一釐米
3970日
岩岩去完秦國返黎曬黑左本身都唔係白底所以已經狂搽防曬同擔遮 點知都無用
絲打們有無咩美白精華/mask推介![]()
![]()

希望各位絲打唔好介意我係度sell一對鞋
Dr Martens Women's 1460
White Smooth Leather
Size 41
100%正貨全新 淨係室內試著過
HK$700 即售
可pm電話睇實物圖
出售原因係網上買冇得試 番到黎個內龍好窄唔岩我呢d腳闊既人
追開po 知呢度多絲打先會賣廣告
41碼有d難放喎

琴日買左個"家用藍白美白牙機"黎玩
用左一次已經好明顯白左,唔知KEEP到幾耐![]()
我唔食煙,不過中意飲咖啡同茶
我都有興趣你係邊買?
我又係鐘意飲茶搞到d牙好黃
係FB D網店買,SEARCH到有間有現貨而唔會開到勁高價先買
都幾易用
咩牌子,有興趣
PM你
可唔可以pm埋我![]()

我想有E諗住之後搵到錢抽脂隆胸
本身係瘦底ipad既話醫生唔會幫你隆咁大
本身係C 啊媽個邊親戚個個有D不過啊爸個邊就……ipad everywhere (自己想像巴斯光年個張圖) 然後打勻左得C
D肉去哂下半身同小腹到
肌研極潤D PRODUCTS點睇
想試下佢藥用綠色果隻化妝水![]()
同埋有無方法PRODUCTS可以幫助去暗瘡印紅印![]()
利申巴打 護膚用緊肌研極潤面霜 洗面用緊洗面粉同澄美肌洗面
肌研小心d 最近我發現有部份港版(萬寧賣中文包裝果d)成個包裝都無寫邊度造以前係日本貨貼中文label,而家真係唔知喇
![]()
暗瘡印可試樂敦melano cc精華
真係無肌研極潤D PRODUCTS點睇
想試下佢藥用綠色果隻化妝水![]()
同埋有無方法PRODUCTS可以幫助去暗瘡印紅印![]()
利申巴打 護膚用緊肌研極潤面霜 洗面用緊洗面粉同澄美肌洗面
肌研小心d 最近我發現有部份港版(萬寧賣中文包裝果d)成個包裝都無寫邊度造以前係日本貨貼中文label,而家真係唔知喇
![]()
暗瘡印可試樂敦melano cc精華![]()
![]()
真係無
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
我想有E諗住之後搵到錢抽脂隆胸
1now c
不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住
個人經驗 上胸夠挺先係皇道
八字望落會平
事關有鬼妹fd細我兩個cup 著住衫望落大過我
亞洲人基因問題 唯有後天努力 最基本係戴矯形bra
仲有唔好寒背


1now c
不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住
個人經驗 上胸夠挺先係皇道
八字望落會平
事關有鬼妹fd細我兩個cup 著住衫望落大過我
亞洲人基因問題 唯有後天努力 最基本係戴矯形bra
仲有唔好寒背
胸型尖有冇得救(仲要肥底得A cup)
明明啊媽都有C,依家每日一杯豆漿希望有B就滿足,點解d肉肥晒?肚腩都唔肥胸,好自卑

我想有E諗住之後搵到錢抽脂隆胸
1now c
不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住
個人經驗 上胸夠挺先係皇道
八字望落會平
事關有鬼妹fd細我兩個cup 著住衫望落大過我
亞洲人基因問題 唯有後天努力 最基本係戴矯形bra
仲有唔好寒背
胸型尖有冇得救(仲要肥底得A cup)
明明啊媽都有C,依家每日一杯豆漿希望有B就滿足,點解d肉肥晒?肚腩都唔肥胸,好自卑

琴日買左個"家用藍白美白牙機"黎玩
用左一次已經好明顯白左,唔知KEEP到幾耐![]()
我唔食煙,不過中意飲咖啡同茶
我都有興趣你係邊買?
我又係鐘意飲茶搞到d牙好黃
係FB D網店買,SEARCH到有間有現貨而唔會開到勁高價先買
都幾易用
咩牌子,有興趣
PM你
可唔可以pm埋我![]()

1now c
不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住
個人經驗 上胸夠挺先係皇道
八字望落會平
事關有鬼妹fd細我兩個cup 著住衫望落大過我
亞洲人基因問題 唯有後天努力 最基本係戴矯形bra
仲有唔好寒背
胸型尖有冇得救(仲要肥底得A cup)
明明啊媽都有C,依家每日一杯豆漿希望有B就滿足,點解d肉肥晒?肚腩都唔肥胸,好自卑
日日飲豆漿有用?
咁我又日日飲啦

希望各位絲打唔好介意我係度sell一對鞋
Dr Martens Women's 1460
White Smooth Leather
Size 41
100%正貨全新 淨係室內試著過
HK$700 即售
可pm電話睇實物圖
出售原因係網上買冇得試 番到黎個內龍好窄唔岩我呢d腳闊既人
追開po 知呢度多絲打先會賣廣告
41碼有d難放喎
就係知道難放先post呢度... 希望呢度有同病相憐既大腳絲
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
琴日買左個"家用藍白美白牙機"黎玩
用左一次已經好明顯白左,唔知KEEP到幾耐![]()
我唔食煙,不過中意飲咖啡同茶
我都有興趣你係邊買?
我又係鐘意飲茶搞到d牙好黃
係FB D網店買,SEARCH到有間有現貨而唔會開到勁高價先買
都幾易用
咩牌子,有興趣
PM你
可唔可以pm埋我![]()
pm埋我得唔得![]()
![]()
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
1now c
不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住
個人經驗 上胸夠挺先係皇道
八字望落會平
事關有鬼妹fd細我兩個cup 著住衫望落大過我
亞洲人基因問題 唯有後天努力 最基本係戴矯形bra
仲有唔好寒背
胸型尖有冇得救(仲要肥底得A cup)
明明啊媽都有C,依家每日一杯豆漿希望有B就滿足,點解d肉肥晒?肚腩都唔肥胸,好自卑
日日飲豆漿有用?
咁我又日日飲啦
我度過有大左好少(飲左3個月左右),我就黎19歲,唔知關唔關年齡事,同埋我係飲自己機磨既無糖豆漿,就算胸唔大飲左都有益
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
我想有E諗住之後搵到錢抽脂隆胸
1now c
不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住
個人經驗 上胸夠挺先係皇道
八字望落會平
事關有鬼妹fd細我兩個cup 著住衫望落大過我
亞洲人基因問題 唯有後天努力 最基本係戴矯形bra
仲有唔好寒背
胸型尖有冇得救(仲要肥底得A cup)
明明啊媽都有C,依家每日一杯豆漿希望有B就滿足,點解d肉肥晒?肚腩都唔肥胸,好自卑
試下練胸肌
你bra戴得岩唔岩? 可能係d肉錯位
另外練埋腹肌 有需要就控制飲食 腰幼都會顯得波大d![]()
無需要自卑 只要自己舒服![]()
任何改變都係為你自己 唔係為人地![]()
我d 肉基本上肚腩最多,背脊都冇乜肉。。。。
btw都多謝你既說話
我想有E諗住之後搵到錢抽脂隆胸
本身係瘦底ipad既話醫生唔會幫你隆咁大
本身係C 啊媽個邊親戚個個有D不過啊爸個邊就……ipad everywhere (自己想像巴斯光年個張圖) 然後打勻左得C
D肉去哂下半身同小腹到
肥底如果減得啱 瘦返就會keep到個波
利申 e
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
![[sosad]](/faces/sosad.gif)