CAuubrey
3970日
有冇jm 有用香水? 有冇用過victoria's secret D香水? 好唔好用![]()
![]()
![]()
個殼堅靚![]()
EAU SO SEXY用家![]()
![]()
佢最新出白色長身樽個隻都好好聞![]()
我覺得佢都last得算耐,一定耐過我隻narciso望落都唔錯
我唔知香港最新白色果樽係邊款 ...因為我見美國VS重點推介緊既都唔係白色樽![]()
BTW
問下各位絲打, 香港VS係咪仲係無BRA賣?![]()
![]()
![]()
係咪仲係淨係賣香水, 底底, accessories果d
其實一直都覺得好荒謬... 你BRA咁出名黎到香港竟然唔賣
咪係,明明佢有出32A
明明佢有出32A呢句好串,我鍾意
講開其實佢地d bra其實唔錯
不過真係唔太岩 bra帶都唔敢露既亞洲女仔
up緊,就快得





![[banghead]](/faces/banghead.gif)



或者角度唔0岩