Smoosh
3969日
就係知道難放先post呢度... 希望呢度有同病相憐既大腳絲
圖呢![]()
我42碼tim
41
我170cm著39碼....
你地幾高?
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
我c,暫時覺得未有需要 反正生完仔都會再大唔明點解大家要E咁大本身係C 啊媽個邊親戚個個有D我想有E本身係瘦底ipad既話醫生唔會幫你隆咁大諗住之後搵到錢抽脂隆胸
不過啊爸個邊就……ipad everywhere (自己想像巴斯光年個張圖) 然後打勻左得C
D肉去哂下半身同小腹到
太重腰骨痛,又容易墜 買衫好煩,好顯肥,娃娃裝唔洗諗,乜勁都要收腰大家先知原來你唔係有左
個人認為C, D應該都好夠 btw 係台灣買過矯型BRA 超正 利申:F
![]()
![]()
咪就係 係咪痴線架 c都唔夠 要e
一諗起如果第時有? 個胸會再大就覺得sad
真心有諗過縮胸
我c,暫時覺得未有需要 反正生完仔都會再大![]()
![]()
咪就係 係咪痴線架 c都唔夠 要e
一諗起如果第時有? 個胸會再大就覺得sad
真心有諗過縮胸
我自己覺得c真係唔夠![]()
![]()
d e 會睇落靚?
利申e

我c,暫時覺得未有需要 反正生完仔都會再大![]()
![]()
咪就係 係咪痴線架 c都唔夠 要e
一諗起如果第時有? 個胸會再大就覺得sad
真心有諗過縮胸
我自己覺得c真係唔夠![]()
![]()
d e 會睇落靚?
利申e
34c可能夠既 32c就真係唔夠囉
唔push係冇野睇
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
我c,暫時覺得未有需要 反正生完仔都會再大![]()
![]()
咪就係 係咪痴線架 c都唔夠 要e
一諗起如果第時有? 個胸會再大就覺得sad
真心有諗過縮胸
我自己覺得c真係唔夠![]()
![]()
d e 會睇落靚?
利申e
34c可能夠既 32c就真係唔夠囉
唔push係冇野睇
Number係背脊厚度wor
照計number細而字母大係好d
你諗下 假若有一個人38a 係又肥又冇波
38e就起碼有波先
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
岩岩去完秦國返黎曬黑左本身都唔係白底所以已經狂搽防曬同擔遮 點知都無用
絲打們有無咩美白精華/mask推介![]()
![]()
![]()
![]()
cheap野用森田藥妝mask![]()
我之前番工落地盤個人黑左勁多![]()
呢幾日連續ful番有少少好轉


我c,暫時覺得未有需要 反正生完仔都會再大![]()
![]()
咪就係 係咪痴線架 c都唔夠 要e
一諗起如果第時有? 個胸會再大就覺得sad
真心有諗過縮胸
我自己覺得c真係唔夠![]()
![]()
d e 會睇落靚?
利申e
34c可能夠既 32c就真係唔夠囉
唔push係冇野睇
Number係背脊厚度wor
照計number細而字母大係好d
你諗下 假若有一個人38a 係又肥又冇波
38e就起碼有波先
可能睇慣外國D model

我c,暫時覺得未有需要 反正生完仔都會再大![]()
![]()
咪就係 係咪痴線架 c都唔夠 要e
一諗起如果第時有? 個胸會再大就覺得sad
真心有諗過縮胸
我自己覺得c真係唔夠![]()
![]()
d e 會睇落靚?
利申e
34c可能夠既 32c就真係唔夠囉
唔push係冇野睇
Number係背脊厚度wor
照計number細而字母大係好d
你諗下 假若有一個人38a 係又肥又冇波
38e就起碼有波先
155 得32C 真心表示唔夠可能睇慣外國D model
nicki minaj都係155咋
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
我c,暫時覺得未有需要 反正生完仔都會再大![]()
![]()
咪就係 係咪痴線架 c都唔夠 要e
一諗起如果第時有? 個胸會再大就覺得sad
真心有諗過縮胸
我自己覺得c真係唔夠![]()
![]()
d e 會睇落靚?
利申e
34c可能夠既 32c就真係唔夠囉
唔push係冇野睇
Number係背脊厚度wor
照計number細而字母大係好d
你諗下 假若有一個人38a 係又肥又冇波
38e就起碼有波先
155 得32C 真心表示唔夠可能睇慣外國D model
nicki minaj都係155咋
腰幼會顯得波大 練下條腰
Nicki Minaj周身都假ge 假ge幾大都得啦
就係知道難放先post呢度... 希望呢度有同病相憐既大腳絲
圖呢![]()
我42碼tim
41
我170cm著39碼....
你地幾高?
160cm
38/39
163cm 41/42

我c,暫時覺得未有需要 反正生完仔都會再大![]()
![]()
咪就係 係咪痴線架 c都唔夠 要e
一諗起如果第時有? 個胸會再大就覺得sad
真心有諗過縮胸
我自己覺得c真係唔夠![]()
![]()
d e 會睇落靚?
利申e
34c可能夠既 32c就真係唔夠囉
唔push係冇野睇
Number係背脊厚度wor
照計number細而字母大係好d
你諗下 假若有一個人38a 係又肥又冇波
38e就起碼有波先
155 得32C 真心表示唔夠可能睇慣外國D model
nicki minaj都係155咋
腰幼會顯得波大 練下條腰
Nicki Minaj周身都假ge 假ge幾大都得啦

我c,暫時覺得未有需要 反正生完仔都會再大![]()
![]()
咪就係 係咪痴線架 c都唔夠 要e
一諗起如果第時有? 個胸會再大就覺得sad
真心有諗過縮胸
我自己覺得c真係唔夠![]()
![]()
d e 會睇落靚?
利申e
34c可能夠既 32c就真係唔夠囉
唔push係冇野睇
Number係背脊厚度wor
照計number細而字母大係好d
你諗下 假若有一個人38a 係又肥又冇波
38e就起碼有波先
155 得32C 真心表示唔夠可能睇慣外國D model
nicki minaj都係155咋
腰幼會顯得波大 練下條腰
Nicki Minaj周身都假ge 假ge幾大都得啦
其實已經有好多資料話?32/34/36唔只係指背脊厚度
佢地係上胸圍 (in inch)
係背脊加胸 最高一點
所以34c係大過32c
而38a其實都有波架啦
只係佢下胸圍大
先搞到cup數細
因為cup數係 上胸圍減下胸圍(cm)
差10cm係a cup
12.5 = b
15 = c. etc
以上我係wacoxl個網
有一版叫內衣小知識個page都學返黎
絲打們快?去學野啦

160cm
38/39
163cm 41/42
162cm 40
168 41/42
平時你地係邊買女裝鞋
除淘寶
唔會妄想搵到女裝鞋![]()
162,41.5

168 41/42
平時你地係邊買女裝鞋
除淘寶
唔會妄想搵到女裝鞋![]()
162,41.5
168 40![]()
終於搵到同路人
好多鞋都淨係出到39
我c,暫時覺得未有需要 反正生完仔都會再大![]()
![]()
咪就係 係咪痴線架 c都唔夠 要e
一諗起如果第時有? 個胸會再大就覺得sad
真心有諗過縮胸
我自己覺得c真係唔夠![]()
![]()
d e 會睇落靚?
利申e
34c可能夠既 32c就真係唔夠囉
唔push係冇野睇
想要d168 41/42
平時你地係邊買女裝鞋
除淘寶
唔會妄想搵到女裝鞋![]()
162,41.5
168 40![]()
終於搵到同路人
好多鞋都淨係出到39
http://www.orientaltraffic.com.hk/Collection.asp
去到41