[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
一釐米 3970日
岩岩去完秦國返黎曬黑左 :~( 本身都唔係白底所以已經狂搽防曬同擔遮 點知都無用 :-(
絲打們有無咩美白精華/mask推介 :~( :~( :~(


#adore# #adore# #adore#
公主病病人 3970日
做完海藻矽針會點保濕[banghead]
fu普通有香料既mask有冇問題 保濕精華邊隻好 仲有d咩要注意#adore# #adore#
Ellis_ 3970日
巴絲打,有冇好用既日本遮瑕膏介紹#adore#

canmake


cdp/shisesido白色細圓盒
變身先 3970日
你地岩,睇完就唔想買
https://www.youtube.com/watch?v=o0iBPQP5hLg
變身先 3970日
你地岩,睇完就唔想買
https://www.youtube.com/watch?v=o0iBPQP5hLg

BALINA CO CC CREAM
食肉長頸鹿 3970日
希望各位絲打唔好介意我係度sell一對鞋:)
Dr Martens Women's 1460
White Smooth Leather
Size 41
100%正貨全新 淨係室內試著過
HK$700 即售
可pm電話睇實物圖

出售原因係網上買冇得試 番到黎個內龍好窄唔岩我呢d腳闊既人

追開po 知呢度多絲打先會賣廣告#cn#

41碼有d難放喎[sosad]

就係知道難放先post呢度... 希望呢度有同病相憐既大腳絲:P
妮可妮可妮 3970日
琴日買左個"家用藍白美白牙機"黎玩
用左一次已經好明顯白左,唔知KEEP到幾耐[sosad]
我唔食煙,不過中意飲咖啡同茶

我都有興趣:~( 你係邊買?
我又係鐘意飲茶搞到d牙好黃

係FB D網店買,SEARCH到有間有現貨而唔會開到勁高價先買
都幾易用


咩牌子,有興趣:P

PM你

可唔可以pm埋我#adore# #adore#


pm埋我得唔得#adore# #adore# #adore#
小黃色人 3970日
巴絲打,有冇好用既日本遮瑕膏介紹#adore#

canmake


cdp/shisesido白色細圓盒

唔該晒絲打#love#
直搗長隆 3970日
我想有E[sosad][sosad]諗住之後搵到錢抽脂隆胸[sosad][sosad]

本身係瘦底ipad既話醫生唔會幫你隆咁大

本身係C 啊媽個邊親戚個個有D[sosad]不過啊爸個邊就……ipad everywhere (自己想像巴斯光年個張圖) 然後打勻左得C:o) D肉去哂下半身同小腹到[banghead][banghead]


肥底如果減得啱 瘦返就會keep到個波
利申 e
龍周刮股 3970日
肌研極潤D PRODUCTS點睇
想試下佢藥用綠色果隻化妝水#adore#

同埋有無方法PRODUCTS可以幫助去暗瘡印紅印:~(

利申巴打 護膚用緊肌研極潤面霜 洗面用緊洗面粉同澄美肌洗面

肌研小心d 最近我發現有部份港版(萬寧賣中文包裝果d)成個包裝都無寫邊度造#hehe# 以前係日本貨貼中文label,而家真係唔知喇 #hehe#
暗瘡印可試樂敦melano cc精華

[yipes] [yipes] [yipes] 真係無
Ellis_ 3970日
肌研極潤D PRODUCTS點睇
想試下佢藥用綠色果隻化妝水#adore#

同埋有無方法PRODUCTS可以幫助去暗瘡印紅印:~(

利申巴打 護膚用緊肌研極潤面霜 洗面用緊洗面粉同澄美肌洗面

肌研小心d 最近我發現有部份港版(萬寧賣中文包裝果d)成個包裝都無寫邊度造#hehe# 以前係日本貨貼中文label,而家真係唔知喇 #hehe#
暗瘡印可試樂敦melano cc精華

[yipes] [yipes] [yipes] 真係無


新出個隻gel 日本冇 [sosad]
天線低低BB 3970日
我想有E[sosad][sosad]諗住之後搵到錢抽脂隆胸[sosad][sosad]


1 [sosad]now c
不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住 [banghead]

個人經驗 上胸夠挺先係皇道
八字望落會平
事關有鬼妹fd細我兩個cup 著住衫望落大過我
亞洲人基因問題 唯有後天努力 最基本係戴矯形bra
仲有唔好寒背#hoho#

胸型尖有冇得救(仲要肥底得A cup):~(
明明啊媽都有C,依家每日一杯豆漿希望有B就滿足,點解d肉肥晒?肚腩都唔肥胸,好自卑:-(
變身先 3970日
萬寧好多野75折 [flowerface]
又行左一圈 [flowerface]
變身先 3970日
1 [sosad]now c
不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住 [banghead]

個人經驗 上胸夠挺先係皇道
八字望落會平
事關有鬼妹fd細我兩個cup 著住衫望落大過我
亞洲人基因問題 唯有後天努力 最基本係戴矯形bra
仲有唔好寒背#hoho#

胸型尖有冇得救(仲要肥底得A cup):~(
明明啊媽都有C,依家每日一杯豆漿希望有B就滿足,點解d肉肥晒?肚腩都唔肥胸,好自卑:-(


日日飲豆漿有用?
咁我又日日飲啦 :O
廢達拿 3970日
我想有E[sosad][sosad]諗住之後搵到錢抽脂隆胸[sosad][sosad]


1 [sosad]now c
不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住 [banghead]

個人經驗 上胸夠挺先係皇道
八字望落會平
事關有鬼妹fd細我兩個cup 著住衫望落大過我
亞洲人基因問題 唯有後天努力 最基本係戴矯形bra
仲有唔好寒背#hoho#

胸型尖有冇得救(仲要肥底得A cup):~(
明明啊媽都有C,依家每日一杯豆漿希望有B就滿足,點解d肉肥晒?肚腩都唔肥胸,好自卑:-(

試下練胸肌
你bra戴得岩唔岩? 可能係d肉錯位
另外練埋腹肌 有需要就控制飲食 腰幼都會顯得波大d#yup#
無需要自卑 只要自己舒服#hoho#
任何改變都係為你自己 唔係為人地:D #hoho#
盜雷絲 3970日
琴日買左個"家用藍白美白牙機"黎玩
用左一次已經好明顯白左,唔知KEEP到幾耐[sosad]
我唔食煙,不過中意飲咖啡同茶

我都有興趣:~( 你係邊買?
我又係鐘意飲茶搞到d牙好黃

係FB D網店買,SEARCH到有間有現貨而唔會開到勁高價先買
都幾易用


咩牌子,有興趣:P

PM你

可唔可以pm埋我#adore# #adore#

PMEDO:-)
天線低低BB 3970日
1 [sosad]now c
不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住 [banghead]

個人經驗 上胸夠挺先係皇道
八字望落會平
事關有鬼妹fd細我兩個cup 著住衫望落大過我
亞洲人基因問題 唯有後天努力 最基本係戴矯形bra
仲有唔好寒背#hoho#

胸型尖有冇得救(仲要肥底得A cup):~(
明明啊媽都有C,依家每日一杯豆漿希望有B就滿足,點解d肉肥晒?肚腩都唔肥胸,好自卑:-(


日日飲豆漿有用?
咁我又日日飲啦 :O

我度過有大左好少(飲左3個月左右),我就黎19歲,唔知關唔關年齡事,同埋我係飲自己機磨既無糖豆漿,就算胸唔大飲左都有益:)
盜雷絲 3970日
巴絲打,有冇好用既日本遮瑕膏介紹#adore#

有隻唔係日本,但我覺得唔錯,本人黑眼圈超勁,勁到比人打瘀左咁,用NYX好得[sosad]
盜雷絲 3970日
希望各位絲打唔好介意我係度sell一對鞋:)
Dr Martens Women's 1460
White Smooth Leather
Size 41
100%正貨全新 淨係室內試著過
HK$700 即售
可pm電話睇實物圖

出售原因係網上買冇得試 番到黎個內龍好窄唔岩我呢d腳闊既人

追開po 知呢度多絲打先會賣廣告#cn#

41碼有d難放喎[sosad]

就係知道難放先post呢度... 希望呢度有同病相憐既大腳絲:P

圖呢[sosad] [sosad]
盜雷絲 3970日
琴日買左個"家用藍白美白牙機"黎玩
用左一次已經好明顯白左,唔知KEEP到幾耐[sosad]
我唔食煙,不過中意飲咖啡同茶

我都有興趣:~( 你係邊買?
我又係鐘意飲茶搞到d牙好黃

係FB D網店買,SEARCH到有間有現貨而唔會開到勁高價先買
都幾易用


咩牌子,有興趣:P

PM你

可唔可以pm埋我#adore# #adore#


pm埋我得唔得#adore# #adore# #adore#

我開名啦[sosad] [sosad]
部機叫"BOSEIDA博思達",我係FB網店買既,400蚊連4支GEL
琴日用左第1支GEL,感覺唔錯,舊牙膠發藍光果下好搞鬼[sosad] [sosad] [sosad]
盜雷絲 3970日
1 [sosad]now c
不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住 [banghead]

個人經驗 上胸夠挺先係皇道
八字望落會平
事關有鬼妹fd細我兩個cup 著住衫望落大過我
亞洲人基因問題 唯有後天努力 最基本係戴矯形bra
仲有唔好寒背#hoho#

胸型尖有冇得救(仲要肥底得A cup):~(
明明啊媽都有C,依家每日一杯豆漿希望有B就滿足,點解d肉肥晒?肚腩都唔肥胸,好自卑:-(


日日飲豆漿有用?
咁我又日日飲啦 :O

我度過有大左好少(飲左3個月左右),我就黎19歲,唔知關唔關年齡事,同埋我係飲自己機磨既無糖豆漿,就算胸唔大飲左都有益:)

我中六果年日日飲朱奶做早餐,果年大左1個CUP,唔知關唔關事[sosad] [sosad] [sosad]
天線低低BB 3970日
我想有E[sosad][sosad]諗住之後搵到錢抽脂隆胸[sosad][sosad]


1 [sosad]now c
不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住 [banghead]

個人經驗 上胸夠挺先係皇道
八字望落會平
事關有鬼妹fd細我兩個cup 著住衫望落大過我
亞洲人基因問題 唯有後天努力 最基本係戴矯形bra
仲有唔好寒背#hoho#

胸型尖有冇得救(仲要肥底得A cup):~(
明明啊媽都有C,依家每日一杯豆漿希望有B就滿足,點解d肉肥晒?肚腩都唔肥胸,好自卑:-(

試下練胸肌
你bra戴得岩唔岩? 可能係d肉錯位
另外練埋腹肌 有需要就控制飲食 腰幼都會顯得波大d#yup#
無需要自卑 只要自己舒服#hoho#
任何改變都係為你自己 唔係為人地:D #hoho#

我都唔知,我係自己度完去買bra,我自己覺得岩:o) 我d 肉基本上肚腩最多,背脊都冇乜肉。。。。
我依家都有做下運動&食少d減肥,好驚瘦埋胸(好彩暫時冇)
其實我都接受左嫁啦既,不過有時會sad 一陣姐O:-) btw都多謝你既說話:D
盜雷絲 3970日
有冇絲打有脊柱側彎:~( :~(
變身先 3970日
41碼有d難放喎[sosad]

就係知道難放先post呢度... 希望呢度有同病相憐既大腳絲:P

圖呢[sosad] [sosad]


我42碼tim :P
workbeach 3970日
我想有E[sosad][sosad]諗住之後搵到錢抽脂隆胸[sosad][sosad]

本身係瘦底ipad既話醫生唔會幫你隆咁大

本身係C 啊媽個邊親戚個個有D[sosad]不過啊爸個邊就……ipad everywhere (自己想像巴斯光年個張圖) 然後打勻左得C:o) D肉去哂下半身同小腹到[banghead][banghead]


肥底如果減得啱 瘦返就會keep到個波
利申 e


有肉地但唔係肥[sosad][sosad]
上半身32碼但下半身34
跳到頁尾