[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
螢光魷魚 3969日
見到上面有絲打講胸[sosad]

我想問下
我仲平過heidi:-(
想問下有冇戴bra既需要[sosad]
利申 一直都冇戴bra [sosad]

我都差唔多 好驚未來男朋友會厭我平胸:~( 又矮冇腳玩
Btw我覺得就算平都要戴 因為啲肉可能會慢慢移哂去其他位(腋下背隻之類)咁就由冇變負架啦:~( :~( (我平胸但有副乳:-( )
妮可妮可妮 3969日
啱啱見到絲打講萬0 75折 收工去畫睇 dr wu 都有75折 [bomb] 又洗錢



絲打可唔可以講下dr wu有咩效果 :O
係呢個post都見到唔少絲打講dr wu[sosad]

dr wu 都係出名杏仁酸同保濕
好多人都買佢個枝杏仁酸 不過我冇用過所以唔知點
之前用過dr wu 枝藍色既toner 超保濕#good# #good# #good# #good#
我乾肌 呢枝冬天用都夠保濕
不過萬寧好似唔見有 巴黎草莓好似見過
今次買左佢枝保濕精華黎試:)


等我聽日都去萬寧掃幾支返黎用先:P
妮可妮可妮 3969日
見到上面有絲打講胸[sosad]

我想問下
我仲平過heidi:-(
想問下有冇戴bra既需要[sosad]
利申 一直都冇戴bra [sosad]

我都差唔多 好驚未來男朋友會厭我平胸:~( 又矮冇腳玩
Btw我覺得就算平都要戴 因為啲肉可能會慢慢移哂去其他位(腋下背隻之類)咁就由冇變負架啦:~( :~( (我平胸但有副乳:-( )


絲打係邊度買bra#adore#
我覺得自己係大細胸:~( 係咪因為我無戴bra既關係:~(
薄荷雪糕 3969日
邊枝美白精華真係work?
olay好似較多人話有用
廢達拿 3969日
有冇絲打有脊柱側彎:~( :~(

我有
但一路冇理佢[banghead]
廢達拿 3969日
有冇絲打有曬太陽習慣
我想曬到鍾舒漫咁[sosad]
大約曬幾耐開始有效果?
要點樣keep住唔好白返?
#adore#

#adore# #adore# #adore#
咸濕枕頭 3969日
岩岩去完秦國返黎曬黑左 :~( 本身都唔係白底所以已經狂搽防曬同擔遮 點知都無用 :-(
絲打們有無咩美白精華/mask推介 :~( :~( :~(

#adore# #adore# #adore#

cheap野用森田藥妝mask#yup#
我之前番工落地盤個人黑左勁多[banghead]
呢幾日連續ful番有少少好轉:D
三隻鮑魚 3969日
胸型尖有冇得救(仲要肥底得A cup):~(
明明啊媽都有C,依家每日一杯豆漿希望有B就滿足,點解d肉肥晒?肚腩都唔肥胸,好自卑:-(


日日飲豆漿有用?
咁我又日日飲啦 :O

我度過有大左好少(飲左3個月左右),我就黎19歲,唔知關唔關年齡事,同埋我係飲自己機磨既無糖豆漿,就算胸唔大飲左都有益:)


飲多啲魚湯 #hehe#
有效架 O:-)
變身先 3969日
日日飲豆漿有用?
咁我又日日飲啦 :O

我度過有大左好少(飲左3個月左右),我就黎19歲,唔知關唔關年齡事,同埋我係飲自己機磨既無糖豆漿,就算胸唔大飲左都有益:)


飲多啲魚湯 #hehe#
有效架 O:-)


魚湯好難煲 :-(
屋企從來唔煮飯
螢光魷魚 3969日
絲打係邊度買bra#adore#
我覺得自己係大細胸:~( 係咪因為我無戴bra既關係:~(


因為下圍要着65,所以唔太多牌子揀 要着日本牌子(e.g peach john ,Une Nana cool 之類):-(
好似話所以有女人個胸都唔會完全一樣大細,唔係好嚴重嘅話應該算正常(利申:唔清楚)
叔控B 3969日
絲打係邊度買bra#adore#
我覺得自己係大細胸:~( 係咪因為我無戴bra既關係:~(


因為下圍要着65,所以唔太多牌子揀 要着日本牌子(e.g peach john ,Une Nana cool 之類):-(
好似話所以有女人個胸都唔會完全一樣大細,唔係好嚴重嘅話應該算正常(利申:唔清楚)

一邊正常一邊離罩正唔正常[sosad]
稻葉熊仔糖 3969日
見到前面有講棉條
其實大家覺得唔舒服係因為塞得唔夠入[bomb] 或者角度唔0岩#no#
如果有用過有導管個隻
大概會度到,支棉條實際位置應該距離入口大約一支棉條長度
另外塞入既角度應該要稍為向後(?)
說明書有講企係度塞既話,彎腰或者棟高一隻腳塞入去會易d
所以用棉條,點都要買有導管既,尤其新手

雖然唔係每次黎都會用
但真心覺得棉條係人類偉大發明#adore#

如果D血係一舊舊,佢索唔索到?

以我經驗係得既#yup#
大飛豬 3969日
43:-(

嘩 我就太細 細你10個碼[sosad]

33碼?點買鞋?@_@ @_@ @_@

買童裝呀 去咩kingkow果d地方買 已睇化[sosad] 少著運動鞋 但運動鞋都係童裝就搞掂
Chelseabb 3969日
Clinique 好冇用?
我依加成set laneige, 就用完想換
Smoosh 3969日
邊枝美白精華真係work?
olay好似較多人話有用

zino去黃精好有用:P olay我覺得冇咩用
另外fancl都ok
螢光魷魚 3969日
43:-(

嘩 我就太細 細你10個碼[sosad]

33碼?點買鞋?@_@ @_@ @_@

買童裝呀 去咩kingkow果d地方買 已睇化[sosad] 少著運動鞋 但運動鞋都係童裝就搞掂

絲打幾高[shocking] 我着得落35都令啲朋友好驚訝
是拎畢旦 3969日
有冇絲打有曬太陽習慣
我想曬到鍾舒漫咁[sosad]
大約曬幾耐開始有效果?
要點樣keep住唔好白返?
#adore#

#adore# #adore# #adore#

Sherman 本身就黑底...
佢唔曬都係...:-(
小黑人 3969日
絲打係邊度買bra#adore#
我覺得自己係大細胸:~( 係咪因為我無戴bra既關係:~(


因為下圍要着65,所以唔太多牌子揀 要着日本牌子(e.g peach john ,Une Nana cool 之類):-(
好似話所以有女人個胸都唔會完全一樣大細,唔係好嚴重嘅話應該算正常(利申:唔清楚)

一邊正常一邊離罩正唔正常[sosad]


我都係一邊正常一邊離罩喎 [sosad]
秘制話梅 3969日
我想有E[sosad][sosad]諗住之後搵到錢抽脂隆胸[sosad][sosad]

本身係瘦底ipad既話醫生唔會幫你隆咁大

本身係C 啊媽個邊親戚個個有D[sosad]不過啊爸個邊就……ipad everywhere (自己想像巴斯光年個張圖) 然後打勻左得C:o) D肉去哂下半身同小腹到[banghead][banghead]

唔明點解大家要E咁大[sosad]
太重腰骨痛,又容易墜
買衫好煩,好顯肥,娃娃裝唔洗諗,乜勁都要收腰大家先知原來你唔係有左:~(

個人認為C, D應該都好夠

btw 係台灣買過矯型BRA
超正

利申:F [sosad]

我c,暫時覺得未有需要
反正生完仔都會再大[sosad] [sosad] [sosad]


咪就係 係咪痴線架 c都唔夠 要e[sosad]
一諗起如果第時有? 個胸會再大就覺得sad:-(

真心有諗過縮胸:-(
螢光魷魚 3969日
絲打係邊度買bra#adore#
我覺得自己係大細胸:~( 係咪因為我無戴bra既關係:~(


因為下圍要着65,所以唔太多牌子揀 要着日本牌子(e.g peach john ,Une Nana cool 之類):-(
好似話所以有女人個胸都唔會完全一樣大細,唔係好嚴重嘅話應該算正常(利申:唔清楚)

一邊正常一邊離罩正唔正常[sosad]


我都係一邊正常一邊離罩喎 [sosad]


我都係架,左邊大少少[sosad] 啲人話唯有細啲嗰邊塞舊pad[sosad]
Retsnom. 3969日
岩岩屎忽痕係SASA 買左枝掃
Felicela 1300 好滑#love#

Btw, 點解我枝 real techniques expert face brush 瘋狂甩毛:~(


我個枝冇wo 但唔知點解上濕粉有痕囉

我用佢來上礦物粉
Retsnom. 3969日
我有間代購搵開[sosad]
買野多到店主叫我俾D野佢做 tester


除左殘體字之外點解唔再去counter買?
去過cwb sogo同朗豪坊 d ba都幾好態度~
宜家做會員$150/1印花 10個就送貨size eye prime我覺得幾抵Hi喎 :P
之前買左complexion rescue我覺得好正好自然
Bareskin宜家用就有d潤得濟 [sosad]

因為搵埋晒d垃圾begger做宣傳:o)
個宣傳手法好令人反感咪唔幫襯HK counter囉xx(
係香港呢個用繁體字既地方
如果有商鋪竟然主要用殘體字 其實我都係見絲打咁講 我無幫襯過
呢個係一個好令人反感既位
當然有D人覺得無所謂啦Z_Z


我係0係佢ig見到用殘體字
btw今朝拎返original黎用 都係上得好核突 :o)
唔知係咪我上既方法錯左 係咪上之前塊面最好乾爽啲?
但其實我都係搽左toner同防曬only
同埋試左用bb係推唔開既 :o) [sosad]


係一定要乾爽… 最好用 primer
bb係 for ready 唔係 original

通常打完底我會上一層碎粉再上礦物粉


所有礦物粉都可以咁做?:P
會唔會long lasting d架?

我唔知係咪所有礦物粉都o甘啦
但係我ge原因就係之前?防曬加埋礦物粉之後會cakey
又怕beauty blender ge水會破壞防曬膜
所以咪上一層碎粉等隻變乾爽 確保防曬膜唔會被破壞先 然後再上礦物粉咯
食肉長頸鹿 3969日
希望各位絲打唔好介意我係度sell一對鞋:)
Dr Martens Women's 1460
White Smooth Leather
Size 41
100%正貨全新 淨係室內試著過
HK$700 即售
可pm電話睇實物圖

出售原因係網上買冇得試 番到黎個內龍好窄唔岩我呢d腳闊既人

追開po 知呢度多絲打先會賣廣告#cn#

41碼有d難放喎[sosad]

就係知道難放先post呢度... 希望呢度有同病相憐既大腳絲:P

圖呢[sosad] [sosad]

我驚係度hard sell 會俾人bam #oh# 所以唔敢擺圖 有興趣既pm 我send相俾你睇 真野黎架#good#
禾系紅絲 3969日
就係知道難放先post呢度... 希望呢度有同病相憐既大腳絲:P

圖呢[sosad] [sosad]


我42碼tim :P


41 #yup#
秘制話梅 3969日
Clinique 好冇用?我依加成set laneige, 就用完想換


clinique fans here#bye#
我覺得clinique係一個唔易中伏既牌子
皇牌個?就好好用
其他就唔突出不過都唔伏

特別推介皇牌moisture surge 個cream
補水鎖水
好好用 好有效
敷完mask完佢係可以幫手鎖住?水份到第2日
保濕cream黎講真心貴
但我唔可以離開佢:~(

以前仲有個美白系列好似叫derma white
我用就白?二度 我媽用就淡埋斑
可惜discontinued:-(
新個個美白系列無試

不過clinique既野個效果要用耐?先出
我成日試新野都會覺得無料到
放棄用佢一星期左右
:O有用同無用個分別好大
然後再愛上件產品#love#
跳到頁尾