白?二度 我媽用就淡埋斑
可惜discontinued:-(
新個個美白系列無試

不過clinique既野個效果要用耐?先出
我成日試新野都會覺得無料到
放棄用佢一星期左右
:O有用同無用個分別好大
然後再愛上件產品#love#

Clinique fans #yup# #yup#
因為佢冇香味 搞到我鍾意d冇味既護膚品 [sosad]
鍾意用佢個黃油 雖然而家我轉左gel版 但真係冇左佢唔得
Moisture surge #good# #good#

我之前都用過derma white mask 估唔絲打你都覺得work!!!
新既even better美白mask有冇人試過? 有冇用 ???
禾系紅絲 3968日
163cm 41/42:~(

162cm 40:-(


168 41/42
平時你地係邊買女裝鞋
除淘寶


淘寶先搵唔到咁大隻女鞋 [sosad]
平時都係Zara hnm pull&bear cotton on呢d外國brand度買 [sosad] [sosad] [sosad]
禾系紅絲 3968日
唔會妄想搵到女裝鞋[sosad]

162,41.5fuck

168 40 xx(
終於搵到同路人
好多鞋都淨係出到39xx(


http://www.orientaltraffic.com.hk/Collection.asp
去到41


得過佢地新城市間鋪 d款麻麻 :~(
Ellis_ 3968日
Clinique 好冇用?我依加成set laneige, 就用完想換


clinique fans here#bye#
我覺得clinique係一個唔易中伏既牌子
皇牌個?就好好用
其他就唔突出不過都唔伏

特別推介皇牌moisture surge 個cream
補水鎖水
好好用 好有效
敷完mask完佢係可以幫手鎖住?水份到第2日
保濕cream黎講真心貴
但我唔可以離開佢:~(

以前仲有個美白系列好似叫derma white
我用就白?二度 我媽用就淡埋斑
可惜discontinued:-(
新個個美白系列無試

不過clinique既野個效果要用耐?先出
我成日試新野都會覺得無料到
放棄用佢一星期左右
:O有用同無用個分別好大
然後再愛上件產品#love#

Clinique fans #yup# #yup#
因為佢冇香味 搞到我鍾意d冇味既護膚品 [sosad]
鍾意用佢個黃油 雖然而家我轉左gel版 但真係冇左佢唔得
Moisture surge #good# #good#

我之前都用過derma white mask 估唔絲打你都覺得work!!!
新既even better美白mask有冇人試過? 有冇用 ???


搞到我有啲想買 [sosad]
Smoosh 3968日
163cm 41/42:~(

162cm 40:-(


168 41/42
平時你地係邊買女裝鞋
除淘寶


淘寶先搵唔到咁大隻女鞋 [sosad]
平時都係Zara hnm pull&bear cotton on呢d外國brand度買 [sosad] [sosad] [sosad]

NIKE, VANS, CONS #bye#
比比比比比 3968日
係咪有whatsapp group
絲打可唔可以add 埋我 #adore#
紅豆年糕 3968日
巴絲打,有冇好用既日本遮瑕膏介紹#adore#

canmake


cdp/shisesido白色細圓盒

Canmake邊隻好用?:P
竹蜻蜓 3968日
點睇Bioderma卸妝水#adore#
btw有冇方法可以整走曬下巴?油脂粒[banghead]
跳到頁尾